Geen lessen voor school, zit een beetje thuis aan herkansingen van het 2de/3de jaar te werken. En vriendje is bijna elke dag aan het werkt bij z'n broerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
Maar... maar ... wanneer kijk jij dat allemaal dan?
Jij hebt toch ook school en een vriendje?
De hele CD van Concordia is mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind Geregeld Leven ook wel mooiMaar nu heb ik nog niet je versie van Iemand Als Jij gehoord
Het linkje werkte, maar het is het verkeerde nummerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hele CD van Concordia is mooi
Maar werkt het linkje nou?
Oh zo....fuuuckk lol momentquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het linkje werkte, maar het is het verkeerde nummer
Als ik fulltime aan mn scriptie kon werken was ik 3 jaar geleden al afgestudeerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel dat ik me niet druk hoef te maken over boodschappen enzoAls ik mezelf 'fulltime' aan het werk had kunnen zetten, was ik waarschijnlijk een maand geleden wel al klaar geweest met die opdrachten
Maar ik ben vreselijk goed in SOGgen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo....fuuuckk lol moment
Ik had ze alleen op 1.mp3, 2.mp3 etc en dacht dat het een bepaald nummer was
Ik voel me soms wel schuldig dat ik niet zo heel veel doe per dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik fulltime aan mn scriptie kon werken was ik 3 jaar geleden al afgestudeerdMaar ik kan dat gewoon echt niet
en ik weet ook niet of ik dat wel wil kunnen
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, hij staat er Etc. Zelfde linkje.
Als ik zo'n dag heb val ik daarna uitgeteld op de bank.quote:
die snap ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh buiten examentijd is er niets mis met mijn sociale leven hoor schat
zie pmquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nou weet ik nog niet wat voor werk je doet
Perfect!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gereserveerd voor 10 voor zaterdag
5 uur geslapen in de nachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik zo'n dag heb val ik daarna uitgeteld op de bank.![]()
Leuk gehad?
MM doet alsof ie niet kan, maar zit straks gewoon al op je te wachten in dat restaurant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja MM, dat is natuurlijk precies zo gepland
Dan ben ik wegquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
MM doet alsof ie niet kan, maar zit straks gewoon al op je te wachten in dat restaurant.
En de rest gaat zo zitten dat jij tegenover hem komt te zitten
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan ben ik wegIk ben toch in drie minuten thuis dan
laterquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
En UTWOL, jij moet lekker je bed in duiken nu lijkt me
Pssst, C4, heb je nog een reservehelm?quote:
Mensen die al werken, getrouwd zijn en een kind hebben tel je natuurlijk niet mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo
Tim
Wyccie
LB
Soempie
IARL
Cobra
Jojo
MM
Dat zijn de SC'ers die uit huis wonen toch? Best weinig
Als je een baan hebt is kopen in Nijmegen makkelijker dan huren. Die wachttijden zijn verschrikkelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Is het niet een idee om het idee van perse willen kopen te laten varen? Lijkt me in deze tijd makkelijker om een huisje te huren. Kun je er ook een beetje vaart achter zetten
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hij zit in je PM-doos.
als ze dit bij K3 zeggen snap ik het welquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens vandaag het foutste compliment ooit over mijn werk gehad vandaag
Ik kreeg via een ingewikkelde via via te horen dat een vader van een jarig kind dat op zondag een partijtje bij ons had gedaan dat hij over mij had gezegd "... en ze denkt ook aan de vaders!"Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten
Blues Brothersquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mag trouwens binnenkort weer meedoen aan de botenrace op de plaatselijke kermis.
2 teams van 2 personen gaan tegelijk van de zeephelling de sloot in en moeten als eerste bij de bel zien te komen.
Nu moet ik daarvoor wel een uitdossing hebben
Weten jullie nog foute duo's, die wel redelijk makkelijk te vertolken zijn?
Peppi en Kokkiquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mag trouwens binnenkort weer meedoen aan de botenrace op de plaatselijke kermis.
2 teams van 2 personen gaan tegelijk van de zeephelling de sloot in en moeten als eerste bij de bel zien te komen.
Nu moet ik daarvoor wel een uitdossing hebben
Weten jullie nog foute duo's, die wel redelijk makkelijk te vertolken zijn?
Echt he, ik dacht nog: zal ik er voor de grap een komma tussen zetten? Maar nee, dat is te flauw.quote:
Ik weet wel wat manieren. Ik hoop dat het nie zo isquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens vandaag het foutste compliment ooit over mijn werk gehad vandaag
Ik kreeg via een ingewikkelde via via te horen dat een vader van een jarig kind dat op zondag een partijtje bij ons had gedaan dat hij over mij had gezegd "... en ze denkt ook aan de vaders!"Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten
Je wil niet weten hoeveel grappen er al over mijn doos zijn gemaaktquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Peppi en Kokki
Buurman en Buurman
De Bluesbrothers
De dikke en de dunne
Dat soort werk?
Als een compliment...maar ik vraag me wel af *waarom* hij dat gezegd heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Vrienden zijn al eens als de gluurbuur (x2 dan) geweest
Tuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pssst, C4, heb je nog een reservehelm?
Volgens degene die het me vertelde waarschijnlijk omdat ik er leuk uitzagquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een compliment...maar ik vraag me wel af *waarom* hij dat gezegd heeft
Mag ik 'm lenen als MM en PS weer eens tekeer gaanquote:
Je kunt natuurlijk om 18:00 even langs het CS schietenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:37 schreef MadMaster het volgende:
En helaas kan ik dus ook niet, ik wist niet eens van een meet af (maar dat is mijn eigen schuld).
Had wel eens wat gezichten willen zien van degene die ik nog als zodanig heb meegemaakt.
En PS natuurlijk in levende lijve willen ontmoeten...
kijken, kijken, maar niet kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens degene die het me vertelde waarschijnlijk omdat ik er leuk uitzagMaar dat zou toch wel te triest zijn
Dat is alweer lang geleden toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik 'm lenen als MM en PS weer eens tekeer gaan
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mensen die al werken, getrouwd zijn en een kind hebben tel je natuurlijk niet mee.![]()
Jij wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik 'm lenen als MM en PS weer eens tekeer gaan
Ik had er slashjes tussen moeten zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:Ben ik getrouwd!? Wanneer en met wie?
![]()
Een kind? Niet dat ik weet............
ter plaatse, dat is toch dat programma van AT5?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhhh jongens, als we gaan dreigen zie ik jullie wel ter plaatse hoor![]()
Ik hoop dat dat zo blijftquote:
quote:
Damn, sinds ik 'm heb terug gezet..even aanpassen. Thanksquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
He nem, sinds wanneer is love live geworden in je sig of ondertitel of hoe heet dat?
Oh daar wil ik jullie ook best treffen hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ter plaatse, dat is toch dat programma van AT5?
Zo is het eigenlijk veel mooier. En niet minder waar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
He nem, sinds wanneer is love live geworden in je sig of ondertitel of hoe heet dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |