Niks over geleerdquote:Op zondag 31 mei 2009 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
De integriteitsrechten zijn misschien wel de meest aanvaarde bepalingen uit het gehele internationale recht. Wat mag er met deze rechten niet gebeuren?
Dat is de inhoud van 1 der wetten. Maar er is iets wat nooit mag gebeuren met de wetten zelf.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks over geleerdmaar het lijkt me dat je de persoonlijke integriteit van een persoon niet mag schenden
![]()
Aanpassen? Of schenden omdat het dwingend recht is?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is de inhoud van 1 der wetten. Maar er is iets wat nooit mag gebeuren met de wetten zelf.
Idd dwingend recht. De wetten mogen nooit, ook niet tijdens oorlogstijd, buiten werking worden gesteld.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aanpassen? Of schenden omdat het dwingend recht is?
Ik noem het liever een dieptepunt.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat Ivanovic eruit ligt vind ik het hoogtepunt van de dag.
Je wordt er echt doof van.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind dat Sharapova niet zo moet schreeuwen
Ook wel Ius Cogens genoemdquote:Op zondag 31 mei 2009 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idd dwingend recht. De wetten mogen nooit, ook niet tijdens oorlogstijd, buiten werking worden gesteld.
Volgens het humanitair oorlogsrecht mag je alleen wapens gebruiken om een combatant uit te schakelen en die geen onnodig leed toebrengen. Chemische en biologische wapens zijn daarom verboden, de dumdum en wapens die kleine deeltjes achterlaten die niet te zien zijn op een scan. Ik voeg daar zelf nog even fragmentatiebommen aan toequote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Noem een aantal voorbeelden van wapens die verboden zijn om te gebruiken conform het Humanitair oorlogsrecht. En waarom mogen deze niet gebruikt worden.
AKQ?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig weer, tong80 die een topic sluit.
²
Ja, dan ben je even uitgequizd, en dat net terwijl ik ook aan het meekijken was, ik was net te laat voor JJ Cale, dat was een inkoppertje voor mequote:Op zondag 31 mei 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig weer, tong80 die een topic sluit.
²
Ja, en ik heb geen zin om een nieuw topic te openen.quote:
Uhmquote:Op zondag 31 mei 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Die daden zijn onder meer: marteling, verminking, lijfstraffen, het nemen van gijzelaars, daden van terrorisme, genocide, deportatie, 'schendingen van de menselijke waardigheid' waaronder verkrachting en gedwongen prostitutie, plundering en terechtstellingen zonder proces, mits ten tijde van oorlog, en bovendien tegen de Conventies van Genève.
Wat is de algemene omschrijving van bovengenoemde daden?
Specifieker.quote:
slaveloos heeft een nieuwe AKQ gemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb geen zin om een nieuw topic te openen.
Ik ben op zoek naar de ultieme jQuery-code.
Schending van het individu?quote:
quote:
Ik weet hem! denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klaus Barbie en Mengele bv zijn er volgens de gerechtshoven schuldig aan.
Ssssssstquote:
* TM doet mond op slot en slikt sleutel inquote:
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik deed m'n mond op slot, niet het topic toch?
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.![]()
Nee hoor, maar MaJo denkt nu even dat de AKQ belangrijker is dan haar studie.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Aflossing! Ik ben weer de bus in. Tot straks
Maar ik neem toch aan dat jij je kamer op slot hebt gedaan en dat ze daar dan vandaan horen te blijven? Daar gaat de mail over toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:35 schreef MaJo het volgende:
Sorry, deed even een poging tot tukkenwerd alleen weer zo boos op mijn huisgenoten dat ik opgestaan ben om ze een mail te sturen
en ik weet het niet cobra
Oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:35 schreef MaJo het volgende:
Sorry, deed even een poging tot tukkenwerd alleen weer zo boos op mijn huisgenoten dat ik opgestaan ben om ze een mail te sturen
en ik weet het niet cobra
We hebben geen sloten. Maar dat betekent niet dat je zomaar binnen kunt lopenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik neem toch aan dat jij je kamer op slot hebt gedaan en dat ze daar dan vandaan horen te blijven? Daar gaat de mail over toch?
Nee idd, dat is gewoon te belachelijk voor woordenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben geen sloten. Maar dat betekent niet dat je zomaar binnen kunt lopen
Ownagequote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Nesle het volgende:
Ik ging net met de auto +aanhanger met boot rijden, je moest die mensen eens zien kijken toen ik instapte om weg te rijdenik zie er ook niet bepaald oud genoeg uit om daarmee te kunnen rijden met mn 18 jaar en 1.63
Een meneer tegen mn vader: "is dat wel verantwoord?"
![]()
Nog even leren en dan slapen lijkt me voor jou de beste keuzequote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef MaJo het volgende:
Nog even leren of slapen en dan morgen op tijd opstaan?
Disclaimer: op tijd opstaan is voor mij een hel
Ja toch wel he, maar heb geen zin meerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog even leren en dan slapen lijkt me voor jou de beste keuze
Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja toch wel he, maar heb geen zin meer
Ofyles: mijn tentamenstof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |