pmquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:43 schreef De_Ananas het volgende:
Dan lees je mijn topic toch niet of zet je je computer maar uit kut swarmaaapie
Het is een fucking terechte klacht, het staat zelfs op pagina 316, het walhalla van KLB!!!!!
volgens mij heb ik je hyves wel eens gezien, kan me niet herinneren dat jij dat bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:09 schreef Smart_ass het volgende:
J.Herrer schijnt het nodig te vinden om in elk topic van mijn hand een persoonlijke foto van mij te plaatsen. Ik ben hier niet van gediend. Graag verwijdering van de foto en geef hem aub een note ofzo, want hij doet dit in elk topic van mij.
Het gaat om dit topic trouwens Hoeveelheid gigabyte op een ipod.
Ik heb geen hyves, maar ik ben het inderdaad niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je hyves wel eens gezien, kan me niet herinneren dat jij dat bent
zal t in de gaten houden, zet een tr, pm of meldt het hier mocht je t zienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
In heel veel van mijn topics. Het begint gewoon irritant te worden. Ik weet dat ik een leuke stalkwaardige user ben, maar hij is irritant.
okquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
Haal es weg![]()
![]()
[KLB SC #1469]
[KLB SC #1469]
Inderdaad. Nu is dit geen echte foto van mij (al denkt hij van wel, de kutkneusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef Ritmo het volgende:
Die J.Herrer moet sowieso lekker optiefen, heeft destijds ook van mij een aantal (valse) foto's lopen posten en doorsturen. Irrirtante kutnerd.
Irritant is idd het juiste woord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu is dit geen echte foto van mij (al denkt hij van wel, de kutkneus), maar het is inderdaad irritant. Voegt ook totaal niets toe aan het topic.
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Acinonyx het volgende:
Ik kan me een incident herinneren waarbij Swarmahoer en wat vriendjes ooit mijn hele hyves in een topic hebben gepleurd, die was toen nog geen mod, kan ie hier alsnog voor vervolgd worden ?
In het verleden behaalde resultaten...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Acinonyx het volgende:
Ik kan me een incident herinneren waarbij Swarmahoer en wat vriendjes ooit mijn hele hyves in een topic hebben gepleurd, die was toen nog geen mod, kan ie hier alsnog voor vervolgd worden ?
Ontslag zeg ik je !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Acinonyx het volgende:
Ben je nou serieus of ben je ECHT mongoloïde?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:07 schreef wakajawaka het volgende:
Waarom is Penisbaard adoratie topic dicht?
Omdat ze de golfbrekers bij Scheveningen vandaag opnieuw gaan stuccen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:07 schreef wakajawaka het volgende:
Waarom is Penisbaard adoratie topic dicht?
Dan accepteer ik hetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat ze de golfbrekers bij Scheveningen vandaag opnieuw gaan stuccen.
Die persoon blocken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:37 schreef Biels het volgende:
Ik word via PM door een user onheus bejegend. Wat moet ik hiertegen doen?
Ja, gooi ik zo open.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:20 schreef Hetiszover het volgende:
Biogarde, zijn de kleintjes al zu hause?
Dan kun je mijn topic opschonen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:39 schreef Biels het volgende:
TMF op vakantie, WHAT the FUCK
Verder ben ik hier bedreigd door dezelfde user.
Ga ik naar kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:50 schreef Cahir het volgende:
Ik dacht een foto van een lekker wijf te maken
goatse
in mijn ogen niet, een 2 regel op kan mn neefje ook maken, is n beetje moeite te veel gevraagdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:14 schreef Vendris het volgende:
offline weergeven op msn
imo onterecht gesloten, moderator in kwestie sluit het enige RACERDBK topic dat nog enigzinds serieus te nemen was, er waar mensen neit echt offtopic gingen en serieus reageerde.
''dit me is overkomen vorige week vrijdag bij een tent in Utrecht''quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Nielsch het volgende:
Uitsmijters die bij binnenkomst al vragen om fooi
Hoezo? Moet ik er een heel verhaal omheen vertellen ofzo, hoe dit me is overkomen vorige week vrijdag bij een tent in Utrecht? Of een paint maken van een bouncer die om geld vraagt, zodat in de TT (+ INCL. PAINT) kan staan. Alsof dat kwaliteitstopics kenmerkt. Waar slaat dit op?
mijn inziens ook, maar 1 regel OP is n beetje karig, zo kan ik ook wel 100 stellingen verzinnen en een topic erover openenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef mooiboi89 het volgende:
. Mijns inziens een perfecte statement waarover gedebatet kan worden.
ik stoor me aan dd, met zn kutkloonquote:
Dat komt omdat ik mijn mail wachtwoord kwijt ben, dat neemt niet weg dat er teveel met kk gescholden wordtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik stoor me aan dd, met zn kutkloon
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef Acinonyx het volgende:
Dit figuur hier zit te trollen met een enorm achterlijke reactie, een one-way ticket to shredder is op zijn plaats![]()
![]()
Doktor die zegt dat ik topsporter had kunnen worden
Ow sorry, die Pericoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry,
Maar over wie heb je het nou ?
en wat is dr met de opmerkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |