quote:
Maar wel zoiets tochquote:
De rechter volgt op afstand het bestuur.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wel zoiets tochdat de rechter iets laat liggen zodat het bestuur het kan toetsen of juist andersom?
Oh ja datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De rechter volgt op afstand het bestuur.
Ok, volgende vraag:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja datsnap alleen eigenlijk niet wat ze daarmee bedoelen
Dan had je aan de noodrem moeten trekken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef MaJo het volgende:
De terugreis ging een stuk vlottertrein reed weer rechtstreeks naar utrecht
baalde zelfs dat het zo snel ging want had nog wel langer willen studeren
![]()
Je geeft slecht advies Cobra4.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan had je aan de noodrem moeten trekken.
okidoki. Wens 'm beterschapquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef MaJo het volgende:
Antwoord volgt later, eerst bij mijn vader langs
quote:
"Lekker Slim" is nu op rtl5. Redelijk alternatief voor voetbal toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ontwenningsverschijnselen nu.
Op dit moment hoor ik Duits voetbal te kijken, maar de competitie is afgelopen.
Volgende week maar kijken of de mannen van Bert de tickets in Reykjavik met enige overtuiging kunnen ophalen.
Gooi voor mij een steak er op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
Groeten vanuit groningen vanaf een grasveld met BBQ
Tot 2300 uur werken, dan naar huis en een lekker koud biertje drinken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand hier verder nog briljante plannen voor vanavond?
Beschikking, aanbeveling en richtlijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, volgende vraag:
Binnen het verdrag verschillende soorten besluiten. Welke?
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef remlof het volgende:
UnderTheWingsOfLove, trollen, zieken met plaatjes, maand weg nu.
Ik snap niet waarom mensen dat doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
We hebben genoeg rare vogels meegemaakt. Dagoduck moest ook meerdere keren afkoelen.
Ik sla ff over, ik ga gestrekt, want daar ben ik wel aan toequote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Morgen is het juni.
En hoe kun je een maand beter beginnen dan met deze held:
[ afbeelding ]
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
Mogguhquote:
WTF?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net dat mijn ex vannacht in mijn kamer heeft geslapen. Ik vind dat gewoon a-relaxed. Als hij slaapplek nodig heeft gaat ie maar naar zijn nieuwe vriendin![]()
Hoe komt die vent in je huis dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net dat mijn ex vannacht in mijn kamer heeft geslapen. Ik vind dat gewoon a-relaxed. Als hij slaapplek nodig heeft gaat ie maar naar zijn nieuwe vriendin![]()
Beste vriend van mijn huisgenoot.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe komt die vent in je huis dan?
Lekker volk woon je mee dan!?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beste vriend van mijn huisgenoot.
Iedereen walst sowieso toch over me heen, het interesseert ze geen fuck wat ik er van vind. Ik ben er even klaar mee
Het stomme is juist dat hij zich afvroeg of ik dat wel ok vond en dat mijn huisgenoten toen zeiden 'nee geen probleem hoor'quote:Op zondag 31 mei 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
En je ex is een klootzak dat ie dat doet.
Tering zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het stomme is juist dat hij zich afvroeg of ik dat wel ok vond en dat mijn huisgenoten toen zeiden 'nee geen probleem hoor'Eikels
Doen we.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even de agressie eruit roken, doe je mee?
In hoeveel tijd?quote:
quote:
Ze heeft een VRA in drievoud ingevuld. Alles in orde dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt toch wel vrijgeleide A-38?
Ik ben boosquote:Op zondag 31 mei 2009 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs ik rook niet zo veel.
Maar is wel lekker af en toe.
Ah, loket 12 gang B trap zesquote:Op zondag 31 mei 2009 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze heeft een VRA in drievoud ingevuld. Alles in orde dus.
Ik geef je groot gelijk.quote:
quote:
Ik kan wel aan een Claymore komen, Die stopt ongewenste bezoekers ook wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijken of er een slot op de deur kan
Maar dan moet je wel het ingevulde blauwe formulier hebben, welke te verkrijgen is bij loket 28 gang D trap zevenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel eerst laten stempelen bij loket 3 gang F trap twee
En dan zitten ze over de hele muur zekerquote:Op zondag 31 mei 2009 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan wel aan een Claymore komen, Die stopt ongewenste bezoekers ook wel.
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel het ingevulde blauwe formulier hebben, welke te verkrijgen is bij loket 28 gang D trap zeven
Schitterend!quote:
Het vrijgeleide A-38 hoor je gewoon te kennenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:29 schreef MaJo het volgende:
Hou eens op met die Ofylesachtige praat, snap er geen reet van
Voor uitleg dien je een LF-312 in te vullen.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:29 schreef MaJo het volgende:
Hou eens op met die Ofylesachtige praat, snap er geen reet van
Je lenzen nog in?quote:
Neequote:
Het Asterix filmpje is best leuk.quote:
nee vind het flauwquote:
Oh. Nou ja, smaken verschillen (gelukkig).quote:
Uhm, iets van 27 ook dacht ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:52 schreef Cobra4 het volgende:
@MaJo, om je scherp te houden mbt je studie.
Hoeveel lidstaten heeft de NATO?
Hoe laat ben je bij 90fm?quote:Op zondag 31 mei 2009 03:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm, iets van 27 ook dacht ik.
Maar ik ga inderdaad van tukkemans
Morgen weer op 90fm
Van 11 tot 13 uurquote:
Kut!! Ik begin pas om 1500 uur op Leersum.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut!! Ik begin pas om 1500 uur op Leersum.
Je bent er zeker tot 1300 uur? Dan zorg ik dat ik er om 1300 uur ben.quote:
Haha nee joh gek dat moet je niet doenquote:Op zondag 31 mei 2009 03:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent er zeker tot 1300 uur? Dan zorg ik dat ik er om 1300 uur ben.
Ah ok. Laat wat posters achter bij de receptie als je wilt. Dan hangen we die ook op het centrum op.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee joh gek dat moet je niet doenWe gaan meteen daarna ook weer weg, moeten de regio nog bezaaien met borden en posters
Haha ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 31 mei 2009 03:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah ok. Laat wat posters achter bij de receptie als je wilt. Dan hangen we die ook op het centrum op.
En als je daar toch bent, vraag de dagdienst dan of ze mij de groeten willen doen van je.
Morgen ochtend heeft een Turkse collega van mij dienst. Die kan het niet hebben als mooie meiden geen aandacht voor hem hebben maar alleen een boodschap voor een ander door geven.![]()
![]()
Voor de rest niet verklappen hoe wij elkaar kennen.![]()
Die gast staat te dan zeker te stuiteren tot ik op dienst kom.
Als je op het voorplein staat, recht tegen over de ingang van 90 FM, zie je aan de rechter kant een uitbouw aan de villa zitten. Daar zit de receptie. De wegwijzers midden op het plein wijzen je trouwens ook de weg.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik ga kijken wat ik kan doenMaar waar zit de reguliere ingang eigenlijk? 90 fm zit via een zijingang
Truste!quote:
Ziet er uit als veel werk voor een kopje koffie, of ik ben gewoon lui, ik denk het laatstequote:Op zondag 31 mei 2009 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, en toen was het zondag.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je dat teveel werk lijkt dan kan ik de volgende machine aanbevelen:
een volautomaat:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |