ERgens anders postte hij volgens mij dit plaatje als zijn eigen foto, hij heeft dus ergens gelogenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef DirkZz het volgende:
Vriendje van zusje van TS:
Zou jij hem nemen?
Neey, ik ben toch niet de breezerslet?!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik herhaal
post je tieten![]()
[..]
ooh ik dacht de achterneef van brad pitt
nou zeg dat hoeft helemaal niet zo agressief hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef Yel het volgende:
[..]
Neey, ik ben toch niet de breezerslet?!
Dus ik herhaal: Grow up fucker.
OT:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef DirkZz het volgende:Vriendje van zusje van TS:
Zou jij hem nemen?
In US was hij het anders nog gewoon zelfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef DirkZz het volgende:Vriendje van zusje van TS:
Zou jij hem nemen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:12 schreef o.us het volgende:
Mijn huisnummerbord onherkenbaar gemaakt zodat ik niet word vermoord door een paar Servische huurmoordenaars.
Ik ben het inprincipe wel met PeZu eens, nou kom wees niet zo`n spelbreker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef Yel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is een hoax. Het is gewoon een vriend van me die nieuwsgierig was of hij lekker werd bevonden.![]()
Yeah right.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Goed zo, wat heb ik toch een schijthekel aan die gast. Maar ja, wie ben ik om daar iets tegen aan te doen?![]()
Niet zeiken. Post je tieten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef Yel het volgende:
[..]
Zie mijn bewijs hierboven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Yeah right.Je bent het gewoon zelf, lutser.
Dat is het neefje van Salcidoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
HET IS TS ZELF:
[..]
In US was hij het anders nog gewoon zelf:
[..]
Ik zou die Robin doengevenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is een hoax. Het is gewoon een vriend van me die nieuwsgierig was of hij lekker werd bevonden.![]()
OT:
Robin en mijn zusje. Ze verdienen gewoon in KLB te staan aangezien ze het toch niet erg om het op Hyves te posten en om hun te behoeden voor een foute toekomst.![]()
[ afbeelding ]
zo die blonde is idd jailbaitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef o.us het volgende:
[..]
OT:
Robin en mijn zusje. Ze verdienen gewoon in KLB te staan aangezien ze het toch niet erg om het op Hyves te posten en om hun te behoeden voor een foute toekomst.![]()
[ afbeelding ]
Sjooi moooie borsten!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef o.us het volgende:
[..]
OT:
[ afbeelding ]
Hoe kan hij dan een blonde of zwarte zus hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Biogarde het volgende:
TS heet eigenlijk Ozkan Us en is van Turkse afkomst
En jij zegt dat we moeten opgroeienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Yel het volgende:
Je zusje is n mocrooooooo... Klappen die boel.
Nope.. Only for my lover. Sorry.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik ben het inprincipe wel met PeZu eens, nou kom wees niet zo`n spelbreker.
Dat is cultuur, heeft niets te maken met kinderachtig doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En jij zegt dat we moeten opgroeien![]()
Z'n zusje is bruin. Er zullen écht wel bruine turken bestaan hoor, als er zelfs blonde turken zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:48 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan een blonde of zwarte zus hebben
Leer eens Nederlands.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Yel het volgende:
Je zusje is n mocrooooooo... Klappen die boel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |