Geen ideequote:
Jij ook succes Nesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:25 schreef Nesle het volgende:
Verdorie, ik wilde vandaag nog wat oefenen voor frans maar in plaats daarvan heb ik mijn koffer ingepaktMorgenochtend nog maar ff dan om er in te komen, en dan om 16u VAKANTIEEEE
's Avonds vieren we dat gezellig met oa een bbq met onze grote vriendengroep uit VWO6, heerlijk begin van de vakantie.
Nu ga ik lekker in bed tv kijken zodat ik morgen nog wat kan doen, PS succes morgen maar jij bent een held in Frans geloof ikDan zijn we er eindelijk van af
![]()
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:35 schreef Soempie het volgende:
Met zo'n TT zal ik m'n reactie op Cobra maar niet meer posten.
Het had te maken met het spit en je poepgaatje.quote:
Ja die ken ikquote:
Voor of na dat ik de katjes heb gegeten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het had te maken met het spit en je poepgaatje.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie!![]()
![]()
http://pic20.picturetrail(...)411321/366038311.jpg
Die linker is vet tof
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind de donkere schele tof:
[ afbeelding ]
Dat wordt een evil katje.
Ik vind die daar boven juist zo schattigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is mijn held die ene linksboven op de foto?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is mijn held die ene linksboven op de foto?
Kom je kijken?quote:
Dat wordt echt een koningquote:
Die is ook zoooo schattig. De buurvrouw zei gelijk dat ze die wilde hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind die daar boven juist zo schattig
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wordt echt een koning. Pontificaal op het kussen op de ene foto, bovenin op deze
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik had hem op het kussen gezet, omdat hij steeds in het water ging staan.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog op het nippertje:
HAPPY 43th BIRTHDAY RICK ASTLEY!
Ze zijn allemaal een beetje dommig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenlijk vind ik het alleen maar tof dat hij in het water is gaan staan
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog op het nippertje:
HAPPY 43th BIRTHDAY RICK ASTLEY!
NPquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
WG (en mogelijke anderen): bedankt voor het aanraden van een kick-ass breedbeeldscherm! Het is best handig, zeker met de optie die in Windows 7 zit om heel makkelijk een venster de halve monitor in te laten nemen
quote:
Wat is ie toch tofquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Tim, zie wat je held heeft gemaakt!
Ik las hetquote:
Hebben de katten die knuffels zelf versleept?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Tim, zie wat je held heeft gemaakt!
Zou die moeder nu van zichzelf vinden dat ze er goed uit ziet ?quote:
WTF dat meen je niet!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou die moeder nu van zichzelf vinden dat ze er goed uit ziet ?
en volgend uitstapje:
zou deze gozer na drie weken nog denken dat die tattoo leuk is ?
http://www.dumpert.nl/mediabase/517431/9aec057c/tattoo.html
( desbetreffende FG scene hier )
Da's een anti-tank wapen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Op de lan-macht zullen o.a. de volgende wapens te vinden zijn: Diemaco C7A1, lichte mitrailleur Minimi, zware mitrailleur MAG en Panzerfaust.
Het zegt me weinig, behalve de Panzerfaust. C4?
Ja die ken ik dankzij CoDquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een anti-tank wapen.
[ afbeelding ]
Als ik zo die site zie en deze verhalen lees... zou ik er bijna naartoe gaan. Klinkt best tof allemaal om een keertje rond te neuzen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Op de lan-macht zullen o.a. de volgende wapens te vinden zijn: Diemaco C7A1, lichte mitrailleur Minimi, zware mitrailleur MAG en Panzerfaust.
Het zegt me weinig, behalve de Panzerfaust. C4?
War games al niet goed voor zijn.quote:
Preciesquote:
Precies... gewoon zonder computer er naartoe gaan en 3 dagen paintballenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Als je nagaat dat de slaapplek voor je geregeld is, het eten gratis is, er gratis drinken is (koffie, thee, limonade), je op een basis bent, je voor heel weinig geld kunt paintballen, je infrarood kleiduiven kunt schieten en je die wapens kunt zien en volgens mij ook vasthouden... Wordt mooi
Dat is op zich nog het minst van belang, de rit van 2x 200 km rijden wel.quote:
Ook een ideequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies... gewoon zonder computer er naartoe gaan en 3 dagen paintballen
Geen last vanquote:Dat is op zich nog het minst van belang, de rit van 2x 200 km rijden wel.
Heb mijn vader gebeld. Hij zegt dat het consulaat het aangetekend laat versturen en dat het er dus waarschijnlijk wel is morgen. Ik heb om half twee examen, spoed ID laten maken ga ik waarschijnlijk niet eens meer reddenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou een spoedid maken. Nu. Geen risico's nemen
I know... Nu ga ik volledig gestressed mijn examen inquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Je examen was ik vergeten. Dan is het denk ik op hoop van zegen
Sukkelsquote:Joost check meteen de voetbaluitslagen op zijn telefoon
Ik vind het niet echt wat voor instellingen om post in de ochtend te versturen. Bestaat de mogelijkheid dat ze het gisterenmiddag al verstuurd hebben en het dus vandaag binnenkomt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Na anderhalf uur buiten de consulaat moeten wachten (ze lieten me niet binnen) hoorde ik dat mijn paspoort al op de post is gedaan. Nu heb ik 2 opties;
hopen dat ie morgen op tijd binnenkomt
NU een spoedID maken.
Watmoetikdoenwatmoetikdoen
Dan zouden ze het wel heel snel gedaan hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt wat voor instellingen om post in de ochtend te versturen. Bestaat de mogelijkheid dat ze het gisterenmiddag al verstuurd hebben en het dus vandaag binnenkomt?
Denk dat het ze weinig boeit hoor. Alsof de landmacht het waardeert als je daar 24/7 zit te gamen. Het enige wat de landmacht wil is wat zieltjes winnen en een paar goeie IT-ers er uit plukken die voor ze willen komen werken. Waarom zouden ze dit anders organiseren ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een ideeWeet alleen niet of het gewaardeerd wordt
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Moet helaas alweer werken, maar Soempie, wat een ontzettend schattige kittens![]()
![]()
![]()
Zeg, zijn ze allemaal al gereserveerd, of kan ik zaterdag ook ff komen kijken.......![]()
ik ben dan in Breda
nee LB, niet doen, niet doen zeg ik je....![]()
Denk je dat ik dat niet weetquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Denk dat het ze weinig boeit hoor. Alsof de landmacht het waardeert als je daar 24/7 zit te gamen. Het enige wat de landmacht wil is wat zieltjes winnen en een paar goeie IT-ers er uit plukken die voor ze willen komen werken. Waarom zouden ze dit anders organiseren ?
Dan heb je 3 kittensquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nou, Sven heeft gister een vriend gevraagd en hij wil er heel misschien 2. Als hij afhaakt dan is er nog maar 1 gereserveerd.Die ene held van Tim dus.
Of 2, wij houden er heel misschien ook een namelijk.
Bonne chance!!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En bedankt voor de succeswensenIk drink mijn thee op, smeer wat boterhammetjes, ga chocola kopen en ga aan het frans
![]()
Er zijn nog wel meer mensen die er misschien wel een willen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan heb je 3 kittens
Wat vinden je katten er eigenlijk van?
Ik vond het al heel irritant dat frans1 verplicht was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Nesle en PS succes met frans![]()
Blij dat ik daar nooit examen in heb moeten doen, ik stond altijd een onvoldoende
Al mijn kennis van Franse woorden heb ik verbannen uit mijn hersenpan. Schrale taal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het al heel irritant dat frans1 verplicht was.
En ik heb er geen zak aan gehad. Paar maanden geleden in Frankrijk kon ik niet eens meer op de dagen van de week komen.
Pain au machine ici. ->quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was zo trots op mezelf dat ik vorig jaar in frankrijk het meisje in de bakkerij duidelijk kon maken dat ze m'n brood door de snijmachine moest halen![]()
En nee, niet met alleen handgebaren, maar met woorden
En, heb je nog wat spannends laten doen of gewoon weer mooi bij laten knippen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Zo, weer terug van de kapper. 23 euroMaar goed, dat was wassen en knippen, die 2 of 3 keer per jaar dat ik naar de kapper ga wil ik wel verwend worden
Hoe oud zijn ze nu dan, weet je dat ongeveer??quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer mensen die er misschien wel een willen.Maargoed, even afwachten. Ze gaan sowieso pas met een week of 8/ 9 weg.
![]()
![]()
Ongeveer 5 weken gok ik. In elk geval 4, omdat ze al zelf kunnen eten (min of meer). En ze zijn niet achtergelaten, maar ze zijn van een zwerfkat hier. Helaas krijgen we die niet te pakken en volgens de buren heeft het asiel het ook al geprobeerd. De buren gaan in elk geval met die poes bezig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze nu dan, weet je dat ongeveer??Echt zielig als ze achtergelaten zijn
En die fotodie ziet er inderdaad niet uit alsof ze er erg dol op is
Gewoon bij laten knippenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, heb je nog wat spannends laten doen of gewoon weer mooi bij laten knippen?
Ik denk dat ik morgen ook weer naar de kapper ga, heb 's avonds gala en dan wil ik toch wel dat mn pony er in elk geval fatsoenlijk uitziet.... maar misschien moet ik m ook juist lang laten zodat ik m met een speldje opzij kan doen
Wie weet raad?Kan een pony überhaupt wel bij een galajurk?
Een bruiloft van vrienden van mn vriendquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Soempie het volgende:
Goed, ik weet weer waarom ik Fok had afgeschreven. Ik zit weer niet aan m'n studie.
LB, wat ga je in Breda doen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Nesle het volgende:
Frans ging lekker, sowieso met een 7 afgesloten!
Nu kan ik er niks meer aan doen en is het afwachten of ik ben geslaagd
Bedankt voor alle succeswensen
Ja voelt ook echt goed, franse lerares had wijn en hapjes klaarstaan na het examenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lekker dat je eraf bent! En nu ga je ook bijna op vakantie toch?
Wauw, dan heb je wel een toffe leraresquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja voelt ook echt goed, franse lerares had wijn en hapjes klaarstaan na het examen![]()
En ja, morgen met de trein naar schiphol!17 juni kom ik dan weer terug, een dag voor de uitslag
Met mooi weer niet vergeten even lekker op een terrasje te gaan zitten he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een bruiloft van vrienden van mn vriendIk ken ze niet, maar ik wil altijd wel mee naar een bruiloft
En er komen ook vrienden die ik wel goed ken, dus gezellig
Het bruidspaar heeft bovendien korting op hotelovernachtingen geregeld
dus kunnen we op ons gemak zaterdag terug naar Groningen kachelen.
Waaruit blijkt dat ik een goed inzicht heb in katten en mijn held echt awesome isquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nou, Sven heeft gister een vriend gevraagd en hij wil er heel misschien 2. Als hij afhaakt dan is er nog maar 1 gereserveerd.Die ene held van Tim dus.
Die kat van laatst ging om een andere, een stevige kater genaamd Elsje. Collega van me heeft die geadopteerd en binnen vrij korte tijd had die kat de tv gesloopt. Blijkbaar toch niet zo'n leuk beest als gedachtquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht zelfs al even te lezen dat jij hem gereserveerd hadomdat je het laatst ook over een kat had
Maar toch maar niet dus?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Soempie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je vriend zegt over je verjaardagswens.
quote:"aaaaaaawwww wat een schatjes
Hoe komen die nou in die tuin terecht? We kunnen zaterdag wel een hele FOK tour doen, even langs Soempie en dan naar de clown"
Ik denk dat Nem de clown is, voor de posterquote:
Ik denk dat ie Nem bedoelt.quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!?>!?!?!?!?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Stegeman aangehouden in Utrecht
Wie maakt hem even?
Die woont toch niet in Bredaquote:
Tot zover jouw goede katteninzicht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kat van laatst ging om een andere, een stevige kater genaamd Elsje. Collega van me heeft die geadopteerd en binnen vrij korte tijd had die kat de tv gesloopt. Blijkbaar toch niet zo'n leuk beest als gedacht
TM + 1quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Nem de clown is, voor de poster
Ja, diequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!?>!?!?!?!?
Die
Nee, vertel mij watquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die woont toch niet in Bredaals we gaaaaan dan gaan we met z'n allen, de kroeoeogen overvallen, hier in ons mooi Bredaaaa
Echt jammer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!?>!?!?!?!?
Die
Een kater die Elsje heet, dat kan ook niet goed gaan....quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kat van laatst ging om een andere, een stevige kater genaamd Elsje. Collega van me heeft die geadopteerd en binnen vrij korte tijd had die kat de tv gesloopt. Blijkbaar toch niet zo'n leuk beest als gedacht
Voor zover ik weet heb ik deze kat niet gereserveerd, maar ik vind hem wel tof
Ik las Etciequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een kater die Elsje heet, dat kan ook niet goed gaan....![]()
![]()
Ik wil een van die vier wel etcie noemen.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
LB: mijn vader is een zaterdag gewoon vrij dus je kunt het op komen halen
Maar dan moet je hem wel even een belletje van tevoren geven zodat 'ie dan niet opeens boodschappen aan het doen is
Ik PM je het nummer later even.
Oeh.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij hadden een zesdeklas borrel na afloop, ook mensen die geen frans hebben kwamen. Toch wel lekker om af te sluiten met prosecco, aardbeien en brownies
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik vermoed zoooo erg dat ik morgen niet op vakantie ga
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
UITERLIJK kwart over drie...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hoelaat moet je uiterlijk van huis weg morgen?
Dat heeft niet lang geduurd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef Whiteguy het volgende:
Drie weken geleden kreeg ik een brief van orange of ik mijn abbo naar t-mobile wilde overzetten. Twee weken geleden mijn abbo bij orange over laten zetten naar t-mobile. Aangezien T-mobile orange heeft overgenomen zou je zeggen dat dat geen probleem is (en binnen een dag geregeld moet kunnen zijn) Dat is niet zo.
-15 mei om laten zetten (telefonisch)
-18 mei kreeg ik een simkaart opgestuurd met een ander nummer dan mijn huidige, die ik dus nog niet kan gebruiken
-20 mei kreeg ik een brief 'bevestiging contractvernieuwing'
-21 mei kreeg ik een factuur a 0 euro
-26 mei kreeg ik een sms dat mijn nummer gaat worden overgezet naar t-mobile
-29 mei kreeg ik een brief dat mijn nummer overgezet gaat worden naar t-mobile
- 3 juni kreeg ik een welkomstbrief, opnieuw bevestiging contract, en tabel met de tarieven (alsof ik die nog niet had opgezocht voordat ik een abbo uitgekozen had, en alsof ik er nu wat aan heb om te zien hoe duur andere abonnementen zijn nu ik al aan een jaarcontract vast zit)
10 juni moet het overgezet zijn, ik ben benieuwd hoeveel bullshit post ik nog van ze krijg in de tussentijd. Wat mij betreft hadden ze die simkaart 9 juni bij me op de mat gegooid inclusief alle andere onzin
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat heeft niet lang geduurd.
Zojuist krijg ik weer een sms dat mijn nummer overgezet gaat worden over een paar dagen.
Dat wist ik onderhand wel
Ik wacht met spanning af op de volgende berichten
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar geldt ongetwijfeld hetzelfde voor
Jaaaaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil een van die vier wel etcie noemen.
En een andere Bertha.
Als mijn paspoort niet voor kwsrt over drie aankomt niet nee... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze hem vanochtend al verstuurd hebbenquote:
Kun je niet zo'n noodding op Schiphol aanvragen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij ook aan het studerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef Soempie het volgende:
Waar is wyccie eigenlijk?![]()
Ik wilde vandaag Fok afsluiten en weer een tijdje wegblijven. Maar ik vind het jammer dat wyccie vandaag niet in de sc is.
Ze bereiden je in elk geval goed voor op de overgang. Komt het in elk geval niet als een schok.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat heeft niet lang geduurd.
Zojuist krijg ik weer een sms dat mijn nummer overgezet gaat worden over een paar dagen.
Dat wist ik onderhand wel
Ik wacht met spanning af op de volgende berichten
Ik denk dat die brief met paspoort er rond de middag wel isquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als mijn paspoort niet voor kwsrt over drie aankomt niet nee... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze hem vanochtend al verstuurd hebben
Als ik in de SC kom, dan blijf ik de hele dag door kijken of er nog iemand iets gepost heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij ook aan het studeren
Maar je kunt toch wel af en toe in de SC komen?Hoef je ook minder in te halen
Nope, ik heb er over gebeld, maar dat kan alleen als het consulaat faxt dat mijn paspoort daar is. 1. dat doen ze niet 2. ze beweren dat hij daar al niet meer is. Dus ben ik hem niet kwijt. En ik vlieg vanaf Brussel...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n noodding op Schiphol aanvragen?
Kan me herinneren dat m'n zwager er op schiphol pas achter kwam dat hij z'n paspoort niet had en dat hij wel mee mocht.
Mja, ok, die tweede reden is sowieso wel vervelendquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik in de SC kom, dan blijf ik de hele dag door kijken of er nog iemand iets gepost heeft.En dan heb ik ook veel minder behoefte om buiten internet om nog mensen te spreken, wat niet echt goed is voor m'n sociale leven irl.
En zo zijn er nog wat redenen dat ik wil minderen.
Als je met de auto gaat... kan je het zonder paspoort af als het goed is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope, ik heb er over gebeld, maar dat kan alleen als het consulaat faxt dat mijn paspoort daar is. 1. dat doen ze niet 2. ze beweren dat hij daar al niet meer is. Dus ben ik hem niet kwijt. En ik vlieg vanaf Brussel...
Volgens mijn vriend mogen zij je eigenlijk helemaal niet vragen om je paspoort daar achter te latenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope, ik heb er over gebeld, maar dat kan alleen als het consulaat faxt dat mijn paspoort daar is. 1. dat doen ze niet 2. ze beweren dat hij daar al niet meer is. Dus ben ik hem niet kwijt. En ik vlieg vanaf Brussel...
Ah ik weet het niet.... hing maar weer aan de lijn met de marechaussee... C4, kan jij niks voor me regelen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat die brief met paspoort er rond de middag wel is
Ja ze moeten mijn visum er in zetten denk ik. Het achterlaten kwam voor mij ook absoluut als een verrassing, vandaar dat ik niet aan Spanje dacht...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend mogen zij je eigenlijk helemaal niet vragen om je paspoort daar achter te latenIs namelijk niet jouw eigendom, maar van de Nederlandse Staat
Ik heb het al weer binnenquote:
Herkenbaar dit, daarom moet ik op m'n werk ook gewoon niet de SC openenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik in de SC kom, dan blijf ik de hele dag door kijken of er nog iemand iets gepost heeft.![]()
Bij het horen van het verhaal over dat het een flinke kater was die Elsje heette moest ik denken aan 'A boy named Sue' en echt aardig is die nietquote:
En dat Johnny Cash een held isquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij het horen van het verhaal over dat het een flinke kater was die Elsje heette moest ik denken aan 'A boy named Sue' en echt aardig is die niet. Dit bewijst weer dat ik ook inzicht heb in countrymuziek
Heb je een identiteitskaart? Daar zou je ook mee moeten kunnen vliegen binnen de EU.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ze moeten mijn visum er in zetten denk ik. Het achterlaten kwam voor mij ook absoluut als een verrassing, vandaar dat ik niet aan Spanje dacht...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is mogelijk om een paspoort en een Europese identiteitskaart te hebben. Je mag met allebei reizen binnen Europa, dus als PS zo'n kaart heeft kan ze toch zonder problemen op vakantie.quote:
Je weet toch wel welke Brussel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Pciesquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is mogelijk om een paspoort en een Europese identiteitskaart te hebben. Je mag met allebei reizen binnen Europa, dus als PS zo'n kaart heeft kan ze toch zonder problemen op vakantie.
Er gaan morgen alleen vluchten naar A. Ik denk niet dat je daar naar toe wilt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah ik weet het niet.... hing maar weer aan de lijn met de marechaussee... C4, kan jij niks voor me regelen?Een hip vliegtuigje ofzo?
Ik lees dit net: http://www.nu.nl/algemeen(...)-schietoefening.htmlquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er gaan morgen alleen vluchten naar A. Ik denk niet dat je daar naar toe wilt.
Heb het net te horen gekregen. Ben erg benieuwd wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik lees dit net: http://www.nu.nl/algemeen(...)-schietoefening.html
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets van MaJo vernomen na gister middag?
Ok dan.quote:
Heeft iemand met die wapens lopen knoeien?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb het net te horen gekregen. Ben erg benieuwd wat er aan de hand was.
Ik heb nog geen idee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft iemand met die wapens lopen knoeien?
Ok dan niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
Met welk programma kan ik een m4v-bestand kijken? Had een film gedownload maar kan m niet afspelen
-edit- oeh, nevermind, volgens mij doet Quicktime het al
Ik kijk Cambuur-Roda.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Zitten jullie nu met z'n allen die film te kijken?
Ik ook, en ik ben voor Cambuur, hopelijk scoor ik weerquote:
Zolang Roda maar volgend seizoen in de Jupiler League speelt vind ik het best.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben voor Cambuur, hopelijk scoor ik weer
Maar eerst ff douchen, heb net zelf een uur gespeeld
Idem, zit me nu al te ergeren aan Bear.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik Discovery.
Voor zulke vragen kan je altijd bij fileinfo.com terecht. Handige site soms!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
Met welk programma kan ik een m4v-bestand kijken? Had een film gedownload maar kan m niet afspelen
-edit- oeh, nevermind, volgens mij doet Quicktime het al
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor zulke vragen kan je altijd bij fileinfo.com terecht. Handige site soms!
http://www.fileinfo.com/extension/m4v
Bedankt, die kan ik schrappenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb He's Just Not That Into You gekeken, ik vond het een slechte film![]()
Vreselijk vermoeiend gedaan (misschien lag het aan een paar van de acteurs), de regels van het daten... misschien omdat ik nooit echt gedate heb, maar het kwam in deze film echt té sneu over. En dan nog een heel debat over dat het belachelijk was dat je al 7 jaar bij elkaar was en nog niet getrouwd.....
Geen aanrader dus
Zekerquote:
1-1 laten maken vlak voor tijd, bij deze stand verlengen ze.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
Verliezen?
Die faalhazen waren tegen Sporting Limburg.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
1-1 laten maken vlak voor tijd, bij deze stand verlengen ze.
Maar ik vind dat Roda mag degraderen
Ah ok dat kon ook nogquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
1-1 laten maken vlak voor tijd, bij deze stand verlengen ze.
Maar ik vind dat Roda mag degraderen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:Even een snel kijkje in de AKQ, het is drukkerdedruk hier. Maar heb even een verhaal die ik jullie niet kan onthouden (al gaat Nem het niet leuk vinden
)
Nem had al een tijdje een fittie met mijn moeder dat hij een betere pastasaus kan maken dan zij. Nou gister was het dan zover, hij had pastasaus meegenomen en ik moet bekennen het was inderdaad heerlijk![]()
Ook mijn moeder vond het superlekker dus niks aan de hand zou je denken
Nou mooi niet
Een paar uur later zegt mijn moeder dat ze niet lekker is en verdwijnt abrupt naar haar slaapkamer. Ik ga erheen om te checken of alles goed gaat en ze hangt daar over de wasbak te barfen
Even later roept ze me er weer bij dat ze rare vlekken in het gezicht heeft, heel groot en rood en gloeiend heet
Huisarts maar gebeld en die is langsgekomen, blijkt ze waarschijnlijk allergisch te zijn voor de sambal die erin zat
Mijn moeder zei tussen het kotsen door dat ik nem maar moest bedanken voor de heerlijke pastasaus
![]()
![]()
Sorry kon het even niet laten nem
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:
Even een snel kijkje in de AKQ, het is drukkerdedruk hier. Maar heb even een verhaal die ik jullie niet kan onthouden (al gaat Nem het niet leuk vinden
)
Nem had al een tijdje een fittie met mijn moeder dat hij een betere pastasaus kan maken dan zij. Nou gister was het dan zover, hij had pastasaus meegenomen en ik moet bekennen het was inderdaad heerlijk![]()
Nou mooi niet
Een paar uur later zegt mijn moeder dat ze niet lekker is en verdwijnt abrupt naar haar slaapkamer. Ik ga erheen om te checken of alles goed gaat en ze hangt daar over de wasbak te barfen
Even later roept ze me er weer bij dat ze rare vlekken in het gezicht heeft, heel groot en rood en gloeiend heet
Huisarts maar gebeld en die is langsgekomen, blijkt ze waarschijnlijk allergisch te zijn voor de sambal die erin zat
Mijn moeder zei tussen het kotsen door dat ik nem maar moest bedanken voor de heerlijke pastasaus
![]()
![]()
Hoe is het hier?
Nee die ligt nog steeds hartstikke ziek op bedquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Maar met je moeder alles wel weer ok?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:Even een snel kijkje in de AKQ, het is drukkerdedruk hier. Maar heb even een verhaal die ik jullie niet kan onthouden (al gaat Nem het niet leuk vinden
)
Nou mooi niet
![]()
![]()
Hoe is het hier?
Nooooquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:
Even een snel kijkje in de AKQ, het is drukkerdedruk hier. Maar heb even een verhaal die ik jullie niet kan onthouden (al gaat Nem het niet leuk vinden
)
Nou mooi niet
![]()
![]()
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee die ligt nog steeds hartstikke ziek op bed![]()
Eric Braamhaar mogen ze wat mij betreft voor het leven schorsen, hij is de grootste hondenlul van de KNVB.quote:
Ahwwww dat is echt sneu!!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:
)
Nou mooi niet
![]()
![]()
Hoe is het hier?
Flaters worden nooit meer een Soempie genoemd. Voortaan gewoon een Nemmie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Noooo![]()
![]()
![]()
Arme MaJo-mama
Maar dit is wel de klassieker van AKQ SC verhalen hoor
Ik ben voorquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flaters worden nooit meer een Soempie genoemd. Voortaan gewoon een Nemmie.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Optie 3 zou ook best wel eens kunnen werkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, het noodplan op dit moment is:
-Morgen bij het consulaat stennis trappen (telefonisch) kijken of daar ofwel een track & trace nummer uitkomt, ofwel toch het gewenste faxje
-Anders TNT bellen om te kijken warvandaan onze post gedistribueert wordt en daarheen gaan
- Als het allemaal niet lukt, met mijn oude, verlopen IDkaart en uittreksel van het stadsdeelkantoor huilen bij de marechaussee
Cambuur vergeet het zelf af te makenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eric Braamhaar mogen ze wat mij betreft voor het leven schorsen, hij is de grootste hondenlul van de KNVB.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Optie 3 zou ook best wel eens kunnen werken![]()
Succes meid, ik hoop dat het lukt
Ja dat ook, maar ik hoop dat Braamhaar nooit meer een fluitje aanraakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Cambuur vergeet het zelf af te maken
Dat dus. Hoe is met je jou en je vader.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahwwww dat is echt sneu!!!!En ja ook wel een beetje hilarisch, Nem zal het zeker niet leuk vinden
![]()
Gaat het nu wel weer met haar?
En ik was ook benieuwd hoe het met je vader is, of die halve dosering bloedverdunners helpt (of hebben ze dat nog niet gedaan?)
En hoe het met jou is... ofwel: blijf ff hangen en geef een update alsjeblieft
ijdele hoop ben ik bangquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ik hoop dat Braamhaar nooit meer een fluitje aanraakt.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Optie 3 zou ook best wel eens kunnen werken![]()
Succes meid, ik hoop dat het lukt
Hoe was Nem er onder?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:57 schreef MaJo het volgende:
Met paps alles goed, geen bloedingen meer een paar dagenDe bloedverdunners worden langzaamaan weer verhoogd dus hopelijk blijft het zo
Met mij ook alles goed
En het is gewoon een grappig verhaal maar natuurlijk wel kut voor mijn mams en zielig voor nemmie want die kan er niets aan doenMaar we kunnen er allemaal om lachen gelukkig
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik weet hetVandaar dat ik hem er ook bijgezet heb
Ik maak misbruik van mijn kleinheid en blondheid, het zal niet voor het eerst zijn
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:57 schreef MaJo het volgende:
Met paps alles goed, geen bloedingen meer een paar dagenDe bloedverdunners worden langzaamaan weer verhoogd dus hopelijk blijft het zo
Met mij ook alles goed
Jaquote:En het is gewoon een grappig verhaal maar natuurlijk wel kut voor mijn mams en zielig voor nemmie want die kan er niets aan doenMaar we kunnen er allemaal om lachen gelukkig
Het heeft mij ook wel eens geholpenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik maak misbruik van mijn kleinheid en blondheid, het zal niet voor het eerst zijn
Of voor het laatst. Can't blame youquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat werkt nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-Anders TNT bellen om te kijken warvandaan onze post gedistribueert wordt en daarheen gaan
Dat werkt meestal welquote:- Als het allemaal niet lukt, met mijn oude, verlopen IDkaart en uittreksel van het stadsdeelkantoor huilen bij de marechaussee
Hé Nemmie Chemicali. Alles goed?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat werkt niet
Dat mag niet.
[..]
Dat werkt meestal wel
Áls je geen tijd hebt voor dat uitreksel dan is dat niet persé nodig. De douanier in kwestie kan dat ook opvragen als de burgelijke stand gewoon open is.
quote:
Je kon het gewoon niet laten he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:Even een snel kijkje in de AKQ, het is drukkerdedruk hier. Maar heb even een verhaal die ik jullie niet kan onthouden (al gaat Nem het niet leuk vinden
)
Nou mooi niet
![]()
![]()
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
iemand op msn tikt net 'zo zie zo' ipv sowieso
quote:
AKQ-SC? Wat dacht je hier bij de Jazz-vrijwilligers? Dit ga ik nog jaren horenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Noooo![]()
![]()
![]()
Arme MaJo-mama
Maar dit is wel de klassieker van AKQ SC verhalen hoor
Ja maar die kennen we hier niet, behalve MaJoquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
AKQ-SC? Wat dacht je hier bij de Jazz-vrijwilligers? Dit ga ik nog jaren horen
I think notquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gister vond ik het kut want alhoewel ik gewoon wist dat het geen rot eten was, was het niet direct duidelijk dat het om een ve-tsinallergie ging. Dus nu kan ik er om lachenquote:
Ik denk van wel.quote:
Gelukkig maar.quote:Gister vond ik het kut want alhoewel ik gewoon wist dat het geen rot eten was, was het niet direct duidelijk dat het om een ve-tsinallergie ging. Dus nu kan ik er om lachen
Toch de penalty's zometeen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:11 schreef TradeMarkie het volgende:
en 2-2 in de verlenging, leuke wedstrijd zo
Deze wedstrijd is net duitsland-duitsland en ze moeten nog evenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toch de penalty's zometeen.
Ik hoop dat iedereen van Roda mist.
Kijk maar uit. Ik weet waar je huis woont!quote:
Dat lijkt me stugquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ik weet waar je huis woont!
Ik heb contacten bij de MIVD.quote:
Een bloemetje? Ik kook morgen wel wat lekkersquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb contacten bij de MIVD.![]()
Al een bloemetje laten bezorgen bij de mama van MaJo?
CUL Terrorist?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat je je ondertitel moet aanpassen Nem
Bovendien ben je nu in een ander huisquote:
Pasta?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een bloemetje? Ik kook morgen wel wat lekkers
Met de pasta was niets misquote:
Oh, lekker. Als je wat over mag hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met de pasta was niets mis
Risotto.
Ook dat. Ennuh, ik heb net 10 maanden het huis opnieuw opgebouwd. Ik heb er geen zin in dat wéér te moeten gaan doenquote:
Eerst plechtig beloven mijn huis heel te latenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, lekker. Als je wat over mag hebben?
AKQ chemist?quote:
Dat beloof ik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst plechtig beloven mijn huis heel te laten
Dan zal ik proberen wat apart te houden maar er zijn grote eters hier dus reken er nietquote:
Dan zorg je er maar voor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal ik proberen wat apart te houden maar er zijn grote eters hier dus reken er niet
Poeder brief?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet wel waar Nem's huis woontMaar wees gerust, mijn wraak is al onderweg met de post
Wraak?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet wel waar Nem's huis woontMaar wees gerust, mijn wraak is al onderweg met de post
Het idee is wel goed geloof ik, ze leren andere eetgewoontes aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, ik kijk nu dat programma over extreme bodies![]()
Een heel dikke jongen en een heel dun meisje die elkaars porties moeten gaan etenzij gaat het niet opkrijgen, en hij gaat heel erg veel honger hebben
vind het nogal een slecht idee....
Heb je het nog niet? Daar gaat mijn vertrouwen in de post voor morgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wraak?
Dan kan ik me hooguit een GEBRUIKT Winterglowzakje voorstellen
Ik ken het programma en an sich vind ik het helemaal geen gekke formule. Maar ik denk dat er therapie bij komt kijken en dat wordt niet uitgezonden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, ik kijk nu dat programma over extreme bodies![]()
Een heel dikke jongen en een heel dun meisje die elkaars porties moeten gaan etenzij gaat het niet opkrijgen, en hij gaat heel erg veel honger hebben
vind het nogal een slecht idee....
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het idee is wel goed geloof ik, ze leren andere eetgewoontes aan
Hou de gedachte aan de KMar maar in je achterhoofd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heb je het nog niet? Daar gaat mijn vertrouwen in de post voor morgen![]()
1. ik zit bij MaJo dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heb je het nog niet? Daar gaat mijn vertrouwen in de post voor morgen![]()
Ga je per auto of per OV?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ofyles, jij weet vast wel hoe ik het snelst en praktischt bij Brussel-Zaventem kom?
De één moet leren meer te eten en dat ze helemaal niet dik zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De één moet vet worden en de andere moet extreem vermageren?
Dat is zeker goed, maar of zij nou al zijn junkfood moet gaan eten, en hij de veel te kleine porties waar zij op leeft....quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het idee is wel goed geloof ik, ze leren andere eetgewoontes aanWant de programma makers zullen niet elkaars dieten voor vast aanraden. Het geeft ze inzicht in wat ze eten en wat goed is om te eten.
Da's niet interessant lijkt mequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken het programma en an sich vind ik het helemaal geen gekke formule. Maar ik denk dat er therapie bij komt kijken en dat wordt niet uitgezonden.
Ah, op die mannier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De één moet leren meer te eten en dat ze helemaal niet dik zijn.
De ander moet leren minder te eten.
OV natuurlijkquote:
Hoe laat moet je inchecken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
OV natuurlijkDaarom vraag ik jou
Ik snap het niet hoor... heb je Menzo als trainer... maar er is duidelijk niet op penaltys geoefend. Ik zag al drie spelers van cambuur totaal verkeerd achter de bal staan. Dan geef je de keeper alvast meer kans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reclame met het geluid van de hakken op de gang?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehhe, die reclame van de Landmacht is wel leuk: we zoeken vrouwen met gezag. Ik dacht dat het om het goede gehoor van die kerels ging
Uiterlijk 19:45quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De reclame met het geluid van de hakken op de gang?
Is ve-tsin niet hetzelfde als E621 en mononatriumglutamaat? Want dat zit echt in plenty eten. Volgens mij heb ik er een keer een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I think not![]()
[..]
Gister vond ik het kut want alhoewel ik gewoon wist dat het geen rot eten was, was het niet direct duidelijk dat het om een ve-tsinallergie ging. Dus nu kan ik er om lachen
Zeker weten!quote:
Dat klopt. Het zou ook nog natriumbenzoaat kunnen zijn, E211.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is ve-tsin niet hetzelfde als E621 en mononatriumglutamaat? Want dat zit echt in plenty eten. Volgens mij heb ik er een keer een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over gezien
Natriumbenzoaat-allergie is 'uit te testen' met van die hele oranje goedkope sinas, zoals die van de Euroshopper. Of je het wilt uittesten is een tweedequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt. Het zou ook nog natriumbenzoaat kunnen zijn, E211.
Maar het kan ook aan de concentratie liggen. Blijkbaar eet ze nooit sambal en ze weet dat ze allergisch is voor MSG/ve-tsin.
Truste PSquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwuuh ik ga slapen, ik kan niet wachten tot morgen voorbij is
Dus daar moet je maar net tegenaan lopenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Natriumbenzoaat-allergie is 'uit te testen' met van die hele oranje goedkope sinas, zoals die van de Euroshopper.
Yup. Het zou ook heel goed iets anders kunnen zijn uit de sambal maar dit is de voorlopige eindconclusie omdat ze weet dat ze een msg-allergie heeft.quote:Of je het wilt uittesten is een tweedeMSG-allergie lijkt me echt vervelend, dat spul zit in bijna alles dat ook maar een beetje hartig smaakt
Dan ligt die conclusie voor de handquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus daar moet je maar net tegenaan lopen
[..]
Yup. Het zou ook heel goed iets anders kunnen zijn uit de sambal maar dit is de voorlopige eindconclusie omdat ze weet dat ze een msg-allergie heeft.
Donequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
Jongens, kom mijn vraag eens beantwoorden. Hij is niet moeilijk en wel leuk.
Daar ben ik nog neit zo zeker vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Truste PS![]()
En morgen komt alles wel goed.
Vooral lullig voor haar want ze is er rot onderquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ligt die conclusie voor de hand. Wel lullig voor beide partijen...
Het eerste wat we morgen avond van je horen is hoe mooi het land wel niet is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog neit zo zeker vanIk sms wel iemand als ik een document heb
Anders mogen jullie me troosten morgenavond
Truste LBquote:
Een mooie FML om mee af te sluiten vanavondquote:Today, I was taken a taxi home after drinking too much. I started to feel sick and, not wanting to be charged the cab cleaning fee, threw up into my handbag instead. When we got to my place I then had to fish through that bag for my wallet to pay the driver. FML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik heb hem gevonden.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een mooie FML om mee af te sluiten vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |