ach man, het was liefde op het eerste gezicht met het snoepquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef Ascendancy het volgende:
Verslaafd na 1x iets proeven
Jij was zeker ook verslaafd aan roken toen je iemand anders rook inademde.
Vergrijp je ondertussen aan geile sma'tjes. Ik kan me niet voorstellen dat je liever die snoepjes hebt, dan een poesjequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
nog 3 uur wachten voordat ik hem weer spreek
jep heb ik net gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef foqqer het volgende:
Wat zit er in dat zakje?![]()
Daarnaast: Je hebt ze zeker nog niet gemaild hè?
http://www.dt88.com/contact.asp
Campzone, heb ik in 2004 aan meegedaan voor 2 dagenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vergrijp je ondertussen aan geile sma'tjes. Ik kan me niet voorstellen dat je liever die snoepjes hebt, dan een poesje![]()
En anders enkeltje campzone.
hihihi jij zou waarzegster moeten worden!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef sinadO het volgende:
TS is te lelijk voor een Europees vriendje en moet ze zelfs in China zoeken!
Nee hoor, ik heb je foto gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:54 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
hihihi jij zou waarzegster moeten worden!
Net een zaak in Amsterdam een mail gestuurd, wachtend op een antwoord.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je het al in Rotterdam geprobeerd in zo een Chinese supermarkt danwel toko?
Het is maar goed dat ik je die tip gaf danquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:07 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
nee daar had ik nog niet aan gedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |