Gast, het is KLB. Tering wat onterecht, en nu is het menes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klachtdude je hebt er niks mee te maken, ik ga toch ook geen topic openen over de duinrel waar ik n hekel aan heb ofzo
dit valt onder het klagen om het klagen, dat niet nodig is
Inderdaad, weetjewat sluit heel KLB maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Ascendancy het volgende:
De volgende topics kunnen dan gesloten worden:
NEEEEE
Stervende hoeren kankersystemen!
Space cake + broertje + vrienden = kotsen
Philip Freriks die stopt met nieuwslezen. (inclusief semi-grappig hij is dood-gezeur)
Waarom nou weer Castlefest?
70s show!
Moet ik doorgaan?
Idd, een topic over de tieten van Lady Gaga mag wel openblijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo kun je elk geopend topic in KLB wel dichtredeneren... *mod fail*
Ja, zo kun je elk KLB wel dichtredeneren hè! Dit topic was niet slechter dan een gemiddeld topic in KLB en je sluitredenatie is nogal kul.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klachtdude je hebt er niks mee te maken, ik ga toch ook geen topic openen over de duinrel waar ik n hekel aan heb ofzo
dit valt onder het klagen om het klagen, dat niet nodig is
Oké dan word elk Topic ge-TR't, want het is zijn klachten om te klagen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
kan iedereen eens de OP lezen en zich niet met anderen bemoeien? dank u
verder is er een TR knop als je topics onder onze aandacht wil brengen
Het is een forum.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
kan iedereen eens de OP lezen en zich niet met anderen bemoeien? dank u
verder is er een TR knop als je topics onder onze aandacht wil brengen
maar wel terechte klachten en niet zomaar iets om tegenaan te schoppen waar je helemaal niet mee in aanraking komtquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oké dan word elk Topic ge-TR't, want het is zijn klachten om te klagen.
PS: Delete geen posts.
Ja mijn Topic opengooien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Kan ik wat doen?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vond dat Campzone topic ook wel leuk. Open die hap!
Kijk ikcheck die eerste over Chinees Voedsel dat niet in NL te verkrijgen is, en de TS heeft prima werk geleverd met zijn kalcht en OP. Dus de rest van jouw lijstje loop ik niet meer langsquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Ascendancy het volgende:
De volgende topics kunnen dan gesloten worden:
NEEEEE
Stervende hoeren kankersystemen!
Space cake + broertje + vrienden = kotsen
Philip Freriks die stopt met nieuwslezen. (inclusief semi-grappig hij is dood-gezeur)
Waarom nou weer Castlefest?
70s show!
Moet ik doorgaan?
Mijn scheten latende hond gooide je ook dicht, terwijl ik daar rechtstreeks in aanraking mee kwam.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar wel terechte klachten en niet zomaar iets om tegenaan te schoppen waar je helemaal niet mee in aanraking komt
Ja, die klapmongool van een swarmahoer leren hoe hij van de deleteknop af moet blijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Kan ik wat doen?
Zoiets lees ik op de Frontpage en vind ik een klacht om zo gasten te zien... Er zijn na mijn weten ook hele reeksen geweest over Pinkpop etc. waar de TS dan nog nooit is geweest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar wel terechte klachten en niet zomaar iets om tegenaan te schoppen waar je helemaal niet mee in aanraking komt
Kijk, ik vind een campzone klaagtopic prima kunnen, maar als je in de 2e post het zelf wilt verneuken met die emimich pic, dan heb je je kans verspeeld. Kun je het misschien nog eens proberen, zonde persoonlijke bash naar een user? Een groep bashen kan dan weer wel, dat doet Wilders ook al jaren.quote:
Maar vervolgens verbaggert TS zijn eigen topic met posts als. Nog een paar uur wachten tot die gast online isquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk ikcheck die eerste over Chinees Voedsel dat niet in NL te verkrijgen is, en de TS heeft prima werk geleverd met zijn kalcht en OP. Dus de rest van jouw lijstje loop ik niet meer langs
Ach 1 persoon heeft er verder op gereageerd en een paar pagina's later komt er toch weer zoeen kutuser die een Emimich plaatje gaat posten en dan kom je op hetzelfde uit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk, ik vind een campzone klaagtopic prima kunnen, maar als je in de 2e post het zelf wilt verneuken met die emimich pic, dan heb je je kans verspeeld. Kun je het misschien nog eens proberen, zonde persoonlijke bash naar een user? Een groep bashen kan dan weer wel, dat doet Wilders ook al jaren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb een inhoudelijk punt over de FB OP. dus gelieve niet verwijderen en gewoon antwoorden.
Waarom mogen anderen zich niet in een discussie mengen als ze denken iets inhoudelijks te kunnen melden.
Meningen kunnen heel waardevol zijn, en op deze manier wordt gesuggereerd, dat een mod altijd gelijk heeft en de enige manier om er dan iets aan te doen is huilen bij een FA.
Dit dekt de lading van FB toch redelijk?quote:Kortom, als jij een serieus kritiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |