quote:Op zondag 31 mei 2009 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je dat teveel werk lijkt dan kan ik de volgende machine aanbevelen:
een volautomaat:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kost je denk ik wel 2 weken zakgeld.
Hoe is het gegaan?quote:
Ja is wel anders, maar we doen dit al jaren dus ben het inmiddels wel gewendquote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als een volleerd radio spreker
Eens een keer wat anders, zelf geïnterviewd worden?
Ik hoor het net.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:21 schreef MaJo het volgende:
En hoe klonk ik?
cobra, missie is volbracht. Collega keek met grote ogenheb er ook flyers en programma's bij gedaan, misschien dat je er een paar kunt verspreiden?
En zei je collega nog ietsquote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor het net.![]()
![]()
Verspreiden gaat in orde komen.
quote:
Waarom heb ik dat voorrecht niet?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het eerste wat hij zei toen ik binnen kwam. " Er was net een lekker meid voor je! Dat had je wel eens eerder mogen vertellen dat zij zou komen!"
Dat is ook boeiend idd, maar Nadal heeft het zwaar nu, mooie pot om te zienquote:Op zondag 31 mei 2009 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, ik.
Maar ik kijk nu naar de tijdrit in Rome.
Soderlingquote:Op zondag 31 mei 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb even de SlamTracker aangezet, en het gaat niet goed met Rafa Nadal.
daar hoort geenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb even de SlamTracker aangezet, en het gaat niet goed met Rafa Nadal.
Dat bedoel ikquote:
Ik zal eens even terug zoeken waar ik gezeten heb.. momentquote:Op zondag 31 mei 2009 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand hier die een leuk hostel in Dublin weet? Zit nu te kijken naar de mogelijkheden om een paar dagen Ierland te bezoeken deze zomer
De locatie is inderdaad niet heel spectaculair en ik ben ook niet stuk van de foto's van het hostel, maar in elk geval bedanktquote:Op zondag 31 mei 2009 16:47 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.hihostels.com/(...)al-YHA-028001.en.htm
heb ik gezeten. Locatie is niet echt spectaculair, maar wel oke.
Plaatje van de straat waar het hostel is:
*klik* *klik*
Niet het beste hostel waar ik ooit gezeten heb, maar als de rest vol zit, het is ook weer niet kut ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De locatie is inderdaad niet heel spectaculair en ik ben ook niet stuk van de foto's van het hostel, maar in elk geval bedankt
Mehehequote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het eerste wat hij zei toen ik binnen kwam. " Er was net een lekker meid voor je! Dat had je wel eens eerder mogen vertellen dat zij zou komen!"
Ik was er om 14.35.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehedoe hem maar de groeten
hoe laat was je er? We hebben elkaar net gemist denk ik
Dat Ivanovic eruit ligt vind ik het hoogtepunt van de dag.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
En Nadal ligt eruit
Heerlijk sportkijkmiddagje voor de neutrale kijker zo
Dan moeten we echt langs elkaar gereden zijnquote:
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 31 mei 2009 17:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat Ivanovic eruit ligt vind ik het hoogtepunt van de dag.
Ik ben 1 auto tegen gekomen toen ik de berg op liep. Dus wie weet?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moeten we echt langs elkaar gereden zijnwe hebben in doorn nog een tijdje posters staan plakken
als je ook in je woonplaats wat op zou kunnen hangen zou het perfect zijn
ben weer druk aan de studie. Net een hoofdstuk gelezen over mensenrechten en ga nu lezen over humanitair recht. Dus als je nog vragen hebt?
Eerste mand: individuele rechtenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:09 schreef Cobra4 het volgende:
@MaJo;
Mensenrechten kunnen in drie categorieën worden ingedeeld, in volgorde van vastlegging in internationale verdragen. Welke?
MaJo +1quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerste mand: individuele rechten
tweede mand: economische en sociale rechten
derde mand: recht op bezit zoals een huis en voedsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |