Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk en maak ons niet uit voor racisten.
Ah kijk, je kunt het wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar mensen die een aap linken aan een kleurling zouden ze sowieso naar het PBC moeten sturen.
Dat mijn opmerking idd fout was nav de andere reacties in dat topic ben ik nu wel achter na het doorgelezen te hebben.
Excusez.
Jawel het was wel ongepast, maar dat was niet de strekking van mijn postquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:01 schreef Raug het volgende:
[..]
Eerste twee regels: goed dat je het toegeeft.
Laatste regel: 't is een fucking normaal oerhollands spreekwoord, maar niet in deze context. Jammer dat je dat erbij zet want dan begrijp je blijkbaar nog steeds niet dat het ongepast is.
Ik denk ook wel dat de mods de (echte) racisten gelijk een ban en enkeltje stormfront geven.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar mensen die een aap linken aan een kleurling zouden ze sowieso naar het PBC moeten sturen.
Dat mijn opmerking idd fout was nav de andere reacties in dat topic ben ik nu wel achter na het doorgelezen te hebben.
Excusez.
Stormfront.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat de mods de (echte) racisten gelijk een ban en enkeltje stormfront geven.
Over mij zeker hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Zand erover.
dat deed je welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Excusez.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had het over en tegen Buffalo, niet over negers.
Als ik dat had gewilt, dan had ik de OP wel gequote.
En apen meteen linken aan kleurlingen
Wie is er hier nou de racist
je weet dondersgoed wat je daarmee bedoeldequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
Noemde ik daar namen?Je voelt jezelf aangesproken PeZu, dat is wat anders.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ok PeZu. Einde discussie dan.
Was het trouwens al wat mij betreft.
Welterusten.
tuurlijk kan je je OP aanpassen, en bemoei je er niet meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:29 schreef Biels het volgende:
Dat kan toch niet als dat topic dicht is, swarma.
al die sub/bonus/anitklachten gaan vaak totaal nergens over en geven het topic alleen maar meer kans om te ontsporen aangezien je ze ook kan gebruiken om de TS zijn oren te wassenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat is er nou erg aan subklachten?
ze voegen geen kut toe aan het topic . (Punt)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat is er nou erg aan subklachten?
Die spammende bagger KLB-ers moeten gewoon buiten gaan spelen met dit mooie weer en /of terassen om chicks te hosselen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:31 schreef Timmor het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....
Ondeugend meid...wat flink je me nou....hou ik al die spammende bagger KLB'ers in mijn heerlijke zomertopic....en dan sluit je hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |