Dat is mode in USA, dus dan moet dat hier ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef shq het volgende:
Waarom hebben negers altijd van die domme petjes op en van die xxl kleding wat op half 11 hangt. snap dat echt niet.
of van die users die te pa en te onpas hun foto plaatsenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Lamon het volgende:
Omdat ze dat cool vinden, net als emo's die vaak in zwarte jassen lopen, metalfans, die vaak in concert t-shirts lopen, en verwende clubwijven, die vaak te goedkope bling en lelijke uggs aanhebben, en studenten van patserige studentenverenigingen vaak een jasje en een duur overhemd aanhebben.
't is niet zo moeilijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef nightfall het volgende:
omdat apen niet gewend zijn kleding te dragen dus hoef je ook niet te verwachten dat ze een broek kunen optrekken
te pa?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
of van die users die te pa en te onpas hun foto plaatsen_!
omdat apen niet gewend zijn kleding te dragen dus hoef je ook niet te verwachten dat ze een broek kunnen optrekken
Kankersukkel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef nightfall het volgende:
omdat apen niet gewend zijn kleding te dragen dus hoef je ook niet te verwachten dat ze een broek kunnen optrekken
Klopt.quote:
Zegt een gast die te depressief is om ooit een andere kleur als zwart te dragen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef nightfall het volgende:
dodelijke ziekte + kleuterwoordje = stoer 8)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik draag een pet omdat ik m'n pet cool vind.
[..]
Kankersukkel.
Fucking boo-hooquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
dodelijke ziekte + kleuterwoordje = stoer 8)
Weet je overigens dat je van een pet dragen vroegtijdig kaal kan worden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik draag een pet omdat ik m'n pet cool vind.
Nou zeg hey.. Ik draag ook als t ff kan zwarte kleding hoor..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Zegt een gast die te depressief is om ooit een andere kleur als zwart te dragen.
grapjes zeker of ben je echt zo domquote:Geboortedatum 11-06-1977
Ben je er kaal van gewordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Mannen met petjes![]()
Niet doen. Neem dat van mij aan: niet doen.
Ach sommige mensen hebben nou eenmaal een verknipte visie op het leven, een beetje jammer dat mensen met de grootste bek over allochtonen het alleen maar achter de computer doen. Als een gemiddeld groepje Zweden in de binnenstad staat lopen ze er met een grote bocht omheen terwijl ze het liefst zouden huilen dat ze zich gepest voelen omdat ze nooit een vriendin hebben gehad en dat ze eindelijk blij zijn dat ze een keer buiten zijn geweest voor de schrale keren dat dat gebeurt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
grapjes zeker of ben je echt zo dom
dus datquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:19 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ach sommige mensen hebben nou eenmaal een verknipte visie op het leven, een beetje jammer dat mensen met de grootste bek over allochtonen het alleen maar achter de computer doen. Als een gemiddeld groepje Zweden in de binnenstad staat lopen ze er met een grote bocht omheen terwijl ze het liefst zouden huilen dat ze zich gepest voelen omdat ze nooit een vriendin hebben gehad en dat ze eindelijk blij zijn dat ze een keer buiten zijn geweest voor de schrale keren dat dat gebeurt.
Nee. Ik vind het gewoon buitengewoon onaantrekkelijk: mannen met petjes. Met nadruk op: buitengewoon.quote:
Voor iedereen anders, ken meiden die het weer hartstikke leuk vindenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon buitengewoon onaantrekkelijk: mannen met petjes. Met nadruk op: buitengewoon.
Negerinnen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Voor iedereen anders, ken meiden die het weer hartstikke leuk vinden
Dan is de volgende vraag, voor mannen die petjes dragen, ben jij representatief voor de rest van de bevolking?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee. Ik vind het gewoon buitengewoon onaantrekkelijk: mannen met petjes. Met nadruk op: buitengewoon.
En nu wil ik geen klachten dat we die mensen niet serieus nemen!!! Dat krijg je er van als je er zo bijloopt.quote:
Gan'stah 4 lifequote:
Nee, val ik zelf niet op.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat negers net als apen maar wat doen.
Ja en die moeten ze laten zien want afro's zijn (niet altijd, maar vaak)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef Penisbaard het volgende:
Echte negers hebben een afrokapsel.
quote:
Dat is een hele goeie. Weet je wat? Dat laat ik aan jouw beoordeling overquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag, voor mannen die petjes dragen, ben jij representatief voor de rest van de bevolking?
Onee hoor ikke nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nee, val ik zelf niet op.
Maar die zullen dat ongetwijfeld geweldig vinden.
wat een falerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[ afbeelding ]
14.gif nee, dit is pas hip.
Niks tegen wolven he!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[ afbeelding ]
14.gif nee, dit is pas hip.
Mensen die zichzelf koning noemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Mensen die denken dat ze grappig zijn als ze racistische opmerkingen maken.
Is minder erg dan racismequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf koning noemen
Dat doet Harald V en wat is er mis meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf koning noemen
Dat Harald wel een echte koning isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Dat doet Harald V en wat is er mis mee
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Lamon, ik bedoelde zo'n baseball-petje. Of hoe heten die dingen. Die je werkelijk overal ziet. Waar sommigen hun haar achter door zo'n opening wurmen.
wtfquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
whoops! verkeerd topic.
Idd van Noorwegen en ik heb met hem gepraat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat Harald wel een echte koning is
Maar je zou em nog steeds "geven".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja die ja! En geloof het of niet: ik vind het niet leuk staan!
Als jij bedoelt wat ik denk dat je bedoelt dan is het antwoord: nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar je zou em nog steeds "geven".
(..met zo'n topic valt toch niets te beginnen, dus dit moet kunnen..)
Dat ze zo boos kijken vind ik erger,quote:
George Clooney is afgewezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als jij bedoelt wat ik denk dat je bedoelt dan is het antwoord: nee.
Waarom wil ze er toch zo klein uit zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is niet lief om iemands lichamelijke handicap belachelijk te makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo'n zeekrab, die maakt toch ook van die schaarbewegingen? Ik kan die gebaren anders niet plaatsen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef solyaris het volgende:
Ekte G`s of gewoon clown`s?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Acinonyx het volgende:
Die petjes hebben negers altijd op om te voorkomen dat hun lepra-kop en de rest uit mekaar valt, er zitten een heleboel van die hele dunne touwtjes aan die zich over hun hele lichaam verspreiden en op diverse plaatsen zijn samen geknoopt en vast ge-niet om de boel zo bij mekaar te houden
Dat jij dat vindt wil niet zeggen dat iedereen dat vindt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Photoshop doet wonderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde overigens dat deze man NOT amused was over dit topic.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat plaatje zal vast echt zijnquote:
Vissers met petjes zijn dan ook echtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Gangster, ik schreef al: ik vind. Verder vind ik (herhaling: vind ik) petjes helemáál niet staan bij mannen noch vrouwen, tenzij je een fervent visser bent of zo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vissers met petjes zijn dan ook echtof niet
Vissers hebben hun pet nodig in verband met opspattend waterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vissers met petjes zijn dan ook echtof niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |