Dierenbeul! Een beetje vlinders lassen!quote:
Morgen naar de bank. legitimatie mee oude pas mee en geld ophalen. het is jouw geld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:14 schreef Beelzebufo het volgende:
Klacht:
- Passen die eenmaal geblokkeerd zijn kunnen niet meer vrijgegeven worden. Wachten op nieuwe en kosten betalen dus. (en bedankt he, ABN AMRO!)
- Salaris is geboekt, maar ik kan er niet bij
Maar nog steeds heb ik een hekel aan dat internetbankieren van de Rabobank. Met die kloterandomreader die ik altijd moet gaan zoeken. Nadat ik mijn pasje gezocht heb. Doe mij maar INGquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:03 schreef Nacalon het volgende:
Ik snap niet dat nog niet iedereen bij de Rabobank zit. Het is gewoon de beste Nederlandse bank
De RR werkt perfect. Zo moeilijk is het niet om dat ding op een vaste plek naast je computer te laten liggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:15 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Maar nog steeds heb ik een hekel aan dat internetbankieren van de Rabobank. Met die kloterandomreader die ik altijd moet gaan zoeken. Nadat ik mijn pasje gezocht heb. Doe mij maar ING
Het is wel de veiligste manier van internetbankieren hoor. Internetbankieren met gewone in-log gegevens kunnen zo gekraakt worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:15 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Maar nog steeds heb ik een hekel aan dat internetbankieren van de Rabobank. Met die kloterandomreader die ik altijd moet gaan zoeken. Nadat ik mijn pasje gezocht heb. Doe mij maar ING
Bron? ING is onveiliger omdat mensen vaak een dom wachtwoord (hun postcode, whatever) kiezen. Niet omdat de wachtwoorden gemakkelijker te kraken zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is wel de veiligste manier van internetbankieren hoor. Internetbankieren met gewone in-log gegevens kunnen zo gekraakt worden.
Ja laten we maar stoppen met discussiëren ben al bek af van het werkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:40 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Bron? ING is onveiliger omdat mensen vaak een dom wachtwoord (hun postcode, whatever) kiezen. Niet omdat de wachtwoorden gemakkelijker te kraken zijn.
En. De RR ligt ook wel gewoon op mijn bureau maar ik check niet alleen hier mijn saldo. En ik ga niet overal dat ding mee naartoe slepenDaarnaast vind ik het overzicht van ING veel fijner dan dat van de Rabobank. Maarja, zinloze discussie denk ik hè
Haha ik ook, goed plan dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja laten we maar stoppen met discussiëren ben al bek af van het werken
Ik denk eerder aan een vakantie binnen de muren in het binnenland. Anders is het wel degelijk vakantie jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
Je moet inderdaad met je legitimatie naar de bank gaan, en dan kan je gewoon over je geld beschikken.
Je kan natuurlijk ook een bulldozer meenemen, voor als je wat extra centjes nodig denkt te hebben.
Moet er wel bij zeggen dat er bij de bulldozer optie meestal een langdurige binnenlandse vakantie aan vast zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |