De Vooruitgangquote:Op maandag 20 juli 2009 23:22 schreef W00fer het volgende:
Iedereen loopt allemaal maar te zeveren, het wordt tijd voor een andere locatie dan.
Café de Vooruitgang in Eindhoven is mijn suggestie. Mooie vrouwen, op loopafstand van station, geen rockmuziek, lekker bier.
Nah, gek. Tis toch allemaal gezwets bij elkaar in KLB. Dusja, kan me niet voorstellen dat ze zo anders zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, maar sommige KLB-ers zou je gewoon liever eens in het echt spreken dan anderen die je vrijwel niet kent. Is dat zo gek?
Eindhovenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:22 schreef W00fer het volgende:
Iedereen loopt allemaal maar te zeveren, het wordt tijd voor een andere locatie dan.
Café de Vooruitgang in Eindhoven is mijn suggestie. Mooie vrouwen, op loopafstand van station, geen rockmuziek, lekker bier.
Jep, duurt nog wel even voordat ik weet wanneer maar laat wel weten dan. We kunnen anders ook in Groningen langskomenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Yo ananas, die ene meet is gefaald tog?
Kunnen we vast wel eensch een andere datum prikken (voor september gaarne) zodat die top notch bij je komt barbeneuken?
Ik misschien, misschien he.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
laat maar.. stairwayKomen er ook nog KLB bazen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:52 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik denk dat er meer mensen komen als Juicyhil niet komt. Anders zit de Stairway zo snel vol![]()
Ik pasquote:Stairway to Heaven is het enige echte rockcafe van Utrecht. Ieder weekend wordt er onvervalst gerocked onder leiding van Stairways Rock-DJ’s. Op het podium staan regelmatig een of meerdere Rockbands.
Ik ruik een planquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jep, duurt nog wel even voordat ik weet wanneer maar laat wel weten dan. We kunnen anders ook in Groningen langskomen!
stemt voor!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
gewoon chillen bij de ananas, want hij heeft een frituurpan.
[x] frituurquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
gewoon chillen bij de ananas, want hij heeft een frituurpan.
patatpanquote:
Íe Kjoe Èm, hij heeft ons toch gevraagd met suggesties te komen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
Epic failure.
Was ook te verwachten met TS.
HAHA NOU EN OF MAAK DE GRAP ANDERS NOG EEN KEER.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:55 schreef Catch_me het volgende:
Krijg je allemaal emmich figuren in je cafe
Krijg je allemaal emmich figuren in het caféquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
HAHA NOU EN OF MAAK DE GRAP ANDERS NOG EEN KEER.
Maar er zijn geen geïnteresseerden. Even de handen omhoog van wie komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef W00fer het volgende:
Zit niet te janken Biels, mochten er echt mensen geïnteresseerd zijn dan kunnen we meeten, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |