quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:30 schreef MvrtjSanne het volgende:
Schreeuw maar, tot je een ons weegt
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:28 schreef afcajos het volgende:
Anders laat je even een pic zien waarop je al soppend je mosseltje bevingerd.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:28 schreef afcajos het volgende:
Anders laat je even een pic zien waarop je al soppend je mosseltje bevingerd.
Owja het ligt er te dik bovenop:: vandaag geregistreerd, en dan al posten alsof ie al bekend is met dit forum, het voordoen als een semi-geil sletje, de Bacardi als onderschrift, kut-kloonquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:33 schreef Scarface2004 het volgende:
heeft tie niet, want het is een vent
je voordoen als een sletje
ik weet niet hoor maar tegenwoordig is dat dus echt niet meer zo hoor, vrouwen werken net zo hard als mannen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:48 schreef Kerol het volgende:
Het huishouden is voor vrouwen, mannen doen het harde werk.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:44 schreef Linda_007 het volgende:
[..]
ik weet niet hoor maar tegenwoordig is dat dus echt niet meer zo hoor, vrouwen werken net zo hard als mannen.
en vrouwen zijn zeker niet het zwakke geslacht,
Geloof je ook nog steeds in de paashaas en sinterklaas?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:44 schreef Linda_007 het volgende:
[..]
ik weet niet hoor maar tegenwoordig is dat dus echt niet meer zo hoor, vrouwen werken net zo hard als mannen.
[..]
Jij hebt zeker ook een lekker kort & vlot pittig kapselquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:44 schreef Linda_007 het volgende:
[..]
nee toevallig nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een lekker kort & vlot pittig kapsel
[..]
Pics graag...quote:
das frieslandquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vrouwelijke verplichtingen? Zoiets zeg je tegen je vrouw...
Zijn jullie toevallig getrouwd? Zoiets gebeurt nog regelmatig in de achterhoek.
quote:
toch wel, zie ViVa forumquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:44 schreef Linda_007 het volgende:
[..]
nou zie je mannen tegenwoordig nog uren lopen jagen op wild? nee zitten ook gewoon zelfde werk te doen als vrouwen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou, zie je vrouwen tegenwoordig nog een kilometer lopen met een ketel naar de rivier om water te halen voor het avondeten, uren de was schoon schrobben met een was-bord, het land omploegen en de oogst doen, de dieren voederen, gelukkig zijn dat er een vent is die ze wil en niet kieskeurig zijn, de wens om kinderen te dragen, en dit alles zonder te zeiken maar juist blij neuriënd ? Nee, tegenwoordig kunnen vrouwen alleen maar zeiken, alles is teveel, ze zijn nooit blij met wat ze hebben maar willen alleen maar meer meer meer, sommigen doen alsof ze mannen haten en sluiten zich aan bij zo'n sekte, veel gaan zelfs zo ver dat ze eruit willen zien als een man, ze zijn jaloers, arrogant, achterbaks, brutaal, flikker toch op.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:50 schreef Billary het volgende:
Was altijd gewoon samen met me zusje in de badkamer als dat zo uit kwam.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Linda_007 het volgende:
[..]
nou zie je mannen tegenwoordig nog uren lopen jagen op wild? nee zitten ook gewoon zelfde werk te doen als vrouwen.
maarja ach als jullie denken dat vrouwen alleen maar goed zijn voor huishouden moet je dat lekker denken ik heb gelukkig een vriend die ook helpt in huishouden omdat we beide een baan hebben.
[..]
Dat geldt toch voor zo'n beetje alle vrouwen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
TS is geemancipeerd als het haar uitkomt... Normaliter is ze van het zwakke geslacht die ontzien moet worden.
Mannen slaan vrouwen in één klap knock out als ze willen. Jullie leven, omdat wij jullie laten levenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Linda_007 het volgende:
[..]
nou zie je mannen tegenwoordig nog uren lopen jagen op wild? nee zitten ook gewoon zelfde werk te doen als vrouwen.
maarja ach als jullie denken dat vrouwen alleen maar goed zijn voor huishouden moet je dat lekker denken ik heb gelukkig een vriend die ook helpt in huishouden omdat we beide een baan hebben.
Heb jij ooit wel eens je harde vleesmans tegen een meisje/vrouw haar gezicht geslagen ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mannen slaan vrouwen in één klap knock out als ze willen. Jullie leven, omdat wij jullie laten leven
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens je harde vleesmans tegen een meisje/vrouw haar gezicht geslagen ?
Jij bent er zo 1...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mannen slaan vrouwen in één klap knock out als ze willen. Jullie leven, omdat wij jullie laten leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |