quote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Profesor het volgende:
Niet als je witte benen hebt. Spataderen, varkenspoten, harige stelten, etc
Op je werk, not donequote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Homdeck het volgende:
waarom zou dat niet kunnen?
Terwijl jij in je lange donkere spijkerbroek en je overhemd met lange mouwen zit te zeuren en te puffen over het veel te warme weer.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef wise het volgende:
Tuurlijk kan dat.
Lekker hip in die gekleurde "zwembroek" met roze polo of strak t-shirtje. Mooie grote zonnebril (pilotbril).En niet de teenslippers vergeten he. Anders is het plaatje niet compleet.
Dus ik zeg aantrekken die hap, heb ik ook nog wat te lachen vandaag.
au contraire, ik zit met me spijkerbroek en overhemd met korte mouwen in een fijn pand. Geen last van de "hitte" die verspeld werd. Het is hier 19 graden ipv de groots aangekondigde 30quote:Op maandag 25 mei 2009 12:46 schreef stamppot het volgende:
[..]
Terwijl jij in je lange donkere spijkerbroek en je overhemd met lange mouwen zit te zeuren en te puffen over het veel te warme weer.
Dat je binnen zit wil ook wel wat zeggenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef wise het volgende:
[..]
au contraire, ik zit met me spijkerbroek en overhemd met korte mouwen in een fijn pand. Geen last van de "hitte" die verspeld werd. Het is hier 19 graden ipv de groots aangekondigde 30!! Ik heb het zelfs koud
tja, werk he,quote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef stamppot het volgende:
[..]
Dat je binnen zit wil ook wel wat zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |