?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef koningdavid het volgende:
TS is drugsgebruiker.
ik was in zijn richting aan het wandelen en ik wou het hem vragen, maar hij vond het nodig om op dat wankele rek te klimmen...quote:
Dan kan je het toch nog vragen? Serieus, iedereen is zo egoïstisch geworden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Den_Tokke het volgende:
[..]
ik was in zijn richting aan het wandelen en ik wou het hem vragen, maar hij vond het nodig om op dat wankele rek te klimmen...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef Den_Tokke het volgende:
Laatst was ik in de supermarkt en ik draai om de hoek om het gangpad met het snoep in te lopen (ja ja ik weet het) en ik zie daar een dwerg springen om een zak chips te bemachtigen die net iets te hoog voor hem lag.
Ik krijg het uiteraard moeilijk om mijn lach in te houden maar toen hij op het rek klom en eraf viel ben ik in een lachkick geschoten die volgens mij heel de winkel heeft gehoord... die dwerg is me nog achtervolgd maar ik was te snel voor dat kleine ventje.
ik ben naar buiten gegaan en later op de dag teruggekomen, de kassadames bekeken me raar
klacht: wat is dat toch met dwergen (en andere gehandicapten) die niet om hulp willen vragen en zichzelf nog liever onsterfelijk belachelijk maken? we zien echt wel dat ze slechts een meter groot zijn, dus wie houden ze dan voor de gek?
Traplift.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dan kan je het toch nog vragen? Serieus, iedereen is zo egoïstisch geworden.En maar stoer lachen terwijl die lilliputter er niets aan kan doen.
het gangpad was redelijk lang en ik zag het op een 15tal meter van me gebeuren... ik ga niet roepen "HEY MENEER KAN JE NIET AAN DIE ZAK CHIPS OMDAT JE KLEIN BENT? MOET IK HELPEN??"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dan kan je het toch nog vragen? Serieus, iedereen is zo egoïstisch geworden.En maar stoer lachen terwijl die lilliputter er niets aan kan doen.
Of gewoon vragen wat ie nodig heeft?quote:
Stoere pics van je falende gladde dwergenbuikje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Remsjo het volgende:
Hou je bek over dwergen. Dwergen zijn master en ik ben er zelf ook 1
WAS JIJ HET?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Remsjo het volgende:
Hou je bek over dwergen. Dwergen zijn master en ik ben er zelf ook 1
weet je hoeveel pijn zo'n dwergenbeet in je kuit doet?!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef Waaghals het volgende:
waarom lacht niemand TS uit omdat hij de benen neemt voor een dwerg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |