Met Van Basterdsuiker?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:35 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga aan het avondeten beginnen: pannenkoeken!
Nice!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:35 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga aan het avondeten beginnen: pannenkoeken!
Why.quote:
Buiten dat moet PS ondertussen al onderweg zijn naar Brussel.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Nesle het volgende:
Jemig wat was dat moeilijk
Gelukkig nog wel redelijk wat dingen in kunnen vullen en in het laatste half uur een helder moment gehad waardoor ik nog een 4 punter kon scoren, maar ben blij dat ik een 8 gemiddeld sta anders was ik nu hard onderuit gegaan. En hoorde aan de WA1 kant dat het ook moeilijk was dus ik snap de 'Shoot me' van PS.
Jammer dit
quote:
Ik heb 1 in m'n tas geflikkerd toen ik van huis wegging vanmidagquote:Op maandag 25 mei 2009 17:44 schreef DiabloSam het volgende:
Heeft iemand hier de hele dag een handdoek gedragen?
Vanmiddag is het er niet van gekomen om lekker ff te slapen, dus m'n luiken vallen nu al bijna dichtquote:
Dat dus. En ik sta helaas geen acht gemiddeldquote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Nesle het volgende:
Jemig wat was dat moeilijk
Gelukkig nog wel redelijk wat dingen in kunnen vullen en in het laatste half uur een helder moment gehad waardoor ik nog een 4 punter kon scoren, maar ben blij dat ik een 8 gemiddeld sta anders was ik nu hard onderuit gegaan. En hoorde aan de WA1 kant dat het ook moeilijk was dus ik snap de 'Shoot me' van PS.
Jammer dit
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb 1 in m'n tas geflikkerd toen ik van huis wegging vanmidagEn ik geloof dat ik iemand met een zag lopen maar dat weet ik niet zeker
Wij gaan dit weekend weeeeeg![]()
Ik ben weer zo blij dat ik geen wiskunde had..... heb je echt geen 2,6 denk je PS?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat dus. En ik sta helaas geen acht gemiddeldIk moet een 2,6 halen om een 5 te staan en ik zit op een punt dat ik er oprecht aan twijfel of ik dat gehaald heb. Het was d r a m a! In elk geval de gevuldeflessenvraag kwam overeen in onze examens, Nes...
![]()
Oh Brussel is pas volgende week woensdag...
Een camping in Eextquote:
Daar in Duitsland proberen ze het nog, maar ik vind het geen probleem om ook op het Duits over te schakelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Duitsland praten zo ook Engels
(en in de grensstreek vaak ook nog wel Nederlands)
Duitsers kunnen ook Engelsquote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een camping in EextEn de kans dat wij in Duitsland gaan staan is vrij klein, aangezien we allebei zo ongelofelijk géén Duits kunnen praten
Maar wie weet veranderen we nog van gedachten
![]()
![]()
Eerst maar eens dicht bij huis proberen
Denn folgen Sie jetzt einen Schnellkurs. Ganz einfach die Google-Suchmaschine anwenden oder sogar Wikibooks.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een camping in EextEn de kans dat wij in Duitsland gaan staan is vrij klein, aangezien we allebei zo ongelofelijk géén Duits kunnen praten
Maar wie weet veranderen we nog van gedachten
![]()
![]()
Eerst maar eens dicht bij huis proberen
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als ze vragen "Wass sagen Sie?
Dan is het antwoord "planken"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |