Mij ook, die wilde ik zeker doen. En ik mag de docent welquote:Op donderdag 23 april 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
Entertainment & Education lijkt me tof.
Goh, leuk! Welke?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me eergister ook ingeschreven voor een 2 jarige (deeltijd) opleiding
Nee, wij waren in Bredaquote:Op donderdag 23 april 2009 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cabaretprijs Theo Maassen gestolen
Nem... was jij dat?
Oh, ben jij er zo éénquote:Op donderdag 23 april 2009 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh trouwens
Tijdens de vroege uurtjes van de dag even een opleidingsklas iets vroeger wakker gemaakt en even een stukje met ze wezen wandelen.
MTS installatietechniekquote:
Dat is zo'n enorme deceptie altijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
wat is dit nou? Ik ben al de hele tijd in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag is
http://www.wotdayisit.com/quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
wat is dit nou? Ik ben al de hele tijd in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag is
quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 23 april 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
Reisbureau heeft teruggemaild en gaat het geld terugstorten
Weeknummer.nl vind ik hendig sjiek, want uitzendbureau's werken met weeknummers en dit scheelt een hoop moeitequote:
Ben ik nou cynisch als ik dat eerst nog maar eens moet zien? Het is dan wel een heel normaal reisbureau, niks raars aan, maar tochquote:
Ik ook.quote:
Ik overleef het wel hoor, het komt me eigenlijk wel goed uitquote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is zo'n enorme deceptie altijd.
Sterkte
Mijn Windows-klokje hielp me prima hoorquote:
Ik geloof dat ik de enige in de wereld ben die niet met weeknummers werkquote:
quote:
Na zoveel koffie slaap je toch niet meer?quote:
check je post, ik krijg net een uitnodiging voor 16 mei, selectiedag voor 2voor12. Dus jij ookquote:Op donderdag 23 april 2009 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na zoveel koffie slaap je toch niet meer?
quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige in de wereld ben die niet met weeknummers werk
Op de middelbare school al niet.
Neequote:Op donderdag 23 april 2009 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook nietheb het nut er echt nog nooit van ingezien
Precies jaquote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Ze kunnen wel zeggen: in week 22 is er een toets, maar uiteindelijk moet je toch gewoon de echte datum hebben?
Ik gebruik het ook niet. Kan veel makkelijker.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige in de wereld ben die niet met weeknummers werk
Op de middelbare school al niet.
De B staat voor Bravo? En waarom?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook niet. Kan veel makkelijker.![]()
231400Bapr09 t/m 081900Bmay09
Vooral op kantoren wordt er heel veel met weken gewerkt.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies janu heb ik wel het idee dat er vroeger meer met weken gewerkt werd, hoor daar nu eigenlijk nooit meer iets over. Komt denk ik ook omdat de semesters weer opgedeeld zijn in weken. Maar ook dan noemen ze altijd de data erbij
B= Zulu +2 (zomertijd)quote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De B staat voor Bravo? En waarom?
En dan kun je niet eens naar de selectie want je hebt een meet.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Absurd lange wachttijd trouwens voor een TV-spelletje
Meer als een jaar geloof ik
De selectie is om 14:00u, duurt ongeveer 2 uur en is in Hilversum. Dan kunnen we best op tijd bij de meet zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 14:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan kun je niet eens naar de selectie want je hebt een meet.
Ah, dan is het goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De selectie is om 14:00u, duurt ongeveer 2 uur en is in Hilversum. Dan kunnen we best op tijd bij de meet zijn
En dus misschien ook de selectie moet missen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
Alhoewel ik mij kan herinneren dat Tim de 16e misschien niet bij de meet kon zijn
Uhuhquote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dus misschien ook de selectie moet missen.
Anders zou het wel er sneu zijn. Lang moeten wachten en vervolgens niet mee kunnen doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh
Nu staat er bij dat we kunnen aangeven dan niet te kunnen en dan kan er een andere dag geplant worden
Eindelijk!quote:
Dat dacht ik nou ookquote:
Nee, ik heb afgelopen nacht gewerkt. Een opleidingsklas meegenomen op een vroege wandeling door de natuur. Oftewel, om 0300, onverwacht, uit hun bed geschopt en gezellig 25 km volledig bepakt marsen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook
ben je aan het werk?
Wat een verschrikking lijkt me datquote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen nacht gewerkt. Een opleidingsklas meegenomen op een vroege wandeling door de natuur. Oftewel, om 0300, onverwacht, uit hun bed geschopt en gezellig 25 km volledig bepakt marsen.
Ik wel!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een verschrikking lijkt me datwel een beetje bijgeslapen inmiddels?
Hou je niet van wandelen?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in jouw opleidingsklas zit
Ik ben blij dat ik daar geen last van heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier even klagen over ongesteld zijn? Buikpijn![]()
![]()
Die konden meteen na terugkomst verder met de geplande lessen. Ik ben weer lekker gaan slapen.quote:
wees blij inderdaad, is echt een rampquote:Op donderdag 23 april 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar geen last van heb.
Waarom kiezen mensen er ook alweer voor om in het leger te gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die konden meteen na terugkomst verder met de geplande lessen. Ik ben weer lekker gaan slapen.
Dus daar zit zelfs geen regelmatige planning in!? Het zit je ook niet mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
wees blij inderdaad, is echt een rampDacht dat ik deze keer de dag van buikpijn ontsprongen was, heb normaal last op de 2e/3e dag. Maar nee hoor, het komt gewoon een dagje later
Ik denk er aan terug als de leukste en spannendste tijd uit mijn Defensie tijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom kiezen mensen er ook alweer voor om in het leger te gaan![]()
Maar even serieus, is zo'n opleiding niet een hel?
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus daar zit zelfs geen regelmatige planning in!? Het zit je ook niet mee.
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]Blijkbaar niet nee
Maar ik hoop dat ik er dan wel een dag minder last van heb
Zul je zien dat ik nu tot maandag gewoon doodga van de pijn
Dat is mooiquote:Op donderdag 23 april 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk er aan terug als de leukste en spannendste tijd uit mijn Defensie tijd.
Ik ook nietquote:
Nee, nooit gedacht dat ik er mee zou stoppen. Slaapgebrek was eigenlijk wel het ergste wat ik me kan herinneren. Ik geloof tijdens het zwaarste stuk zo'n 6 uur slaap verdeeld over 3 dagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is mooiMaar nooit momenten gehad van WTF ik stop er echt nu mee?
Of valt het allemaal wel weer mee? Ik zie echt van die ontgroeningspraktijken voor me
Wat is het ergste wat je ooit hebt moeten doen bijvoorbeeld?
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Soempie het volgende:
ik heb m'n tentamen gehaald. Het belangrijkste tentamen van het jaar.
Nu mag ik volgend jaar gewoon alle vakken volgen.
Ik zou dat slaapgebrek echt slecht trekken, denk dat ik ook spontaan in huilen uit zou barstenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, nooit gedacht dat ik er mee zou stoppen. Slaapgebrek was eigenlijk wel het ergste wat ik me kan herinneren. Ik geloof tijdens het zwaarste stuk zo'n 6 uur slaap verdeeld over 3 dagen.
Ook had ik niet echt problemen met de mededeling dat we vrolijk weer het veld in zouden gaan terwijl wij voor ons legering gebouw langs liepen na 10 dagen in het veld. Enkele collega's begonnen echter spontaan te janken.
Ergste was het gevoel toen ik tijdens een overlevings opleiding een emmer wurmen kreeg wat als avond eten zou dienen. Maar na de eerste hap was dat gevoel voorbij. Smaakt best als ze gebakken zijn.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Soempie het volgende:
De mensen die het wel trokken namen de anderen op sleeptouw. Goed teamwordk dus. Op één na heeft dan ook iedereen uit mijn klas het gehaald. De afvaller was een vrouw die na 2 km lopen al begon te huilen dat ze het niet aan kon.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou dat slaapgebrek echt slecht trekken, denk dat ik ook spontaan in huilen uit zou barstenHoe ging men daar onderling mee om? Werd je erop aangekeken als je het niet trok of snapte men dat wel van elkaar?
En iew dat van die wormen is wel heel goorIk zou het laten staan denk ik
Eigenlijk best wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
GefeliciteerdDat is wel een feestje waard
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Soempie het volgende:
Die man heeft wel een flinke fantasie zeg.quote:
Ik gebruik de Nuvaringquote:Op donderdag 23 april 2009 16:56 schreef Soempie het volgende:
Komt die buikpijn niet van de pil trouwens? Ik had nooit last van buikpijn tijdens ongesteld zijn, maar sinds ik de pil slik dus wel.Ook ooit tussendoor even met de pil gestopt en toen had ik nergens last meer van.
Terwijl ik ook verhalen hoor dat de pil juist wordt voorgeschreven bij buikpijn.
Als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik me alleen regelmatig moet scheren.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik de NuvaringMaar ben juist aan de pil gegaan inderdaad voor de buikpijn. Vroeger verging ik een week lang van de pijn, kon helemaal niets meer
Lag dagen te janken op bed
Dus wat dat betreft is het nu wel een stuk beter. Nog 1 of 2 dagen helse pijn
1 minuut maar!?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, de koningin is echt een kleine oude vrouwen ik heb dr nauwelijks kunnen zien omdat we vreselijk opeengepakt op de loggia (veranda?) van het Academiegebouw stonden....
De koning en koningin van Zweden kon ik wel zien, zagen eruit als lieve mensen
Maargoed, na 2 uur voorbereiding was dat minuutje zingen wel een beetje vlug voorbij
Heb je wel goeie pilletjes tegen die buikpijn dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik de NuvaringMaar ben juist aan de pil gegaan inderdaad voor de buikpijn. Vroeger verging ik een week lang van de pijn, kon helemaal niets meer
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 minuut maar!?![]()
Geen wonder dat ik jullie niet kon terug vinden in het programma van het Staatsbezoek.
Damn nicequote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Soempie het volgende:
Ik had nog nooit van de Nuvaring gehoord.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort. Heb je verder nog iets meegekregen van wat er was? Of was het alleen zingen en daarna weer naar huis?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, na 2 uur voorbereiding was dat minuutje zingen wel een beetje vlug voorbij
Wat je zegt.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik me alleen regelmatig moet scheren.
Bleven ze wel staan luisteren terwijl jullie zongen, of waren jullie het "achtergrond" muziekje?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja het was ook wat kort dag qua planning geloof ik hoor.... het koor dat binnen voor de royals zong moest ook helemaal doorgegeven worden aan de AIVD
maar wij stonden buiten dus hoefde dat niet
Nopequote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je wel goeie pilletjes tegen die buikpijn dan?![]()
Ik kreeg Naproxen van de dokter, dat hielp goed
Idd, als ik al denk wat een flinke bolus kan veroorzaken.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat je zegt.
En vergeet kinderen baren niet. Dat is toch net wat anders dat even op de pot zitten.
Voel je niets vanquote:Op donderdag 23 april 2009 17:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van de Nuvaring gehoord.Is dat niet vreselijk onhandig/ te voelen als je seks hebt? Of mag ik dat niet vragen.
Mehehequote:Op donderdag 23 april 2009 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idd, als ik al denk wat een flinke bolus kan veroorzaken.![]()
Dan toch maar een keer schrijven; respect voor vrouwen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe
Ik heb ooit van de dokter gehoord dat de krampen die ik heb te vergelijken zijn met weeën, maar dan nog 10x sterker
Ze bleven wel netjes staan luisteren jaquote:Op donderdag 23 april 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bleven ze wel staan luisteren terwijl jullie zongen, of waren jullie het "achtergrond" muziekje?
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voel je niets vanZoals ik als hij niet
Bovendien kun je hem 3 uur uithalen
Eén voordeel dan. Eventueel ooit een baby werpen wordt een eitje voor je.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel dan. Eventueel ooit een baby werpen wordt een eitje voor je.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel dan. Eventueel ooit een baby werpen wordt een eitje voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |