Ach ja, is wel jammer, maar ik heb andere toffe dingen die zelfs de winnaars niet hebben (meegemaakt) natuurlijkquote:
Arme Bunny, iedereen die op hem jaagt.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bunny shootHelaas heb ik het gemist
HEb je de hele tijd Opper Wachtmeester moeten zeggen tegen hem? Of mocht je hem bij zijn voornaam noemen : Opper.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach ja, is wel jammer, maar ik heb andere toffe dingen die zelfs de winnaars niet hebben (meegemaakt) natuurlijk
De opperwachtmeester was tevreden
Ik mocht Hans zeggenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
HEb je de hele tijd Opper Wachtmeester moeten zeggen tegen hem? Of mocht je hem bij zijn voornaam noemen : Opper.
Oei.....quote:
Dan zakt die ene iemand toch ff lekker in de stront?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Oei? Oh-oh
Beetje jammer dat er nu gezeik is over de compo's en prijzenGeen idee wat er mis is gegaan, maar in elk geval schijnt 1 iemand een 3 daagse reis naar duitsland geen 'echte prijs' te vinden
Ja echt zwaar kansloosquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zakt die ene iemand toch ff lekker in de stront?
Een compleet verzorgd weekend achter de rug en dan nog zeuren over de gewonnen prijzen
Een knuppel in je nek is toch ook hardware?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echt zwaar kansloosMaar nee, men wil hardware. Alsof er niks anders op de wereld belangrijker is dan hardware
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Oei? Oh-oh
Beetje jammer dat er nu gezeik is over de compo's en prijzenGeen idee wat er mis is gegaan, maar in elk geval schijnt 1 iemand een 3 daagse reis naar duitsland geen 'echte prijs' te vinden
Ook wel kansloos volk genoemd.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef Etcetera het volgende:
Maglite overdwars in z'n reet is ook hardware
Weet je, sommige mensen kun je hoe dan ook niet tevreden krijgen.
Op laten pakken door de kalk emmers, afvoeren naar Bergen Hohne en in het doelengebied neer zetten.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef Etcetera het volgende:
Maglite overdwars in z'n reet is ook hardware
Weet je, sommige mensen kun je hoe dan ook niet tevreden krijgen.
Heb er ook wat van gezegdquote:
Ik zeg doen!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op laten pakken door de kalk emmers, afvoeren naar Bergen Hohne en in het doelengebied neer zetten.
KUT!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader is weer opgenomenGa nu naar hem toe, later meer...
Wat ben je dan een debiel zegquote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb er ook wat van gezegdOndanks dat ik geen crew ben, en me er net zo goed buiten kan houden, maar sommige dingen gaan me gewoon te ver. Helemaal als hij zegt dat dankzij 'kanker retarded mensen' de lan verpest is.
[..]
Best welquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader is weer opgenomenGa nu naar hem toe, later meer...
Op naar de 10.000quote:
Gaat wel lukken ben ik bangquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Soempie het volgende:
Nou, twee kittens konden toch geen huisje krijgen, dus daarom hebben we hier een topic aangemaakt:
Aangeboden: twee hele lieve kittens
Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En mocht dat niet lukken --------> [CUL]
Niks CUL. Hier wat ik met de koekepan doe:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En mocht dat niet lukken --------> [CUL]
Al zo goed als vergeven zie ikquote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Soempie het volgende:
Nou, twee kittens konden toch geen huisje krijgen, dus daarom hebben we hier een topic aangemaakt:
Aangeboden: twee hele lieve kittens
Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Ja, denk het wel.quote:
Lijkt al niet meer nodig te zijn om het topic naar [CUL] te verplaatsen. gegadigden zat zie ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks CUL. Hier wat ik met de koekepan doe:
Of flamberen, blaffen ze nog een keer ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt al niet meer nodig te zijn om het topic naar [CUL] te verplaatsen. gegadigden zat zie ik.![]()
Dus dat komt wel goed.![]()
En wie had het over een koekepan? Ik dacht aan de grill.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of flamberen, blaffen ze nog een keer ook
Chinezen doen het.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of flamberen, blaffen ze nog een keer ook
Ik zou geen nee zeggen als ik dat in China op mijn bord zou krijgen.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef Soempie het volgende:
336 views
Ik heb nog nooit zo'n succesvol topic gehad.
Van jou had ik eigenljik al verwacht dat je kat had gegeten.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen als ik dat in China op mijn bord zou krijgen.
Dankjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
Wel erg lief van je dat je dit zo hebt gedaan.![]()
Niet dat ik weet. Maar grote kans dat het wel eens ergens op mijn bord heeft gelegen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van jou had ik eigenljik al verwacht dat je kat had gegeten.![]()
Geef maar een groot afscheidsfeest dan. En veel foto's maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Soempie het volgende:
DankjeEn lief van Wiebel natuurlijk.
![]()
Ik ga het wel moeilijk krijgen denk ik, als ze echt vertrekken.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef MaJo het volgende:
Even een update. Mijn vader is opgenomen op de afdeling psychiatrie omdat het toch niet zo goed met hem ginghij heeft een hypomanie, wat betekend dat hij tegen het manische aanzit en dat was niet meer te handelen thuis
net op de afdeling geweest en het zag er goed uit. Hoop dat ie nu een beetje tot rust kan komen
maar wel heel heftig hoor dit
Even een update. Mijn vader is opgenomen op de afdeling psychiatrie omdat het toch niet zo goed met hem ginghij heeft een hypomanie, wat betekend dat hij tegen het manische aanzit en dat was niet meer te handelen thuis
net op de afdeling geweest en het zag er goed uit. Hoop dat ie nu een beetje tot rust kan komen
Namens mij ook veel sterkte toegewenst.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef MaJo het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is best leuk, mag ik hem hier posten?
Dus de tijdens de volgende (bbq) meet bij IARL in de tuin serveer jij?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat klote Majo! Damned...
[..]
Ja hoor
Net mijn eerste jobtraining gehad, morgen de tweede. Met drie borden lopen doet pijn aan je handen
Weet je wel wat ik kostquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de tijdens de volgende (bbq) meet bij IARL in de tuin serveer jij?
Nee. Vertel.quote:
Pics?quote:Maar dan heb ik wel een mooi pakje aan
Roll on roll off? Dat ken ik alleen bij schepen.quote:Ik wil best borden rondragen, maar dan niet op die manierPlus in mijn eentje roll on roll off werkt ook lastig
Saffie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:19 schreef MaJo het volgende:
Bleh shitezooi. Wilde vanavond aan mijn paper gaan werken maar ik heb nu echt 0,0 motivatie
In een treintje serveren...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Vertel.
[..]
Pics?![]()
[..]
Roll on roll off? Dat ken ik alleen bij schepen.
Ga je bij Railtender werken?quote:
Mja zo, lig nu even uitgeteld op bed en heb even geen puf om op te staan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Saffie?
Btw, the Blues in Wijk boys hebben je een aantal keer op hun flickr site staan.![]()
http://www.flickr.com/photos/bluesinwijk/?donelayout=1
Wat moet ik anders verstaan onder in een treintje serveren?quote:
Dan hoor ik het wel wanneer je er klaar voor bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja zo, lig nu even uitgeteld op bed en heb even geen puf om op te staan.
Hehe grappig, die van de dag zelf kende ik nog niet
Thanks voor alle lieve berichtjes trouwens iedereen!
hter elkaar lopen en elk het eigen serveren. bij het dekken (voor de gasten er zijn) draagt ieder zijn eigen soort onderdeel van het couvert (servet, hoofdgerecht vork, hoofdgerecht mes etc...), bij het eten serveren draagt iedereen drie borden en is op die manier iedereen het efficients bediendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik anders verstaan onder in een treintje serveren?
Kan alleen nog op de Beneluxtrein. Op andere treinen is deze geweldige service afgeschaft.quote:
Je leert snel merk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mensen die ac
[..]
hter elkaar lopen en elk het eigen serveren. bij het dekken (voor de gasten er zijn) draagt ieder zijn eigen soort onderdeel van het couvert (servet, hoofdgerecht vork, hoofdgerecht mes etc...), bij het eten serveren draagt iedereen drie borden en is op die manier iedereen het efficients bediend
Ik moet zeggen dat ik de railtender wel mis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan alleen nog op de Beneluxtrein. Op andere treinen is deze geweldige service afgeschaft.
Ik heb er echter geen moeite mee om cateraar voor mezelf te spelen.
Ik was bijna gezakt voor de toelatingstest vanmiddagquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was bijna gezakt voor de toelatingstest vanmiddag
Triest he?quote:
Heb je een kop koffie in de schoot van iemand laten vallen?quote:
Neuh, niet geleerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een kop koffie in de schoot van iemand laten vallen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet je wel wat ik kost![]()
Maar dan heb ik wel een mooi pakje aan
Da's heel makkelijk: gewoon voor zittend iemand gaan staan en dan het kopje laten vallen.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's heel makkelijk: gewoon voor zittend iemand gaan staan en dan het kopje laten vallen.
Nog meer dingen die ik je kan leren?quote:
Hoe de kramp in mijn vingers te bedwingenquote:
Niet zo hard knijpen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe de kramp in mijn vingers te bedwingen
* gebruikt de fok zoek functiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn zulke gevaarlijke opmerkingenHeb 1x zoiets gezegd en af en toe krijg ik nog wel te horen dat ik niet zo duur ben
Ik ga mee.quote:
Dan vallen de borden. En mijn waardigheidquote:
Veenstra of Ekdom draait nu toch niet op 3FM?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Pet Shop Boys Alarm!
Tuurlijk niet. Je kunt de borden gewoon minder krampachting vasthouden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan vallen de borden. En mijn waardigheid
Nee, het alarm kun je alleen doordeweeks tussen 10 en 12 en tussen 19 en 22 horen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veenstra of Ekdom draait nu toch niet op 3FM?
En vergeet de vrijdagnacht van 0400-0600 niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, het alarm kun je alleen doordeweeks tussen 10 en 12 en tussen 19 en 22 horen.
Op 1 april zelfs de hele dag (althans dat werd me beloofd).
Succesquote:
Heb ik echter nog nooit gehoord, dan is Gerard bezig met zijn Freak 11.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet de vrijdagnacht van 0400-0600 niet.
Ik kon al niks vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:10 schreef Etcetera het volgende:
SuccesWas met een lan
Ik zeg blijkbaar altijd foute dingen tijdens lans
Hoe zat het met de foto's een tijdje terug? Ik heb niets kunnen zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SuccesWas met een lan
Ik zeg blijkbaar altijd foute dingen tijdens lans
MaJoHeel veel sterkte
Ook voor je vader, hoop dat dit dan idd de laatste hindernis is
Da's niet ergquote:
Welke foto'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe zat het met de foto's een tijdje terug? Ik heb niets kunnen zien.
Een aantal topics terug. Ik was gewoonlijk weer te laat om die primeur te aanschouwen.quote:
Ik ben altijd weer het geluksgetal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:23 schreef Etcetera het volgende:
Even kijken, mss heb ik ze nog online staat (en anders heb je pech)
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ze niet eens meer op m'n pc staan
Als je wilt weten hoe het voelt om een maglite in je nek te krijgen: vooral doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Of anders gaan we haar wekken met vuvuzela's.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb van het weekend ook de jongen weer gesproken die ik ongeveer 5 jaar geleden in z'n ballen heb gegrepenMaar ik hoorde pas later dat hij het was, had een mooi gesprek kunnen worden aan tafel tijdens het eten want hij zat naast me
Aan de ballen grijpen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je wilt weten hoe het voelt om een maglite in je nek te krijgen: vooral doen
Ik heb van het weekend ook de jongen weer gesproken die ik ongeveer 5 jaar geleden in z'n ballen heb gegrepenMaar ik hoorde pas later dat hij het was, had een mooi gesprek kunnen worden aan tafel tijdens het eten want hij zat naast me
Ja watquote:
We zaten toendertijd op een bank, hij was vervelend, ik was er zat van en hij wilde niet luisteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aan de ballen grijpen?![]()
Ik zou schoppen.
Bla bla bla. Waar blijven de pics?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja wat
[..]
We zaten toendertijd op een bank, hij was vervelend, ik was er zat van en hij wilde niet luisteren.
A girl's got to do what a girl's got to doHet was zeer effectief trouwens
Het hoefde ook niet publiekelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:39 schreef Etcetera het volgende:
Misschien beneden op de pc. Weet je, als je de lanmachtfoto's van die site waar ik een paar van gepost had doorpluist, kun je me vindenMaar doe maar niet posten alsjeblieft
Volgens mij heb ik jou maar één keer gezien. In een filmpje waarvan je de link in de SC had gezet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:39 schreef Etcetera het volgende:
Misschien beneden op de pc. Weet je, als je de lanmachtfoto's van die site waar ik een paar van gepost had doorpluist, kun je me vindenMaar doe maar niet posten alsjeblieft
Truste PS.quote:
Ik sta er minimaal 1x vol in beeld opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou maar één keer gezien. In een filmpje waarvan je de link in de SC had gezet.
Ik heb de foto's bekeken, soms zitten twijfelen of jij het was.
Vertel dan, via PM, maar welke foto. Ik durf namelijk niet te zeggen welke.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik sta er minimaal 1x vol in beeld op
quote:Heb deze keer trouwens daadwerkelijk een afscheidsrondje gedaan toen ik weggingEen handje hier, knuffel daar, leuk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel dan, via PM, maar welke foto. Ik durf namelijk niet te zeggen welke.![]()
Vertel dan op z'n minst wat voor kleur shirt je aan hebt op die foto.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:52 schreef Etcetera het volgende:
Stuur maar een pm trouwens met linkjes ofzo als jullie denken me gevonden te hebbenIk ga slapen
Gevonden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:52 schreef Etcetera het volgende:
Nah, daar waren nog zo'n 30 van over en daar kende ik dan weer een stuk of 10 goed genoeg voor om het te doen![]()
Stuur maar een pm trouwens met linkjes ofzo als jullie denken me gevonden te hebbenIk ga slapen
Van jou heb ik geen foto gevonden.quote:
Als ik het goed geraden heb, komt dat wel goed.quote:
Heeft geen haast.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik het goed geraden heb, komt dat wel goed.
Mits Etcie toestemming geeft natuurlijk.
quote:
Same herequote:
Heerlijk, en nu hopen dat hij dat vaker gaat doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:38 schreef iamredleader het volgende:
Jair heeft gewoon de hele nacht door geslapen![]()
![]()
Momenteel heb ik zelf even geen goed nieuws, maar ik kan het natuurlijk alleen maar toejuichen als dergelijke berichten vaker gepost wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, ik heb het geprobeerd
Wel goed nieuws zojuist (he, mag ook wel es een keertje) vanaf hier: mijn opa is 'schoon' (dwz, geen kanker meer in zijn lichaam)
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Momenteel heb ik zelf even geen goed nieuws, maar ik kan het natuurlijk alleen maar toejuichen als dergelijke berichten vaker gepost worden
jij slecht nieuws?quote:
Nee hoor, ik refereerde aan jouw tele-/teringtubbies lokroepquote:
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik refereerde aan jouw tele-/teringtubbies lokroep
Goed nieuws bij jou trouwens
Wat letterlijk of figuurlijkquote:
Kennelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De bloemetjes buiten brengen dacht ik, maar ik moet nog wakker worden.
Het is geen restaurant maar een soort chique horeca-uitzendbureau. Maar ik moet vanavond eerst nog een trainingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ben je al begonnen met je lucratieve baan in het restaurant?
Ontbijt eerst kan misschien geen kwaadquote:
Mijn eerste maaltijd van de dag is gewoon een ontbijtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Dus een lunch.
Brunch kan ook niet meer, dat is tussen 9 en 12 denk ik. Een ontbijt vind ik meer bij de ochtendspits horen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Een Goedemorgen in de middag drinken, nooit grappig!
ja maar, ja maar...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ontbijt eerst kan misschien geen kwaad
Oh das niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja maar, ja maar...
ik ben al śśśren aan het werk
Ik moest nog werken, maar ik heb gebeld of ik volgende week dinsdag kan komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh das niet lekkermoet je veel doen?
Nou MaJo, heftig inderdaad, Dit manische, komt dat door die bloedtransfusie nog?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef MaJo het volgende:
Wauw dat is wel een hele verandering. Volgens mij zolang ik hier zit, zit jij al met je scriptiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest nog werken, maar ik heb gebeld of ik volgende week dinsdag kan komen.
Heb even een tukje gedaan op de bank met 2 paracetamols achter de kiezen, en nu ga ik maar weer typen![]()
De doelstelling is nu vrijdag scriptie inleveren![]()
Zou zo vet zijn als het lukt
Als ie af is mag IEDEREEN hem lezenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wauw dat is wel een hele verandering. Volgens mij zolang ik hier zit, zit jij al met je scriptieMoet raar voelen als je dan opeens klaar bent
Mag ik hem dan lezen?![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ie af is mag IEDEREEN hem lezen
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je loopt 12 uur voor/achter (doorhalen wat niet van toepassing is).
mise en place is heel niet chique hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is geen restaurant maar een soort chique horeca-uitzendbureau. Maar ik moet vanavond eerst nog een training
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
mise en place is heel niet chique hoorhet staat erom bekend dat iedereen zuipt als een malle en iedereen het met elkaar doet. De mensen die ik ken die daar hebben gewerkt bevestigen dit beeld, waaronder mijn ex
![]()
Inderdaad een aanrader.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Deze zul je al kennen maar toch: http://www.omroephumor.nl/
Mijn vader slikt net als ik antidepressiva en door het vele bloedverlies is die werking dus verminderd. Daarbij komt inderdaad dat dit ook nog een bijwerking is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou MaJo, heftig inderdaad, Dit manische, komt dat door die bloedtransfusie nog?
Yupquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een trainingskamp voor seks en alcohol dus?
Dat laatste is dan wel een groot pluspunt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vader slikt net als ik antidepressiva en door het vele bloedverlies is die werking dus verminderd. Daarbij komt inderdaad dat dit ook nog een bijwerking is.
maar wel heftig hoor, om je vader zo achter te laten en ze dan de deur op slot doenmaar hij heeft laten weten dat hij zich er erg op zijn plek voelt
Arme PSquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
vind het wel schattig dat PS denkt bij een heel chique bureau te gaan werken terwijl het op deze manier bekend staat
Het bureau is niet chique, dat geloof ik ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
vind het wel schattig dat PS denkt bij een heel chique bureau te gaan werken terwijl het op deze manier bekend staat
Dat veel mensen die daar werken zo zijn betekend nog niet dat je er zelf ook aan mee hoeft te doen. Je bent er altijd zelf nog bij tochquote:
Is dit je uniform?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het bureau is niet chique, dat geloof ik ook nietVanavond onze eerste zuiptraining, ną de officiele training. De feestjes waar we komen en de hotels daarentegen
Je gaat er al helemaal in mee merk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het bureau is niet chique, dat geloof ik ook nietVanavond onze eerste zuiptraining, ną de officiele training. De feestjes waar we komen en de hotels daarentegen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat veel mensen die daar werken zo zijn betekend nog niet dat je er zelf ook aan mee hoeft te doen. Je bent er altijd zelf nog bij toch
Nah ik ben niet zo'n type hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat er al helemaal in mee merk ik![]()
ga je ook Lowlands werken? Dat is wel tof
Rab radio?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Lang leve de radio.
quote:
Alleen de popquiz volg ik.quote:
Dat programma sla ik ook altijd over. Pas bij Veenstra gaat de radio weer op 3.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen de popquiz volg ik.
Het daaropvolgende programma, De Coen & Sander Show, is daarentegen klotekutzooi. Met dank aan deze faalhaas:
[ afbeelding ]
De eerste die zijn stembanden operatief verwijderd, krijgt een standbeeld van me.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef MaJo het volgende:
kom net bij de psych vandaan. Wel fijn dat de gesprekken de laatste tijd zo positief zijn
Eerst zelf kijken en dan geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Mijn NCIS is binnenmaar ik zit met een dilemma
Ik had ergens gedacht: leuk cadeautje voor Pitt. Maar ik wil 'm zelf ook wel houden
Je moet zeker de NCIS collectie veiligstellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:49 schreef Etcetera het volgende:
Nah, ik geef het wel maar zeg er bij dat als het ooit uit mocht gaan ik 'm terug wilGeld ook wel voor spullen van hem die ik heb namelijk
Was knap lastig. Ik had wel een advisor nodig om de taak te volbrengen.quote:
Ik kan ze laten maken. Maar dan loop je wel met mijn achternaam op je trui.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Zeg C4, nu ik zo'n kekke () defensie trui heb, wil ik ook wel zo'n naamplaatje op klittenband
kun je die dingen laten maken? Of moet ik gewoon even bij een dumpstore langs
Oh.quote:
Ik zal eens horen of ik een adresje voor je weet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Dan ga ik nu met mijn eigen missie beginnen
Terug aan je werk jijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Ik ben het zat!!!! [ afbeelding ] kutscriptie
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
Jeeee ik heb mijn tentamen gehaalddat vet belangrijke tentamen waar de rest van mijn studie van afhangt
alleen van deel 2 heb ik nog geen cijfer terug maar deel 1 is het moeilijkst dus ik heb goede hoop
Uhuhquote:
Ja, maar aan je eerste reactie te zien zal dat wel goedkomen.......toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
![]()
![]()
ik ben echt zo gigantisch blij
maar misschien eerst deel 2 nog maar afwachten
![]()
Ja en dan zul je zien dat ik het moeilijke deel gehaald heb en het makkelijke deel verneuktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar aan je eerste reactie te zien zal dat wel goedkomen.......toch?
Kein Keloel, Dateien schicken!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
@Ofyles2. Ik weet hoe Etcie er uit ziet.![]()
![]()
![]()
Nu jij nog.
Ik ken amsterdam ook goed hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke wijk? Slotervaart is net zo erg als Kanaleneiland.
zeker wetenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Daar moet op gedronken worden.
Dan heb ik dat biertje net toch met een reden opengetrokkenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb deel 2 ook gehaald![]()
![]()
En echt WTF ik heb een 8
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:08 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor overhoren cobra en nem, it helped![]()
Dan trek ik er ook één (of meer) open! Proost MaJo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan heb ik dat biertje net toch met een reden opengetrokken
Ik ga zo m'n bed maar eens opzoeken, ik ben de hele avond al nergensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan trek ik er ook één (of meer) open! Proost MaJo.
Weer wezen fietsen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n bed maar eens opzoeken, ik ben de hele avond al nergens
Nee, dat niet.quote:
Dan moet je net zo aan de bak als ik. Zoek en gij zult vinden: http://fotos.lanpartyfoto.nl/#36.262quote:
Dan is het tijd om te relaxen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Al ga ik donderdag wel even bij de plaatselijke fietsspecialist langs om te zien of hij nog een leuke 2e hands heeft staan
Een behoorlijk stressvolle dag nekt me nu denk ik
Vandaar het bedquote:
quote:
Wat TradeMarkie al schreef: Aan het werk, je hebt het bijna af!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Ik ben het zat!!!! [ afbeelding ] kutscriptie
Trustequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb deel 2 ook gehaald![]()
![]()
En echt WTF ik heb een 8
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ie af?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Basta cosģik heb genoeg gedaan voor vandaag
Nog van 8 tot nu zitten werken, plus vanmiddag van 1 tot 6.....
Een voldoende is een voldoende.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
Needaar ben ik nog wel even druk mee hoor
Moet sowieso nog de bieb in voor de broodnodige literatuurverwijzingen
En nog een boel kleinigheidjes verbeteren, plus dat ik eigenlijk nog wel zo'n 20 pagina's tekst zou mogen typen, maar die krijg ik er met de beste wil van de wereld gewoon niet meer uit....het zij zo.
Doe mij een 6 en ik ben weg
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
'avond :w
Wat een glimlach. NCIS gekeken?quote:
Over!?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
Ben toch maar eens foto's van afgelopen weekend op m'n pc aan het zetten
Oh, mijn maaltijd van vanavond was een maaltijdsalade van de AH, met zalm. Smaakte goed, maar had wel over
Ik heb 'm met plastic er nog om toch aan Pitt gegeven die er heel erg blij mee wasquote:
Ik was volquote:
Wanner gaan jullie kijken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm met plastic er nog om toch aan Pitt gegeven die er heel erg blij mee was![]()
Dus je hebt de dvd's gegeven en meteen weer stiekum in je tas gestopt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Geen ideeWaarschijnlijk gaan we toch apart kijken, hij kijkt veel series vanuit z'n bed 's avonds en dan ben ik niet altijd bij 'm
maar dat geeft niet, als ik wil kijken neem ik de dvd's gewoon mee naar huis
quote:
Taco'squote:Wat zal ik morgen eten
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
Mjah is een optie, maar ik ben bang dat ik veel te veel maak
Als je een beetje afwisselt tussen de verschillende smaken....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
Ben toch maar eens foto's van afgelopen weekend op m'n pc aan het zetten
Oh, mijn maaltijd van vanavond was een maaltijdsalade van de AH, met zalm. Smaakte goed, maar had wel over
Ik zal eens kijken wat het gaat wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te veel kan nooit bij Taco's. En krijg je het bij het avond eten niet op, dan later op de avond lekker als snack als je op FOK bezig bent of Spooks aan het kijken bent.
Oh dat kan ik echt nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je een beetje afwisselt tussen de verschillende smaken....
Ik denk dat ik het dan wel zou uithouden om een jaar lang elke avond AH maaltijdsalades te eten. Misschien zelfs langer.![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Etc bedank voor je ondertitel, anders was ik het vergeten.
Veronica mars nu op ned3
En als het nog teveel is. Ik lust ze ook!quote:
Mooie stunt idd!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Wat mooie foto's gevonden, genomen tijdens de open dagen van de Luchtmacht.
Een B737 van de KLM in oude beschildering met 8 F16's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een mooie stunt:
[ afbeelding ]
Truste WGquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooie stunt idd!
Ik ga maar eens tukken...
Meer!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
Voor de mobiele internetters: dit kan een redelijk layout verneukende post zijn
Foto tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:What does Stephen Hawking do when he needs a shit?
Log out.
quote:
Ik ben geen pantserslet dus heb geen idee wat dat is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:25 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is er in elk geval vanaf geknapt/gebroken
@Ets: is Pitt een van die knappe kerels achter je?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat ik een bezichtiging op zich ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |