Wie is iedereen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
Is iedereen al naar bed Nes?
Mogguh Yuriquote:
Dat vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:02 schreef Nesle het volgende:
Oh fuck ik heb de # en 626 omgedraaid
Schuld van de zon, heb beetje koppijn
Het Gooi vind ik echter wel een Bermudadriehoek wat betreft het OV. Per trein niet zo zeer (perfecte verbindingen met Amersfoort, Amsterdam en Utrecht), maar in die regio koestert men liever het PV.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
Net uit de trein en nu met de 100 naar Huizen.
Ik heb best mazzel. Ik kan meestal 4 x per uur een bus naar een station nemen. Maar alleen met de bus ergens naar toe is best wel een uitdaging.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het Gooi vind ik echter wel een Bermudadriehoek wat betreft het OV. Per trein niet zo zeer (perfecte verbindingen met Amersfoort, Amsterdam en Utrecht), maar in die regio koestert men liever het PV.
Dat kan niet hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:02 schreef Nesle het volgende:
Oh fuck ik heb de # en 626 omgedraaid
Schuld van de zon, heb beetje koppijn
Daar is het nu te laat voor er moet een modje naar komen kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind het een schande Nesle. Doe er wat aan![]()
Saffie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook nog
Net even wijk bezaaid met aankondigingsbordenEn nu supergaar
Zal morgen wel weer ingaan op je vraag Ofyles, ben nu echt kapot
Ik zeg het.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:45 schreef Nesle het volgende:
Als jullie geld teveel terugkrijgen bij een aankoop zeg je dat dan?
Ik kreeg het vandaag maar het duurde zolang voordat ik een keer kon afrekenen (terwijl het heel niet druk was) dat ik dacht, ik steek die 5 pleurie gewoon in mijn zakMEUJ
De buschauffeur die ik had op de 50 sprak er al over dat ie bang was voor bomvolle bussen op de 6de.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook nog
Waarvoor?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook nog
Jazz bij Duurstedequote:
Klopt wel jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De buschauffeur die ik had op de 50 sprak er al over dat ie bang was voor bomvolle bussen op de 6de.
Weet je iets van aantallen die verwacht worden?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt wel jaMaar altijd mooi om te horen
Meestal rond de 15000quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je iets van aantallen die verwacht worden?
Weltruste MaJo!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meestal rond de 15000is erg afhankelijk van het weer.
ik ga lekkermorgen op tijd op om naar mijn oma te gaan. Ze gaat volgende week verhuizen naar een verzorgingstehuis dus ze heeft wel even wat extra aandacht nodig
truste
Lekker knus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:31 schreef MaJo het volgende:
Kitty ligt bij me dus dat wordt een lekker tukkie
Over een uur of 3 is het het uur van de waarheid. Gaat 'ie passen of nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:24 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Supermooi weer inderdaad
Zo ff de stad in, nog een cadeautje kopen voor mn vriendin die morgen jarig is, en de 75+ foto's ophalen die ik gisteren bij de Hema heb besteld
Iiiiiiieeehh spannend!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over een uur of 3 is het het uur van de waarheid. Gaat 'ie passen of niet
Stel nou dat 'ie niet past he? Hoe zit jij dan dinsdag?quote:
Dinsdag? Zijn jullie er dan ook nog??quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel nou dat 'ie niet past he? Hoe zit jij dan dinsdag?
Nee, we gaan een maandag terug. Maar een dinsdag moet ik wel in Utrecht zijn. Ik zat te denken dat als het niet in de auto past, we het op het station in het midden overhandigen. Snap je?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dinsdag? Zijn jullie er dan ook nog??
De pinksterplanning: ik kom zondagavond laat alweer terug uit Amsterdam, maandagochtend werken, 's middags weg, en 's avonds weer thuis, dinsdag ben ik vrij
Oooh zo, nou als ie niet past, dan is er een andere oplossing voorhanden gekomen. We hebben volgende week namelijk een bruiloft in Breda, dus dan zouden we ook een stukkie om kunnen rijden en hem op komen halen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, we gaan een maandag terug. Maar een dinsdag moet ik wel in Utrecht zijn. Ik zat te denken dat als het niet in de auto past, we het op het station in het midden overhandigen. Snap je?
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooh zo, nou als ie niet past, dan is er een andere oplossing voorhanden gekomen. We hebben volgende week namelijk een bruiloft in Breda, dus dan zouden we ook een stukkie om kunnen rijden en hem op komen halen.
Okay, want de 5e t/m de 7e ben ik dus in Wijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Nope, vrijdag 5 juni. En we blijven dus slapen, dus zaterdag de 6e weer naar het noorden
Ik ga enorm mijn best doen 'm in de auto te passen vandaagquote:Maar ik wil m nu zo graag hebben![]()
![]()
Een Open nog iets. 3 man met tassen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is het voor auto eigenlijk? En met hoeveel man moet je erin?
You bet! Maar auto's interesseren met niet zo enorm. Zeker niet als het de mijne niet isquote:
Maar dit is een kleine Opelquote:Maar Opels zijn niet de kleinste auto's.... ik zeg dat het past![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal straks nog even wat vragen neerplempen voor ik wegga
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En C4 is ook weer in da House. Druk voor een zaterdag
Waarom? Willen ze zeker weten dat ze gaan winnen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond om 7 uur nog een voetbalwedstrijd![]()
We zijn uitgenodigd door een team dat zijn eerste wedstrijd vanavond gaat spelen en dat wilden ze graag tegen ons doen
Da's waarquote:
Als ik straks op mijn werk ben zet ik wel weer een vraag neer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ze zijn al onderweg. Vandaag zit het er dus niet meer in
Die plannen liggen al jaren klaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4,
zijn ze bij defensie al een geheime invasiemacht voor Noord Korea aan het voorbereiden?
Soms, hangt er van af waar en hoeveel het te veel isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:45 schreef Nesle het volgende:
Als jullie geld teveel terugkrijgen bij een aankoop zeg je dat dan?
Ik kreeg het vandaag maar het duurde zolang voordat ik een keer kon afrekenen (terwijl het heel niet druk was) dat ik dacht, ik steek die 5 pleurie gewoon in mijn zakMEUJ
Normaal ben ik wel altijd heel eerlijk enzo hoor
Ik heb het wel eens gezegd en ik heb het wel eens niet gezegd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms, hangt er van af waar en hoeveel het te veel is
Mobiel internet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezegd en ik heb het wel eens niet gezegd.
Whehehe, Nem is wel gewild vandaagquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:45 schreef MaJo het volgende:
Nemmie, zag dat je het over je beschikbaarheid van volgende week had. Ik vroeg me af of je de 5e er al de hele dag kan zijn?
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom? Willen ze zeker weten dat ze gaan winnen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Fuck fuck fuck fuck FUCK!!!
Dat schilderij past dus niet in de auto![]()
![]()
Da's klote.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Fuck fuck fuck fuck FUCK!!!
Dat schilderij past dus niet in de auto![]()
![]()
En gewoon niet zwaaien als ik langs je loop.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
FUCKdoor een aanrijding bij zwolle geen direct treinverkeer mogelijk
overstappen in deventer. Iemand enig idee hoe lang ik er dan over doe?
ook nog de trein gemist omdat ik zo lang moest wachten bij de informatiebalie
Je moet dan ook zelf het initiatief nemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En gewoon niet zwaaien als ik langs je loop.![]()
nee joh, heb haar helemaal niet gezien. Ik kom er alleen nu achter dat we op het zelfde moment daar hebben rond gelopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet dan ook zelf het initiatief nemen.
Ik zie geen plaatje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
@ Ofyles; ik zag vanmiddag deze nog voorbij komen toen ik op H'sum sportpark stond te wachten.
[ afbeelding ]
Nu wel?quote:
Geen idee, maar volgens mij is het niet een van de nieuwste treinen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu wel.
Dit is volgens mij een van de favoriete treintjes van Erik de Zwart.
Nee, het is een museumtreinstel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij is het niet een van de nieuwste treinen.
Maar dan rijden die, aangepast, dan al zeker 40+ jaren in Nederland?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, het is een museumtreinstel.
Erik de Zwart is verliefd op de Hondekoppen omdat dit de laatste treinen zijn die volledig onder Nederlands beheer is gebouwd (Werkspoor, red.).
Reden tot 1993.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan rijden die, aangepast, dan al zeker 40+ jaren in Nederland?
Uhm dat de rechter het bestuur toetst?quote:
Tja, ProRail. Het blijven vingerververs.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:40 schreef MaJo het volgende:
Wat een gedoe zegheb er uiteindelijk 3 uur over gedaan om in zwolle te komen
de intercity naar deventer was zo stampensvol dat ik de stoptrein naar het harde heb genomen waar ik weer moest overstappen op de bus naar zwolle. Maar heb wel urenlang kunnen studeren
als het goed is rijdt de trein nu weer naar amersfoort, dat roept men teminste om. Nu afwachten of het ook echt zo is
quote:
Maar wel zoiets tochquote:
De rechter volgt op afstand het bestuur.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wel zoiets tochdat de rechter iets laat liggen zodat het bestuur het kan toetsen of juist andersom?
Oh ja datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De rechter volgt op afstand het bestuur.
Ok, volgende vraag:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja datsnap alleen eigenlijk niet wat ze daarmee bedoelen
Dan had je aan de noodrem moeten trekken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef MaJo het volgende:
De terugreis ging een stuk vlottertrein reed weer rechtstreeks naar utrecht
baalde zelfs dat het zo snel ging want had nog wel langer willen studeren
![]()
Je geeft slecht advies Cobra4.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan had je aan de noodrem moeten trekken.
okidoki. Wens 'm beterschapquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef MaJo het volgende:
Antwoord volgt later, eerst bij mijn vader langs
quote:
"Lekker Slim" is nu op rtl5. Redelijk alternatief voor voetbal toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ontwenningsverschijnselen nu.
Op dit moment hoor ik Duits voetbal te kijken, maar de competitie is afgelopen.
Volgende week maar kijken of de mannen van Bert de tickets in Reykjavik met enige overtuiging kunnen ophalen.
Gooi voor mij een steak er op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
Groeten vanuit groningen vanaf een grasveld met BBQ
Tot 2300 uur werken, dan naar huis en een lekker koud biertje drinken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand hier verder nog briljante plannen voor vanavond?
Beschikking, aanbeveling en richtlijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, volgende vraag:
Binnen het verdrag verschillende soorten besluiten. Welke?
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef remlof het volgende:
UnderTheWingsOfLove, trollen, zieken met plaatjes, maand weg nu.
Ik snap niet waarom mensen dat doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
We hebben genoeg rare vogels meegemaakt. Dagoduck moest ook meerdere keren afkoelen.
Ik sla ff over, ik ga gestrekt, want daar ben ik wel aan toequote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Morgen is het juni.
En hoe kun je een maand beter beginnen dan met deze held:
[ afbeelding ]
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
Mogguhquote:
WTF?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net dat mijn ex vannacht in mijn kamer heeft geslapen. Ik vind dat gewoon a-relaxed. Als hij slaapplek nodig heeft gaat ie maar naar zijn nieuwe vriendin![]()
Hoe komt die vent in je huis dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net dat mijn ex vannacht in mijn kamer heeft geslapen. Ik vind dat gewoon a-relaxed. Als hij slaapplek nodig heeft gaat ie maar naar zijn nieuwe vriendin![]()
Beste vriend van mijn huisgenoot.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe komt die vent in je huis dan?
Lekker volk woon je mee dan!?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beste vriend van mijn huisgenoot.
Iedereen walst sowieso toch over me heen, het interesseert ze geen fuck wat ik er van vind. Ik ben er even klaar mee
Het stomme is juist dat hij zich afvroeg of ik dat wel ok vond en dat mijn huisgenoten toen zeiden 'nee geen probleem hoor'quote:Op zondag 31 mei 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
En je ex is een klootzak dat ie dat doet.
Tering zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het stomme is juist dat hij zich afvroeg of ik dat wel ok vond en dat mijn huisgenoten toen zeiden 'nee geen probleem hoor'Eikels
Doen we.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even de agressie eruit roken, doe je mee?
In hoeveel tijd?quote:
quote:
Ze heeft een VRA in drievoud ingevuld. Alles in orde dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt toch wel vrijgeleide A-38?
Ik ben boosquote:Op zondag 31 mei 2009 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs ik rook niet zo veel.
Maar is wel lekker af en toe.
Ah, loket 12 gang B trap zesquote:Op zondag 31 mei 2009 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze heeft een VRA in drievoud ingevuld. Alles in orde dus.
Ik geef je groot gelijk.quote:
quote:
Ik kan wel aan een Claymore komen, Die stopt ongewenste bezoekers ook wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijken of er een slot op de deur kan
Maar dan moet je wel het ingevulde blauwe formulier hebben, welke te verkrijgen is bij loket 28 gang D trap zevenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel eerst laten stempelen bij loket 3 gang F trap twee
En dan zitten ze over de hele muur zekerquote:Op zondag 31 mei 2009 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan wel aan een Claymore komen, Die stopt ongewenste bezoekers ook wel.
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel het ingevulde blauwe formulier hebben, welke te verkrijgen is bij loket 28 gang D trap zeven
Schitterend!quote:
Het vrijgeleide A-38 hoor je gewoon te kennenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:29 schreef MaJo het volgende:
Hou eens op met die Ofylesachtige praat, snap er geen reet van
Voor uitleg dien je een LF-312 in te vullen.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:29 schreef MaJo het volgende:
Hou eens op met die Ofylesachtige praat, snap er geen reet van
Je lenzen nog in?quote:
Neequote:
Het Asterix filmpje is best leuk.quote:
nee vind het flauwquote:
Oh. Nou ja, smaken verschillen (gelukkig).quote:
Uhm, iets van 27 ook dacht ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:52 schreef Cobra4 het volgende:
@MaJo, om je scherp te houden mbt je studie.
Hoeveel lidstaten heeft de NATO?
Hoe laat ben je bij 90fm?quote:Op zondag 31 mei 2009 03:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm, iets van 27 ook dacht ik.
Maar ik ga inderdaad van tukkemans
Morgen weer op 90fm
Van 11 tot 13 uurquote:
Kut!! Ik begin pas om 1500 uur op Leersum.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut!! Ik begin pas om 1500 uur op Leersum.
Je bent er zeker tot 1300 uur? Dan zorg ik dat ik er om 1300 uur ben.quote:
Haha nee joh gek dat moet je niet doenquote:Op zondag 31 mei 2009 03:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent er zeker tot 1300 uur? Dan zorg ik dat ik er om 1300 uur ben.
Ah ok. Laat wat posters achter bij de receptie als je wilt. Dan hangen we die ook op het centrum op.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee joh gek dat moet je niet doenWe gaan meteen daarna ook weer weg, moeten de regio nog bezaaien met borden en posters
Haha ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 31 mei 2009 03:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah ok. Laat wat posters achter bij de receptie als je wilt. Dan hangen we die ook op het centrum op.
En als je daar toch bent, vraag de dagdienst dan of ze mij de groeten willen doen van je.
Morgen ochtend heeft een Turkse collega van mij dienst. Die kan het niet hebben als mooie meiden geen aandacht voor hem hebben maar alleen een boodschap voor een ander door geven.![]()
![]()
Voor de rest niet verklappen hoe wij elkaar kennen.![]()
Die gast staat te dan zeker te stuiteren tot ik op dienst kom.
Als je op het voorplein staat, recht tegen over de ingang van 90 FM, zie je aan de rechter kant een uitbouw aan de villa zitten. Daar zit de receptie. De wegwijzers midden op het plein wijzen je trouwens ook de weg.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik ga kijken wat ik kan doenMaar waar zit de reguliere ingang eigenlijk? 90 fm zit via een zijingang
Truste!quote:
Ziet er uit als veel werk voor een kopje koffie, of ik ben gewoon lui, ik denk het laatstequote:Op zondag 31 mei 2009 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, en toen was het zondag.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je dat teveel werk lijkt dan kan ik de volgende machine aanbevelen:
een volautomaat:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kost je denk ik wel 2 weken zakgeld.
Hoe is het gegaan?quote:
Ja is wel anders, maar we doen dit al jaren dus ben het inmiddels wel gewendquote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als een volleerd radio spreker
Eens een keer wat anders, zelf geļnterviewd worden?
Ik hoor het net.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:21 schreef MaJo het volgende:
En hoe klonk ik?
cobra, missie is volbracht. Collega keek met grote ogenheb er ook flyers en programma's bij gedaan, misschien dat je er een paar kunt verspreiden?
En zei je collega nog ietsquote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor het net.![]()
![]()
Verspreiden gaat in orde komen.
quote:
Waarom heb ik dat voorrecht niet?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het eerste wat hij zei toen ik binnen kwam. " Er was net een lekker meid voor je! Dat had je wel eens eerder mogen vertellen dat zij zou komen!"
Dat is ook boeiend idd, maar Nadal heeft het zwaar nu, mooie pot om te zienquote:Op zondag 31 mei 2009 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, ik.
Maar ik kijk nu naar de tijdrit in Rome.
Soderlingquote:Op zondag 31 mei 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb even de SlamTracker aangezet, en het gaat niet goed met Rafa Nadal.
daar hoort geenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb even de SlamTracker aangezet, en het gaat niet goed met Rafa Nadal.
Dat bedoel ikquote:
Ik zal eens even terug zoeken waar ik gezeten heb.. momentquote:Op zondag 31 mei 2009 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand hier die een leuk hostel in Dublin weet? Zit nu te kijken naar de mogelijkheden om een paar dagen Ierland te bezoeken deze zomer
De locatie is inderdaad niet heel spectaculair en ik ben ook niet stuk van de foto's van het hostel, maar in elk geval bedanktquote:Op zondag 31 mei 2009 16:47 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.hihostels.com/(...)al-YHA-028001.en.htm
heb ik gezeten. Locatie is niet echt spectaculair, maar wel oke.
Plaatje van de straat waar het hostel is:
*klik* *klik*
Niet het beste hostel waar ik ooit gezeten heb, maar als de rest vol zit, het is ook weer niet kut ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De locatie is inderdaad niet heel spectaculair en ik ben ook niet stuk van de foto's van het hostel, maar in elk geval bedankt
Mehehequote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het eerste wat hij zei toen ik binnen kwam. " Er was net een lekker meid voor je! Dat had je wel eens eerder mogen vertellen dat zij zou komen!"
Ik was er om 14.35.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehedoe hem maar de groeten
hoe laat was je er? We hebben elkaar net gemist denk ik
Dat Ivanovic eruit ligt vind ik het hoogtepunt van de dag.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
En Nadal ligt eruit
Heerlijk sportkijkmiddagje voor de neutrale kijker zo
Dan moeten we echt langs elkaar gereden zijnquote:
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 31 mei 2009 17:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat Ivanovic eruit ligt vind ik het hoogtepunt van de dag.
Ik ben 1 auto tegen gekomen toen ik de berg op liep. Dus wie weet?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moeten we echt langs elkaar gereden zijnwe hebben in doorn nog een tijdje posters staan plakken
als je ook in je woonplaats wat op zou kunnen hangen zou het perfect zijn
ben weer druk aan de studie. Net een hoofdstuk gelezen over mensenrechten en ga nu lezen over humanitair recht. Dus als je nog vragen hebt?
Eerste mand: individuele rechtenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:09 schreef Cobra4 het volgende:
@MaJo;
Mensenrechten kunnen in drie categorieėn worden ingedeeld, in volgorde van vastlegging in internationale verdragen. Welke?
MaJo +1quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerste mand: individuele rechten
tweede mand: economische en sociale rechten
derde mand: recht op bezit zoals een huis en voedsel
Niks over geleerdquote:Op zondag 31 mei 2009 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
De integriteitsrechten zijn misschien wel de meest aanvaarde bepalingen uit het gehele internationale recht. Wat mag er met deze rechten niet gebeuren?
Dat is de inhoud van 1 der wetten. Maar er is iets wat nooit mag gebeuren met de wetten zelf.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks over geleerdmaar het lijkt me dat je de persoonlijke integriteit van een persoon niet mag schenden
![]()
Aanpassen? Of schenden omdat het dwingend recht is?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is de inhoud van 1 der wetten. Maar er is iets wat nooit mag gebeuren met de wetten zelf.
Idd dwingend recht. De wetten mogen nooit, ook niet tijdens oorlogstijd, buiten werking worden gesteld.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aanpassen? Of schenden omdat het dwingend recht is?
Ik noem het liever een dieptepunt.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat Ivanovic eruit ligt vind ik het hoogtepunt van de dag.
Je wordt er echt doof van.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind dat Sharapova niet zo moet schreeuwen
Ook wel Ius Cogens genoemdquote:Op zondag 31 mei 2009 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idd dwingend recht. De wetten mogen nooit, ook niet tijdens oorlogstijd, buiten werking worden gesteld.
Volgens het humanitair oorlogsrecht mag je alleen wapens gebruiken om een combatant uit te schakelen en die geen onnodig leed toebrengen. Chemische en biologische wapens zijn daarom verboden, de dumdum en wapens die kleine deeltjes achterlaten die niet te zien zijn op een scan. Ik voeg daar zelf nog even fragmentatiebommen aan toequote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Noem een aantal voorbeelden van wapens die verboden zijn om te gebruiken conform het Humanitair oorlogsrecht. En waarom mogen deze niet gebruikt worden.
AKQ?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig weer, tong80 die een topic sluit.
²
Ja, dan ben je even uitgequizd, en dat net terwijl ik ook aan het meekijken was, ik was net te laat voor JJ Cale, dat was een inkoppertje voor mequote:Op zondag 31 mei 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig weer, tong80 die een topic sluit.
²
Ja, en ik heb geen zin om een nieuw topic te openen.quote:
Uhmquote:Op zondag 31 mei 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Die daden zijn onder meer: marteling, verminking, lijfstraffen, het nemen van gijzelaars, daden van terrorisme, genocide, deportatie, 'schendingen van de menselijke waardigheid' waaronder verkrachting en gedwongen prostitutie, plundering en terechtstellingen zonder proces, mits ten tijde van oorlog, en bovendien tegen de Conventies van Genčve.
Wat is de algemene omschrijving van bovengenoemde daden?
Specifieker.quote:
slaveloos heeft een nieuwe AKQ gemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb geen zin om een nieuw topic te openen.
Ik ben op zoek naar de ultieme jQuery-code.
Schending van het individu?quote:
quote:
Ik weet hem! denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klaus Barbie en Mengele bv zijn er volgens de gerechtshoven schuldig aan.
Ssssssstquote:
* TM doet mond op slot en slikt sleutel inquote:
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik deed m'n mond op slot, niet het topic toch?
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.![]()
Nee hoor, maar MaJo denkt nu even dat de AKQ belangrijker is dan haar studie.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Aflossing! Ik ben weer de bus in. Tot straks
Maar ik neem toch aan dat jij je kamer op slot hebt gedaan en dat ze daar dan vandaan horen te blijven? Daar gaat de mail over toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:35 schreef MaJo het volgende:
Sorry, deed even een poging tot tukkenwerd alleen weer zo boos op mijn huisgenoten dat ik opgestaan ben om ze een mail te sturen
en ik weet het niet cobra
Oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:35 schreef MaJo het volgende:
Sorry, deed even een poging tot tukkenwerd alleen weer zo boos op mijn huisgenoten dat ik opgestaan ben om ze een mail te sturen
en ik weet het niet cobra
We hebben geen sloten. Maar dat betekent niet dat je zomaar binnen kunt lopenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik neem toch aan dat jij je kamer op slot hebt gedaan en dat ze daar dan vandaan horen te blijven? Daar gaat de mail over toch?
Nee idd, dat is gewoon te belachelijk voor woordenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben geen sloten. Maar dat betekent niet dat je zomaar binnen kunt lopen
Ownagequote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Nesle het volgende:
Ik ging net met de auto +aanhanger met boot rijden, je moest die mensen eens zien kijken toen ik instapte om weg te rijdenik zie er ook niet bepaald oud genoeg uit om daarmee te kunnen rijden met mn 18 jaar en 1.63
Een meneer tegen mn vader: "is dat wel verantwoord?"
![]()
Nog even leren en dan slapen lijkt me voor jou de beste keuzequote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef MaJo het volgende:
Nog even leren of slapen en dan morgen op tijd opstaan?
Disclaimer: op tijd opstaan is voor mij een hel
Ja toch wel he, maar heb geen zin meerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog even leren en dan slapen lijkt me voor jou de beste keuze
Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja toch wel he, maar heb geen zin meer
Ofyles: mijn tentamenstof
Thanksquote:Op maandag 1 juni 2009 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen.
Ik ben de hele dag op zoek naar de interface die Connexxion gebruikt voor zijn dienstregelingen, niets gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |