Zo, en maar even een quotequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef S1nn3rz het volgende:
Helaas stond mijn camera de verkeerde kant op en kreeg ik dit:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nu bijquote:
Dag. Tot later weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Ik geef de feiten weer op deze mooie zomerdag. Als dat al niet meer kan op het forum van het vrije woord.
FOK!, Het forum van het vrij woord?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Ik geef de feiten weer op deze mooie zomerdag. Als dat al niet meer kan op het forum van het vrije woord.
Maar users niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:30 schreef TimKuik het volgende:
Haha, je hebt pech.. Mods zien alles!
Ja, dankzij Danny komen we tot elkander. Mogen we in alle anonimiteit zeggen wat we willen. Voor of tegen, het maakt niet uit. De fok! goeroe staat het toe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Treces het volgende:
[..]
FOK!, Het forum van het vrij woord?
Maar ik wil graag op het forum blijven.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Jawel. Ibtl.
*gaat een banaantje eten*
Mag niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Maar ik wil graag op het forum blijven.![]()
Het was mijn zusje die net achter de pc zit. Ik was net even in de tuin.quote:
Zou jouw zusje dan een foto maken van een lekker wijf?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het was mijn zusje die net achter de pc zit. Ik was net even in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |