Wat je wil, editten is vermoedelijk genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik snap t nietén sluiten én editten, én een note
bij topics met verwachte reacties?
Que? Ik refresh nauwelijks. Ik heb tipgeversquote:
via msn beetje topics verlinkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Que? Ik refresh nauwelijks. Ik heb tipgevers
Nee, een plugin die pop-upt zodra kutusers kuttopics openen. Zie het maar als je op hol geslagen virusscanner bij het vinden van een virus.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
verwachte reacties zijn wekenlang weggeedit, en tegenwoordig slot ik ze gewoon want het zijn meestal kuttopics
de bonus en antiklachten zijn voor zover ik ze heb gezien altijd wel n beetje relevant, of grappig, dus dan laat ik ze ook staan... mocht je storende dingen tegenkomen een TR is het makkelijkst, of n pm
Zeur niet, dat zombietopic was een pareltje en dat is ook gewoon open geblevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Er wordt altijd wel weer wat nieuws verzonnen..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zeur niet, dat zombietopic was een pareltje en dat is ook gewoon open gebleven
Dude word wakker, dat is een lemming van het 'zusje woont op badkamer' verhaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er altijd wel weer een nieuwe rage wordt uitgevonden. Maar danke, is goed voor m'n geweldige ego![]()
Kan deze TS eventjes door de kloon-scanner, ik wil weten welke paupert het is![]()
Lastige broer
All right.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
verwachte reacties zijn wekenlang weggeedit, en tegenwoordig slot ik ze gewoon want het zijn meestal kuttopics
de bonus en antiklachten zijn voor zover ik ze heb gezien altijd wel n beetje relevant, of grappig, dus dan laat ik ze ook staan... mocht je storende dingen tegenkomen een TR is het makkelijkst, of n pm
Dat plaatje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dude word wakker, dat is een lemming van het 'zusje woont op badkamer' verhaal
[ afbeelding ]
Nee gooi hier maar een slot op:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Mag er een slotje op Campzone part deux??
Iemand was me net voor
Te laat !quote:
Niet!!quote:
Ben ik heul wel! http://timkuik.com/quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
op het feit dat je timkuik niet bent na en zo wel geef je adres kom ik ff langs
wat stel je voor ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef wakajawaka het volgende:
Kunnen jullie wat doen tegen al die kuttopics, ze worden netjes gesloten maar ze blijven maar komen.
Goede vraag. Kan jij de sluitpost nog zien, swarma?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:55 schreef Cahir het volgende:
Waar is de vrouwelijke viewtopic heen?
Die heb ik even gedelete omdat ermee geziekt wordt. De user die dat doet is te achterhalen trouwensquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Cahir het volgende:
Viewcounts bij topics met vrouwelijke topicstarters
Deze
topic nalezen, hij geeft het zelf al aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik even gedelete omdat ermee geziekt wordt. De user die dat doet is te achterhalen trouwens
Het was wel grappig, maar meer dan 2 reacties heb ik er niet aan besteed. In principe was de klacht gewoon terecht, dus wat dat betreft heeft het gewoon bestaansrecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
Waarom? Jij liep er alleen maar op te geilen.
Je stimuleerde de F5ers, dus je kan het dak op wat mij betreftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Het was wel grappig, maar meer dan 2 reacties heb ik er niet aan besteed. In principe was de klacht gewoon terecht, dus wat dat betreft heeft het gewoon bestaansrecht.
Ik kan het niet meer zien, maar je kan de post waar ik zei "geef me meer views" vast wel even erbij pakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je stimuleerde de F5ers, dus je kan het dak op wat mij betreft
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Biels het volgende:
Klacht is dan ook dat mijn topics altijd op ~1500 views blijven steken..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Het mooie is nog dat dat topic van JX, "wachten in een vreemd huis..." er 12.000 heeft. Terwijl het echt niet zo'n bijzonder topic is.
No offense.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de 10.000 views, niet aan Breathtaking.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:21 schreef Biels het volgende:
De views gaan opeens wat minder hard. Stoeprand waar ben je.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Evengoed bedankt, hoor. Nu de normale bijdrage die je krijgt voor 200 posts nog en ik zit aan de 10.000.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:32 schreef Biels het volgende:
[..]. Vanaf hoeveel views is het layoutverneukend, eigenlijk?
Het is wel goed, ik undelete 'm wel, maar hij gaat niet meer open.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:44 schreef Biels het volgende:
De eerste was de oorspronkelijke klacht, nog voordat het uberhaupt begon. De 2e is niet dat Stoeprand me niet hard genoeg omhoog helpt, maar no offense richting JX. Ondersteuning van de klacht, evenals de 3e. De 4e en 5e zijn, zoals ik net al aangaf, omdat ik het wel grappig vond, en de 6e is een normale vraag.
Het blijft een beter topic dan de helft van de troep die er nu staat.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel goed, ik undelete 'm wel, maar hij gaat niet meer open.
Ik heb 'm alweer gedelete, want de views blijven nog oplopen, scriptjes draaien nog steeds kennelijk. Misschien een banverlenging voor die twee overwegen...quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:19 schreef swarmahoer het volgende:
gaat toch nergens over, t is al bijna weer afgelopen zelfs
en daarbij is het ook gewoon een kuttopic, dicht dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef Ritmo het volgende:
dwergen!
Gehandicapten uitlachen.Vind dit nogal een triest en misschien wel discriminerend topic eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daarbij is het ook gewoon een kuttopic, dicht dus
als er zo'n topic over christenen komt of over andere afwijkende bevolkingsgroepen zoals mongolen staat ook iedereen op zn achterste poten, slotje terecht hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:09 schreef koningdavid het volgende:
'Dwergentopic' was redelijk normaal volgens mij?
Nee. Als het topic ging over iemand in een rolstoel die keihard z'n stoel uitflikkerde of over een dement persoon dat zichzelf wat aandeed had niemand er om kunnen lachen. Nu wel, omdat dwergen er 'grappig' uitzien maar het idee blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:09 schreef koningdavid het volgende:
'Dwergentopic' was redelijk normaal volgens mij?
Die Christenen vind ik niet zo'n goed voorbeeld, zie hier zelden boze Christenen posten eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als er zo'n topic over christenen komt of over andere afwijkende bevolkingsgroepen zoals mongolen staat ook iedereen op zn achterste poten, slotje terecht hoor
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
Mocht je een topic maken: zorg dat je geen achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort -zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de klacht te maken hebben- in je OP zet.
Die kan je teruglezen in je notes voortaan, en als t een toch al niet al te best topic is gaat ie gewoon dicht als die eerder genoemde onzin deel uitmaakt van je OP
Dat bedoelde ik dus jankerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef Ritmo het volgende:
dwergen!
Gehandicapten uitlachen.Vind dit nogal een triest en misschien wel discriminerend topic eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus jankerd.
En wel zeiken over mensen die andere muziek dan jou luisteren met je alto-gebash.
Je bent hypocriet
Omdat ik de enige ben die er rechtstreeks voor uitkomt dat je een kontenlikker bent ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja want iemand die naar kut-muziek luistert en zelf 100 keer dingen als "dancevoor pauper-homo's" of "hip-hop is voor kut-negers en wiggers" moet posten een keer terug afzeiken is natuurlijk precies hetzelfde als een zwaar gehandicapt iemand (alhoewel rock en metal-luisteraars vaak wel sociaal gehandicapt zijn
) die jou persoonlijk zelf nooit kwaad heeft gedaan en zich hier NIET kan verdedigen volledig belachelijk maken.
Dat jij nou nog niet inziet na al die tijd hier dat mijn gebash vaak een (rechtstreekse) reactie is op het constant gebash van alle wat niet alternatief is. Als het me puur was te doen om het afzeiken van mensen met een andere smaak dan ik zelf heb, had ik ook wel 100 anti-hardcore of anti-piratenmuziek topics geopend. Je medemods hebben dat enigszins door, jij snapt er duidelijk niets van. Maar dat jij geen inlevingsvermogen had was me al wel duidelijk toen je vond dat Yuri van Gelder nog verder kapot moest.
Verder: wat zeik je overigens, Swarma deed het topic al op slot voordat ie uberhaupt die post van mij las en is het blijkbaar met me eens.
Kontenlikker? Yeah right, dan had ik me wel anders opgesteld in KLB hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik de enige ben die er rechtstreeks voor uitkomt dat je een kontenlikker bent ?
Wat doe ik nou anders dan die mensen die in een topic over Sensation 'dancequote:En dat je bashed om te bashen is me al een tijd duidelijk. Echter is het fucking irritant.
Jank dan hier ook niet om het gedrag van je mede-users als je zelf geen slag beter bent.
Ja idd, ik bleef doorgaan man, echt de hele tijd:quote:Bovendien vroeg ik je in dat topic tot tweemaal toe om die bash voor je te houden (die uit het niets kwam)... En toch doorgaan he.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:39 schreef Ritmo het volgende:
Maar OT maar weer. Schummie met 700 miljoen op z'n bankrekening en dan nog geen stijlvollere kleding kleding kopen.
Sorry hoor, maar ik zou liever een been of een arm missen dan 1 meter lang zijn.quote:Plus TS had het in dat gesloten topic over die gehandicapte niet over een zwaar gehandicapt persoon zoals jij vaststelt.. Iemand met een hazenlip is ook al gehandicapt in de volksmond. Dus niet zo kleinzerig doen. Je dikt het hele verhaal voor jezelf maar wat aan.
Jij vond dat ie nog verder en verder de grond ingetrapt moest worden nadat ie geschorst en ontslagen was en nooit meer ergens een kans voor moest krijgen, dat is wat ik bedoel.quote:Wat overigens niet wegneemt dat het idd een kuttopic was, maar dat terzijde.
En Yuri van Gelder kapotmakenDat heeft ie zelf al gedaan als je het nog niet wist.
Say wotquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Ritmo het volgende:
Nice, hij is volledig uitgeluld.
Boswachtertje.
Goh, nu opeens gaat ie wel verwijderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ja laten we er een welles/nietes van maken Critmo
Ik heb 6 posts van je uit dat topic verwijderd die over alto's gingen.
Met dat laatste ben ik het met je eens. Probleem is dat als ik met mijn reacties stop, er nog steeds die andere reacties blijven staan. Als het dan toch toegestaan is, doe ik ook mee. Misschien hypocriet maar zo werkt het hier.quote:Dat je vervolgens na een aantal waarschuwingen ontopic gaat is dan ook meer dan normaal, maar daar gaat het zich niet om.
Feit is dat je niet moet blijven doortrollen om te trollen. Je wil dat anderen het niet doen in bijv. "Sensation" topics en zelf doe je het wel meer dan eens.
Ja, ik doe nu ook wederom zo braaf.quote:En ik heb het niet over je TR's of whatever. Maar dat continue gespeel van "kijk mij eens lief zijn" hier in FB en zelf af en toe geen haar beter zijn.
Die slogan is achterlijk want als de rest van de wereld toch niet veranderd, benadeel je alleen jezelf door te veranderen.quote:Betere wereld begint bij jezelf, was ooit een slogan. (1995 ofzo)
Aha, dus daarom ging mijn topic op slot, antiklacht en dergelijke ist dus verboten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
ook maar ff hier: zet m zo in de OP
[..]
nee inderdaad, aan de hand van het verloop van dit topic was het een perfect onschuldige keuze jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast het is een spreekwoord en ik had het tegen de user.
En dat jij aap meteen relateert aan racisme dat is meer jouw probleem.
Lees mijn sluitpost in dat topic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee inderdaad, aan de hand van het verloop van dit topic was het een perfect onschuldige keuze ja![]()
ga toch weg man met de vermoorde onschuld te spelen
smoesjes, mod dan niet mobiel en lees eerst een topic, dat moet je als mod op zijn minst doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Topic is dicht.
Had topic niet gelezen. Zet dan ook in het vervolg een TR
Mobiele layout en modden is kut nl.
Je had zelfs de TT niet gelezen waardoor je niet wist dat het over negers ging en je spreekwoord geheel misplaatst was?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Topic is dicht.
Had topic niet gelezen. Zet dan ook in het vervolg een TR
Mobiele layout en modden is kut nl.
Wij zijn allemaal gek en jij niet. Tuurlijk BoWa...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
En apen meteen linken aan kleurlingen
Wie is er hier nou de racist
ja houd je maar weer van de domme en draai de zaak maar om, omdat je makkelijker uitkomt:{wquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had het over en tegen Buffalo, niet over negers.
Als ik dat had gewilt, dan had ik de OP wel gequote.
Dat. Jammer dit. Mod maakt racistisch getinte opmerking en ontkent dit later. Verder klaar wat mij betreft, dit gaat toch nergens meer heen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja houd je maar weer van de domme en draai de zaak maar om![]()
wees gewoon een vent en geef toe dat je fout zat
Doe volwassen man, en geef gewoon toe dat dat en nog vele topics met die ongein al veel eerder gesloten zouden moeten worden, en dat je een mod van niets bent, als je niet even kunt nadenken voordat je dergelijke onzin post.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had het over en tegen Buffalo, niet over negers.
Als ik dat had gewilt, dan had ik de OP wel gequote.
niks leuk, met je gedraai, gevlucht en smoesjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ja leuk jongens, leuk
Rot op met jullie racistische beschuldiging. Jullie
moesten eens weten
Klopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks leuk, met je gedraai, gevlucht en smoesjes
je kan toch gewoon toegeven dat je totaal fout zat.. juist omdat je het topic niet hebt gelezen
Je hoeft nog geen racist te zijn om een slechte moderator te zijn, hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ja leuk jongens, leuk
Rot op met jullie racistische beschuldiging. Jullie
moesten eens weten
Zeg dat dan gelijk en maak ons niet uit voor racisten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
De opmerking t.o.v. dit topic was verkeerd, maar niet racistisch bedoelt. Had het topic idd moeten lezen.
ik maak je toch ook verdomme niet uit voor racist ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je fout zat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
De opmerking t.o.v. dit topic was verkeerd, maar niet racistisch bedoelt. Had het topic idd moeten lezen.
Tis gewoon een fucking normaal oerhollands spreekwoord hoor.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |