je ahd gelijk!! echt een goede film komt misschien zelfs in mijn top 10 van 2009 !quote:Op zondag 24 mei 2009 02:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Daar ga je geen spijt van krijgen.Super film.
Goeiemorgen.Ja ik was toen ook onder de indruk van deze film.Vooral ik had er niet veel van verwacht maar Liam Neeson speelt zo overtuigend.Het bewijs dat er ook tegenwoordig nog goeie films geproduceerd kunnen worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
je ahd gelijk!! echt een goede film komt misschien zelfs in mijn top 10 van 2009 !
Nee nog niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.Ja ik was toen ook onder de indruk van deze film.Vooral ik had er niet veel van verwacht maar Liam Neeson speelt zo overtuigend.Het bewijs dat er ook tegenwoordig nog goeie films geproduceerd kunnen worden.
Heb je ook al Gran Torino met Clint Eastwood gezien?
ah op imdb zijn het er meer met mij eensquote:Op zondag 24 mei 2009 13:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Deze film had van mij wel iets langer mogen zijn.
Hoezo?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sta op het punt om de hele Barcelonareis af te zeggen...
Gedoe. De gene die de tickets heeft geboekt had er geen rekening mee gehouden dat ik op die dag tot 16:30 examen had en nu lijkt het er op dat ik de vlucht niet kan halen (we vliegen om tien voor negen vanuit Brussel) en mijn reisgenoten doen zo irritant en alsof het mijn schuld is dat ik dan nog examen hebquote:
Die was gestopt omdat hij (vals) werd beschuldigd van valsspelenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:26 schreef MaJo het volgende:
Was BasOne niet gediskwalificeerd? Want hij quizt weer gewoon mee...
Afzeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gedoe. De gene die de tickets heeft geboekt had er geen rekening mee gehouden dat ik op die dag tot 16:30 examen had en nu lijkt het er op dat ik de vlucht niet kan halen (we vliegen om tien voor negen vanuit Brussel) en mijn reisgenoten doen zo irritant en alsof het mijn schuld is dat ik dan nog examen hebHij had het kunnen weten, het examenrooster was allang bekend toen hij boekte èn ik had gezegd dat ik die dag eigenlijk niet wilde vliegen omdat mijn moeder dan jarig is èn ze regelen niemand die ons naar Brussel kan brengen terwijl mijn vader wel al aangeboden heeft ons op te halen èn hij vond het te veel kosten om drie koffers in te checken dus we reizen met zijn drieën met maar twee koffers, maar een treinkaartje naar Brussel moest wel kunnen (dan hadden we verdorie toch net zo goed vanaf Schiphol kunnen gaan?) èn er is geen slaapplaats voor de eerste nacht geregeld
![]()
![]()
Maar dan heb ik geen eindexamenreisquote:Op zondag 24 mei 2009 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was gestopt omdat hij (vals) werd beschuldigd van valsspelen
[..]
Afzeggenals het nu al gezeik is, wordt het alleen maar erger en echt niet beter denk ik
Wat is er? Ben je ten huwelijk gevraagd?quote:Verder![]()
![]()
Woohooooo
Je bent toch niet van hen afhankelijk?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen eindexamenreis
Neequote:Wat is er? Ben je ten huwelijk gevraagd?
Nahja, ik zie mezelf niet zo erg in mijn eentje de hort op gaanquote:Op zondag 24 mei 2009 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent toch niet van hen afhankelijk?
Nou ja ik denk heel makkelijk in dat soort dingen hoor
Coolquote:NeeMaaaaar we hebben vouwcaravan gekocht
![]()
![]()
Ken je niemand anders waar je mee op reis wiltquote:Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nahja, ik zie mezelf niet zo erg in mijn eentje de hort op gaan
quote:CoolWas dat al lang een diepe wens?
Op zo'n korte termijn? Niet echt nee. We zouden volgende week woensdag vertrekkenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ken je niemand anders waar je mee op reis wilt
Wat leukquote:Dat niet echt
Maar we wilden heel graag CZ voor de laatste keer een beetje luxer doen. Niet slapen in een tent, maar het liefst in een caravan. Nu zijn die dingen echt asociaal duur
Maar we kwamen een vouwwagen tegen op internet, zijn wezen kijken en hadden iets van 'ja, dat is 't!'
En we wilden ook al heel lang wat vaker weg, en dat gaat nu ook stukken snellerHet is echt uitklappen en klaar
![]()
D'r zat nog een hele inventaris bijBestek (weggegooid, was enigszins roestig en een halve bestekset is ook net niks) maar ook bordjes, kommen, bekers, een gasstelletje, lucifers (
![]()
) afwasborstel + -middel (ook maar weggedaan
geen idee hoe lang er al in lag).
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oohhh het is niet meer te ontkennen, ik begin me letterlijk ziek te voelen door de (examen)stress![]()
Maak een kopje koffie voor jezelf.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oohhh het is niet meer te ontkennen, ik begin me letterlijk ziek te voelen door de (examen)stress![]()
Ik drink ongelooflijk veel thee al de hele tijdquote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Thee met honing en een stroopwafel PS
Dit dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik drink ongelooflijk veel thee al de hele tijd
ik denk niet dat mijn prestaties dan vooruitgaan.quote:
Logaritmen heb ik nooit zo begrepen... is het antwoord 3? Dan kan ik het herleidenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn prestaties dan vooruitgaan.
Ik weet al niet eens wat mijn rekenmachine uitrekent als ik bijvoorbeeld 2log8 invoer...Anyone?
Log 8/log 2 moet je natuurlijk invullen op je rekenmachine.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn prestaties dan vooruitgaan.
Ik weet al niet eens wat mijn rekenmachine uitrekent als ik bijvoorbeeld 2log8 invoer...Anyone?
OHJA!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Log 8/log 2 moet je natuurlijk invullen op je rekenmachine.
Antwoord is inderdaad 3.
Dat klinkt goed.quote:
Ik weet niet eens wat verheffen is.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met een logaritme reken je uit tot welke macht je moet verheffen om het getal er achter te krijgen. Staat er geen speciaal getal bij, dan werk je met 10. Als je dan wilt weten tot welke macht je 10 moet verheffen om op 100 uit te komen, voer je log 100 in. Het antwoord is dan 2 (want 102 = 100).
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Ik trek maar eens een zak chips open.
Inderdaadquote:PS, gewoon afzeggen, dan hoef je de rest van de week ook niet meer lastig gevallen worden. Mochten ze je lastigvallen omdat ze het flauw vinden dat je het hebt afgezegd, vertel ze dan maar dat je je examens net iets belangrijker vind dan dit idiote gezeik.
En trouwens, die buren van je....ook even vertellen dat je aan het leren bent voor je examens.
Machtsverheffen is ingewikkeld vermenigvuldigen, wat weer ingewikkeld optellen is. Delen is het omgekeerde van vermenigvuldigen en aftrekken is het omgekeerde van optellen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat verheffen is.
Hoofdrekenen gaat me prima af, maar dit soort dingen is me te zweverig.
Jaaaaaaaaa precies, dat deed ik foutquote:Op zondag 24 mei 2009 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met een logaritme reken je uit tot welke macht je moet verheffen om het getal er achter te krijgen. Staat er geen speciaal getal bij, dan werk je met 10. Als je dan wilt weten tot welke macht je 10 moet verheffen om op 100 uit te komen, voer je log 100 in. Het antwoord is dan 2 (want 102 = 100).
Met 2 log 8 bereken je dus tot welke macht je het getal 2 moet verheffen om op 8 uit te komen, en dat is 3. Maar voer je 2 log 8 in op een rekenmachine dan rekent deze 2 x log 8 uit
Ik heb niet echt meer een besef van tijd, heb ook een MaJo-middag gehad.quote:
Kijk, dat is het probleem. Ik doe niet ingewikkeld als het ook makkelijk, snel en efficiënt kan.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Machtsverheffen is ingewikkeld vermenigvuldigen, wat weer ingewikkeld optellen is.
Van mij kun je zeker geen hulp bij het leren verwachten. Ik ging er vanuit dat ik wiskunde kon compenseren met Latijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar wat jullie zeggen, het helpt niet echt bij het leren
Ohneeee, zo bedoel ik het niet, ik geef jullie gelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 17:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk, dat is het probleem. Ik doe niet ingewikkeld als het ook makkelijk, snel en efficiënt kan.![]()
[..]
Van mij kun je zeker geen hulp bij het leren verwachten. Ik ging er vanuit dat ik wiskunde kon compenseren met Latijn.
Op examenreis met een stelletje zeikstralen? Je gaat straks 4 jaar naar de VS, dát is pas een examenreisquote:Op zondag 24 mei 2009 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen eindexamenreisDus het is heel dubbel. Want ik deel je mening
Oh... nu snap ik wat je bedoelt. Met 'het' bedoel je dat reisgezeik.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohneeee, zo bedoel ik het niet, ik geef jullie gelijk
Tja, normaliter zijn het hele goede vrienden van me, die twee...quote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op examenreis met een stelletje zeikstralen? Je gaat straks 4 jaar naar de VS, dát is pas een examenreis![]()
Laat ze lekker in hun eigen sop gaarkoken met dat ticket.
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... nu snap ik wat je bedoelt. Met 'het' bedoel je dat reisgezeik.
quote:
Wil je je examen halen of niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tja, normaliter zijn het hele goede vrienden van me, die twee...
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh, paar foto'sGeen idee wanneer ze van die site afgaan, maar ik heb zelf ook al foto's gemaakt
[ afbeelding ]
Met voortent:
[ afbeelding ]
Misschien ook wel ja... Alleen haalt mijn papa ons ook al op... maar ik wacht even af wat de parentes zullen zeggen, die kunnen elk moment thuis komen en me hopelijk wat kalmeren...quote:Op zondag 24 mei 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil je je examen halen of niet?
En anders: kun je niemand vinden die je last minute naar het vliegveld wil brengen met de auto?
Ohhhh ga alsjeblieft je energie steken in je examens en niet in de examenreisquote:Op zondag 24 mei 2009 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit nu te zoeken naar een leuke goedkope camping in de buurt voor onze testrunquote:
Een vouwwagen doet me altijd denken aan de ouders van een goede vriendin van me. Daarvoor kende ik dat concept helemaal niet. Superhandig als alternatief voor een tentje.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu te zoeken naar een leuke goedkope camping in de buurt voor onze testrun
Jawel, maar we willen dan wel echt een weekendje wegquote:Op zondag 24 mei 2009 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een vouwwagen doet me altijd denken aan de ouders van een goede vriendin van me. Daarvoor kende ik dat concept helemaal niet. Superhandig als alternatief voor een tentje.
Geen achtertuin of voetbalveldje aanweizig?
Ja de stress zit m ook in de dag van morgen op het momentquote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhhh ga alsjeblieft je energie steken in je examens en niet in de examenreis
Morgen de zwaarste dag zei je, dus ff knallen en dan kun je je reisgenoten een uitbrander gaan gevenklinkt behoorlijk slecht geregeld ja
Je kunt altijd nog achter ze aan reizen
Ik ga weer afsluiten, net concert gezongen en nu ligt er pizza in de oven
Ik gun het Arantxa Rus wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Nederlandse door naar de tweede ronde op Roland Garros
waarom datquote:Op zondag 24 mei 2009 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh hemel...Ik moet nu stoppen met leren van mijn ouders
Dan moet zij wel een chicken zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende: De betreffende jongedame en haar man verwachten hun eersteover 2 1/2 maand
knapquote:Op zondag 24 mei 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
De eerste winnares van 1 tegen 100 is een feit.
¤ 140.132
Chapeau!
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef Tanjaa het volgende:
Alweer geen vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |