Wat je wil, editten is vermoedelijk genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik snap t nietén sluiten én editten, én een note
bij topics met verwachte reacties?
Que? Ik refresh nauwelijks. Ik heb tipgeversquote:
via msn beetje topics verlinkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Que? Ik refresh nauwelijks. Ik heb tipgevers
Nee, een plugin die pop-upt zodra kutusers kuttopics openen. Zie het maar als je op hol geslagen virusscanner bij het vinden van een virus.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
verwachte reacties zijn wekenlang weggeedit, en tegenwoordig slot ik ze gewoon want het zijn meestal kuttopics
de bonus en antiklachten zijn voor zover ik ze heb gezien altijd wel n beetje relevant, of grappig, dus dan laat ik ze ook staan... mocht je storende dingen tegenkomen een TR is het makkelijkst, of n pm
Zeur niet, dat zombietopic was een pareltje en dat is ook gewoon open geblevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Er wordt altijd wel weer wat nieuws verzonnen..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zeur niet, dat zombietopic was een pareltje en dat is ook gewoon open gebleven
Dude word wakker, dat is een lemming van het 'zusje woont op badkamer' verhaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er altijd wel weer een nieuwe rage wordt uitgevonden. Maar danke, is goed voor m'n geweldige ego![]()
Kan deze TS eventjes door de kloon-scanner, ik wil weten welke paupert het is![]()
Lastige broer
All right.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
verwachte reacties zijn wekenlang weggeedit, en tegenwoordig slot ik ze gewoon want het zijn meestal kuttopics
de bonus en antiklachten zijn voor zover ik ze heb gezien altijd wel n beetje relevant, of grappig, dus dan laat ik ze ook staan... mocht je storende dingen tegenkomen een TR is het makkelijkst, of n pm
Dat plaatje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dude word wakker, dat is een lemming van het 'zusje woont op badkamer' verhaal
[ afbeelding ]
Nee gooi hier maar een slot op:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Mag er een slotje op Campzone part deux??
Iemand was me net voor
Te laat !quote:
Niet!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |