Mja, ok, die tweede reden is sowieso wel vervelendquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik in de SC kom, dan blijf ik de hele dag door kijken of er nog iemand iets gepost heeft.En dan heb ik ook veel minder behoefte om buiten internet om nog mensen te spreken, wat niet echt goed is voor m'n sociale leven irl.
En zo zijn er nog wat redenen dat ik wil minderen.
Als je met de auto gaat... kan je het zonder paspoort af als het goed is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope, ik heb er over gebeld, maar dat kan alleen als het consulaat faxt dat mijn paspoort daar is. 1. dat doen ze niet 2. ze beweren dat hij daar al niet meer is. Dus ben ik hem niet kwijt. En ik vlieg vanaf Brussel...
Volgens mijn vriend mogen zij je eigenlijk helemaal niet vragen om je paspoort daar achter te latenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope, ik heb er over gebeld, maar dat kan alleen als het consulaat faxt dat mijn paspoort daar is. 1. dat doen ze niet 2. ze beweren dat hij daar al niet meer is. Dus ben ik hem niet kwijt. En ik vlieg vanaf Brussel...
Ah ik weet het niet.... hing maar weer aan de lijn met de marechaussee... C4, kan jij niks voor me regelen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat die brief met paspoort er rond de middag wel is
Ja ze moeten mijn visum er in zetten denk ik. Het achterlaten kwam voor mij ook absoluut als een verrassing, vandaar dat ik niet aan Spanje dacht...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend mogen zij je eigenlijk helemaal niet vragen om je paspoort daar achter te latenIs namelijk niet jouw eigendom, maar van de Nederlandse Staat
Ik heb het al weer binnenquote:
Herkenbaar dit, daarom moet ik op m'n werk ook gewoon niet de SC openenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik in de SC kom, dan blijf ik de hele dag door kijken of er nog iemand iets gepost heeft.![]()
Bij het horen van het verhaal over dat het een flinke kater was die Elsje heette moest ik denken aan 'A boy named Sue' en echt aardig is die nietquote:
En dat Johnny Cash een held isquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij het horen van het verhaal over dat het een flinke kater was die Elsje heette moest ik denken aan 'A boy named Sue' en echt aardig is die niet. Dit bewijst weer dat ik ook inzicht heb in countrymuziek
Heb je een identiteitskaart? Daar zou je ook mee moeten kunnen vliegen binnen de EU.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ze moeten mijn visum er in zetten denk ik. Het achterlaten kwam voor mij ook absoluut als een verrassing, vandaar dat ik niet aan Spanje dacht...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is mogelijk om een paspoort en een Europese identiteitskaart te hebben. Je mag met allebei reizen binnen Europa, dus als PS zo'n kaart heeft kan ze toch zonder problemen op vakantie.quote:
Je weet toch wel welke Brussel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Pciesquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is mogelijk om een paspoort en een Europese identiteitskaart te hebben. Je mag met allebei reizen binnen Europa, dus als PS zo'n kaart heeft kan ze toch zonder problemen op vakantie.
Er gaan morgen alleen vluchten naar A. Ik denk niet dat je daar naar toe wilt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah ik weet het niet.... hing maar weer aan de lijn met de marechaussee... C4, kan jij niks voor me regelen?Een hip vliegtuigje ofzo?
Ik lees dit net: http://www.nu.nl/algemeen(...)-schietoefening.htmlquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er gaan morgen alleen vluchten naar A. Ik denk niet dat je daar naar toe wilt.
Heb het net te horen gekregen. Ben erg benieuwd wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik lees dit net: http://www.nu.nl/algemeen(...)-schietoefening.html
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets van MaJo vernomen na gister middag?
Ok dan.quote:
Heeft iemand met die wapens lopen knoeien?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb het net te horen gekregen. Ben erg benieuwd wat er aan de hand was.
Ik heb nog geen idee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft iemand met die wapens lopen knoeien?
Ok dan niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
Met welk programma kan ik een m4v-bestand kijken? Had een film gedownload maar kan m niet afspelen
-edit- oeh, nevermind, volgens mij doet Quicktime het al
Ik kijk Cambuur-Roda.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Zitten jullie nu met z'n allen die film te kijken?
Ik ook, en ik ben voor Cambuur, hopelijk scoor ik weerquote:
Zolang Roda maar volgend seizoen in de Jupiler League speelt vind ik het best.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben voor Cambuur, hopelijk scoor ik weer
Maar eerst ff douchen, heb net zelf een uur gespeeld
Idem, zit me nu al te ergeren aan Bear.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik Discovery.
Voor zulke vragen kan je altijd bij fileinfo.com terecht. Handige site soms!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
Met welk programma kan ik een m4v-bestand kijken? Had een film gedownload maar kan m niet afspelen
-edit- oeh, nevermind, volgens mij doet Quicktime het al
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor zulke vragen kan je altijd bij fileinfo.com terecht. Handige site soms!
http://www.fileinfo.com/extension/m4v
Bedankt, die kan ik schrappenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb He's Just Not That Into You gekeken, ik vond het een slechte film![]()
Vreselijk vermoeiend gedaan (misschien lag het aan een paar van de acteurs), de regels van het daten... misschien omdat ik nooit echt gedate heb, maar het kwam in deze film echt té sneu over. En dan nog een heel debat over dat het belachelijk was dat je al 7 jaar bij elkaar was en nog niet getrouwd.....
Geen aanrader dus
Zekerquote:
1-1 laten maken vlak voor tijd, bij deze stand verlengen ze.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
Verliezen?
Die faalhazen waren tegen Sporting Limburg.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
1-1 laten maken vlak voor tijd, bij deze stand verlengen ze.
Maar ik vind dat Roda mag degraderen
Ah ok dat kon ook nogquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
1-1 laten maken vlak voor tijd, bij deze stand verlengen ze.
Maar ik vind dat Roda mag degraderen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:Even een snel kijkje in de AKQ, het is drukkerdedruk hier. Maar heb even een verhaal die ik jullie niet kan onthouden (al gaat Nem het niet leuk vinden
)
Nem had al een tijdje een fittie met mijn moeder dat hij een betere pastasaus kan maken dan zij. Nou gister was het dan zover, hij had pastasaus meegenomen en ik moet bekennen het was inderdaad heerlijk![]()
Ook mijn moeder vond het superlekker dus niks aan de hand zou je denken
Nou mooi niet
Een paar uur later zegt mijn moeder dat ze niet lekker is en verdwijnt abrupt naar haar slaapkamer. Ik ga erheen om te checken of alles goed gaat en ze hangt daar over de wasbak te barfen
Even later roept ze me er weer bij dat ze rare vlekken in het gezicht heeft, heel groot en rood en gloeiend heet
Huisarts maar gebeld en die is langsgekomen, blijkt ze waarschijnlijk allergisch te zijn voor de sambal die erin zat
Mijn moeder zei tussen het kotsen door dat ik nem maar moest bedanken voor de heerlijke pastasaus
![]()
![]()
Sorry kon het even niet laten nem
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:
Even een snel kijkje in de AKQ, het is drukkerdedruk hier. Maar heb even een verhaal die ik jullie niet kan onthouden (al gaat Nem het niet leuk vinden
)
Nem had al een tijdje een fittie met mijn moeder dat hij een betere pastasaus kan maken dan zij. Nou gister was het dan zover, hij had pastasaus meegenomen en ik moet bekennen het was inderdaad heerlijk![]()
Nou mooi niet
Een paar uur later zegt mijn moeder dat ze niet lekker is en verdwijnt abrupt naar haar slaapkamer. Ik ga erheen om te checken of alles goed gaat en ze hangt daar over de wasbak te barfen
Even later roept ze me er weer bij dat ze rare vlekken in het gezicht heeft, heel groot en rood en gloeiend heet
Huisarts maar gebeld en die is langsgekomen, blijkt ze waarschijnlijk allergisch te zijn voor de sambal die erin zat
Mijn moeder zei tussen het kotsen door dat ik nem maar moest bedanken voor de heerlijke pastasaus
![]()
![]()
Hoe is het hier?
Nee die ligt nog steeds hartstikke ziek op bedquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Maar met je moeder alles wel weer ok?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:Even een snel kijkje in de AKQ, het is drukkerdedruk hier. Maar heb even een verhaal die ik jullie niet kan onthouden (al gaat Nem het niet leuk vinden
)
Nou mooi niet
![]()
![]()
Hoe is het hier?
Nooooquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:
Even een snel kijkje in de AKQ, het is drukkerdedruk hier. Maar heb even een verhaal die ik jullie niet kan onthouden (al gaat Nem het niet leuk vinden
)
Nou mooi niet
![]()
![]()
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee die ligt nog steeds hartstikke ziek op bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |