Mehehequote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien heeft je baas je iets nog niet verteld?![]()
-edit- TAAAAKKKKKKKKKKKKEEEEEEE
Hey, die is al bezet. En de Wehehe ookquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, die is al bezet. En de Wehehe ook
quote:
Veel te snel, had wel wat langer mogen duren.quote:
Dat eerste team...wat waren die vervelendquote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Puike TT.
Want dat ga ik zometeen kijken.
Nee nee dat geldt alleen voor onze eigen kinderenquote:
Mooi eerbetoontjequote:
Het tweede team is niet veel beter.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat eerste team...wat waren die vervelend
quote:
Dat klopt, maar die waren wel sympathiekquote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het tweede team is niet veel beter.
Awards op een popzenderquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Echt ongelooflijk dat die faalhaas van een Nikki nog prijzen krijgt voor het algeheel verkrachten van de muziekwereld!![]()
![]()
Radio maar uitgezet, wat een deceptie is de uitreiking van de 3FM Awards toch. Völlig scheiße!!
Dat is gewoon 3Fm dat 10 jaar achterloopt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga morgen maar Radio 2 luisteren. Verdere maatregelen sluit ik niet uit.
2 heeft morgen een top 100 van de jaren 70, dat is wel lekker luisterenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is gewoon 3Fm dat 10 jaar achterloopt.Schakel dan meteen door naar Radio 1.
Dan ga ik die maar luisteren.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
2 heeft morgen een top 100 van de jaren 70, dat is wel lekker luisteren
Errrrr wellicht?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn er nu trekkies online hier?
Leuke vraag dan in de AKQ.quote:
Goeie tip!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
2 heeft morgen een top 100 van de jaren 70, dat is wel lekker luisteren
Niet al te fanatiek, maar ik keek dat wel jaquote:
op naar de AKQ dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Niet al te fanatiek, maar ik keek dat wel ja
Misschien moet ik dat maar proberen. Een radiostilte inlassen.quote:
jazekerquote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Yurithemaster het volgende:
nem heb je de pilot van caprica al gezien trouwens?
Te spooky?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer een beetje Lost aan het doenNu met fluisterende stemmen
Dit is echt niet mijn favoriete serie hoor
Ehm, ik zou het niet wetenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Juhquote:
The Ring dus ook niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juh
Ik kon ook niet over The Blair Witch ProjectHeb nooit meer een horrorfilm gekeken daarna
Ha!quote:
quote:Laat maar. Ik weer het antwoord eigenlijk al. Ik herinner me een opmerking van jou over horrors.
Veel plezier!quote:
mietjequote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juh
Ik kon ook niet over The Blair Witch ProjectHeb nooit meer een horrorfilm gekeken daarna
quote:
Films zijn gewoon niet engquote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Het was niet zozeer dat wat ze lieten zien maar juist de dingen die ze níet lieten zien
Ik ben me trouwens de tering geschrokken tijdens het kijken van The Gremlins in de bioscoop. Toen zon kut beest uit een keukenkastje sprong. Ik dacht dat ik een hartverknettering kreeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Het probleem was niet de film maar mijn geweldige overactieve fantasie
Das meestal zo je ziet het van mijlen ver aankomen maar je schrikt alsnogquote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets had ik met een scene van I Am LegendIk wist dat er iets zou komen, en toen kwam het, en ik schrok me alsnog de tiefus
Nog lang van gedroomd? Die Gremlin heeft mij nog zeker 2 nachten bezocht.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets had ik met een scene van I Am LegendIk wist dat er iets zou komen, en toen kwam het, en ik schrok me alsnog de tiefus
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Das meestal zo je ziet het van mijlen ver aankomen maar je schrikt alsnog
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog lang van gedroomd? Die Gremlin heeft mij nog zeker 2 nachten bezocht.
Gewoon doorkijken. Ik ben nu halverwege seizoen 4.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nooit nachtmerriesquote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog lang van gedroomd? Die Gremlin heeft mij nog zeker 2 nachten bezocht.
daar ben ik volgens mij achter gebleven ergensquote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken. Ik ben nu halverwege seizoen 4.![]()
Al bijna 5 afleveringen gekeken vanavond.
Ik ook nooit behalve die over de Gremlins.quote:
Ik zelden. En vaak is Pitt dan het 'slachtoffer' omdat ik dan onrustig slaapquote:
Vaak blauwe plekken zonder dat hij weet hoe dat komt?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zelden. En vaak is Pitt dan het 'slachtoffer' omdat ik dan onrustig slaap
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik druk 'm eerder tegen de muur en pik de rest van het bed in
Zo hoort hetquote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Tegenwoordig steeds minderHij kroop wel eens uit bed om een sigaretje te roken, maar nu drukt hij me gewoon aan de kant
Battle in the bed.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
Can't blame himIk pik ook dekens terug als hij zich erin heeft gerold
Gewoon 2 losse dekens nemenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
Can't blame himIk pik ook dekens terug als hij zich erin heeft gerold
Ik wel maar niet van films.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Maar eerst ga ik MaJo maar even wakker maken. Die ligt, denk ik, nog te slapen op een bankje in het park.![]()
Kan ik zometeen even bij haar uithuilen hoe verdorven deze dag allemaal niet was.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Maar eerst ga ik MaJo maar even wakker maken. Die ligt, denk ik, nog te slapen op een bankje in het park.![]()
daar hebben we R&P voorquote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan ik zometeen even bij haar uithuilen hoe verdorven deze dag allemaal niet was.
nee, waar?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah profielwerkstuk is gewoon afEn al meteen goedgekeurd
Als iemand interesse heeft om ons stuk over hoogbegaafdheid te lezen, weet je me te vinden
![]()
Oh euh ja, dat was minderquote:Op donderdag 23 april 2009 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, waar?
Hoe ging je tentamen?
Neuh viel wel meequote:
je moet je klaar maken voor de examensquote:Op donderdag 23 april 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik mag slapenIk hoef niets mee te doen voor school, alleen nog een paar lesjes volgen waarvan ik er ook een hoop ga missen
Ik hoef niets meer
Oh
Mijn
Hemel
Sorry, PS heeft een beetje een momentje voor zichzelf
Ja ik dacht laat ik nu maar eens bestellenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dat werd wel tijd he? Het gaat hard met de kaarten.
Whut?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik nu maar eens bestellen
Al bestaat er een kans dat ik er helemaal niet naartoe kan
Heb je NCIS al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef MaJo het volgende:
Aangezien ik nu helemaal bij ben met LOST, Grey's Anatomy en Private Practice wilde ik Heroes weer gaan volgen. Maar die had ik nog niet op deze computerNu dus aan het binnenhalen en ondertussen Gossip Girl kijken
Hmmm even denken:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg van het weekend de interessante vraag: Wat wil je persé nog in je leven gedaan/bereikt hebben.
Toen ze ik met mijn grote mond: 1 Ding? Dat is te moeilijkMaak er een top3 van en je krijgt antwoord.
Niet zo heel moeilijk maar bepaalde reisdoelen, zoals piramides of gletsjers vallen gewoon onder het kopje "wereldreis" als je die op het oog hebt.
Dus 3 reisdoelen opnemen heeft dan geen zin
Hoe zit het met de SC-ers
We hebben net besloten om van de zomer met mijn moeder en broer een reisje naar Oost-Europa te ondernemenquote:
In willekeurige volgorde:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wil je per se nog in je leven gedaan/bereikt hebben.
Hoe lang willen jullie weg dan? Want LL is pas 21 Augquote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben net besloten om van de zomer met mijn moeder en broer een reisje naar Oost-Europa te ondernemenIn ieder geval de Oekraine en Wit-Rusland
En aangezien ik nog een hertentamen heb op 14 juli moet ik dan misschien Lowlands missen...
Nog niet neequote:
Moet je wel eentje doen waar je niet midden in een verhaal valt en er geen josti van snapt hequote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog niet neeBen bang dat het einde dan echt zoek is
Maar goed ik zal wel even een aflevering binnenhalen omdat ik jou ook aan LOST gekregen heb
Dat is trouwens wel de reden dat ik een aantal series domweg niet eens probeer trouwensquote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog niet neeBen bang dat het einde dan echt zoek is
En waar moeten wij als publiek dan aan denken? Engeland weer?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm even denken:
- Aan het werk als politiek verslaggever
- Een mooie reis maken met al mijn reisbestemmingen die ik nog aan wil doen
- Weer een tijdje in het buitenland wonen
Wat voor boek?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
- een wereldreis maken(nou ja... een paar plekken bezoeken
)
- trouwen
- een boek schrijven en uit laten geven
er zit toch niet echt een doorlopende verhaal lijn isquote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je wel eentje doen waar je niet midden in een verhaal valt en er geen josti van snapt heGewoon seizoen 1 aflevering 1
Bij voorkeur een avonturenachtig ietsquote:
Nou vooruit, haal die blagen er ook maar bijquote:En bij trouwen mogen we dan ook kinderen scharen he?
Zal toch wel gauw 5/6 weken worden. Met 5 weken zou ik bij Lowlands kunnen zijn, bij 6 weken niet... En mijn moeder houdt er niet van om te haasten dus dat zal waarschijnlijk een laatste moment beslissing wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe lang willen jullie weg dan? Want LL is pas 21 Aug
Nee, maar als MaJo seizoen 3 start of seizoen 5 finale gaat kijken dan is het lang zo leuk niet lijkt mequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er zit toch niet echt een doorlopende verhaal lijn is
Ik haal nu seizoen 1 binnenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je wel eentje doen waar je niet midden in een verhaal valt en er geen josti van snapt heGewoon seizoen 1 aflevering 1
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarschuwing vooralHet wordt elk seizoen beter
Zo, flinke tripquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal toch wel gauw 5/6 weken worden. Met 5 weken zou ik bij Lowlands kunnen zijn, bij 6 weken niet... En mijn moeder houdt er niet van om te haasten dus dat zal waarschijnlijk een laatste moment beslissing worden
[mamamodus]quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar buiten
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mamamodus]
Wel je jas aan doen he
[/mamamodus]
Wow, wat een mooie vraag. En lastig.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg van het weekend de interessante vraag: Wat wil je per se nog in je leven gedaan/bereikt hebben.
Wtf, trouwen? Jij? En ook nog zo'n kutkind erbij. Dan wil je zeker ook nog een huis met tuin en een Labrador?quote:
Dat heb ik gedaan, pap. En voor het eerst in 2-3 weken trouwens. Gek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mamamodus]
Wel je jas aan doen he
[/mamamodus]
Dat vond ik nou ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Wow, wat een mooie vraag. En lastig.
Ja, maar toch zul je wel doelen hebben toch? Of iets wat je zo ontzettend vet/cool/gaaf lijkt desnoods?quote:Er is in principe niks waarvan ik denk dat ik het erg zou vinden het niet gedaan te hebben als ik dood lig te gaan. Waarschijnlijk heb ik dan wel andere dingen aan mijn hoofd.![]()
Zo'n bergklim vind ik wel een mooi doel ja.quote:Wat ik toch wel heel tof zou vinden is om vrij in de lucht te zijn. Parachutespringen, parapente. Dat soort dingen.
En de K2 of Mount Everest beklimmen.![]()
![]()
Ik had vanmiddag al halfbevroren tenen toen ik te lang stilzat thuis.
[..]
Er is dus helemaal niets wat je ontzettend gaaf lijkt om te doen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
heb ook niet echt iets van dat MOET ik gedaan hebben
Definitief besluit: Ik kap tot nader order met 3FM.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is gewoon 3Fm dat 10 jaar achterloopt.Schakel dan meteen door naar Radio 1.
Dat is 1 van jouw doelen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Definitief besluit: Ik kap tot nader order met 3FM.
Wat dat voor consequenties heeft voor de toekomst laat ik nog open. Vaststaat dat de vrijdagavond weer een stuk relaxter wordt.
zijn genoeg dingen die me wel leuk lijken om te doen maar het is niet zo dat ik ze gedaan MOET hebben voor ik sterfquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is dus helemaal niets wat je ontzettend gaaf lijkt om te doen?
Duidelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn genoeg dingen die me wel leuk lijken om te doen maar het is niet zo dat ik ze gedaan MOET hebben voor ik sterf
En nog lekker ookquote:
Ha, goed geraden dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
majo ik ben trouwens 16
Jij hoort op bed te liggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
majo ik ben trouwens 16
Oh, misschien moet ik dan ook maar eens gaan kijkenquote:
Zou ik zeker doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, misschien moet ik dan ook maar eens gaan kijken
Ik volg bewust geen populaire series. Maar ik ben toevallig ook AKQ ingerold vanwege mijn chronische quizverslaving.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
gossip girl? nooit van gehoord
Ik volg teveel populaire seriesquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik volg bewust geen populaire series. Maar ik ben toevallig ook AKQ ingerold vanwege mijn chronische quizverslaving.
Klopt bene ven met bio bezig (wat ik nu al 4 uur uitstelquote:
Hoef je niet vroeg op morgen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Klopt bene ven met bio bezig (wat ik nu al 4 uur uitstel)
7.30quote:
Oeh dan zou ik het maar niet al te laat makenquote:
probeer ik de laatste 3 weken alquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik het maar niet al te laat maken
Ik ben doorgaans een rustig persoonquote:
Ha mede ADHDer meldtquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ah, dit is dé SC van de nacht![]()
Met MaJo
Ik ook hoor, heb dan ook ADD (druk in mijn hoofd, niet uiterlijk)quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans een rustig persoon
Zoals? En ADD bestaat dus ook hequote:Op vrijdag 24 april 2009 01:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik heb geen ADHD maar wel de symptomen ervan
Tss, verre van!quote:
Goed. Beetje gaar. Net terug van werk en eigenlijk moet ik nog allemaal dingen lezen voor schoolquote:Hoe is het?
Oh, dacht dat je aan mijn kant wasquote:
Moet je ook vroeg op? Ik zou nu ook niet meer gaan studeren, gewoon nog even chillen en dan tukkenquote:Goed. Beetje gaar. Net terug van werk en eigenlijk moet ik nog allemaal dingen lezen voor schoolDoen we niet!
met vanalles bezig zijn en niet kunnen afmaken bijvquote:
Mwah, 8 uur ofzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je aan mijn kant was![]()
[..]
Moet je ook vroeg op? Ik zou nu ook niet meer gaan studeren, gewoon nog even chillen en dan tukken
Heb ik ook heel erg sterk, maar dan ook in combinatie met faalangst.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:02 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
met vanalles bezig zijn en niet kunnen afmaken bijv
Klinkt tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg sterk, maar dan ook in combinatie met faalangst.
omg ik ook !quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg sterk, maar dan ook in combinatie met faalangst.
Same herequote:Op vrijdag 24 april 2009 02:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Klinkt tof!
Ik heb het in combinatie met zelf-destructiviteit.
Kansenbuurt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
WTF ik hoor buiten keihard een koe loeienEn er is hier geen enkel weiland in de buurt dus dat kan helemaal niet
Even naar buiten gelopen en ik hoor echt keihard een koe en later ook een geit. Maar kon niks vinden
Men, ik ben bang dat ik gek word
![]()
Koe, geit... Misschien is de Islamitische overbuurman bezig met het ontbijt van morgen.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
WTF ik hoor buiten keihard een koe loeienEn er is hier geen enkel weiland in de buurt dus dat kan helemaal niet
Even naar buiten gelopen en ik hoor echt keihard een koe en later ook een geit. Maar kon niks vinden
![]()
Ben bij mijn ouders in een ultiem wit dorpquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Koe, geit... Misschien is de Islamitische overbuurman bezig met het ontbijt van morgen.
FOK!, weet je wel
quote:
Huh?quote:stad??
Het is officieel een stad maar eigenlijk is het gewoon een dorpquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Huh?
Het waait trouwens best wat. Ik fietste net gewoon 6 kilometer in 9 minuten op m'n gare fiets dankzij de wind
noem het gewoon een stadquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is officieel een stad maar eigenlijk is het gewoon een dorp
Ik wil nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:32 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
noem het gewoon een stad
Weet je wel hoe lekkere wijven daarin zittenquote:
Ah, tof! Negeer de PM, extra informatie stond in de posts daarnaquote:Op donderdag 23 april 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
check je post, ik krijg net een uitnodiging voor 16 mei, selectiedag voor 2voor12. Dus jij ook
Pff, lastig.quote:
Dan mogen jullie wel snel beginnen met het aanvragen van de benodigde visa.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal toch wel gauw 5/6 weken worden. Met 5 weken zou ik bij Lowlands kunnen zijn, bij 6 weken niet... En mijn moeder houdt er niet van om te haasten dus dat zal waarschijnlijk een laatste moment beslissing worden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf, trouwen? Jij? En ook nog zo'n kutkind erbij. Dan wil je zeker ook nog een huis met tuin en een Labrador?
Je mag toch googelenquote:Op vrijdag 24 april 2009 04:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, tof! Negeer de PM, extra informatie stond in de posts daarna2voor12 is wel retemoeilijk, maar een selectiedag kan geen kwaad
. De 16e kan ik voor zover ik weet ook gewoon
We hebben eerder een koe bij jullie horen loeien toen we in de tuin zaten. Was niet 's nachts welliswaar, maar dat was toen ook al gekquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
![]()
Oh, zal ik die PM maar even negeren dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 04:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, tof! Negeer de PM, extra informatie stond in de posts daarna2voor12 is wel retemoeilijk, maar een selectiedag kan geen kwaad
. De 16e kan ik voor zover ik weet ook gewoon
Nummer 2 is ook wel fijn jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, lastig.
1) De garantie dat ik mijn pensioen haal en er van kan genieten.
2) Een huisje in de middle of niks in Schotland of de Canadese Rockies. (Met geweer en hengel)
3) Een hele lieve vrouw die dat ook wil.
Zo iets?
Ik ken er maar weinig die in de middle of niks willen wonen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nummer 3 ook natuurlijk maar dat vind ik vanzelfsprekend
GeoCities, Xoom, Angelfire. Dat waren nog eens tijdenquote:Yahoo sluit internetmonument GeoCities
Bedoelde dat het vanzelfsprekend is een lieve vrouw te willen en dan ook nog ééntje die het met plan 2 eens isquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken er maar weinig die in de middle of niks willen wonen.
Werp je charmes in de strijd bij ElizabethRquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken er maar weinig die in de middle of niks willen wonen.
Ach, ik loop vanzelf wel een keer tegen de ideale vrouw aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoelde dat het vanzelfsprekend is een lieve vrouw te willen en dan ook nog ééntje die het met plan 2 eens is
Dat ze moeilijk te vinden zal zijn geloof ik best
Maar wellicht moet je dan dáár opzoek. Daar zijn ze wat meer gewend aan afgelegenheid.
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Werp je charmes in de strijd bij ElizabethR![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Werp je charmes in de strijd bij ElizabethR![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die was al getrouwd dacht ik
Daarom die charmes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Maar die was al getrouwd dacht ik
Onder de noemer "Alles kan stuk"?quote:
Vissen. Brrrrquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ik loop vanzelf wel een keer tegen de ideale vrouw aan.![]()
Maar ze moet wel kunnen vissen en schieten. Of het iig willen leren.
Ze mag de vis schoonmakenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vissen. Brrrr
Mogen ze niet gewoon mee en lekker een boek lezen dan?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder de noemer "Alles kan stuk"?
Deeltaak mag idd ook. Schieten en lezen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vissen. Brrrr
Mogen ze niet gewoon mee en lekker een boek lezen dan?
quote:
Nou........quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:18 schreef Soempie het volgende:
'Mogen ze..'
Ik ga al helemaal uit van een harem.![]()
Dat laatste dus. Daarom zou ik wel een huisje in een bos en aan een riviertje willen hebben. Als ik wakker word en denk dat er voor het avondeten vlees op tafel moet dan maak je het keukenraam open en schiet je een hert, Zin in vis. Dan de hengel in de rivier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef Soempie het volgende:
Hoe vis je dan eigenlijk? Bedoel je gewoon met een hengeltje langs de kant? Of op een boot? Of zo'n vlieggeval?
In Schotland heb ik een man gezien die met lieslaarzen in stromend water stond met z'n hengel en dat was wel tof.![]()
Niet het vissen zelf, maar wel het water en de keien waar je over kon lopen en de hangbrug.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Soempie het volgende:
Maar dat suffe zitten aan de kant van een sloot in Nederland.
Ook dát is leuk, vind ik. Vooral als het een flinke snoek of karper is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Soempie het volgende:
Maar dat suffe zitten aan de kant van een sloot in Nederland.
Ik heb 'm al gezegd wat het plan was.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef Soempie het volgende:
Dat is klote. Ga je nu iets anders bedenken voor de 25e? Of zeggen dat hij die avond niet meer vrij hoeft te houden?
Van wie?quote:
Toch niet die van jezelf he?quote:
Die hebben een mooie kerkquote:
Jaahaaaa....quote:
Nee de dochter van kennissen gaat trouwen, en daar gaan we even heenquote:
Wow, zelfs op zo'n flutfilmpje klinkt het mooi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Filmpje van gisteren van een van mn koorgenootjes die in het publiek stond
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden zoveel gasten te hebben. Zelfs mensen waar ze niet/ amper mee om gaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Nee de dochter van kennissen gaat trouwen, en daar gaan we even heenVanavond is een receptie maar ik ben niet uitgenodigd (en da's niet zo gek hoor, ik ga verder helemaal niet met haar om ofzo
Ik zou mezelf ook niet hebben uitgenodigd
)
Ik ga mee om de jurkquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden zoveel gasten te hebben. Zelfs mensen waar ze niet/ amper mee om gaan.
Maar wel leuk om een huwelijk bij te wonen. Jurk bewonderen enzo.
Dit bedoel ik niet lullig, maar juist positief. Dat het op zo'n filmpje nog over komt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wow, zelfs op zo'n flutfilmpje klinkt het mooi.![]()
Jeetje Etc, je hebt het er wel verdacht veel over!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga mee om de jurk![]()
![]()
Ideeen op doen![]()
Dat is dus iets wat ik zo zou kunnen doen tot ik uiteindelijk omval. Lekker de hele dag in de natuur. Zelf voor je eten zorgen. En 's-avonds met een goed boek voor de openhaard.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ken een aantal mensen in Canada die gewoon af en toe een weekend gaan vissen/jagen. Lijkt me echt tof(vissen iets meer dan jagen overigens)
Ik vatte het op als een compliment hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet lullig, maar juist positief. Dat het op zo'n filmpje nog over komt.
Ik had trouwens verwacht dat jullie op de trappen zouden staan. Neus naar de ub en dan de rest voor jullie, zodat het publiek meer zou zien.
Ik denk dat we Pitt maar moeten wijzen op de topics hier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje Etc, je hebt het er wel verdacht veel over!!
Klinkt erg mooi!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Filmpje van gisteren van een van mn koorgenootjes die in het publiek stond
Dat is zeker gaaf.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vatte het op als een compliment hoorwilde net dankjewel gaan zeggen
En ja, ik vond onze positie ook niet ideaal.... retekrap daar tussen al die meidenmaar alles voor de koningin he
Het A Capelllakoor (een beter selectiekoor van Bragi) mocht bij aankomst van de koningin binnen zingen, op de trappen in de grote hal. Dat was echt way cooler!!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is zeker gaaf.Ook een veel betere positie.
Ik voel me altijd heel 'bijzonder', als ik die trap af mag dalen.Dan ga ik ook altijd extra langzaam en rechtop lopen.
Ik was ook aangenaam verrastquote:
Als ik afstudeer is dat niet in Groningen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Als dan eindelijk de dag komt dat ik afstudeer.... dan ga ik echt zorgen dat ik een mooie foto op die trap maak!! Ik sta al bij tig vrienden daar op de foto, en nu wil IK in het midden met een bos bloemen
Een stuk steen met rode loper he.quote:
Dan kom je toch nog even naar Groningen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik afstudeer is dat niet in Groningen.![]()
Lijkt me echt heel gaaf om zo'n afstudeerfoto te hebben van jezelf.
In Nijmegen hebben ze alleen heel lelijke gebouwen. Net Zernike.
Wat is het grootste dat je ooit hebt neergeschoten trouwens?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Daarom zou ik wel een huisje in een bos en aan een riviertje willen hebben. Als ik wakker word en denk dat er voor het avondeten vlees op tafel moet dan maak je het keukenraam open en schiet je een hert, Zin in vis. Dan de hengel in de rivier.
Een groot hert. Daar hebben we met 4 man een aantal dagen goed van kunnen eten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is het grootste dat je ooit hebt neergeschoten trouwens?
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben eerder een koe bij jullie horen loeien toen we in de tuin zaten. Was niet 's nachts welliswaar, maar dat was toen ook al gek
Dat is zeker mooiquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Kijk, dit huisje zou ik wel willen hebben.![]()
[ afbeelding ]
Klik om te vergroten
Misschien moet C4 maar eens komen met z'n geweerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waarmaar dit is echt uren doorgegaan...
Dan loopt er nu vast ergens een klein kalfje in een wei.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waarmaar dit is echt uren doorgegaan...
Dat moet dan wel een verdomd grote koe zijn geweest want zoals ze al zei, er is geen weiland in de buurt. En dat kloptquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan loopt er nu vast ergens een klein kalfje in een wei.
Wijk is compleet omringd door weilanden. Dus als de wind maar goed staat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een verdomd grote koe zijn geweest want zoals ze al zei, er is geen weiland in de buurt. En dat klopt
Vorige keer was het ook al een raadsel
Ja maar het eerstvolgende weiland met koeien is echt een heel stuk verder. Bovendien was dit geluid zo hard dat het leek alsof het in de straat was.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wijk is compleet omringd door weilanden. Dus als de wind maar goed staat.
Dan wordt het tijd voor een carrieremove naar dierenartsquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar het eerstvolgende weiland met koeien is echt een heel stuk verder. Bovendien was dit geluid zo hard dat het leek alsof het in de straat was.
vind het wel een beetje freaky, wat nou als ik gek begin te worden![]()
Ik weet uit ervaring dat geluiden op een rare manier heel ver kunnen komen. Vooral snachts. Dan komt het kilometers ver. Dus je bent niet bezig met gek worden hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar het eerstvolgende weiland met koeien is echt een heel stuk verder. Bovendien was dit geluid zo hard dat het leek alsof het in de straat was.
vind het wel een beetje freaky, wat nou als ik gek begin te worden![]()
Als het hier windstil is hoor je soms ook geluiden van heel ver wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat geluiden op een rare manier heel ver kunnen komen. Vooral snachts. Dan komt het kilometers ver. Dus je bent niet bezig met gek worden hoor.
Toen ik nog in Weesp woonde (vroegah), was het ook regelmatig in de stad te horen terwijl het dichtsbijzijnde weiland zeker 800 meter verder op was. Niets nieuws dus. Een leuke combinatie tussen wind en het eventueel kunnen weerkaatsen tegen/via gebouwen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef MaJo het volgende:
Ja maar het is toch raar dat in de 20 jaar dat we hier wonen we nog nooit koeien hebben gehoord? Die ene keer met nem was anders, dat had ook een toeter ofzo kunnen zijn. Maar dit was 2 uur lang achter elkaar een hard geloei
We hebben het wel een paar keer gehoord hoor, toen. Maar als jij een koe hebt gehoord, dan is die koe er ook echt wel geweest hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef MaJo het volgende:
Ja maar het is toch raar dat in de 20 jaar dat we hier wonen we nog nooit koeien hebben gehoord? Die ene keer met nem was anders, dat had ook een toeter ofzo kunnen zijn. Maar dit was 2 uur lang achter elkaar een hard geloei
En misschien stond het hek van het weiland open. Komt het geluid ook verder.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben het wel een paar keer gehoord hoor, toen. Maar als jij een koe hebt gehoord, dan is die koe er ook echt wel geweest hoor
Dat komt dan omdat de koe ook verder komtquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En misschien stond het hek van het weiland open. Komt het geluid ook verder.
Die was misschien bezig om stiekem Wijk te verkennen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt dan omdat de koe ook verder komt
Noem maar een datum en tiijd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet C4 maar eens komen met z'n geweer
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die was misschien bezig om stiekem Wijk te verkennen.
OMGquote:
en dan ligt achter de heuvel of waar de fotograaf staat een stadquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Kijk, dit huisje zou ik wel willen hebben.![]()
[ afbeelding ]
Klik om te vergroten
whehequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan ligt achter de heuvel of waar de fotograaf staat een stad
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan ligt achter de heuvel of waar de fotograaf staat een stad
gheghequote:
rustig dorpje/stadje oké maar echt in the middle of nowherequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken het plekje. De buurman woont meer dan 1200 meter verder op. Eerste dorpje op 6 mijl.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
rustig dorpje/stadje oké maar echt in the middle of nowhere
quote:
Uitvoering door CCR? Is die beter dan de versie van Marvin?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Deze baas gaat zijn zonnebril opzetten en op de lauwe beats van "I heard it through the grapevine" door CCR heel stoer in de zon lopen
Ik zeg: anders/wellicht beter. Er zit wat meer rauw in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitvoering door CCR? Is die beter dan de versie van Marvin?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik twijfel er over om een kat te adopteren...
Doe jezelf een plezier en adopteer geen blinde, geestelijk gehandicapte kat met een waterhoofd. Ja, daar was gisteren een topic over in F&Fquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik twijfel er over om een kat te adopteren...
Dan ga ik het maar eens luisteren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg: anders/wellicht beter. Er zit wat meer rauw in.
Deze kat is een jaar of vijf en helemaal opgelapt door de dierenarts zonder bekende effecten. Veilige occassion lijkt mequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en adopteer geen blinde, geestelijk gehandicapte kat met een waterhoofd. Ja, daar was gisteren een topic over in F&F
Ah, ja lijk me redelijk veiligquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze kat is een jaar of vijf en helemaal opgelapt door de dierenarts zonder bekende effecten. Veilige occassion lijkt me
Weet niet of er nog APK op zit
quote:
graagquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- ik heb een versie van 11 minuten. Die kan ik ook even uploaden
thxquote:
Tim Kuik kan van mij een hele dikke vinger krijgen.quote:
Behalve als het een kip isquote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor maar zelden dat de bevalling een eitje was
hihiquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Behalve als het een kip is
Tevensen wat gaat het snel, dit topic!
Mooie uitvoering!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Behalve als het een kip is
Tevensen wat gaat het snel, dit topic!
Dacht ik ookquote:
Loopsequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dacht ik ook
Proud Mary van hun is ook goed
En nu ga ik dus lopen
Zo worden kuikentjes toch geworpen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan is het dacht ik ook geen bevalling meer
Waar valt een kip dan onder. Mijn biologie kennis laat me even in de steek.quote:
vogelsquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar valt een kip dan onder. Mijn biologie kennis laat me even in de steek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |