Hoi Tim!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Terugvindperron
Lekker, mag ik mee?quote:
Hoi C4quote:
wat is een saffiequote:
Da's lief.quote:
Weer een pubquiz gedaan afgelopen avond?quote:
oooooooooooooooooooooooooooh wat heb ik toch nog veel te leren hihiquote:
Dat heb je sowieso welquote:Op zondag 24 mei 2009 01:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooh wat heb ik toch nog veel te leren hihi
hoe minder ik hoef te doen , hoe beterquote:
succes meidquote:Op zondag 24 mei 2009 01:47 schreef Nesle het volgende:
Even de stad in geweest en genoten van dit met mn zus en vader.
Was echt heel vet, had ik niet verwacht
Nog een drankje gedaan met vriendinnen en over een paar uur maar weer aan de slag voor de examens..........
kan je het wel lezen majo?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
kan je het wel lezen majo?
Weltrusten.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:06 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ok genoeg gelachen![]()
trusten iedereen , maar eerst even Taken kijken
Daar ga je geen spijt van krijgen.Super film.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:06 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ok genoeg gelachen![]()
trusten iedereen , maar eerst even Taken kijken
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Daar ga je geen spijt van krijgen.Super film.
Mogguh Yuri.quote:
quote:
uurtje extra dit keer. Even een collega matsen.quote:Op zondag 24 mei 2009 05:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nieuwe tijden? meestal was je al om 7 uur klaar toch?
quote:Op zondag 24 mei 2009 05:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
uurtje extra dit keer. Even een collega matsen.
Dank,quote:Op zondag 24 mei 2009 05:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Ik Zoek mn bed maar op. slaapse alvast
Merci!!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* schenkt MM een flinke bak dampende koffie in![]()
Lekkerquote:
Wat leuk. Wel eens van die naam gehoord, maar kende ze nog niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:52 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
Gisteren had één van onze buren een feestje in de straat waarbij zijn zonen en dochters, die voornamelijk in Frankrijk wonen, aanwezig waren. Ik had nog gevraagd of hij een band o.i.d. had uitgenodigd voor de muziek, maar dat zou niet het geval zijn.
Loop ik rond 17.00 uur de straat in, staat Alderliefste totaal onverwachts voor onze deur te spelen.
Hadden de kleinkinderen voor opa geregeld en zo konden we een leuk akoestisch concertje op een heel aparte plek meebeleven.
Voor degene die geen idee hebben over wie ik het heb:
Ramses en Liesbeth waren gisteren helaas niet aanwezig...
Heb ladingen foto's van het optreden, maar die heeft mw. MM nog niet van de camera afgehaald.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat leuk. Wel eens van die naam gehoord, maar kende ze nog niet.
Prachtig lied.
Ik weet nu waar je woont.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef MadMaster het volgende:
Heb ladingen foto's van het optreden, maar die heeft mw. MM nog niet van de camera afgehaald.
Als ik ze heb, zal ik wel wat laten zien er van...
Daar ben ik zojuist achtergekomen toen ik meer info over de band opzocht.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:15 schreef MadMaster het volgende:
Huh?
PM eens...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ben ik zojuist achtergekomen toen ik meer info over de band opzocht.
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer een pubquiz gedaan afgelopen avond?
Wis12, eco12, ak, en, faquote:Op zondag 24 mei 2009 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb mijn lenzen nog in
Nes, welke examens heb je nog?
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Palinggate #9: Het is allemaal 1 grote Jim Wave doofpot!!!
Die OP
Wat mooiquote:Op zondag 24 mei 2009 10:52 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die geen idee hebben over wie ik het heb:
je ahd gelijk!! echt een goede film komt misschien zelfs in mijn top 10 van 2009 !quote:Op zondag 24 mei 2009 02:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Daar ga je geen spijt van krijgen.Super film.
Goeiemorgen.Ja ik was toen ook onder de indruk van deze film.Vooral ik had er niet veel van verwacht maar Liam Neeson speelt zo overtuigend.Het bewijs dat er ook tegenwoordig nog goeie films geproduceerd kunnen worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
je ahd gelijk!! echt een goede film komt misschien zelfs in mijn top 10 van 2009 !
Nee nog niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.Ja ik was toen ook onder de indruk van deze film.Vooral ik had er niet veel van verwacht maar Liam Neeson speelt zo overtuigend.Het bewijs dat er ook tegenwoordig nog goeie films geproduceerd kunnen worden.
Heb je ook al Gran Torino met Clint Eastwood gezien?
ah op imdb zijn het er meer met mij eensquote:Op zondag 24 mei 2009 13:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Deze film had van mij wel iets langer mogen zijn.
Hoezo?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sta op het punt om de hele Barcelonareis af te zeggen...
Gedoe. De gene die de tickets heeft geboekt had er geen rekening mee gehouden dat ik op die dag tot 16:30 examen had en nu lijkt het er op dat ik de vlucht niet kan halen (we vliegen om tien voor negen vanuit Brussel) en mijn reisgenoten doen zo irritant en alsof het mijn schuld is dat ik dan nog examen hebquote:
Die was gestopt omdat hij (vals) werd beschuldigd van valsspelenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:26 schreef MaJo het volgende:
Was BasOne niet gediskwalificeerd? Want hij quizt weer gewoon mee...
Afzeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gedoe. De gene die de tickets heeft geboekt had er geen rekening mee gehouden dat ik op die dag tot 16:30 examen had en nu lijkt het er op dat ik de vlucht niet kan halen (we vliegen om tien voor negen vanuit Brussel) en mijn reisgenoten doen zo irritant en alsof het mijn schuld is dat ik dan nog examen hebHij had het kunnen weten, het examenrooster was allang bekend toen hij boekte èn ik had gezegd dat ik die dag eigenlijk niet wilde vliegen omdat mijn moeder dan jarig is èn ze regelen niemand die ons naar Brussel kan brengen terwijl mijn vader wel al aangeboden heeft ons op te halen èn hij vond het te veel kosten om drie koffers in te checken dus we reizen met zijn drieën met maar twee koffers, maar een treinkaartje naar Brussel moest wel kunnen (dan hadden we verdorie toch net zo goed vanaf Schiphol kunnen gaan?) èn er is geen slaapplaats voor de eerste nacht geregeld
![]()
![]()
Maar dan heb ik geen eindexamenreisquote:Op zondag 24 mei 2009 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was gestopt omdat hij (vals) werd beschuldigd van valsspelen
[..]
Afzeggenals het nu al gezeik is, wordt het alleen maar erger en echt niet beter denk ik
Wat is er? Ben je ten huwelijk gevraagd?quote:Verder![]()
![]()
Woohooooo
Je bent toch niet van hen afhankelijk?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen eindexamenreis
Neequote:Wat is er? Ben je ten huwelijk gevraagd?
Nahja, ik zie mezelf niet zo erg in mijn eentje de hort op gaanquote:Op zondag 24 mei 2009 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent toch niet van hen afhankelijk?
Nou ja ik denk heel makkelijk in dat soort dingen hoor
Coolquote:NeeMaaaaar we hebben vouwcaravan gekocht
![]()
![]()
Ken je niemand anders waar je mee op reis wiltquote:Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nahja, ik zie mezelf niet zo erg in mijn eentje de hort op gaan
quote:CoolWas dat al lang een diepe wens?
Op zo'n korte termijn? Niet echt nee. We zouden volgende week woensdag vertrekkenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ken je niemand anders waar je mee op reis wilt
Wat leukquote:Dat niet echt
Maar we wilden heel graag CZ voor de laatste keer een beetje luxer doen. Niet slapen in een tent, maar het liefst in een caravan. Nu zijn die dingen echt asociaal duur
Maar we kwamen een vouwwagen tegen op internet, zijn wezen kijken en hadden iets van 'ja, dat is 't!'
En we wilden ook al heel lang wat vaker weg, en dat gaat nu ook stukken snellerHet is echt uitklappen en klaar
![]()
D'r zat nog een hele inventaris bijBestek (weggegooid, was enigszins roestig en een halve bestekset is ook net niks) maar ook bordjes, kommen, bekers, een gasstelletje, lucifers (
![]()
) afwasborstel + -middel (ook maar weggedaan
geen idee hoe lang er al in lag).
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oohhh het is niet meer te ontkennen, ik begin me letterlijk ziek te voelen door de (examen)stress![]()
Maak een kopje koffie voor jezelf.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oohhh het is niet meer te ontkennen, ik begin me letterlijk ziek te voelen door de (examen)stress![]()
Ik drink ongelooflijk veel thee al de hele tijdquote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Thee met honing en een stroopwafel PS
Dit dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik drink ongelooflijk veel thee al de hele tijd
ik denk niet dat mijn prestaties dan vooruitgaan.quote:
Logaritmen heb ik nooit zo begrepen... is het antwoord 3? Dan kan ik het herleidenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn prestaties dan vooruitgaan.
Ik weet al niet eens wat mijn rekenmachine uitrekent als ik bijvoorbeeld 2log8 invoer...Anyone?
Log 8/log 2 moet je natuurlijk invullen op je rekenmachine.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn prestaties dan vooruitgaan.
Ik weet al niet eens wat mijn rekenmachine uitrekent als ik bijvoorbeeld 2log8 invoer...Anyone?
OHJA!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Log 8/log 2 moet je natuurlijk invullen op je rekenmachine.
Antwoord is inderdaad 3.
Dat klinkt goed.quote:
Ik weet niet eens wat verheffen is.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met een logaritme reken je uit tot welke macht je moet verheffen om het getal er achter te krijgen. Staat er geen speciaal getal bij, dan werk je met 10. Als je dan wilt weten tot welke macht je 10 moet verheffen om op 100 uit te komen, voer je log 100 in. Het antwoord is dan 2 (want 102 = 100).
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Ik trek maar eens een zak chips open.
Inderdaadquote:PS, gewoon afzeggen, dan hoef je de rest van de week ook niet meer lastig gevallen worden. Mochten ze je lastigvallen omdat ze het flauw vinden dat je het hebt afgezegd, vertel ze dan maar dat je je examens net iets belangrijker vind dan dit idiote gezeik.
En trouwens, die buren van je....ook even vertellen dat je aan het leren bent voor je examens.
Machtsverheffen is ingewikkeld vermenigvuldigen, wat weer ingewikkeld optellen is. Delen is het omgekeerde van vermenigvuldigen en aftrekken is het omgekeerde van optellen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat verheffen is.
Hoofdrekenen gaat me prima af, maar dit soort dingen is me te zweverig.
Jaaaaaaaaa precies, dat deed ik foutquote:Op zondag 24 mei 2009 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met een logaritme reken je uit tot welke macht je moet verheffen om het getal er achter te krijgen. Staat er geen speciaal getal bij, dan werk je met 10. Als je dan wilt weten tot welke macht je 10 moet verheffen om op 100 uit te komen, voer je log 100 in. Het antwoord is dan 2 (want 102 = 100).
Met 2 log 8 bereken je dus tot welke macht je het getal 2 moet verheffen om op 8 uit te komen, en dat is 3. Maar voer je 2 log 8 in op een rekenmachine dan rekent deze 2 x log 8 uit
Ik heb niet echt meer een besef van tijd, heb ook een MaJo-middag gehad.quote:
Kijk, dat is het probleem. Ik doe niet ingewikkeld als het ook makkelijk, snel en efficiënt kan.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Machtsverheffen is ingewikkeld vermenigvuldigen, wat weer ingewikkeld optellen is.
Van mij kun je zeker geen hulp bij het leren verwachten. Ik ging er vanuit dat ik wiskunde kon compenseren met Latijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar wat jullie zeggen, het helpt niet echt bij het leren
Ohneeee, zo bedoel ik het niet, ik geef jullie gelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 17:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk, dat is het probleem. Ik doe niet ingewikkeld als het ook makkelijk, snel en efficiënt kan.![]()
[..]
Van mij kun je zeker geen hulp bij het leren verwachten. Ik ging er vanuit dat ik wiskunde kon compenseren met Latijn.
Op examenreis met een stelletje zeikstralen? Je gaat straks 4 jaar naar de VS, dát is pas een examenreisquote:Op zondag 24 mei 2009 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen eindexamenreisDus het is heel dubbel. Want ik deel je mening
Oh... nu snap ik wat je bedoelt. Met 'het' bedoel je dat reisgezeik.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohneeee, zo bedoel ik het niet, ik geef jullie gelijk
Tja, normaliter zijn het hele goede vrienden van me, die twee...quote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op examenreis met een stelletje zeikstralen? Je gaat straks 4 jaar naar de VS, dát is pas een examenreis![]()
Laat ze lekker in hun eigen sop gaarkoken met dat ticket.
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... nu snap ik wat je bedoelt. Met 'het' bedoel je dat reisgezeik.
quote:
Wil je je examen halen of niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tja, normaliter zijn het hele goede vrienden van me, die twee...
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh, paar foto'sGeen idee wanneer ze van die site afgaan, maar ik heb zelf ook al foto's gemaakt
[ afbeelding ]
Met voortent:
[ afbeelding ]
Misschien ook wel ja... Alleen haalt mijn papa ons ook al op... maar ik wacht even af wat de parentes zullen zeggen, die kunnen elk moment thuis komen en me hopelijk wat kalmeren...quote:Op zondag 24 mei 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil je je examen halen of niet?
En anders: kun je niemand vinden die je last minute naar het vliegveld wil brengen met de auto?
Ohhhh ga alsjeblieft je energie steken in je examens en niet in de examenreisquote:Op zondag 24 mei 2009 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit nu te zoeken naar een leuke goedkope camping in de buurt voor onze testrunquote:
Een vouwwagen doet me altijd denken aan de ouders van een goede vriendin van me. Daarvoor kende ik dat concept helemaal niet. Superhandig als alternatief voor een tentje.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu te zoeken naar een leuke goedkope camping in de buurt voor onze testrun
Jawel, maar we willen dan wel echt een weekendje wegquote:Op zondag 24 mei 2009 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een vouwwagen doet me altijd denken aan de ouders van een goede vriendin van me. Daarvoor kende ik dat concept helemaal niet. Superhandig als alternatief voor een tentje.
Geen achtertuin of voetbalveldje aanweizig?
Ja de stress zit m ook in de dag van morgen op het momentquote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhhh ga alsjeblieft je energie steken in je examens en niet in de examenreis
Morgen de zwaarste dag zei je, dus ff knallen en dan kun je je reisgenoten een uitbrander gaan gevenklinkt behoorlijk slecht geregeld ja
Je kunt altijd nog achter ze aan reizen
Ik ga weer afsluiten, net concert gezongen en nu ligt er pizza in de oven
Ik gun het Arantxa Rus wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Nederlandse door naar de tweede ronde op Roland Garros
waarom datquote:Op zondag 24 mei 2009 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh hemel...Ik moet nu stoppen met leren van mijn ouders
Dan moet zij wel een chicken zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende: De betreffende jongedame en haar man verwachten hun eersteover 2 1/2 maand
knapquote:Op zondag 24 mei 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
De eerste winnares van 1 tegen 100 is een feit.
¤ 140.132
Chapeau!
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef Tanjaa het volgende:
Alweer geen vragen?
Tuurlijk wel, alleen stellen we hier af en toe persoonlijke vragen, in het andere topic feitelijke vragen.quote:
Ja nahja, ik weet niet precies waar het ophoudt met snappen, ik snap het principe wel, maar de formules kan ik geen wijs uit worden. Maar ik merk wel dat als ik de formules gewoon aanhoud en invul het goed komt, min of meer, meestal... Vooral de meetkundige rijen zijn lastigquote:Op zondag 24 mei 2009 20:36 schreef Nesle het volgende:
Wat snap je niet van rr en mr PS? Misschien kan ik nog even helpen.
Jack Bauer bellen.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:12 schreef Etcetera het volgende:
...het programma liep vast bij beeldje 24 als ze ging branden
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
2de 24 grap in 2 topics![]()
Enne, uit m'n hoofd (en ik ben een zeef dus nofi voor dingen die ik vergeet)
- 1 gekochte vouwwagen
- PS die wel/niet/wel naar Rome gaat
- C4 die geen parachute heeft gesprongen
- MaJo die geen saffies of cola mag vanwege onderzoeken morgen
quote:
quote:
Ik zou niet durvenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Van het weekend nog zo gelachen, heb eruit geflapt dat iemand bij z'n vriendin onder de plak zat waar zij bij stond
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:02 schreef Etcetera het volgende:
M'n vriend die bescheurde zich, meneer zei niet zoveel en mevrouw ook nietMaar ik vermoed dat ze gokte dat ik een geintje maakte. Not
Tenminste beter dan dat achterkamertjespolitiek.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Van het weekend nog zo gelachen, heb eruit geflapt dat iemand bij z'n vriendin onder de plak zat waar zij bij stond
Hij is trouwens echt een toffe gast, en zij is wel aardig maar ze kan zo zeikenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tenminste beter dan dat achterkamertjespolitiek.
Dan zal ze de steek onder boven water wel gevoeld hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is trouwens echt een toffe gast, en zij is wel aardig maar ze kan zo zeiken![]()
Als die discussie dan maar effect heeft gehad.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:25 schreef Etcetera het volgende:
Hij vertelde later wel dat ze laatst een behoorijke discussie hadden gehad over haar gedragHij weet dondersgoed dat z'n vriendin niet zo goed in de groep ligt
Vrij zeker?quote:Ben blij dat ik daar geen last van heb (en dat weet ik vrij zeker)
Truste Etcie.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
Ja want anders staat het zo arrogant
Ik ga op bedPinnacle is binnen, morgen maar even installeren
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Scouting lijkt op Hitlerjugend
mensne die daar serieus op ingaanquote:
Weltrustenquote:Op maandag 25 mei 2009 02:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
mensne die daar serieus op ingaan
maar ik ben slapen
Mogguhquote:
quote:
Mogguh Etciequote:
Geen rokje!? Je bent dus nog steeds geen meisje meisje.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal nooit rokjes gaan dragenDan voel ik me zwaar ongemakkelijk
Formateren is begonnen. Dag bestanden die ik niet als back-up had.quote:
Echt quick is quick nu ook weer nietquote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Doe je wel een quick format? Anders duurt het zo lang
Ik denk toch dat ik een andere broek aan doe, deze zit verrot
Ik heb nu 2 dagen vrij. Zou dat genoeg geweest zijn?quote:
ja, daar is woensdag de finale van de champions leaguequote:Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef Etcetera het volgende:Je hebt gelijk. Er was wel iets met Rome toch
Op de afslag a9 heeft iemand met graffiti 'leipe shit ouwe' er op gezet. Toch elke keer weer een glimlach als ik daar langs rijdquote:
Etcie in hotpants. Pics?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als een rok geen optie is... hotpants mag ook.
Nice Etcie!quote:
Welk seizoen?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:22 schreef DiabloSam het volgende:
Prison Break finale...omg, dat is de best doordachte serie die ik ooit heb gezien...
quote:
We blijven hopen.quote:
Dat heb ik ook een paar keer op de snelweg gezienquote:Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef Whiteguy het volgende:
Op de afslag a9 heeft iemand met graffiti 'leipe shit ouwe' er op gezet. Toch elke keer weer een glimlach als ik daar langs rijd
Rokjes zijn juist heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal nooit rokjes gaan dragenDan voel ik me zwaar ongemakkelijk
Een Full Breakfast naar binnen werken en alles komt goed!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
4 en halve dag feesten gaat je niet in de koude kleren zitten, ik krijg nog een zware middag
Oeps, my bad.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het helaas al middaghad graag langer geslapen want was een gezellig weekend, maar moest weer werken vanochtend
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, my bad.
Ik ben net klaar met mijn nacht diensten, dus even de kluts kwijt mbt tijd en data.
Dat is ook een optie. Mijn optie is alleen iets lekkerder.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
@ C4: dat helpt niet, ik moet gewoon weer veel slapen vannacht en dan gaat het morgen wel weer
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
@ C4: dat helpt niet, ik moet gewoon weer veel slapen vannacht middagen dan gaat het morgen wel weer
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps. Topic dood. Sorry.
Heeft iemand al nieuws ontvangen over MaJo?
Alleen 30 en 31.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef LadyBlack het volgende:Nem
Was jij nou het hele weekend in Groningen? De overdracht van het schilderij kan nog wel eens een beetje moeilijk gaan worden namelijk
Ok, dan gaan we zorgen dat het luktquote:
Uurtje of 12, 13quote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we zorgen dat het lukt![]()
Zondag aan het eind van de middag is mijn vriend denk ik sowieso wel weer thuis, en ik ben zondagavond laat ook wel weer terug. Zaterdag kan ook, maar ik weet niet hoe laat jullie gaan rijden?
veuls te saaiquote:
We doen er wel 3 uur over he?quote:
Ja, maar dat is niet zo'n probleem, ik moet nog naar Amsterdam maar dat lukt makkelijk. Ik was graag 's ochtends vertrokken om nog langs Utrecht te gaan, mooie tentoonstelling in het Catharijneconvent, maar dat laat ik nu maar even schieten. Anders wordt het namelijk zondagavond laat, maar dan ligt dat ding de hele tijd in de auto, weet niet of dat wel zo'n goed idee isquote:
En zondagavond zijn wij ook alweer thuis dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo'n probleem, ik moet nog naar Amsterdam maar dat lukt makkelijk. Ik was graag 's ochtends vertrokken om nog langs Utrecht te gaan, mooie tentoonstelling in het Catharijneconvent, maar dat laat ik nu maar even schieten. Anders wordt het namelijk zondagavond laat, maar dan ligt dat ding de hele tijd in de auto, weet niet of dat wel zo'n goed idee is
Nou, dan wordt het dus zaterdagmiddag, ik zal je zo mn adres even pm'enquote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zondagavond zijn wij ook alweer thuis dus.
Ik zit dus in 4 A en ik heb ook CKV . wat we in die les moeten doen is echt triest , we moeten naar jochem meijer kijken ... een uur weer verspildquote:
Dat is een uur uit je leven dat je nooit meer terug krijgtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik zit dus in 4 A en ik heb ook CKV . wat we in die les moeten doen is echt triest , we moeten naar jochem meijer kijken ... een uur weer verspild
-> OUDquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Pfoeh, vandaag papadag, maar helaas wat minder kunnen doen dan gepland.
- Stofzuigen naar morgen verschoven
- Badkamer schoonmaken naar morgen verschoven
- Dweilen naar morgen verschoven
- Strijken misschien vanavond nog, even kijken hoe het met Jair gaat
Arme knul had al 2 1/2 dag niet gepoept, was gisteravond huilerig en had buikkrampjes. Vanochtend na de ochtendvoeding een beschaafde poepluier, en terwijl ik in de rij bij de thuiszorgwinkel stond heeft meneer zichzelf volledig ondergescheten![]()
![]()
Mijn gevoel op dat moment:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prompt kreeg ik voorrang, heb snel m'n zaken afgehandeld en ben naar huis gegaan, alwaar meneer helemaal is verschoond![]()
Wel gedaan:
- Thuiszorgwinkel
- Boodschappen 2x (grote bij de Dirk en kleine bij de AH)
- Jair eten gegeven en veel liefde![]()
Morgen de rest van de dingen afmaken
Maandag is een werkdag.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Is je weekendje ingekort eigenlijk? Ik dacht dat jullie maandag pas terug zouden gaan
Tips zijn altijd welkom.quote:En hebben jullie al plannen / behoefte aan tips?
Gewoon een slijmverhaal schrijven, geen docent die ernaar omkijkt of je er daadwerkelijk bent geweest.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik zit dus in 4 A en ik heb ook CKV . wat we in die les moeten doen is echt triest , we moeten naar jochem meijer kijken ... een uur weer verspild
hoe oud is jouw zoontje eigenlijk?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Pfoeh, vandaag papadag, maar helaas wat minder kunnen doen dan gepland.
- Stofzuigen naar morgen verschoven
- Badkamer schoonmaken naar morgen verschoven
- Dweilen naar morgen verschoven
- Strijken misschien vanavond nog, even kijken hoe het met Jair gaat
Arme knul had al 2 1/2 dag niet gepoept, was gisteravond huilerig en had buikkrampjes. Vanochtend na de ochtendvoeding een beschaafde poepluier, en terwijl ik in de rij bij de thuiszorgwinkel stond heeft meneer zichzelf volledig ondergescheten![]()
![]()
Mijn gevoel op dat moment:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prompt kreeg ik voorrang, heb snel m'n zaken afgehandeld en ben naar huis gegaan, alwaar meneer helemaal is verschoond![]()
Wel gedaan:
- Thuiszorgwinkel
- Boodschappen 2x (grote bij de Dirk en kleine bij de AH)
- Jair eten gegeven en veel liefde![]()
Morgen de rest van de dingen afmaken
Dat is mijn neefjequote:Op maandag 25 mei 2009 16:47 schreef iamredleader het volgende:
M'n zoontje is nu 3 maanden, 3 weken, 2 dagen en 13 uur. Ongeveer
Mijn broertje twee weken en twee dagen oudquote:Op maandag 25 mei 2009 16:47 schreef iamredleader het volgende:
M'n zoontje is nu 3 maanden, 3 weken, 2 dagen en 13 uur. Ongeveer
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mijn broertje twee weken en twee dagen oud
Dan ben je in goed gezelschap.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Mijn broertje twee weken en twee dagen oud
Ja en een zusje die is nu een week en 6 dagen oudquote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb jij net een broertje gekregen?
Eehh... ik volg het niet helemaal? Schelen jouw broer en zus 3 dagen, als in tweeling? Of zijn je biologische ouders gescheiden en hebben ze elk met een nieuwe partner vlak na elkaar voor een broertje/zusje voor jou gezorgd?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja en een zusje die is nu een week en 6 dagen oud
Het tweede dusquote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eehh... ik volg het niet helemaal? Schelen jouw broer en zus 3 dagen, als in tweeling? Of zijn je biologische ouders gescheiden en hebben ze elk met een nieuwe partner vlak na elkaar voor een broertje/zusje voor jou gezorgd?
Maybe, ik sms je nog...;)quote:Op maandag 25 mei 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ontken alles
![]()
kom je vanavond langs? Gezellig kopje koffie of biertje op het balkon doen?
Das lullig zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Letterlijk klotenieuws:
Man amputeert penis liefdesrivaal
ziet er niet uitquote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oma heeft tot haar 82e (toen ze overleed) altijd een vogelnestje gedaan als ze buikpijn had
Dus dat op de buik leggen geldt niet alleen voor baby'tjes
[ afbeelding ]
Met Van Basterdsuiker?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:35 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga aan het avondeten beginnen: pannenkoeken!
Nice!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:35 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga aan het avondeten beginnen: pannenkoeken!
Why.quote:
Buiten dat moet PS ondertussen al onderweg zijn naar Brussel.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Nesle het volgende:
Jemig wat was dat moeilijk
Gelukkig nog wel redelijk wat dingen in kunnen vullen en in het laatste half uur een helder moment gehad waardoor ik nog een 4 punter kon scoren, maar ben blij dat ik een 8 gemiddeld sta anders was ik nu hard onderuit gegaan. En hoorde aan de WA1 kant dat het ook moeilijk was dus ik snap de 'Shoot me' van PS.
Jammer dit
quote:
Ik heb 1 in m'n tas geflikkerd toen ik van huis wegging vanmidagquote:Op maandag 25 mei 2009 17:44 schreef DiabloSam het volgende:
Heeft iemand hier de hele dag een handdoek gedragen?
Vanmiddag is het er niet van gekomen om lekker ff te slapen, dus m'n luiken vallen nu al bijna dichtquote:
Dat dus. En ik sta helaas geen acht gemiddeldquote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Nesle het volgende:
Jemig wat was dat moeilijk
Gelukkig nog wel redelijk wat dingen in kunnen vullen en in het laatste half uur een helder moment gehad waardoor ik nog een 4 punter kon scoren, maar ben blij dat ik een 8 gemiddeld sta anders was ik nu hard onderuit gegaan. En hoorde aan de WA1 kant dat het ook moeilijk was dus ik snap de 'Shoot me' van PS.
Jammer dit
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb 1 in m'n tas geflikkerd toen ik van huis wegging vanmidagEn ik geloof dat ik iemand met een zag lopen maar dat weet ik niet zeker
Wij gaan dit weekend weeeeeg![]()
Ik ben weer zo blij dat ik geen wiskunde had..... heb je echt geen 2,6 denk je PS?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat dus. En ik sta helaas geen acht gemiddeldIk moet een 2,6 halen om een 5 te staan en ik zit op een punt dat ik er oprecht aan twijfel of ik dat gehaald heb. Het was d r a m a! In elk geval de gevuldeflessenvraag kwam overeen in onze examens, Nes...
![]()
Oh Brussel is pas volgende week woensdag...
Een camping in Eextquote:
Daar in Duitsland proberen ze het nog, maar ik vind het geen probleem om ook op het Duits over te schakelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Duitsland praten zo ook Engels
(en in de grensstreek vaak ook nog wel Nederlands)
Duitsers kunnen ook Engelsquote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een camping in EextEn de kans dat wij in Duitsland gaan staan is vrij klein, aangezien we allebei zo ongelofelijk géén Duits kunnen praten
Maar wie weet veranderen we nog van gedachten
![]()
![]()
Eerst maar eens dicht bij huis proberen
Denn folgen Sie jetzt einen Schnellkurs. Ganz einfach die Google-Suchmaschine anwenden oder sogar Wikibooks.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een camping in EextEn de kans dat wij in Duitsland gaan staan is vrij klein, aangezien we allebei zo ongelofelijk géén Duits kunnen praten
Maar wie weet veranderen we nog van gedachten
![]()
![]()
Eerst maar eens dicht bij huis proberen
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als ze vragen "Wass sagen Sie?
Dan is het antwoord "planken"![]()
Klug wie Bonestroh!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verdammt noch mahl, wass ist FOK langsam.
Eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |