ik ga niet, wie gaat?quote:Van onze redactie.
NIJMEGEN Morgen vrijdag 24 juli de officiële laatste dag van de vierdaagse zal er een fokmeet zijn in Nijmegen. Er zullen een paar grote namen aanwezig zijn, wie is nog geheim. De fokmeet maakt deel uit van de festiviteiten in de stad en we verwachten veel bekijks te hebben! Kom dus vroeg op de avond als je een plaatsje wilt bemachtigen en kom niet om 2uur s nacht's aankakken. De entree bedraagt ¤23,36 bij de deur en ¤89,62 euro in de voorverkoop. Er zijn ook VIP kaarten beschikbaar, hierbij krijg je gratis LU crackers en een glas bubbels en 1 latex condoom van een onbekend merk. De prijs van deze exclusieve VIP ticket bedraagt 0,10ct en is alleen verkrijgbaar in de voorverkoop! De voorverkoopadressen zijn Wibra, Zeeman, Tuunte en de Aldi markt. Tijdens deze meet zullen gratis fok shirt uitgedeeld worden en krijg je de kans een lekker mokkel te geven. Er zal een groot hoofdpodium aanwezig zijn enkel voor fok waar we een soort van Klaagbaak debat zullen houden. Verder zullen we flyers uitdelen met naaktfoto's van SHE en andere fok chicks. Het is pas sinds een paar minuten bekend dat deze meet er zal komen. Het precieze adres is nog niet bekend maar wanneer je Nijmegen betreed vanaf het centraal station word je door Danny Roodbol himself persoonlijk opgevangen en naar de chille fissa gebracht. Tot zover het nieuws.
Kheb eenVIPpasquote:
Ja,dus?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef muay-toy het volgende:
sukkels dat jullie daarheen gaanword cker fokking kansloos autisten feestje met ranja en crocky chips
fail
Het is donderdag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef muay-toy het volgende:
[..]
hele weekend in je eentje thuis compoeteren
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:55 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Kheb eenVIPpas. Ik kom dus.
![]()
Enne... Niet bang worden als ik er niet ben,kheb me dan gewoon nog niet vergestelt.
Een condoom,een mokkel om te geven en nog iets.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:52 schreef FP128 het volgende:
[..]
Jij hebt een VIP pas op een 4 daagse? Wat houdt dat in? Dat je in een tent mag gaan zitten ipv gaan staan,of mag je dan bij de deur kaartjes gaan controleren?![]()
Crackers van LU en een glaasje bubbels.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Een condoom,een mokkel om te geven en nog iets.
Was dit jaar wederom vetquote:
Kheb dus weer een feest verpest,sorry...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:45 schreef muay-toy het volgende:
jammer genoeg was het feest om half 1 afgekapt vanwege een vechtpartij tussen mij en een jongen in pak. verder kan ik zeggen dat er gratis drank in overvloed was en er vele fokkers ontmaagd zijn mede dankzij onze gratis condooms en zeer gewillige cocaine sletjes. het was in een woord baas!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |