OMG!quote:
Good Luck!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Nu ga ik écht NCIS kijken. Ik hoop dat het meevalt
quote:
Wat een viezerik!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt een man bij de dokter
En hoe lang moet je nu weer wachten tot je de juiste kunt kijken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb die van vorige week gedownload![]()
![]()
![]()
Maar dat komt (jaja, ik heb al een uitleg smoes reden) dat ik bij piratebay gezocht heb, en normaal kijk ik bij mininova waar het gewoon op de eerste pagina staat
Da's minder. Maar wel voldoende tijd om een goede aflevering nog een keer te bekijken.quote:
Veul beter!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een andere uitgezet, snelheid is nu wat hoger en tijd is nu een kwartier
Veel kijkplezier!quote:
En nu? Achteruit lezen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft iets voor me uitgeprint (artikelen). Ik vroeg of hij twee pagina's op 1 vel kon printen. Nou, dat kon natuurlijk wel. Maar, nu loopt het wel van rechts naar links.
Ja.quote:
je kon hem alquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
Zegt de dokter: "Ja dat doen ze!"
En hoe lang is het wachten op de volgende aflevering?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Holy crap! Ik weet zo niet wat ik moet typen over deze aflevering, maar het wasen
en
en
en het eindigde
![]()
![]()
Een weekquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
En hoe lang is het wachten op de volgende aflevering?
Dat is wel rot. Helemaal als het einde zo is:quote:
En dat was echt niet een beetjequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel rot. Helemaal als het einde zo is:
Het klinkt als een slechte soap zo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Het zegt jullie waarschijnlijk geen fuck![]()
quote:
Middagquote:
Ik haal 'm wel wegquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
* de spoiler negeren, de spoiler negeren, de spoiler negeren
Doe je wel een beetje rustig aan voor de meet? Je kunt het natuurlijk niet maken om niet op te komen dagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef MaJo het volgende:
Meuning![]()
ben weer eens kapot en mijn keel is nog meer stuklekker vrij vandaag gelukkig
Goed puntquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Doe je wel een beetje rustig aan voor de meet? Je kunt het natuurlijk niet maken om niet op te komen dagen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Net lekker bij een cliënt in het zonnetje gezetenDie vrouw vindt het huishouden niet zo boeiend, dus als ik even stofzuig en dweil kan ik de rest van de 3 uur gewoon zitten kletsen
Wie betaalt jouw studie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, 2 jaar geleden hielp haar gemekker wel dat ik ging bellen voor m'n stage. Maar ik had dus besloten om in september gewoon met stage te beginnen, en dat ik dus een half jaar vertraging op loop. I don't care. She does
Zekerquote:
Ik betaal zelfquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wie betaalt jouw studie?
Mijn moeder vond het geen probleem om vijf studiejaren te betalen, maar daarna moest ik het zelf gaan ophoesten. Terecht ook vind ik![]()
Maar motivatie krijg je niet door een preek nee, dat heb ik ook wel heel duidelijk gemaakt thuis, dus nu wordt het onderwerp studie altijd met de grootst mogelijke tact aangesneden
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Maar motivatie krijg je niet door een preek nee, dat heb ik ook wel heel duidelijk gemaakt thuis, dus nu wordt het onderwerp studie altijd met de grootst mogelijke tact aangesneden
Dan heeft je moeder er niks mee te maken of je vertraging oplooptquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik betaal zelfNou ja, IBG betaald maar dat betaal ik uiteindelijk terug
Vanaf m'n 18de heb ik praktisch alles zelf betaald
Ik zou vandaag naar mijn oma gaan maar was zo moe dat ik afgezegd heb en het niet trok. Dus doe al rustiger aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje rustig aan voor de meet? Je kunt het natuurlijk niet maken om niet op te komen dagen
Dat was ook de reden dat ik een half jaar niet heb gewerkt: ik dacht toen af te zullen studeren, en mn tijd nodig te hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Herkenbaar
Heb zelf na m'n stage in Londen de rest van m'n studie bekostigd. Deels uit het kleine vermogen wat ik aan m'n stage had overgehouden, deels door te lenen. Had in m'n tweede jaar en eerste helft derde jaar aardig bijgeklust bij New York Pizza als pizzakoerier, maar er ging teveel tijd en energie in zitten om dat te rijmen met afstuderen
Ik ga vanavond heenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:17 schreef iamredleader het volgende:
Hopelijk een dezer dagen naar de nieuwe Tom HanksAngels and Demons, de trailer belooft in elk geval wel veel actie
Dan vind ik dat je moeder er niets over te zeggen heeft. Tuurlijk kan ze haar bezorgdheid uiten maar niet tot dingen verplichten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik betaal zelfNou ja, IBG betaald maar dat betaal ik uiteindelijk terug
Vanaf m'n 18de heb ik praktisch alles zelf betaald
Ik had ook gepland om een buffer aan te leggen van mijn lening, omdat ik er (bijna) altijd naast werkte, maar het laatste jaar is toch alles op gegaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Veel plezier, Nesle!
@LB: daarom ben ik aan het begin rustig aan gaan lenen en heb een kleine buffer aangelegd
Soms wou ik ook dat ik dat had gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
Ik word helemaal nerveus als het over leningen gaat en afstuderen.
Ik denk dat ik na m'n Bachelor ga werken. Weet het alleen nog niet zeker. Heb totaal geen zin om stage te lopen en af te studeren om het afstuderen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
IARL+gezin
Dat zijn de SC'ers die uit huis wonen toch? Best weinig
Liep ie bij jou ook vastquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
Supersheep woont ook op zichzelf.
Men, wat is er toch met Fok! aan de hand.
Teveel AKQSCquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
Supersheep woont ook op zichzelf.
Men, wat is er toch met Fok! aan de hand.
Ja in novemberquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef Nesle het volgende:
Wie ging er hier nou naar California? Was jij dat LB?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"uit huis wonen"... ik woon in een huis! Nou ja, flat dan
![]()
Als ik er zo over nadenk, uit huis wonen is zo'n studentikoze term
Dat komt omdat het gras hoog staat in de lente. Dat moet bijgehouden wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Sheep is inderdaad al een lange tijd niet in de SC geweest. En B.ertha ook erg weinig
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat het gras hoog staat in de lente. Dat moet bijgehouden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |