Maar meer ene die in ONZ thuishoort.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:51 schreef Timmor het volgende:
Zeg BoWa dit Ik begin een echte Internet Nerd te worden.... is toch wel degelijk een klacht!
Niettusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar meer ene die in ONZ thuishoort.
KOM HIER, dat ik je eens knuffel dan !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:06 schreef Timmor het volgende:
Nu heeft het topic te lijden van al die ONZ-Fokkers.... Ik ben meer een KLB'er...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KOM HIER, dat ik je eens knuffel dan !
opgelostquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef 9611Niels het volgende:
Fok!kers die al weerlegde fouten blijven verspreiden
Leuk, 2 pagina's patat/friet discussie![]()
ik lees het topic als: downloaden is verkeerd, dit mag niet (troll, aangezien het wel mag, en iedereen hier het doet)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef NotYou het volgende:
Mijn topic Pro downloaden mentaliteit is ten onrechte aangemerkt als troll; ik deed op sarcastische wijze mijn beklag over de video (Pirates of the Caribiweb ) vol onwaarheden, belachelijke stemmingmakerij, ongeinformeerde advocaten en roddelnichten die overduidelijk niets weten van hetgeen ze hier - op tv - bespreken.
RTL boulevard beweert in een belachelijk getiteld filmpje, op pretentieuze wijze, dat downloaden illegaal is en gaat daar zelfs zo ver in fragementen uit "illegaal gedownloade" films door het item heen te plakken met rood knipperend "illegal download" er doorheen. Plaatst dit item onder het kopje "crime". Duister klinkende muziek eronder, advocaten in pak die wat amper gerelateerde (grootse) uitspraken doen. Simpelweg belachelijk en dat weerspiegelde (en bespotte) mijn topic ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik lees het topic als: downloaden is verkeerd, dit mag niet (troll, aangezien het wel mag, en iedereen hier het doet)
hoe moet ik t volgens jou lezen
Dan kunnen alle klaagbaak topics over het dagelijks leven ook wel in Lifestyle geopend worden, denk je niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:53 schreef swarmahoer het volgende:
omdat we niks aan topics hebben over alles wat op tv komt, daar is n apart subforum voor, of je dagboek natuurlijk
Jawel, maar wat jij postte was allemaal niet zo topicwaardig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:57 schreef NatteBever het volgende:
Prima, dus ik mag gewoon klagen over wat ik wil in de Klaagbaak..daar is het tenslotte voor bedoeld
Neuh, want 33 users per week hebben iets met MSN + familieleden etc etc. En daar komt bij dat dergelijke topics backfire'en, bagger geven en mij een hoop werk bezorgen. En dat is nu klaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef o.us het volgende:
Mijn zusje is een msn-breezah.
Waarom moest ie dicht? PLUS als het nergens meer overgaat, kon je net zo goed al dat bagger verwijderen en het verder laten lopen.
Nee klagen over haar rond je tepels is lekker topicwaardigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, maar wat jij postte was allemaal niet zo topicwaardig.
Ah, ik snap het. Thanks voor de toelichting.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, want 33 users per week hebben iets met MSN + familieleden etc etc. En daar komt bij dat dergelijke topics backfire'en, bagger geven en mij een hoop werk bezorgen. En dat is nu klaar.
Dat kan als vrouw best een klacht zijn idd. Maar kom op, je topic is niet echt om over naar huis te schrijven. Gerard Joling komt op je beeldscherm vertellen dat hij iets gaan doen met 88 lullen in z'n kont. Scene van 5 tellen en NatteBever die naar z'n PC rent om een topic te openen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee klagen over haar rond je tepels is lekker topicwaardig
http://www.fritkotmax.be/pages/ency2apag.htmlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ananas: Ik stel voor dat je naar de frietkraam
gaat en je daar gaat voorzien van een portie goudgele mer zalf.
Ik constateet een vettekort nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |