OMG!quote:
Good Luck!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Nu ga ik écht NCIS kijken. Ik hoop dat het meevalt
quote:
Wat een viezerik!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt een man bij de dokter
En hoe lang moet je nu weer wachten tot je de juiste kunt kijken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb die van vorige week gedownload![]()
![]()
![]()
Maar dat komt (jaja, ik heb al een uitleg smoes reden) dat ik bij piratebay gezocht heb, en normaal kijk ik bij mininova waar het gewoon op de eerste pagina staat
Da's minder. Maar wel voldoende tijd om een goede aflevering nog een keer te bekijken.quote:
Veul beter!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een andere uitgezet, snelheid is nu wat hoger en tijd is nu een kwartier
Veel kijkplezier!quote:
En nu? Achteruit lezen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft iets voor me uitgeprint (artikelen). Ik vroeg of hij twee pagina's op 1 vel kon printen. Nou, dat kon natuurlijk wel. Maar, nu loopt het wel van rechts naar links.
Ja.quote:
je kon hem alquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
Zegt de dokter: "Ja dat doen ze!"
En hoe lang is het wachten op de volgende aflevering?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Holy crap! Ik weet zo niet wat ik moet typen over deze aflevering, maar het wasen
en
en
en het eindigde
![]()
![]()
Een weekquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
En hoe lang is het wachten op de volgende aflevering?
Dat is wel rot. Helemaal als het einde zo is:quote:
En dat was echt niet een beetjequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel rot. Helemaal als het einde zo is:
Het klinkt als een slechte soap zo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Het zegt jullie waarschijnlijk geen fuck![]()
quote:
Middagquote:
Ik haal 'm wel wegquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
* de spoiler negeren, de spoiler negeren, de spoiler negeren
Doe je wel een beetje rustig aan voor de meet? Je kunt het natuurlijk niet maken om niet op te komen dagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef MaJo het volgende:
Meuning![]()
ben weer eens kapot en mijn keel is nog meer stuklekker vrij vandaag gelukkig
Goed puntquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Doe je wel een beetje rustig aan voor de meet? Je kunt het natuurlijk niet maken om niet op te komen dagen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Net lekker bij een cliënt in het zonnetje gezetenDie vrouw vindt het huishouden niet zo boeiend, dus als ik even stofzuig en dweil kan ik de rest van de 3 uur gewoon zitten kletsen
Wie betaalt jouw studie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, 2 jaar geleden hielp haar gemekker wel dat ik ging bellen voor m'n stage. Maar ik had dus besloten om in september gewoon met stage te beginnen, en dat ik dus een half jaar vertraging op loop. I don't care. She does
Zekerquote:
Ik betaal zelfquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wie betaalt jouw studie?
Mijn moeder vond het geen probleem om vijf studiejaren te betalen, maar daarna moest ik het zelf gaan ophoesten. Terecht ook vind ik![]()
Maar motivatie krijg je niet door een preek nee, dat heb ik ook wel heel duidelijk gemaakt thuis, dus nu wordt het onderwerp studie altijd met de grootst mogelijke tact aangesneden
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Maar motivatie krijg je niet door een preek nee, dat heb ik ook wel heel duidelijk gemaakt thuis, dus nu wordt het onderwerp studie altijd met de grootst mogelijke tact aangesneden
Dan heeft je moeder er niks mee te maken of je vertraging oplooptquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik betaal zelfNou ja, IBG betaald maar dat betaal ik uiteindelijk terug
Vanaf m'n 18de heb ik praktisch alles zelf betaald
Ik zou vandaag naar mijn oma gaan maar was zo moe dat ik afgezegd heb en het niet trok. Dus doe al rustiger aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje rustig aan voor de meet? Je kunt het natuurlijk niet maken om niet op te komen dagen
Dat was ook de reden dat ik een half jaar niet heb gewerkt: ik dacht toen af te zullen studeren, en mn tijd nodig te hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Herkenbaar
Heb zelf na m'n stage in Londen de rest van m'n studie bekostigd. Deels uit het kleine vermogen wat ik aan m'n stage had overgehouden, deels door te lenen. Had in m'n tweede jaar en eerste helft derde jaar aardig bijgeklust bij New York Pizza als pizzakoerier, maar er ging teveel tijd en energie in zitten om dat te rijmen met afstuderen
Ik ga vanavond heenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:17 schreef iamredleader het volgende:
Hopelijk een dezer dagen naar de nieuwe Tom HanksAngels and Demons, de trailer belooft in elk geval wel veel actie
Dan vind ik dat je moeder er niets over te zeggen heeft. Tuurlijk kan ze haar bezorgdheid uiten maar niet tot dingen verplichten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik betaal zelfNou ja, IBG betaald maar dat betaal ik uiteindelijk terug
Vanaf m'n 18de heb ik praktisch alles zelf betaald
Ik had ook gepland om een buffer aan te leggen van mijn lening, omdat ik er (bijna) altijd naast werkte, maar het laatste jaar is toch alles op gegaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Veel plezier, Nesle!
@LB: daarom ben ik aan het begin rustig aan gaan lenen en heb een kleine buffer aangelegd
Soms wou ik ook dat ik dat had gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
Ik word helemaal nerveus als het over leningen gaat en afstuderen.
Ik denk dat ik na m'n Bachelor ga werken. Weet het alleen nog niet zeker. Heb totaal geen zin om stage te lopen en af te studeren om het afstuderen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
IARL+gezin
Dat zijn de SC'ers die uit huis wonen toch? Best weinig
Liep ie bij jou ook vastquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
Supersheep woont ook op zichzelf.
Men, wat is er toch met Fok! aan de hand.
Teveel AKQSCquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
Supersheep woont ook op zichzelf.
Men, wat is er toch met Fok! aan de hand.
Ja in novemberquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef Nesle het volgende:
Wie ging er hier nou naar California? Was jij dat LB?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"uit huis wonen"... ik woon in een huis! Nou ja, flat dan
![]()
Als ik er zo over nadenk, uit huis wonen is zo'n studentikoze term
Dat komt omdat het gras hoog staat in de lente. Dat moet bijgehouden wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Sheep is inderdaad al een lange tijd niet in de SC geweest. En B.ertha ook erg weinig
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat het gras hoog staat in de lente. Dat moet bijgehouden worden
Oke vet! Nee ik ken het aan die kant van de VS (nog) niet, helaas. Lijkt me echt supertof daar. Maar ga er hoogstwaarschijnlijk zomer 2010 heen, met een camper 4 weken rondtoeren dus was benieuwd wanneer iemand van de SC daar nou heen gingquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja in novembernaar San Francisco
Ken jij het daar ook?
Ik kwam B.ertha maandag tegen. Ze leeft dus nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Sheep is inderdaad al een lange tijd niet in de SC geweest. En B.ertha ook erg weinig
Tijdquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef MaJo het volgende:
Etcie, misschien wordt het ook eens tijd om het huis uit te gaan? Dan heb je dit soort spanningen ook niet meeren je bent iets jonger dan ik toch? Misschien dan ook wel tijd om op eigen benen te gaan staan
Ik durf ook niet echt aan de periode na m'n afstuderen te denken hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
Ik word helemaal nerveus als het over leningen gaat en afstuderen.
Ik denk dat ik na m'n Bachelor ga werken. Weet het alleen nog niet zeker. Heb totaal geen zin om stage te lopen en af te studeren om het afstuderen.
Niiiicequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oke vet! Nee ik ken het aan die kant van de VS (nog) niet, helaas. Lijkt me echt supertof daar. Maar ga er hoogstwaarschijnlijk zomer 2010 heen, met een camper 4 weken rondtoeren dus was benieuwd wanneer iemand van de SC daar nou heen ging
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat het gras hoog staat in de lente. Dat moet bijgehouden worden
Is het niet een idee om het idee van perse willen kopen te laten varen? Lijkt me in deze tijd makkelijker om een huisje te huren. Kun je er ook een beetje vaart achter zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TijdGeld
Maar Pitt en ik gaan samenwonen
En liever vandaag dan morgen
je hebt nooit echt op jezelf gewoond of wel? Meteen samenwonenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"uit huis wonen"... ik woon in een huis! Nou ja, flat dan
![]()
Als ik er zo over nadenk, uit huis wonen is zo'n studentikoze term
Zou je niet eerst op jezelf willen wonen? Ben ook meteen uit huis samen gaan wonen en ben achteraf echt blij dat ik helemaal op mezelf wonen ook heb meegemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TijdGeld
Maar Pitt en ik gaan samenwonen
En liever vandaag dan morgen
[..]
Ik durf ook niet echt aan de periode na m'n afstuderen te denken hoorHeb niet het idee dat ik er echt klaar voor ben, maar ik weet zeker dat ik niet meer naar school wil
Dat idee hebben we ook al laten varenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is het niet een idee om het idee van perse willen kopen te laten varen? Lijkt me in deze tijd makkelijker om een huisje te huren. Kun je er ook een beetje vaart achter zetten
Dat geeft niet hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Welja, ik moet me er ook eigenlijk helemaal niet mee bemoeien![]()
sorry Etc
Ik ga de aflevering van Grey's Anatomy van vorige week kijken.
Het lijkt me juist heerlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou je niet eerst op jezelf willen wonen? Ben ook meteen uit huis samen gaan wonen en ben achteraf echt blij dat ik helemaal op mezelf wonen ook heb meegemaakt
Aw dat is lievquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat idee hebben we ook al laten varen![]()
[..]
Dat geeft niet hoor![]()
[..]
Het lijkt me juist heerlijkElke dag naast 'm kunnen wakker worden
![]()
Dat kan ook *bijna* elke dag als je op jezelf woont hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me juist heerlijkElke dag naast 'm kunnen wakker worden
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben erg voorstander van ook op jezelf gewoond hebben, maar als je nu toch al een lange relatie hebt, zou je toch wel gek zijn om niet lekker samen te gaan wonen
Maarre, al een huurhuisje op het oog dan Etc??
Denk dat dat niet alleen te maken heeft met het meteen samenwonen maar ook het feit dat eerste relaties bijna nooit stand houden. Maar denk dat het nooit verkeerd is om ook op jezelf gewoond te hebben. En dat hoeft niet helemaal alleen te zijn, dat heb ik ook nooit gedaan. Maar in ieder geval niet met iemand waar je telkens verantwoording aan af moet leggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken welgeteld 1 stel dat direct vanuit het ouderlijk huis is gaan samenwonen, dat nog werkt. De anderen gingen allemaal mis. Deels omdat ze nooit even die adempauze hebben gehad van alleen wonen.
't Is natuurlijk bij iedereen anders maarja.
I'm eating as we speakquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even verder Grey's kijkenheb net al gegeten (ja, vroeg!!
) omdat mn vriend nog weer weg moest.
Wel relaties gehad waarbij je hebt overwogen te gaan samenwonen? Of heb je daar gewoon geen trek in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik woon al zo'n 14 jaar op mezelf. Bevalt me nog steeds prima
Tuurlijk kan het misgaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken welgeteld 1 stel dat direct vanuit het ouderlijk huis is gaan samenwonen, dat nog werkt. De anderen gingen allemaal mis. Deels omdat ze nooit even die adempauze hebben gehad van alleen wonen.
't Is natuurlijk bij iedereen anders maarja.
Vandaar "deels"quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat dat niet alleen te maken heeft met het meteen samenwonen
Dat denk ik ookquote:maar ook het feit dat eerste relaties bijna nooit stand houden.
Eensquote:Maar denk dat het nooit verkeerd is om ook op jezelf gewoond te hebben. En dat hoeft niet helemaal alleen te zijn, dat heb ik ook nooit gedaan. Maar in ieder geval niet met iemand waar je telkens verantwoording aan af moet leggen
Ik heb op m'n 17e en 18e bij een jongen/ man gewoond. Ik had de zolder en eigenlijk spraken we elkaar nooit. Tenminste, als je de post-its niet mee telt en de keren dat ik per ongeluk binnen liep terwijl hij met een of andere scharrel in bed lag of andersom.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ik helemaal op mezelf zou willen wonen. Het eerste halfjaar van mn studie woonde ik op een zolderkamer bij een hospita en dat vond ik gruwelijk saai
Zoiets heb ik toch wel gemist denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 17e en 18e bij een jongen/ man gewoond. Ik had de zolder en eigenlijk spraken we elkaar nooit. Tenminste, als je de post-its niet mee telt en de keren dat ik per ongeluk binnen liep terwijl hij met een of andere scharrel in bed lag of andersom.
Dat vond ik wel echt de meest toffe tijd van het alleen wonen. Geen huisgenoten waar ik me aan kon ergeren.In Groningen was dat wel anders: irritante meiden die smetvrees hebben of ongevraagd binnen komen voor een praatje.
Ook wel leuke huisgenotes gehad, maar altijd was er wel een bij die ik niet mocht.
quote:VMBO'ers krijgen diploma cadeau
Zo'n tachtig procent van de examinatoren op het laagste niveau van het VMBO, helpt leerlingen tijdens de examens. Opdrachten worden aangepast, beoordelingen worden uiterst soepel uitgevoerd of er wordt geholpen tijdens de examens zelf.
Dat blijkt uit een onderzoek van de Inspectie van het Onderwijs. Twaalf mbo's hebben inmiddels te horen gekregen dat ze binnen een jaar veranderingen moeten doorvoeren, anders mogen ze geen examens meer afnemen, meldt De Telegraaf.
Eindelijk iemand die Huub op eigen houtje ontdektquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
En dat is dan 2/3 van onze beroepsbevolking
quote:Iemand die me doorheeft als ik mezelf niet ben
Die wel beter weet dan ik mezelf ken
Iemand die me wegwijst als ik het doel vergeet
Die me de waarheid zegt als ik het niet meer weet
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Iemand die me loslaat en mij mijn gang laat gaan
Die me tegenhoudt als ik dreig door te slaan
Iemand die kan lachen om alles wat gebeurt
Die wel janken kan maar daarom niet getreurd
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Zo is er niemand
Er is niemand zoals jij bent voor mij
Iemand die me liefheeft als ik me niks meer voel
Iemand die door alles heen toch begrijpt wat ik bedoel
Iemand die me warm maakt al is het nog zo koud
Die mijn alles is en van mijn alles houdt
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Iemand als jij
Zo is er niemand
Er is niemand zoals jij bent voor mij
Ik ga sla maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een pizza ophalen bij de supermarktwant de pizzeria is me te ver weg helaas
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Huub op eigen houtje ontdekt
Ware het niet dat ik dit een uitvoering vind die een béétje te suf is
Verder is het een mooi nummer natuurlijk
En voor Etc nog even de lyrics
[..]
Wat zal die een honger hebben straks, want dit gaat ff durenquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Heb je een betere mindersuffe versie dan?
Goede keuzequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik deze van De Dijk ook even pluggen:
Wereldnummer...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Even uploaden
Scheelt niet HEEL veel maar dat strijkinstrument vind ik toch een beetje suf
Moment.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat zal die een honger hebben straks, want dit gaat ff duren
daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goede keuze
Eén van mijn favorieten en die spelen ze ook vaak
Vooral deze uitvoering, naar mijn idee hun beste CD:quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar sluit ik me bij aan![]()
(groot hart blijft mijn favoriet)
Als je op de link klikt kom je volgens mij op een kanaal met die hele CD.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je mag van mij de hele cd spammen. Ik heb ze 3 keer live gezien en elke keer is het weer feest.
whehequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef Soempie het volgende:
De eeste CD die ik kocht was van De Dijk. Iedereen (familie, vrienden) vond het pokkeherrie.
Hoe kan iemand De Dijk nou niet kennen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je op de link klikt kom je volgens mij op een kanaal met die hele CD.
Ik heb ze onlangs voor de 10e keer gezien geloof ik. En daar komt dit jaar nog 2x bij
En inderdaad altijd feest. Ik heb verscheidene mensen meegenomen in het verleden die ze eigenlijk niet kenden en die kwamen allemaal naar buiten met: "Damn, wat een feest"
Heel veel mensen kennen De Dijk niet, of ze dénken het niet te kennen totdat je een bekend nummer van ze opzet. De laatste jaren zijn ze enorm veel in de publiciteit geweest dus nu is het veel bekender bij het grote publiek. Maar dat was 5 jaar geleden wel anders...terwijl ze al sinds 1981 bezig zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe kan iemand De Dijk nou niet kennen?
Superveel bekende nummersquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen De Dijk niet, of ze dénken het niet te kennen totdat je een bekend nummer van ze opzet. De laatste jaren zijn ze enorm veel in de publiciteit geweest dus nu is het veel bekender bij het grote publiek. Maar dat was 5 jaar geleden wel anders...terwijl ze al sinds 1981 bezig zijn
Anderhalf uur iets nuttigs doen en daarna lekker ontspannen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Blegh, eigenlijk zou ik nu iets nuttigs moeten doen, goh, mn scriptie bijvoorbeeld. Maar het is avond en ik heb 2x gewerkt vandaag en dan vertik ik het eigenlijk om wat te doen
Grey's heb ik al gekeken, Being Erica wil ik op tv gaan volgen... dus misschien toch maar.....?![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Anderhalf uur iets nuttigs doen en daarna lekker ontspannen.![]()
Dat is in elk geval mijn planning voor vanavond.
Als ik op je link klik krijg ik een 404, als ik de link opslaat een bestand met de extensie 'mp3&am-p'quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Blegh, eigenlijk zou ik nu iets nuttigs moeten doen, goh, mn scriptie bijvoorbeeld. Maar het is avond en ik heb 2x gewerkt vandaag en dan vertik ik het eigenlijk om wat te doen
Grey's heb ik al gekeken, Being Erica wil ik op tv gaan volgen... dus misschien toch maar.....?![]()
Being Ericaquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
De finale van Grey's? Die komt morgen pas op tv in Amerika toch?
Die eens knippen en plakken in een browser? Volgens mij staat er per ongeluk een spatie achter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik op je link klik krijg ik een 404, als ik de link opslaat een bestand met de extensie 'mp3&am-p'(amp zonder - trouwens ) En als ik & amp weghaal, wil het niet afspelen (iig met vlc, windows mediaplayer en quicktime
maar ik heb winamp niet
)
[..]Heb je de finale nog niet gezien?
Ah dat verklaart ook het gedrag van & amp zónder de spatie erin: &quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die eens knippen en plakken in een browser? Volgens mij staat er per ongeluk een spatie achter.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Finale????
Ik heb gisteren afl 8 gezien, hoe ver ben jij al dan???
Ik vind Geregeld Leven ook wel mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die eens knippen en plakken in een browser? Volgens mij staat er per ongeluk een spatie achter.
Geen lessen voor school, zit een beetje thuis aan herkansingen van het 2de/3de jaar te werken. En vriendje is bijna elke dag aan het werkt bij z'n broerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
Maar... maar ... wanneer kijk jij dat allemaal dan?
Jij hebt toch ook school en een vriendje?
De hele CD van Concordia is mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind Geregeld Leven ook wel mooiMaar nu heb ik nog niet je versie van Iemand Als Jij gehoord
Het linkje werkte, maar het is het verkeerde nummerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hele CD van Concordia is mooi
Maar werkt het linkje nou?
Oh zo....fuuuckk lol momentquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het linkje werkte, maar het is het verkeerde nummer
Als ik fulltime aan mn scriptie kon werken was ik 3 jaar geleden al afgestudeerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel dat ik me niet druk hoef te maken over boodschappen enzoAls ik mezelf 'fulltime' aan het werk had kunnen zetten, was ik waarschijnlijk een maand geleden wel al klaar geweest met die opdrachten
Maar ik ben vreselijk goed in SOGgen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo....fuuuckk lol moment
Ik had ze alleen op 1.mp3, 2.mp3 etc en dacht dat het een bepaald nummer was
Ik voel me soms wel schuldig dat ik niet zo heel veel doe per dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik fulltime aan mn scriptie kon werken was ik 3 jaar geleden al afgestudeerdMaar ik kan dat gewoon echt niet
en ik weet ook niet of ik dat wel wil kunnen
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, hij staat er Etc. Zelfde linkje.
Als ik zo'n dag heb val ik daarna uitgeteld op de bank.quote:
die snap ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh buiten examentijd is er niets mis met mijn sociale leven hoor schat
zie pmquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nou weet ik nog niet wat voor werk je doet
Perfect!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gereserveerd voor 10 voor zaterdag
5 uur geslapen in de nachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik zo'n dag heb val ik daarna uitgeteld op de bank.![]()
Leuk gehad?
MM doet alsof ie niet kan, maar zit straks gewoon al op je te wachten in dat restaurant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja MM, dat is natuurlijk precies zo gepland
Dan ben ik wegquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
MM doet alsof ie niet kan, maar zit straks gewoon al op je te wachten in dat restaurant.
En de rest gaat zo zitten dat jij tegenover hem komt te zitten
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan ben ik wegIk ben toch in drie minuten thuis dan
laterquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
En UTWOL, jij moet lekker je bed in duiken nu lijkt me
Pssst, C4, heb je nog een reservehelm?quote:
Mensen die al werken, getrouwd zijn en een kind hebben tel je natuurlijk niet mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo
Tim
Wyccie
LB
Soempie
IARL
Cobra
Jojo
MM
Dat zijn de SC'ers die uit huis wonen toch? Best weinig
Als je een baan hebt is kopen in Nijmegen makkelijker dan huren. Die wachttijden zijn verschrikkelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Is het niet een idee om het idee van perse willen kopen te laten varen? Lijkt me in deze tijd makkelijker om een huisje te huren. Kun je er ook een beetje vaart achter zetten
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hij zit in je PM-doos.
als ze dit bij K3 zeggen snap ik het welquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens vandaag het foutste compliment ooit over mijn werk gehad vandaag
Ik kreeg via een ingewikkelde via via te horen dat een vader van een jarig kind dat op zondag een partijtje bij ons had gedaan dat hij over mij had gezegd "... en ze denkt ook aan de vaders!"Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten
Blues Brothersquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mag trouwens binnenkort weer meedoen aan de botenrace op de plaatselijke kermis.
2 teams van 2 personen gaan tegelijk van de zeephelling de sloot in en moeten als eerste bij de bel zien te komen.
Nu moet ik daarvoor wel een uitdossing hebben
Weten jullie nog foute duo's, die wel redelijk makkelijk te vertolken zijn?
Peppi en Kokkiquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mag trouwens binnenkort weer meedoen aan de botenrace op de plaatselijke kermis.
2 teams van 2 personen gaan tegelijk van de zeephelling de sloot in en moeten als eerste bij de bel zien te komen.
Nu moet ik daarvoor wel een uitdossing hebben
Weten jullie nog foute duo's, die wel redelijk makkelijk te vertolken zijn?
Echt he, ik dacht nog: zal ik er voor de grap een komma tussen zetten? Maar nee, dat is te flauw.quote:
Ik weet wel wat manieren. Ik hoop dat het nie zo isquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens vandaag het foutste compliment ooit over mijn werk gehad vandaag
Ik kreeg via een ingewikkelde via via te horen dat een vader van een jarig kind dat op zondag een partijtje bij ons had gedaan dat hij over mij had gezegd "... en ze denkt ook aan de vaders!"Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten
Je wil niet weten hoeveel grappen er al over mijn doos zijn gemaaktquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Peppi en Kokki
Buurman en Buurman
De Bluesbrothers
De dikke en de dunne
Dat soort werk?
Als een compliment...maar ik vraag me wel af *waarom* hij dat gezegd heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Vrienden zijn al eens als de gluurbuur (x2 dan) geweest
Tuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pssst, C4, heb je nog een reservehelm?
Volgens degene die het me vertelde waarschijnlijk omdat ik er leuk uitzagquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een compliment...maar ik vraag me wel af *waarom* hij dat gezegd heeft
Mag ik 'm lenen als MM en PS weer eens tekeer gaanquote:
Je kunt natuurlijk om 18:00 even langs het CS schietenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:37 schreef MadMaster het volgende:
En helaas kan ik dus ook niet, ik wist niet eens van een meet af (maar dat is mijn eigen schuld).
Had wel eens wat gezichten willen zien van degene die ik nog als zodanig heb meegemaakt.
En PS natuurlijk in levende lijve willen ontmoeten...
kijken, kijken, maar niet kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens degene die het me vertelde waarschijnlijk omdat ik er leuk uitzagMaar dat zou toch wel te triest zijn
Dat is alweer lang geleden toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik 'm lenen als MM en PS weer eens tekeer gaan
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mensen die al werken, getrouwd zijn en een kind hebben tel je natuurlijk niet mee.![]()
Jij wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik 'm lenen als MM en PS weer eens tekeer gaan
Ik had er slashjes tussen moeten zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:Ben ik getrouwd!? Wanneer en met wie?
![]()
Een kind? Niet dat ik weet............
ter plaatse, dat is toch dat programma van AT5?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhhh jongens, als we gaan dreigen zie ik jullie wel ter plaatse hoor![]()
Ik hoop dat dat zo blijftquote:
quote:
Damn, sinds ik 'm heb terug gezet..even aanpassen. Thanksquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
He nem, sinds wanneer is love live geworden in je sig of ondertitel of hoe heet dat?
Oh daar wil ik jullie ook best treffen hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ter plaatse, dat is toch dat programma van AT5?
Zo is het eigenlijk veel mooier. En niet minder waar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
He nem, sinds wanneer is love live geworden in je sig of ondertitel of hoe heet dat?
Inderdaad ook wel mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo is het eigenlijk veel mooier. En niet minder waar.
die 2e vind ik echt eenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens nog even een mooi nummer spammen? Een remake van Concordia, dat wel...
Ik moest er ENORM aan wennenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die 2e vind ik echt eenplaat, terwijl ik de dijk best leuk vind
De Vonk? Dat is een ouwequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn van straat geredde roosAlleen de titel al
We hebben vandaag twee clubs gedraaid (werkjargon
) op de Dijk. Heel fijn
Zelf ik heb special bonding met het nummer 'De Vonk'
Straks niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, TM
K3 is nu K2 -->? vast orgineel
Jullie mogen terecht aan mijn muzieksmaak twijfelen, maar ik ken mijn klassiekersquote:
Is ie overgeslagen ja?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie mogen terecht aan mijn muzieksmaak twijfelen, maar ik ken mijn klassiekers
Plus, als je even méér weet dan snap je m wel. maar dat zie ik hier liever niet staan![]()
Ik dacht meer aan RTV Noord-Holland.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ter plaatse, dat is toch dat programma van AT5?
Dat heeft er niets mee te makenquote:
Je begint er zelf over hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken
En nu genoeg gezegd
Wat een liefde...quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan ben ik wegIk ben toch in drie minuten thuis dan
Hehe, heeft inderdaad weinig met die tekst zelf te maken (gok ik zo, heb de tekst niet eens gezien), maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat heeft er niets mee te maken
En nu genoeg gezegd
Wollah, ik wéétquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie mogen terecht aan mijn muzieksmaak twijfelen, maar ik ken mijn klassiekers
Plus, als je even méér weet dan snap je m wel. maar dat zie ik hier liever niet staan![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Fok is weer lekker snel zeg![]()
Ik ga lekker slapen
Nee, maar je mag vrijdag best even langskomen, je woont vlakbij...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tja, maar vrijdag is niet zaterdag![]()
Heb ik gezegd dat 't Vierde Baarsje op de Overtoom zit?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En trouwens, 't Vierde Baarsje zit niet op de Overtoom maar op de Surinamerstraat, voorbij de grens met de Baarsjes, die op de Overtoomse sluis ligt
Que?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik besef me ineens dat ik zaterdag WDR3 moet opzetten.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg nu zelfs script- en java-errors hier op Fok!...
Jullie ook?
Ik heb niets gemerkt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg nu zelfs script- en java-errors hier op Fok!...
Jullie ook?
Ik kap er daarom ook maar mee, de hele zooi valt steeds weg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De hele middag/avond al. Gaat niet echt lekker.
SQL-servers zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hey, wat bedoel je nou?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doei MMquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kap er daarom ook maar mee, de hele zooi valt steeds weg.
Gegroet u allen...
Zie de post van MM.quote:
Ik bedoel met dat we weer lekker bezig zijnquote:
Hij bedoelde PS en MM.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedoel met dat we weer lekker bezig zijn
quote:
Dat overweeg ik ook niet hoor, bedoelde alleen dat ik op dit moment geen zin meer hadquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ja bent toch bijna klaar met school nu, lijkt me zonde om de ball te droppen
Maar een dagje niets doen is ook wel lekker op z'n tijd.
Ik zit al 4 uur in een doodsaaie overlegchat. Belangrijk, maar traag en voor mij pas nú relevant.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Zou zonde zijn als je dat niet afkrijgt omdat je geen zin meer hebtquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat overweeg ik ook niet hoor, bedoelde alleen dat ik op dit moment geen zin meer had
nog 4 weken en dan zit het eropmaar moet nog wel in die tijd 2 papers schrijven, een statistiekopdracht maken en 2 tentamens doen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is
Oeh, en dat is voor meer rust e.d. ? Minder afleiding?quote:gister trouwens een speciaal tentamen aangevraagd en heb dat toegewezen gekregenhoudt in dat ik met een man of 10 in een andere ruimte zit en langer de tijd krijg
![]()
Hou me op de hoogte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
Aaaaaah...chat afgelopen. Bezig te kijken naar de mogelijkheden een toko op te zetten in de VS. Interessante materie maar droog
Ik ga slapen
U heeft ook internationale aspiraties?quote:
Je hebt het over een pikhouweel toch? Ik zeg: klasgenoten hebben niet op zitten letten. 50% van de Donald Ducks staat vol met die dingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
hoi! Heb gisteren en vandaag aan meerdere mensen moeten uitleggen wat een houweel is... Ben ik nou zo slim of zijn mijn klasgenoten zo dom?
Jaquote:
Ja opletten he. Want zo'n fout in het veld en je bent het haasjequote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe komt het dat, als ik deze cartoon zie, ik aan Etcie moet denken?![]()
[ afbeelding ]
Komt wel als jullie samen een huisje hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb gelukkig niemand die zo gek is om m'n pc echt te switchen als ik aan het mopperen ben
Doettie nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt wel als jullie samen een huisje hebben.
Dus als Pitt de instelling heeft dat 'ie de hele dag op de bank moet liggen en jij de kost verdienen..dan mag daar niets aan gedaan worden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doettie niet![]()
![]()
Het is haast een ongeschreven regel: je zit niet aan andermans instellingen. En de pc valt daaronder
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als Pitt de instelling heeft dat 'ie de hele dag op de bank moet liggen en jij de kost verdienen..dan mag daar niets aan gedaan worden?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als Pitt de instelling heeft dat 'ie de hele dag op de bank moet liggen en jij de kost verdienen..dan mag daar niets aan gedaan worden?
De DD. Daar kun je veel van leren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt het over een pikhouweel toch? Ik zeg: klasgenoten hebben niet op zitten letten. 50% van de Donald Ducks staat vol met die dingen
Dat snap ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik doelde meer aan de pc als kast en de instellingen van de pc
Je wilt niet weten hoe vaak ik een vraag in een quiz heb kunnen oplossen omdat het in een Suske en Wiske voorkwamquote:
Gelukkigquote:
What did they doquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |