Ja, de spamtekst heb ik al weer weggehaaldquote:
Ow, okee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, de spamtekst heb ik al weer weggehaald
Jij bent blij, ineens.quote:
Ik heb in dagen niet zo gelachen.quote:
Ze hebben ook nieuwe shit man, http://mcdarkisbaas.hyves.nl/ voor alle tracks.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:33 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik heb in dagen niet zo gelachen.
-hoewel, die lui zijn best triest.
Nog triester, nog grappiger.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze hebben ook nieuwe shit man, http://mcdarkisbaas.hyves.nl/ voor alle tracks.
Vooral "Sorry, het spijt me" =
Waar ga je (gaan jullie) heen? Rondje Groningen?quote:
Het Was een rondje Beijum, Kardinge, Lewenborgh en toen via het damsterdiep weer terug naar het centrumquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Waar ga je (gaan jullie) heen? Rondje Groningen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maok! Jullie kwamen hier net langs en wij zaten voor het raam te zwaaien, heb je ons gezien?.
Dat dus ^quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef teigan het volgende:
Jesse_, ik hou ook van jou hoor!
DaD, ik heb nog wel daar naar boven gekeken, maar weet niet precies waar jullie nou wonen, ik heb jullie dus ook niet gezien...
waar was je gisteravond?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:25 schreef Luco het volgende:
Goedemorgen!
Straks lekker naar Kardinge, potje korfballen
Ja, zat in de verkeerde mailboxquote:
Ja, m'n gmail adres, staat ook in mijn profiel alhierquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:56 schreef 2cv het volgende:
Hmz, helpt het als ik naar een ander adres ga mailen voortaan ? Heb zojuist je antwoord ontvangen trouwens.
Er laten echt pluizen losquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
TARA en freecell gemeet vandaag..
Trouwens, freecell, ik kom een beetje met mosterd na de maaltijd, maar je kunt je hoes ook even wassen met wasverzachter, tegen het pluizen. Bedacht ik me natuurlijk pas toen jullie alweer weg waren.
In september is er een herkansing.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef nietzman het volgende:_.
__.
Maar ergens wel jammer dat ik er niet bij was. Te weinig LARPertjes gepest vandaag.
En mij!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:05 schreef nietzman het volgende:
Ik zou me daar zo vermaken hè. Biertje erbij...
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:05 schreef nietzman het volgende:
Ik zou me daar zo vermaken hè. Biertje Mede erbij...
Ik verf je achterkant wel groen.quote:
Ik had vandaag een wedstrijd. Uit voorzorg dus niet gaan skaten, omdat ik anders spierpijn heb en de wedstrijd drama wordt. Komende week zit ik in Milaan, daarna meerdere weken achter elkaar wedstrijden. Duurt nog wel even voordat ik meedoe dus...quote:
Klinkt tof. Hoe heb je de kip van zijn leven verlost ? Met een bijltje de kop er af gehakt of toch het edele handwerk (nek omdraaien) ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:02 schreef JH87 het volgende:
Vandaag een kip gekocht op de markt. Hij spartelde nog wat tegen, maar smaakte heerlijk.
En ik heb voor 't eerst op afrikaanse wegen gereden. In een gepantserde jeep van meer dan drie-en-een-halve ton. Wat een gevaarte.Maar ik bleef steeds netjes links.
Een manke vlinder?quote:Op zondag 26 april 2009 09:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Youri ving een keer een vlinder.
Volgens mij ook het enige wat ze kán vangen.
Goedzo Youriquote:
Jamaar hij was zo'n grappig sneutjequote:Op zondag 26 april 2009 11:45 schreef teigan het volgende:
De ene vangt wel vliegen, de ander probeert het, maar ze is er nog niet zo goed in... Van de zomer mag ze buiten oefenen....
Arme Leander.... Beterschap...
en dan ook nog zo'n gemene mamma die hem op de foto zet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |