Voor dat figuurzagen hadden wij handvaardigheidquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:58 schreef Bob. het volgende:
Techniek was leuheuk juist! Een beetje figuurzaken en memobakjes bouwen.
Ik ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb zelfs nog tijdens mijn studie moeten lassen en boren.
* Mdrop is jaloers, zelf niet verder gekomen als een autootjequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
Wij hebben eens een brug met een overspanning van twee meter moeten bouwen met een maximumgewicht van 2 kilogram. Daarna werd er gewicht aan de brug gehangen om te kijken hoeveel ie kon houden. Van onze klas toen kon onze brug het meeste gewicht dragen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Bonjour MM.
Vertel eens over je middelbare school ervaringen.
quote:
Ja dat was echt heel erg failquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb zelfs nog tijdens mijn studie moeten lassen en boren.
Ze gingen vragen stellen over 'De Noordse Oorlog' en de economische motieven ervan en bladiebla, terwijl die hele Noordse Oorlog niet in het boekje staat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef MaxMark het volgende:
Watan?
]http://nieuws.eindexamens.nu/2523/[/quote][/url]quote:LAKS en scholieren hebben de Noordse oorlog gewonnen16:50 - Woensdag 20 mei '09
Vandaag kregen we erg veel klachten over Geschiedenis examen VWO. Er zat een vraag in die ging over de "Noordse oorlogen" en deze waren bij haast niemand in de les of in het boek behandeld. Dit hebben we onderzocht en doorgespeeld naar het CEVO, die de normering vaststelt en zij hebben aangegeven hieraan tegemoet te komen.
Het CEVO stelt dat, "hoewel de vraag ook zonder de specifieke kennis beantwoord kan worden, bij kandidaten hier de indruk wordt gewekt dat ze het hadden moeten leren, terwijl de Noordse oorlog enkel als achtergrondinfo in de syllabus stond."
Iedereen krijgt alle punten voor deze vraag (2).
Het LAKS is blij dat de CEVO dit heeft besloten. De vele klachten hierover hebben dus geholpen!
Bron: [url=http://nieuws.eindexamens.nu/2523/
Dat niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Jesse_ het volgende:
Ohja, zodra er nagedacht moet worden houden onze scholieren het voor gezien
De oorlog stond in de syllabus!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat niet.
Ik vind het ook vreemd dat er wordt gesteld dat deze vraag beantwoord had kunnen worden zonder specifieke kennis.
Hoe kan ik nou een vraag beantwoorden over de economische motieven van een oorlog als die hele oorlog nergens behandeld is en ik niet eens weet wát het is?
Ik heb de syllabus ook gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De oorlog stond in de syllabus!
Dat je dan niet weet wat het is is je eigen nalatigheid
Met als eindconclusie dus dat je het had moeten wetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien is de syllabus de officiële samenvatting en moet de toets ook gewoon te doen zijn mét de examenkaternen gegeven door school.
Niet dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Met als eindconclusie dus dat je het had moeten weten
Jij bent ook wel het zonnetje in huis of niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef kikoooooo het volgende:
Flikker eens op met je examengelul naar het eindexamenforum man, kutpuber.
Wat maakt het nou uit hoe lang iemand in deze reeks post?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
WTF, ChipsZak. zit hier al vanaf het begin. We hebben het hier over echt van alles, en omdat het onderwerp opeens examens is moet ze oprotten?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef kikoooooo het volgende:
Was meer om aan te geven hoelang wij (CZ. inbegrepen) hier al over van alles pratenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit hoe lang iemand in deze reeks post?.
Nou nou breng eens wat anders in dan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef kikoooooo het volgende:
Dat krijg je met slowchattopics, mensen kunnen hier zeggen wat ze willen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Was meer om aan te geven hoelang wij (CZ. inbegrepen) hier al over van alles praten
En dat mag opeens niet meer? Dom gezeik dus
Och, zolang ons fijne Chipzakje vergelijkbare taal uitslaat tegen anderen hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
WTF, ChipsZak. zit hier al vanaf het begin. We hebben het hier over echt van alles, en omdat het onderwerp opeens examens is moet ze oprotten?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef kikoooooo het volgende:
Prachtig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
heheh ja idd. Ik zat em ook al (weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef .txt het volgende:
The girl next door - wat een briljante film!
Tuurlijk. Goed hapbaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Grulez het volgende:
Ah das hier om de hoek. Hebben ze nog steeds Lindeboom?
Nee. En nu nog steeds niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Grulez het volgende:
Heb je al hoofdpijn?
Ah, de internetheld , die hadden we hier nog nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef kikoooooo het volgende:
Marleen de Groot, Van Lenneplaan , 050-3139404. Tof mens, had altijd nog ruimte.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:33 schreef JH87 het volgende:
Weet iemand nog een goeie tandarts in de stad? M'n buurman is er ook heen hier, geloof ik, maar ik heb echt geen idee welke tandartsen er allemaal zijn.
Die zal dan wel bij mij om de hoek zitten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit er een tandarts aan de Van Lennep dan?Goh, nooit geweten.
En het is nog wel zo dichtbij.
Mijn tandarts zit vlakbij het Helperplein.
Hm, dat zit ook in de buurt. Misschien daar maar even heen dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:06 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
JH87, aan de Jan Steen straat zit een praktijk met meerdere tandartsen, zijn wij wel tevreden over..
Waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Die zal dan wel bij mij om de hoek zitten.
Mijn tandarts zit in Selwerd, andere kant van de stad
Zelfde als m'n vriendin, wist dat ie nog mensen aannam. Ben gewoon een keer meegegaan en nu sta ik daar in het dossier. Het is nog altijd beter dan je tandarts in Amsterdam hebbenquote:
Ik heb geen flauw idee, ik doe niet aan zulke hippe telefoons.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:41 schreef JH87 het volgende:
Jesse_! Als ik google op telefoonturk groningen kom ik oa uit bij een reactie van jou in één van deze topics. Doet die telefoonturk ook aan zo'n iphone unlock met van die kaartjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |