relax gek! laatste dag.... systemen werken niet, overmacht heet dat. Lekker relaxed internetten met een bak koffiequote:Op donderdag 30 juli 2009 09:12 schreef sinadO het volgende:
Zit je op de een-na-laatste dag voor je vakantie extra vroeg op je werk omdat je nog wat dingen moet afronden, kankert dat hele kutsysteem als een kaartenhuis in elkaar. Eerst Outlook, daarna een voor een alle applicaties die ik nodig heb. Of ze stoppen ermee of ze starten niet eens op! En dat zou nog niet eens zo erg zijn als ik het werk aan een collega kon overdragen, maar ja, dat kan dus niet he, want die is ook al weg. En wat de neuk nu dan?? Alleen internet werkt nog...
Overheid ja. Hoezo, herken je het?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:13 schreef gateway het volgende:
[..]
relax gek! laatste dag.... systemen werken niet, overmacht heet dat. Lekker relaxed internetten met een bak koffie
overheid toevallig?
zelfs dat moet hij niet, want zijn outlook is kapotquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:19 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon een mailtje sturen, dan heb je jouw taak gedaan.
Internet is all you need toch als je voor de overheid werkt...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:12 schreef sinadO het volgende:
Zit je op de een-na-laatste dag voor je vakantie extra vroeg op je werk omdat je nog wat dingen moet afronden, kankert dat hele kutsysteem als een kaartenhuis in elkaar. Eerst Outlook, daarna een voor een alle applicaties die ik nodig heb. Of ze stoppen ermee of ze starten niet eens op! En dat zou nog niet eens zo erg zijn als ik het werk aan een collega kon overdragen, maar ja, dat kan dus niet he, want die is ook al weg. En wat de neuk nu dan?? Alleen internet werkt nog...
ken mensen die bij de overheid werken die daar inderdaad vaker last van hebben van die brakke systemen daarquote:
De koffieautomaat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:27 schreef sinadO het volgende:
Ik ga ff koffie checken...
Improviseren staat niet in je woordenboek he?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:31 schreef sinadO het volgende:
De koffieautomaat.
Is.
Kapot.
Ik ga godverdomme naar huis of zo.
Vertel eens, McGyver dat je d'r loopt, hoe zou jij koffie zetten dan, als de enige koffie in dit gebouw in de automaat zit?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Improviseren staat niet in je woordenboek he?
Koffiehuis om de hoek.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:35 schreef sinadO het volgende:
Vertel eens, McGyver dat je d'r loopt, hoe zou jij koffie zetten dan, als de enige koffie in dit gebouw in de automaat zit?
hangt er vanaf. Als je niet voor je koffie wil betalen welquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar heb ik m'n zakmes niet eens voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |