Echt he, ik dacht nog: zal ik er voor de grap een komma tussen zetten? Maar nee, dat is te flauw.quote:
Ik weet wel wat manieren. Ik hoop dat het nie zo isquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens vandaag het foutste compliment ooit over mijn werk gehad vandaag
Ik kreeg via een ingewikkelde via via te horen dat een vader van een jarig kind dat op zondag een partijtje bij ons had gedaan dat hij over mij had gezegd "... en ze denkt ook aan de vaders!"Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten
Je wil niet weten hoeveel grappen er al over mijn doos zijn gemaaktquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Peppi en Kokki
Buurman en Buurman
De Bluesbrothers
De dikke en de dunne
Dat soort werk?
Als een compliment...maar ik vraag me wel af *waarom* hij dat gezegd heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens vandaag het foutste compliment ooit over mijn werk gehad vandaag
Ik kreeg via een ingewikkelde via via te horen dat een vader van een jarig kind dat op zondag een partijtje bij ons had gedaan dat hij over mij had gezegd "... en ze denkt ook aan de vaders!"Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Vrienden zijn al eens als de gluurbuur (x2 dan) geweest
Tuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pssst, C4, heb je nog een reservehelm?
Volgens degene die het me vertelde waarschijnlijk omdat ik er leuk uitzagquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een compliment...maar ik vraag me wel af *waarom* hij dat gezegd heeft
Mag ik 'm lenen als MM en PS weer eens tekeer gaanquote:
Je kunt natuurlijk om 18:00 even langs het CS schietenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:37 schreef MadMaster het volgende:
En helaas kan ik dus ook niet, ik wist niet eens van een meet af (maar dat is mijn eigen schuld).
Had wel eens wat gezichten willen zien van degene die ik nog als zodanig heb meegemaakt.
En PS natuurlijk in levende lijve willen ontmoeten...
kijken, kijken, maar niet kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens degene die het me vertelde waarschijnlijk omdat ik er leuk uitzagMaar dat zou toch wel te triest zijn
Dat is alweer lang geleden toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik 'm lenen als MM en PS weer eens tekeer gaan
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mensen die al werken, getrouwd zijn en een kind hebben tel je natuurlijk niet mee.![]()
Jij wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik 'm lenen als MM en PS weer eens tekeer gaan
Ik had er slashjes tussen moeten zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:Ben ik getrouwd!? Wanneer en met wie?
![]()
Een kind? Niet dat ik weet............
ter plaatse, dat is toch dat programma van AT5?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhhh jongens, als we gaan dreigen zie ik jullie wel ter plaatse hoor![]()
Ik hoop dat dat zo blijftquote:
quote:
Damn, sinds ik 'm heb terug gezet..even aanpassen. Thanksquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
He nem, sinds wanneer is love live geworden in je sig of ondertitel of hoe heet dat?
Oh daar wil ik jullie ook best treffen hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ter plaatse, dat is toch dat programma van AT5?
Zo is het eigenlijk veel mooier. En niet minder waar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
He nem, sinds wanneer is love live geworden in je sig of ondertitel of hoe heet dat?
Inderdaad ook wel mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo is het eigenlijk veel mooier. En niet minder waar.
die 2e vind ik echt eenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens nog even een mooi nummer spammen? Een remake van Concordia, dat wel...
Ik moest er ENORM aan wennenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die 2e vind ik echt eenplaat, terwijl ik de dijk best leuk vind
De Vonk? Dat is een ouwequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn van straat geredde roosAlleen de titel al
We hebben vandaag twee clubs gedraaid (werkjargon
) op de Dijk. Heel fijn
Zelf ik heb special bonding met het nummer 'De Vonk'
Straks niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, TM
K3 is nu K2 -->? vast orgineel
Jullie mogen terecht aan mijn muzieksmaak twijfelen, maar ik ken mijn klassiekersquote:
Is ie overgeslagen ja?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie mogen terecht aan mijn muzieksmaak twijfelen, maar ik ken mijn klassiekers
Plus, als je even méér weet dan snap je m wel. maar dat zie ik hier liever niet staan![]()
Ik dacht meer aan RTV Noord-Holland.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ter plaatse, dat is toch dat programma van AT5?
Dat heeft er niets mee te makenquote:
Je begint er zelf over hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken
En nu genoeg gezegd
Wat een liefde...quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan ben ik wegIk ben toch in drie minuten thuis dan
Hehe, heeft inderdaad weinig met die tekst zelf te maken (gok ik zo, heb de tekst niet eens gezien), maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat heeft er niets mee te maken
En nu genoeg gezegd
Wollah, ik wéétquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie mogen terecht aan mijn muzieksmaak twijfelen, maar ik ken mijn klassiekers
Plus, als je even méér weet dan snap je m wel. maar dat zie ik hier liever niet staan![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Fok is weer lekker snel zeg![]()
Ik ga lekker slapen
Nee, maar je mag vrijdag best even langskomen, je woont vlakbij...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tja, maar vrijdag is niet zaterdag![]()
Heb ik gezegd dat 't Vierde Baarsje op de Overtoom zit?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En trouwens, 't Vierde Baarsje zit niet op de Overtoom maar op de Surinamerstraat, voorbij de grens met de Baarsjes, die op de Overtoomse sluis ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |