En dus negeer je het maar, net als vorige week?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik voel me niet geroepen om er op te reageren aangezien we het toch niet met elkaar eens worden
Neuh. Topic is dicht, thats it.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef SexPistol het volgende:
Willen jullie de TT ajb veranderen in 'Sorry.'?
Pardon, remlof?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef remlof het volgende:
En weer denkt dit crewmember een baggertopic te moeten openen
Met een OP als:quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pardon, remlof?
Hoezo een baggertopic?
weet je zeker dat je topic verbaggerd word. Probeer op z'n minst een beetje moeite te doen als je een topic opent.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kom iedere keer op deze pagina uit als ik www.google.nl intik in IE 7.0. Saai.
Moet ik dan een tekst van 20 regels tikken waarvan er 19 toch niet worden gelezen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een OP als:
[..]
weet je zeker dat je topic verbaggerd word. Probeer op z'n minst een beetje moeite te doen als je een topic opent.
Ja, dan leren ze maar lezen. En je eigen site spammen is sowieso not done, dat zou je toch moeten weten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet ik dan een tekst van 20 regels tikken waarvan er 19 toch niet worden gelezen?
Pardon, m`n eigen site?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan leren ze maar lezen. En je eigen site spammen is sowieso not done, dat zou je toch moeten weten.
Sorry, ik bedoelde "sites spammen is sowieso not done"quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pardon, m`n eigen site?
In de OP staat een hele andere site. Ga maar zoeken op whois.
Okay mooi.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde "sites spammen is sowieso not done"
Overheen gelezen. Gaat zo weg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:33 schreef Nacalon het volgende:
Eerlijke vinder
Je verwijdert wel die van mij maar laat die racistische opmerking gewoon staan?
Gast, het is KLB. Tering wat onterecht, en nu is het menes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klachtdude je hebt er niks mee te maken, ik ga toch ook geen topic openen over de duinrel waar ik n hekel aan heb ofzo
dit valt onder het klagen om het klagen, dat niet nodig is
Inderdaad, weetjewat sluit heel KLB maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Ascendancy het volgende:
De volgende topics kunnen dan gesloten worden:
NEEEEE
Stervende hoeren kankersystemen!
Space cake + broertje + vrienden = kotsen
Philip Freriks die stopt met nieuwslezen. (inclusief semi-grappig hij is dood-gezeur)
Waarom nou weer Castlefest?
70s show!
Moet ik doorgaan?
Idd, een topic over de tieten van Lady Gaga mag wel openblijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo kun je elk geopend topic in KLB wel dichtredeneren... *mod fail*
Ja, zo kun je elk KLB wel dichtredeneren hè! Dit topic was niet slechter dan een gemiddeld topic in KLB en je sluitredenatie is nogal kul.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klachtdude je hebt er niks mee te maken, ik ga toch ook geen topic openen over de duinrel waar ik n hekel aan heb ofzo
dit valt onder het klagen om het klagen, dat niet nodig is
Oké dan word elk Topic ge-TR't, want het is zijn klachten om te klagen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
kan iedereen eens de OP lezen en zich niet met anderen bemoeien? dank u
verder is er een TR knop als je topics onder onze aandacht wil brengen
Het is een forum.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
kan iedereen eens de OP lezen en zich niet met anderen bemoeien? dank u
verder is er een TR knop als je topics onder onze aandacht wil brengen
maar wel terechte klachten en niet zomaar iets om tegenaan te schoppen waar je helemaal niet mee in aanraking komtquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oké dan word elk Topic ge-TR't, want het is zijn klachten om te klagen.
PS: Delete geen posts.
Ja mijn Topic opengooien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Kan ik wat doen?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vond dat Campzone topic ook wel leuk. Open die hap!
Kijk ikcheck die eerste over Chinees Voedsel dat niet in NL te verkrijgen is, en de TS heeft prima werk geleverd met zijn kalcht en OP. Dus de rest van jouw lijstje loop ik niet meer langsquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Ascendancy het volgende:
De volgende topics kunnen dan gesloten worden:
NEEEEE
Stervende hoeren kankersystemen!
Space cake + broertje + vrienden = kotsen
Philip Freriks die stopt met nieuwslezen. (inclusief semi-grappig hij is dood-gezeur)
Waarom nou weer Castlefest?
70s show!
Moet ik doorgaan?
Mijn scheten latende hond gooide je ook dicht, terwijl ik daar rechtstreeks in aanraking mee kwam.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar wel terechte klachten en niet zomaar iets om tegenaan te schoppen waar je helemaal niet mee in aanraking komt
Ja, die klapmongool van een swarmahoer leren hoe hij van de deleteknop af moet blijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Kan ik wat doen?
Zoiets lees ik op de Frontpage en vind ik een klacht om zo gasten te zien... Er zijn na mijn weten ook hele reeksen geweest over Pinkpop etc. waar de TS dan nog nooit is geweest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar wel terechte klachten en niet zomaar iets om tegenaan te schoppen waar je helemaal niet mee in aanraking komt
Kijk, ik vind een campzone klaagtopic prima kunnen, maar als je in de 2e post het zelf wilt verneuken met die emimich pic, dan heb je je kans verspeeld. Kun je het misschien nog eens proberen, zonde persoonlijke bash naar een user? Een groep bashen kan dan weer wel, dat doet Wilders ook al jaren.quote:
Maar vervolgens verbaggert TS zijn eigen topic met posts als. Nog een paar uur wachten tot die gast online isquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk ikcheck die eerste over Chinees Voedsel dat niet in NL te verkrijgen is, en de TS heeft prima werk geleverd met zijn kalcht en OP. Dus de rest van jouw lijstje loop ik niet meer langs
Ach 1 persoon heeft er verder op gereageerd en een paar pagina's later komt er toch weer zoeen kutuser die een Emimich plaatje gaat posten en dan kom je op hetzelfde uit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk, ik vind een campzone klaagtopic prima kunnen, maar als je in de 2e post het zelf wilt verneuken met die emimich pic, dan heb je je kans verspeeld. Kun je het misschien nog eens proberen, zonde persoonlijke bash naar een user? Een groep bashen kan dan weer wel, dat doet Wilders ook al jaren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb een inhoudelijk punt over de FB OP. dus gelieve niet verwijderen en gewoon antwoorden.
Waarom mogen anderen zich niet in een discussie mengen als ze denken iets inhoudelijks te kunnen melden.
Meningen kunnen heel waardevol zijn, en op deze manier wordt gesuggereerd, dat een mod altijd gelijk heeft en de enige manier om er dan iets aan te doen is huilen bij een FA.
Dit dekt de lading van FB toch redelijk?quote:Kortom, als jij een serieus kritiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.
Iedereen op FOK! is aandachtzoekende, anders had je wel contact met vrienden via telefoon of face2face.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar vervolgens verbaggert TS zijn eigen topic met posts als. Nog een paar uur wachten tot die gast online is![]()
![]()
![]()
Die gozer heeft gewoon aandacht nodig, dat lijkt me duidelijk.
Dat vind ik een rare conclusie. Ik kick namelijk niet echt op aandacht op FOK!. Ik ben gewoon aan het wachten tot me afspraak.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is aandachtzoekende, anders had je wel contact met vrienden via telefoon of face2face.
Hand over hart strijkt!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ach 1 persoon heeft er verder op gereageerd en een paar pagina's later komt er toch weer zoeen kutuser die een Emimich plaatje gaat posten en dan kom je op hetzelfde uit.
Dan moet je die user bannen. (In het Topic dan of zo........)quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hand over hart strijkt!
Maar, nog 1 emimich pic en ik ben er klaar mee
bedankt voor de waarschuwingquote:
JIJ bent ervoor aangenomen om die topics op slot te gooien, kneus. Moet je dat natuurlijk niet op ons gaan afschuiven als blijkt dat je zelfs dat niet goed kan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef swarmahoer het volgende:
verzoek aan alle huillies hier
Aardig zijn tegen mongolen
deze bijvoorbeeld is te lang open geweest
bedankt voor de inzet, aangezien jullie allemaal het beste van klb willen maken
nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:15 schreef Mopst3r het volgende:
Mag de Ruben reactie nou wel of niet?
reden = katquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Kats Verslapen!
Waarom wordt dit topic nou in hemelsnaam gesloten!?!? Het is een SERIEUS topic!!! En dan ook nog zonder valide reden of argumentatie op slot gegooid.....
check dan verder dan de eerste pagina, noobquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef nuget het volgende:
Kan die klown van een Mopst3r niet een perma ban krijgen ofzo...
check die post history van hem is, 99% word gesloten omdat het bagger is... krijgt ie een ban en zodra hij weer los is begint het gekloot weer![]()
Mopst3r
I say, kill it with fire.... pretty please![]()
Dus omdat er 3 letters instaan die toevallig KAT maken wordt mijn topic gesloten!?!?!?:{quote:
happy saturday, was niet zo happy...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
check dan verder dan de eerste pagina, noob
Dat was de happy saturday van afgelopen weekend...
Toevallig?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dus omdat er 3 letters instaan die toevallig KAT maken wordt mijn topic gesloten!?!?!?:{![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ aadelanthe: Waarom, dat laatste topic was serieus... of moet ik een foto toevoegen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
@ mopster: 2x nee
topic is niet serieus, je bent weer aan het kloten... zoals al eerder gezegd... kappen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:26 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
@ aadelanthe: Waarom, dat laatste topic was serieus... of moet ik een foto toevoegen?
ik sluit me hier bij aanquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:28 schreef nuget het volgende:
[..]
topic is niet serieus, je bent weer aan het kloten... zoals al eerder gezegd... kappen.
Wat ben jij voor kontenlikker... BAH!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:28 schreef nuget het volgende:
[..]
topic is niet serieus, je bent weer aan het kloten... zoals al eerder gezegd... kappen.
Wat nou kontlikker, het sloeg nergens op... beetje lemming achtige topics maken..quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kontenlikker... BAH!!
Dat topic was WEL serieus!
Wie heeft het over lemming, kneus, ik heb het toch uitgelegd dat mijn auto echt bekrast is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:38 schreef nuget het volgende:
[..]
Wat nou kontlikker, het sloeg nergens op... beetje lemming achtige topics maken..
* het is niet grappig
* niemand doet serieus
* het voegt totaal niks toe aan KLB (behalve dat het bagger gehalte nog hoger word).
Opkloten dus.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:40 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wie heeft het over lemming, kneus, ik heb het toch uitgelegd dat mijn auto echt bekrast is.
Grappig is het niet nee, kost me een nieuwe bumper incl. spuiten
Noem een topic die geen sticky is die wel wat aan KLB toevoegt.... so shutty....
Pm elkaar maar even.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vraagje, wat voor auto rij jij in ?
Topic staat er en ik ben zelf een Limburgerquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wil klagen over Nikmans, hij wil klaag-topics gaan openen over de geweldige overheerlijke Limbolandse Vlaai, preventief ruimen is de beste oplossing !
[KLB FB] Leuke (matige) feedback
Het is een goed topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
omdat kuttopic
doe t lekker in ONZ ofzo
Geachte heer Swarmahoer,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:40 schreef swarmahoer het volgende:
geachte wakajawaka, helaas kan ik het juiste subforum niet in mijn weergave lijst vinden.
alvast bedankt,
met vriendelijke groet
dhr swarma
ik ben nog op zoek naar het nieuwe subforum, maar ik vrees dat ik indirect in aanraking met een lemming ben gekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:46 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Geachte heer Swarmahoer,
Bedankt voor deze snelle reactie. Is er een mogelijkheid om in hoger beroep te gaan over deze uitspraak?
met vriendelijke groet,
Wakajawaka
Pleur die dan dicht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
ah, er reageerde niemand op je daar
Salarissen topvoetballers.
doe t toch maar daar
ik snap t nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:51 schreef TNA het volgende:
L.S.,
Bij dezen wil ik graag een suggestie doen: het sluiten van een topic ofwel het editten van de OP en een note in het geval van verwachte reacties. De afgelopen dagen was het weer regelmatig reden tot totaal offtopic topicverneukend gezeik.
In afwachting van uw reactie groet ik u.
Hoogachtend,
TNA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |