fout.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:29 schreef Trannellius het volgende:
Maar kom, laten we eens de vragen stellen waarvan het overduidelijk is dat je die graag wilt horen:
Uhhuh, je gaat eerst zeggen dat je het kon worden, om dan vakkundig om die info heen te draaien...quote:
Ik hoop voor jou dat je maar ordinair zit te trollen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:33 schreef Perico het volgende:
Hey boktor, het is dokter, en doctor als je gepromoveerd bent.
Of is dit popie spelling a la deaud en toensjus?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:33 schreef Rosbief het volgende:
TS heeft een hematocrietwaarde van 0,74 L/L en neukt grizzlyberen in het bijzijn van hun partner.
nope.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Uhhuh, je gaat eerst zeggen dat je het kon worden, om dan vakkundig om die info heen te draaien...
Aandachtshoer
Geen idee, ik ben geen doctor/doktor/dokter/boktor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:33 schreef Perico het volgende:
Hey boktor, het is dokter, en doctor als je gepromoveerd bent.
Of is dit popie spelling a la deaud en toensjus?
Leolinedance komt bij de dokter en zegt tegen die man: "Dokter, wat heeft u een klein kantoor!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
Kwam een man bij de dokter. Zei leolinedance "laat maar ik ruim het zelf wel op"
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:33 schreef Rosbief het volgende:
TS heeft een hematocrietwaarde van 0,74 L/L en neukt grizzlyberen in het bijzijn van hun partner.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leolinedance komt bij de dokter en zegt tegen die man: "Dokter, wat heeft u een klein kantoor!"
Zegt die dokter: "Rot op! Ik zit te schijten!"
[..]
Leolinedance komt bij de dokter en zegt tegen die man: "Dokter, wat heeft u een klein kantoor!"
[..]
Kijk, als je dat nou meteen had verteld had dat weer een stel nutteloze posts gescheeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat hij hockey bedoelt, werd vroeger wel als talent gezien die nog wat 'body' moest krijgen. Toen kreeg ik een knieblessure en het wat drukker met studeren. Dus gestopt omdat ik dacht dat het toch nooit echt iets meer zou worden, mede op aanraden van diezelfde doktor. En nu denk ik dus dus dat bedoelt dat het wat had kunnen worden als ik toen niet definitief gestopt was![]()
Maar het zou ook gewoon iets met spieren/bouw of iets dergelijks te maken kunnen hebben ofzo, ik weet eigenlijk niet waarom hij het zei
Gejat grapje dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef gohan16 het volgende:
komt een man bij de dokter, zegt de patient: "dokter wat heeft u een kleine praktijk", zegt de dokter: "Rot op man, ik zit te schijten!"
[..]
En je dacht niet van goh laat ik dat eens vragen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat hij hockey bedoelt, werd vroeger wel als talent gezien die nog wat 'body' moest krijgen. Toen kreeg ik een knieblessure en het wat drukker met studeren. Dus gestopt omdat ik dacht dat het toch nooit echt iets meer zou worden, mede op aanraden van diezelfde doktor. En nu denk ik dus dus dat bedoelt dat het wat had kunnen worden als ik toen niet definitief gestopt was![]()
Maar het zou ook gewoon iets met spieren/bouw of iets dergelijks te maken kunnen hebben ofzo, ik weet eigenlijk niet waarom hij het zei
Jawel, daar ging ik in eerste instantie vanuit!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat ik zoiets zelf verzonnen heb?
owh, ik dacht dat er altijd Leoline Dance stondquote:
Waarom? Verveel je je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jawel, daar ging ik in eerste instantie vanuit!![]()
Maar nu komt het: in tweede instantie ging ik research verrichten mbv Google waaruit bleek dat het garpje al meermaals naar voren was gehaald op de internets.
Nou, gelukkig maarquote:Dit doet enigszins afbreuk aan je entertainment-waarde op fok.![]()
Desalniettemin behoor je nog steeds tot de subtop van KLB-users
Als sceptische KLB-user voel ik me geroepen om alles op echtheid en authenticiteit te controleren alvorens ik erover oordeel.quote:
Ah, op die fietsch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als sceptische KLB-user voel ik me geroepen om alles op echtheid en authenticiteit te controleren alvorens ik erover oordeel.
Nee precies. Die van mij zei dat ik 1.80 zou worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef Moozzie het volgende:
Je moet niet alles geloven wat je dokter zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |