Oke vet! Nee ik ken het aan die kant van de VS (nog) niet, helaas. Lijkt me echt supertof daar. Maar ga er hoogstwaarschijnlijk zomer 2010 heen, met een camper 4 weken rondtoeren dus was benieuwd wanneer iemand van de SC daar nou heen gingquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja in novembernaar San Francisco
Ken jij het daar ook?
Ik kwam B.ertha maandag tegen. Ze leeft dus nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Sheep is inderdaad al een lange tijd niet in de SC geweest. En B.ertha ook erg weinig
Tijdquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef MaJo het volgende:
Etcie, misschien wordt het ook eens tijd om het huis uit te gaan? Dan heb je dit soort spanningen ook niet meeren je bent iets jonger dan ik toch? Misschien dan ook wel tijd om op eigen benen te gaan staan
Ik durf ook niet echt aan de periode na m'n afstuderen te denken hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
Ik word helemaal nerveus als het over leningen gaat en afstuderen.
Ik denk dat ik na m'n Bachelor ga werken. Weet het alleen nog niet zeker. Heb totaal geen zin om stage te lopen en af te studeren om het afstuderen.
Niiiicequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oke vet! Nee ik ken het aan die kant van de VS (nog) niet, helaas. Lijkt me echt supertof daar. Maar ga er hoogstwaarschijnlijk zomer 2010 heen, met een camper 4 weken rondtoeren dus was benieuwd wanneer iemand van de SC daar nou heen ging
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat het gras hoog staat in de lente. Dat moet bijgehouden worden
Is het niet een idee om het idee van perse willen kopen te laten varen? Lijkt me in deze tijd makkelijker om een huisje te huren. Kun je er ook een beetje vaart achter zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TijdGeld
Maar Pitt en ik gaan samenwonen
En liever vandaag dan morgen
je hebt nooit echt op jezelf gewoond of wel? Meteen samenwonenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"uit huis wonen"... ik woon in een huis! Nou ja, flat dan
![]()
Als ik er zo over nadenk, uit huis wonen is zo'n studentikoze term
Zou je niet eerst op jezelf willen wonen? Ben ook meteen uit huis samen gaan wonen en ben achteraf echt blij dat ik helemaal op mezelf wonen ook heb meegemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TijdGeld
Maar Pitt en ik gaan samenwonen
En liever vandaag dan morgen
[..]
Ik durf ook niet echt aan de periode na m'n afstuderen te denken hoorHeb niet het idee dat ik er echt klaar voor ben, maar ik weet zeker dat ik niet meer naar school wil
Dat idee hebben we ook al laten varenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is het niet een idee om het idee van perse willen kopen te laten varen? Lijkt me in deze tijd makkelijker om een huisje te huren. Kun je er ook een beetje vaart achter zetten
Dat geeft niet hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Welja, ik moet me er ook eigenlijk helemaal niet mee bemoeien![]()
sorry Etc
Ik ga de aflevering van Grey's Anatomy van vorige week kijken.
Het lijkt me juist heerlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou je niet eerst op jezelf willen wonen? Ben ook meteen uit huis samen gaan wonen en ben achteraf echt blij dat ik helemaal op mezelf wonen ook heb meegemaakt
Aw dat is lievquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat idee hebben we ook al laten varen![]()
[..]
Dat geeft niet hoor![]()
[..]
Het lijkt me juist heerlijkElke dag naast 'm kunnen wakker worden
![]()
Dat kan ook *bijna* elke dag als je op jezelf woont hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me juist heerlijkElke dag naast 'm kunnen wakker worden
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben erg voorstander van ook op jezelf gewoond hebben, maar als je nu toch al een lange relatie hebt, zou je toch wel gek zijn om niet lekker samen te gaan wonen
Maarre, al een huurhuisje op het oog dan Etc??
Denk dat dat niet alleen te maken heeft met het meteen samenwonen maar ook het feit dat eerste relaties bijna nooit stand houden. Maar denk dat het nooit verkeerd is om ook op jezelf gewoond te hebben. En dat hoeft niet helemaal alleen te zijn, dat heb ik ook nooit gedaan. Maar in ieder geval niet met iemand waar je telkens verantwoording aan af moet leggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken welgeteld 1 stel dat direct vanuit het ouderlijk huis is gaan samenwonen, dat nog werkt. De anderen gingen allemaal mis. Deels omdat ze nooit even die adempauze hebben gehad van alleen wonen.
't Is natuurlijk bij iedereen anders maarja.
I'm eating as we speakquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even verder Grey's kijkenheb net al gegeten (ja, vroeg!!
) omdat mn vriend nog weer weg moest.
Wel relaties gehad waarbij je hebt overwogen te gaan samenwonen? Of heb je daar gewoon geen trek in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik woon al zo'n 14 jaar op mezelf. Bevalt me nog steeds prima
Tuurlijk kan het misgaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken welgeteld 1 stel dat direct vanuit het ouderlijk huis is gaan samenwonen, dat nog werkt. De anderen gingen allemaal mis. Deels omdat ze nooit even die adempauze hebben gehad van alleen wonen.
't Is natuurlijk bij iedereen anders maarja.
Vandaar "deels"quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat dat niet alleen te maken heeft met het meteen samenwonen
Dat denk ik ookquote:maar ook het feit dat eerste relaties bijna nooit stand houden.
Eensquote:Maar denk dat het nooit verkeerd is om ook op jezelf gewoond te hebben. En dat hoeft niet helemaal alleen te zijn, dat heb ik ook nooit gedaan. Maar in ieder geval niet met iemand waar je telkens verantwoording aan af moet leggen
Ik heb op m'n 17e en 18e bij een jongen/ man gewoond. Ik had de zolder en eigenlijk spraken we elkaar nooit. Tenminste, als je de post-its niet mee telt en de keren dat ik per ongeluk binnen liep terwijl hij met een of andere scharrel in bed lag of andersom.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ik helemaal op mezelf zou willen wonen. Het eerste halfjaar van mn studie woonde ik op een zolderkamer bij een hospita en dat vond ik gruwelijk saai
Zoiets heb ik toch wel gemist denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 17e en 18e bij een jongen/ man gewoond. Ik had de zolder en eigenlijk spraken we elkaar nooit. Tenminste, als je de post-its niet mee telt en de keren dat ik per ongeluk binnen liep terwijl hij met een of andere scharrel in bed lag of andersom.
Dat vond ik wel echt de meest toffe tijd van het alleen wonen. Geen huisgenoten waar ik me aan kon ergeren.In Groningen was dat wel anders: irritante meiden die smetvrees hebben of ongevraagd binnen komen voor een praatje.
Ook wel leuke huisgenotes gehad, maar altijd was er wel een bij die ik niet mocht.
quote:VMBO'ers krijgen diploma cadeau
Zo'n tachtig procent van de examinatoren op het laagste niveau van het VMBO, helpt leerlingen tijdens de examens. Opdrachten worden aangepast, beoordelingen worden uiterst soepel uitgevoerd of er wordt geholpen tijdens de examens zelf.
Dat blijkt uit een onderzoek van de Inspectie van het Onderwijs. Twaalf mbo's hebben inmiddels te horen gekregen dat ze binnen een jaar veranderingen moeten doorvoeren, anders mogen ze geen examens meer afnemen, meldt De Telegraaf.
Eindelijk iemand die Huub op eigen houtje ontdektquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
En dat is dan 2/3 van onze beroepsbevolking
quote:Iemand die me doorheeft als ik mezelf niet ben
Die wel beter weet dan ik mezelf ken
Iemand die me wegwijst als ik het doel vergeet
Die me de waarheid zegt als ik het niet meer weet
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Iemand die me loslaat en mij mijn gang laat gaan
Die me tegenhoudt als ik dreig door te slaan
Iemand die kan lachen om alles wat gebeurt
Die wel janken kan maar daarom niet getreurd
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Zo is er niemand
Er is niemand zoals jij bent voor mij
Iemand die me liefheeft als ik me niks meer voel
Iemand die door alles heen toch begrijpt wat ik bedoel
Iemand die me warm maakt al is het nog zo koud
Die mijn alles is en van mijn alles houdt
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Iemand als jij
Zo is er niemand
Er is niemand zoals jij bent voor mij
Ik ga sla maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een pizza ophalen bij de supermarktwant de pizzeria is me te ver weg helaas
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Huub op eigen houtje ontdekt
Ware het niet dat ik dit een uitvoering vind die een béétje te suf is
Verder is het een mooi nummer natuurlijk
En voor Etc nog even de lyrics
[..]
Wat zal die een honger hebben straks, want dit gaat ff durenquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Heb je een betere mindersuffe versie dan?
Goede keuzequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik deze van De Dijk ook even pluggen:
Wereldnummer...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Even uploaden
Scheelt niet HEEL veel maar dat strijkinstrument vind ik toch een beetje suf
Moment.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat zal die een honger hebben straks, want dit gaat ff duren
daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goede keuze
Eén van mijn favorieten en die spelen ze ook vaak
Vooral deze uitvoering, naar mijn idee hun beste CD:quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar sluit ik me bij aan![]()
(groot hart blijft mijn favoriet)
Als je op de link klikt kom je volgens mij op een kanaal met die hele CD.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je mag van mij de hele cd spammen. Ik heb ze 3 keer live gezien en elke keer is het weer feest.
whehequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef Soempie het volgende:
De eeste CD die ik kocht was van De Dijk. Iedereen (familie, vrienden) vond het pokkeherrie.
Hoe kan iemand De Dijk nou niet kennen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je op de link klikt kom je volgens mij op een kanaal met die hele CD.
Ik heb ze onlangs voor de 10e keer gezien geloof ik. En daar komt dit jaar nog 2x bij
En inderdaad altijd feest. Ik heb verscheidene mensen meegenomen in het verleden die ze eigenlijk niet kenden en die kwamen allemaal naar buiten met: "Damn, wat een feest"
Heel veel mensen kennen De Dijk niet, of ze dénken het niet te kennen totdat je een bekend nummer van ze opzet. De laatste jaren zijn ze enorm veel in de publiciteit geweest dus nu is het veel bekender bij het grote publiek. Maar dat was 5 jaar geleden wel anders...terwijl ze al sinds 1981 bezig zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe kan iemand De Dijk nou niet kennen?
Superveel bekende nummersquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen De Dijk niet, of ze dénken het niet te kennen totdat je een bekend nummer van ze opzet. De laatste jaren zijn ze enorm veel in de publiciteit geweest dus nu is het veel bekender bij het grote publiek. Maar dat was 5 jaar geleden wel anders...terwijl ze al sinds 1981 bezig zijn
Anderhalf uur iets nuttigs doen en daarna lekker ontspannen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Blegh, eigenlijk zou ik nu iets nuttigs moeten doen, goh, mn scriptie bijvoorbeeld. Maar het is avond en ik heb 2x gewerkt vandaag en dan vertik ik het eigenlijk om wat te doen
Grey's heb ik al gekeken, Being Erica wil ik op tv gaan volgen... dus misschien toch maar.....?![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Anderhalf uur iets nuttigs doen en daarna lekker ontspannen.![]()
Dat is in elk geval mijn planning voor vanavond.
Als ik op je link klik krijg ik een 404, als ik de link opslaat een bestand met de extensie 'mp3&am-p'quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Blegh, eigenlijk zou ik nu iets nuttigs moeten doen, goh, mn scriptie bijvoorbeeld. Maar het is avond en ik heb 2x gewerkt vandaag en dan vertik ik het eigenlijk om wat te doen
Grey's heb ik al gekeken, Being Erica wil ik op tv gaan volgen... dus misschien toch maar.....?![]()
Being Ericaquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
De finale van Grey's? Die komt morgen pas op tv in Amerika toch?
Die eens knippen en plakken in een browser? Volgens mij staat er per ongeluk een spatie achter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik op je link klik krijg ik een 404, als ik de link opslaat een bestand met de extensie 'mp3&am-p'(amp zonder - trouwens ) En als ik & amp weghaal, wil het niet afspelen (iig met vlc, windows mediaplayer en quicktime
maar ik heb winamp niet
)
[..]Heb je de finale nog niet gezien?
Ah dat verklaart ook het gedrag van & amp zónder de spatie erin: &quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die eens knippen en plakken in een browser? Volgens mij staat er per ongeluk een spatie achter.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Finale????
Ik heb gisteren afl 8 gezien, hoe ver ben jij al dan???
Ik vind Geregeld Leven ook wel mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die eens knippen en plakken in een browser? Volgens mij staat er per ongeluk een spatie achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |