Hebben de katten die knuffels zelf versleept?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Tim, zie wat je held heeft gemaakt!
Zou die moeder nu van zichzelf vinden dat ze er goed uit ziet ?quote:
WTF dat meen je niet!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou die moeder nu van zichzelf vinden dat ze er goed uit ziet ?
en volgend uitstapje:
zou deze gozer na drie weken nog denken dat die tattoo leuk is ?
http://www.dumpert.nl/mediabase/517431/9aec057c/tattoo.html
( desbetreffende FG scene hier )
Da's een anti-tank wapen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Op de lan-macht zullen o.a. de volgende wapens te vinden zijn: Diemaco C7A1, lichte mitrailleur Minimi, zware mitrailleur MAG en Panzerfaust.
Het zegt me weinig, behalve de Panzerfaust. C4?
Ja die ken ik dankzij CoDquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een anti-tank wapen.
[ afbeelding ]
Als ik zo die site zie en deze verhalen lees... zou ik er bijna naartoe gaan. Klinkt best tof allemaal om een keertje rond te neuzen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Op de lan-macht zullen o.a. de volgende wapens te vinden zijn: Diemaco C7A1, lichte mitrailleur Minimi, zware mitrailleur MAG en Panzerfaust.
Het zegt me weinig, behalve de Panzerfaust. C4?
War games al niet goed voor zijn.quote:
Preciesquote:
Precies... gewoon zonder computer er naartoe gaan en 3 dagen paintballenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Als je nagaat dat de slaapplek voor je geregeld is, het eten gratis is, er gratis drinken is (koffie, thee, limonade), je op een basis bent, je voor heel weinig geld kunt paintballen, je infrarood kleiduiven kunt schieten en je die wapens kunt zien en volgens mij ook vasthouden... Wordt mooi
Dat is op zich nog het minst van belang, de rit van 2x 200 km rijden wel.quote:
Ook een ideequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies... gewoon zonder computer er naartoe gaan en 3 dagen paintballen
Geen last vanquote:Dat is op zich nog het minst van belang, de rit van 2x 200 km rijden wel.
Heb mijn vader gebeld. Hij zegt dat het consulaat het aangetekend laat versturen en dat het er dus waarschijnlijk wel is morgen. Ik heb om half twee examen, spoed ID laten maken ga ik waarschijnlijk niet eens meer reddenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou een spoedid maken. Nu. Geen risico's nemen
I know... Nu ga ik volledig gestressed mijn examen inquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Je examen was ik vergeten. Dan is het denk ik op hoop van zegen
Sukkelsquote:Joost check meteen de voetbaluitslagen op zijn telefoon
Ik vind het niet echt wat voor instellingen om post in de ochtend te versturen. Bestaat de mogelijkheid dat ze het gisterenmiddag al verstuurd hebben en het dus vandaag binnenkomt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Na anderhalf uur buiten de consulaat moeten wachten (ze lieten me niet binnen) hoorde ik dat mijn paspoort al op de post is gedaan. Nu heb ik 2 opties;
hopen dat ie morgen op tijd binnenkomt
NU een spoedID maken.
Watmoetikdoenwatmoetikdoen
Dan zouden ze het wel heel snel gedaan hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt wat voor instellingen om post in de ochtend te versturen. Bestaat de mogelijkheid dat ze het gisterenmiddag al verstuurd hebben en het dus vandaag binnenkomt?
Denk dat het ze weinig boeit hoor. Alsof de landmacht het waardeert als je daar 24/7 zit te gamen. Het enige wat de landmacht wil is wat zieltjes winnen en een paar goeie IT-ers er uit plukken die voor ze willen komen werken. Waarom zouden ze dit anders organiseren ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een ideeWeet alleen niet of het gewaardeerd wordt
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Moet helaas alweer werken, maar Soempie, wat een ontzettend schattige kittens![]()
![]()
![]()
Zeg, zijn ze allemaal al gereserveerd, of kan ik zaterdag ook ff komen kijken.......![]()
ik ben dan in Breda
nee LB, niet doen, niet doen zeg ik je....![]()
Denk je dat ik dat niet weetquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Denk dat het ze weinig boeit hoor. Alsof de landmacht het waardeert als je daar 24/7 zit te gamen. Het enige wat de landmacht wil is wat zieltjes winnen en een paar goeie IT-ers er uit plukken die voor ze willen komen werken. Waarom zouden ze dit anders organiseren ?
Dan heb je 3 kittensquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nou, Sven heeft gister een vriend gevraagd en hij wil er heel misschien 2. Als hij afhaakt dan is er nog maar 1 gereserveerd.Die ene held van Tim dus.
Of 2, wij houden er heel misschien ook een namelijk.
Bonne chance!!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En bedankt voor de succeswensenIk drink mijn thee op, smeer wat boterhammetjes, ga chocola kopen en ga aan het frans
![]()
Er zijn nog wel meer mensen die er misschien wel een willen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan heb je 3 kittens
Wat vinden je katten er eigenlijk van?
Ik vond het al heel irritant dat frans1 verplicht was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Nesle en PS succes met frans![]()
Blij dat ik daar nooit examen in heb moeten doen, ik stond altijd een onvoldoende
Al mijn kennis van Franse woorden heb ik verbannen uit mijn hersenpan. Schrale taal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het al heel irritant dat frans1 verplicht was.
En ik heb er geen zak aan gehad. Paar maanden geleden in Frankrijk kon ik niet eens meer op de dagen van de week komen.
Pain au machine ici. ->quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was zo trots op mezelf dat ik vorig jaar in frankrijk het meisje in de bakkerij duidelijk kon maken dat ze m'n brood door de snijmachine moest halen![]()
En nee, niet met alleen handgebaren, maar met woorden
En, heb je nog wat spannends laten doen of gewoon weer mooi bij laten knippen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Zo, weer terug van de kapper. 23 euroMaar goed, dat was wassen en knippen, die 2 of 3 keer per jaar dat ik naar de kapper ga wil ik wel verwend worden
Hoe oud zijn ze nu dan, weet je dat ongeveer??quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer mensen die er misschien wel een willen.Maargoed, even afwachten. Ze gaan sowieso pas met een week of 8/ 9 weg.
![]()
![]()
Ongeveer 5 weken gok ik. In elk geval 4, omdat ze al zelf kunnen eten (min of meer). En ze zijn niet achtergelaten, maar ze zijn van een zwerfkat hier. Helaas krijgen we die niet te pakken en volgens de buren heeft het asiel het ook al geprobeerd. De buren gaan in elk geval met die poes bezig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze nu dan, weet je dat ongeveer??Echt zielig als ze achtergelaten zijn
En die fotodie ziet er inderdaad niet uit alsof ze er erg dol op is
Gewoon bij laten knippenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, heb je nog wat spannends laten doen of gewoon weer mooi bij laten knippen?
Ik denk dat ik morgen ook weer naar de kapper ga, heb 's avonds gala en dan wil ik toch wel dat mn pony er in elk geval fatsoenlijk uitziet.... maar misschien moet ik m ook juist lang laten zodat ik m met een speldje opzij kan doen
Wie weet raad?Kan een pony überhaupt wel bij een galajurk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |