En dan is die kut Robben bijna het hele jaar geblesseerd ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat denken jullie daar nou over. Ik vind dat die fors omlaag kunnen. Wat dragen zij nuttig bij aan de maatschappij?
Neem een Arjen Robben die per jaar 5,41 miljoen euro verdient. Zet daarnaast een Obama die 1,56 miljoen euro per jaar verdient.
Klacht: loon ongelijk verdeelt.
Alsof Obama zo goed kan voetballen. Ik vind die 1,56 miljoen dan nog teveel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat denken jullie daar nou over. Ik vind dat die fors omlaag kunnen. Wat dragen zij nuttig bij aan de maatschappij?
Neem een Arjen Robben die per jaar 5,41 miljoen euro verdient. Zet daarnaast een Obama die 1,56 miljoen euro per jaar verdient.
Klacht: loon ongelijk verdeelt.
Daar hebben ze in ieder geval wel een salarisplafondquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:31 schreef andre347 het volgende:
Wil het niet goed praten maar wat verdienen de basketballers in de NBA?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alsof Obama zo goed kan voetballen. Ik vind die 1,56 miljoen dan nog teveel.
Wat moet je in godsnaam met ¤35 miljoen euro. Net alsof je dat kunt uitgeven in een jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:33 schreef Sj0rs het volgende:
Vraag en aanbod.
Zou jij zelf zo'n salaris weigeren?
Zouden ze ook moeten invoeren in de voetballerij.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar hebben ze in ieder geval wel een salarisplafond
Tuurlijk kan dat, makkelijk zelfs.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met ¤35 miljoen euro. Net alsof je dat kunt uitgeven in een jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |