Mij ook, die wilde ik zeker doen. En ik mag de docent welquote:Op donderdag 23 april 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
Entertainment & Education lijkt me tof.
Goh, leuk! Welke?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me eergister ook ingeschreven voor een 2 jarige (deeltijd) opleiding
Nee, wij waren in Bredaquote:Op donderdag 23 april 2009 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cabaretprijs Theo Maassen gestolen
Nem... was jij dat?
Oh, ben jij er zo éénquote:Op donderdag 23 april 2009 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh trouwens
Tijdens de vroege uurtjes van de dag even een opleidingsklas iets vroeger wakker gemaakt en even een stukje met ze wezen wandelen.
MTS installatietechniekquote:
Dat is zo'n enorme deceptie altijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
wat is dit nou? Ik ben al de hele tijd in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag is
http://www.wotdayisit.com/quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
wat is dit nou? Ik ben al de hele tijd in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag is
quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 23 april 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
Reisbureau heeft teruggemaild en gaat het geld terugstorten
Weeknummer.nl vind ik hendig sjiek, want uitzendbureau's werken met weeknummers en dit scheelt een hoop moeitequote:
Ben ik nou cynisch als ik dat eerst nog maar eens moet zien? Het is dan wel een heel normaal reisbureau, niks raars aan, maar tochquote:
Ik ook.quote:
Ik overleef het wel hoor, het komt me eigenlijk wel goed uitquote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is zo'n enorme deceptie altijd.
Sterkte
Mijn Windows-klokje hielp me prima hoorquote:
Ik geloof dat ik de enige in de wereld ben die niet met weeknummers werkquote:
quote:
Na zoveel koffie slaap je toch niet meer?quote:
check je post, ik krijg net een uitnodiging voor 16 mei, selectiedag voor 2voor12. Dus jij ookquote:Op donderdag 23 april 2009 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na zoveel koffie slaap je toch niet meer?
quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige in de wereld ben die niet met weeknummers werk
Op de middelbare school al niet.
Neequote:Op donderdag 23 april 2009 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook nietheb het nut er echt nog nooit van ingezien
Precies jaquote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Ze kunnen wel zeggen: in week 22 is er een toets, maar uiteindelijk moet je toch gewoon de echte datum hebben?
Ik gebruik het ook niet. Kan veel makkelijker.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige in de wereld ben die niet met weeknummers werk
Op de middelbare school al niet.
De B staat voor Bravo? En waarom?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook niet. Kan veel makkelijker.![]()
231400Bapr09 t/m 081900Bmay09
Vooral op kantoren wordt er heel veel met weken gewerkt.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies janu heb ik wel het idee dat er vroeger meer met weken gewerkt werd, hoor daar nu eigenlijk nooit meer iets over. Komt denk ik ook omdat de semesters weer opgedeeld zijn in weken. Maar ook dan noemen ze altijd de data erbij
B= Zulu +2 (zomertijd)quote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De B staat voor Bravo? En waarom?
En dan kun je niet eens naar de selectie want je hebt een meet.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Absurd lange wachttijd trouwens voor een TV-spelletje
Meer als een jaar geloof ik
De selectie is om 14:00u, duurt ongeveer 2 uur en is in Hilversum. Dan kunnen we best op tijd bij de meet zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 14:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan kun je niet eens naar de selectie want je hebt een meet.
Ah, dan is het goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De selectie is om 14:00u, duurt ongeveer 2 uur en is in Hilversum. Dan kunnen we best op tijd bij de meet zijn
En dus misschien ook de selectie moet missen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
Alhoewel ik mij kan herinneren dat Tim de 16e misschien niet bij de meet kon zijn
Uhuhquote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dus misschien ook de selectie moet missen.
Anders zou het wel er sneu zijn. Lang moeten wachten en vervolgens niet mee kunnen doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh
Nu staat er bij dat we kunnen aangeven dan niet te kunnen en dan kan er een andere dag geplant worden
Eindelijk!quote:
Dat dacht ik nou ookquote:
Nee, ik heb afgelopen nacht gewerkt. Een opleidingsklas meegenomen op een vroege wandeling door de natuur. Oftewel, om 0300, onverwacht, uit hun bed geschopt en gezellig 25 km volledig bepakt marsen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook
ben je aan het werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |