Ik ben bloedserieus!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:14 schreef Dakada het volgende:
Dit heb je verzonnen!!!!
nee juist integendeel daarom vind ik het zo vaag dat mij dit altijd overkomt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je hebt wel wat met mongolen en rare. seksuelehandelingen, heh?
Vol op zijn bek pakken natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee juist integendeel daarom vind ik het zo vaag dat mij dit altijd overkomt!
Mot ik dermee?
God wat een raar beeld heb jij van deze bloedmooie vrouw?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:19 schreef Hoerenzoon het volgende:
TS is dik, lelijk en heeft één of meerdere piercings.
En luistert waarschijnlijk naar metal of rock, en rookt zware shag
Ehm nou iq is euh rondom de 121....is tochnie zoslechtwel?quote:
Ze zijn best enorm geyl!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:22 schreef HoneyPop het volgende:
Ik heb maar een blauwe maandag met die mensen gewerkt,
ik ben er snel mee gekapt, precies om die reden, smeerlappen
Ej wil je neuken? ik betaal je 5 euro voor een uurtjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ze zijn best enorm geyl!
Brrr eng vin
Ben jij die ex die haar reet heeft gelikt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:19 schreef Hoerenzoon het volgende:
TS is dik, lelijk en heeft één of meerdere piercings.
En luistert waarschijnlijk naar metal of rock, en rookt zware shag
Neen hoerenzoon ik vraag ietsje veel meer dan dat!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:25 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Ej wil je neuken? ik betaal je 5 euro voor een uurtje
Neen die valt daar niet op hoor!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ben jij die ex die haar reet heeft gelikt?
incorrect!quote:[b]Op vrijdag 24 juli 2009 02:13 schreef !
Ik wil jou kwijlde hij, het spuug zat hem op zijn shirt, het slijm kwijlde hem uit de mond, ik was zo geschokt.
Wel ach jongeman, hoe kom je daar nou zo plots bijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ben jij die ex die haar reet heeft gelikt?
Jongen jij was niet eens in de supermarkt wat lul je nou?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
incorrect!
ik was wat aan het drinken toen een ongaar sujet tegen mij aanbotste... Dus dat was gewoon water. Verder terechte klacht, hopelijk tot morgen
Tuuks nie heb niet zoveel exen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:27 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Wel ach jongeman, hoe kom je daar nou zo plots bijMaar natuurlijk ben ik dat niet!
Teefquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tuuks nie heb niet zoveel exen!
ben een trouwen hondin!
rustig aan kenau, mijn personeel had een dagje vrijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jongen jij was niet eens in de supermarkt wat lul je nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |