Inderdaad ook wel mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo is het eigenlijk veel mooier. En niet minder waar.
die 2e vind ik echt eenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens nog even een mooi nummer spammen? Een remake van Concordia, dat wel...
Ik moest er ENORM aan wennenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die 2e vind ik echt eenplaat, terwijl ik de dijk best leuk vind
De Vonk? Dat is een ouwequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn van straat geredde roosAlleen de titel al
We hebben vandaag twee clubs gedraaid (werkjargon
) op de Dijk. Heel fijn
Zelf ik heb special bonding met het nummer 'De Vonk'
Straks niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, TM
K3 is nu K2 -->? vast orgineel
Jullie mogen terecht aan mijn muzieksmaak twijfelen, maar ik ken mijn klassiekersquote:
Is ie overgeslagen ja?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie mogen terecht aan mijn muzieksmaak twijfelen, maar ik ken mijn klassiekers
Plus, als je even méér weet dan snap je m wel. maar dat zie ik hier liever niet staan![]()
Ik dacht meer aan RTV Noord-Holland.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ter plaatse, dat is toch dat programma van AT5?
Dat heeft er niets mee te makenquote:
Je begint er zelf over hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken
En nu genoeg gezegd
Wat een liefde...quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan ben ik wegIk ben toch in drie minuten thuis dan
Hehe, heeft inderdaad weinig met die tekst zelf te maken (gok ik zo, heb de tekst niet eens gezien), maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat heeft er niets mee te maken
En nu genoeg gezegd
Wollah, ik wéétquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie mogen terecht aan mijn muzieksmaak twijfelen, maar ik ken mijn klassiekers
Plus, als je even méér weet dan snap je m wel. maar dat zie ik hier liever niet staan![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Fok is weer lekker snel zeg![]()
Ik ga lekker slapen
Nee, maar je mag vrijdag best even langskomen, je woont vlakbij...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tja, maar vrijdag is niet zaterdag![]()
Heb ik gezegd dat 't Vierde Baarsje op de Overtoom zit?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En trouwens, 't Vierde Baarsje zit niet op de Overtoom maar op de Surinamerstraat, voorbij de grens met de Baarsjes, die op de Overtoomse sluis ligt
Que?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik besef me ineens dat ik zaterdag WDR3 moet opzetten.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg nu zelfs script- en java-errors hier op Fok!...
Jullie ook?
Ik heb niets gemerkt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg nu zelfs script- en java-errors hier op Fok!...
Jullie ook?
Ik kap er daarom ook maar mee, de hele zooi valt steeds weg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De hele middag/avond al. Gaat niet echt lekker.
SQL-servers zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hey, wat bedoel je nou?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doei MMquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kap er daarom ook maar mee, de hele zooi valt steeds weg.
Gegroet u allen...
Zie de post van MM.quote:
Ik bedoel met dat we weer lekker bezig zijnquote:
Hij bedoelde PS en MM.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedoel met dat we weer lekker bezig zijn
quote:
Dat overweeg ik ook niet hoor, bedoelde alleen dat ik op dit moment geen zin meer hadquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ja bent toch bijna klaar met school nu, lijkt me zonde om de ball te droppen
Maar een dagje niets doen is ook wel lekker op z'n tijd.
Ik zit al 4 uur in een doodsaaie overlegchat. Belangrijk, maar traag en voor mij pas nú relevant.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Zou zonde zijn als je dat niet afkrijgt omdat je geen zin meer hebtquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat overweeg ik ook niet hoor, bedoelde alleen dat ik op dit moment geen zin meer had
nog 4 weken en dan zit het eropmaar moet nog wel in die tijd 2 papers schrijven, een statistiekopdracht maken en 2 tentamens doen. Waarvan 1 echt heel belangrijk is
Oeh, en dat is voor meer rust e.d. ? Minder afleiding?quote:gister trouwens een speciaal tentamen aangevraagd en heb dat toegewezen gekregenhoudt in dat ik met een man of 10 in een andere ruimte zit en langer de tijd krijg
![]()
Hou me op de hoogte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
Aaaaaah...chat afgelopen. Bezig te kijken naar de mogelijkheden een toko op te zetten in de VS. Interessante materie maar droog
Ik ga slapen
U heeft ook internationale aspiraties?quote:
Je hebt het over een pikhouweel toch? Ik zeg: klasgenoten hebben niet op zitten letten. 50% van de Donald Ducks staat vol met die dingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
hoi! Heb gisteren en vandaag aan meerdere mensen moeten uitleggen wat een houweel is... Ben ik nou zo slim of zijn mijn klasgenoten zo dom?
Jaquote:
Ja opletten he. Want zo'n fout in het veld en je bent het haasjequote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe komt het dat, als ik deze cartoon zie, ik aan Etcie moet denken?![]()
[ afbeelding ]
Komt wel als jullie samen een huisje hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb gelukkig niemand die zo gek is om m'n pc echt te switchen als ik aan het mopperen ben
Doettie nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt wel als jullie samen een huisje hebben.
Dus als Pitt de instelling heeft dat 'ie de hele dag op de bank moet liggen en jij de kost verdienen..dan mag daar niets aan gedaan worden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doettie niet![]()
![]()
Het is haast een ongeschreven regel: je zit niet aan andermans instellingen. En de pc valt daaronder
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als Pitt de instelling heeft dat 'ie de hele dag op de bank moet liggen en jij de kost verdienen..dan mag daar niets aan gedaan worden?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als Pitt de instelling heeft dat 'ie de hele dag op de bank moet liggen en jij de kost verdienen..dan mag daar niets aan gedaan worden?
De DD. Daar kun je veel van leren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt het over een pikhouweel toch? Ik zeg: klasgenoten hebben niet op zitten letten. 50% van de Donald Ducks staat vol met die dingen
Dat snap ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik doelde meer aan de pc als kast en de instellingen van de pc
Je wilt niet weten hoe vaak ik een vraag in een quiz heb kunnen oplossen omdat het in een Suske en Wiske voorkwamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |