Hou je helemaal niet van strips?quote:
Wel hoorquote:
Dynasty is een luxe Kantonees, Vietnamees, Thais restaurant in de Reguliersdwarsstraat. Super eten, alleen erg prijzig. Kom ik eigenlijk niet vaak, maar nu jij rijk bent!?quote:
en het is een soapquote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dynasty is een luxe Kantonees, Vietnamees, Thais restaurant in de Reguliersdwarsstraat. Super eten, alleen erg prijzig. Kom ik eigenlijk niet vaak, maar nu jij rijk bent!?![]()
![]()
![]()
Trouwens al iets meer bekend over de 16de?
Oeh klinkt goedquote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dynasty is een luxe Kantonees, Vietnamees, Thais restaurant in de Reguliersdwarsstraat. Super eten, alleen erg prijzig. Kom ik eigenlijk niet vaak, maar nu jij rijk bent!?![]()
![]()
![]()
Trouwens al iets meer bekend over de 16de?
Maar niet van Lush.quote:
Ik geef je gelijk. Als ik moest kiezen tussen Werchter en Dynasty, zou ik ook kiezen voor Werchter.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
Oeh klinkt goedHelaas is die rijkdom maar van korte duur ben ik bang
Werchter moet nog betaald worden en Lowlands nog aangeschaft...
We wachten af.quote:Ik zal nog even contact opnemen met PS
Ja, geeft een leuk kijkje in de keuken van de Luchtmacht.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ben je daar blij mee?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, geeft een leuk kijkje in de keuken van de Luchtmacht.
Dat weet ik zo net nog niet. De PVDA is weer erg kont draaierig de laatste tijd.quote:
PVDA is altijd al draaierigquote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. De PVDA is weer erg kont draaierig de laatste tijd.![]()
Maar ik hoop van wel. De beste keus op dit moment.
quote:
Uitleg aubquote:Op woensdag 22 april 2009 18:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
failvraag.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
Pvdaik heb niet snel een hekel aan een partij maar wat zijn dat een stel opportunistische draaikonten
Inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of ze nou in de oppositie of coalitie zitten, het maakt geen zak uit. Zo de wind draait zo draait de Pvda.
Dat vind ik het grote nadeel aan de NL politiek. De meeste kamerleden doen alles voor de publiciteit. Maar als "Jan Modaal" iets nodig heeft, waar de tv/radio geen aandacht voor heeft, geeft men niet thuis.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaadgruwelijk irritante partij
en wouter bos is helemaal vervelend. Altijd met een chagrijnig ponum rondlopen en zodra er een camera in de buurt is meteen dat neplachje
hij was sowieso tijdens mijn stage nauwelijks in de kamer te vinden. Alleen bij debatten waarvan hij verwachtte dat er wel eens cameraploegen op af konden komensowieso meer kamerleden dat zien doen...
verzin jij maar een vraag dan. lekker belangrijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef MaJo het volgende:
Ofyles, volgens mij was mijn antwoord juist in de AKQ...
Voor dat je andere opmerkingen plaatst. Geef dan eerst een antwoord op vragen die over andere geplaatste opmerkingen gesteld zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
verzin jij maar een vraag dan. lekker belangrijk.
Nou ja toch vrij belangrijk of je iets goed hebt of niet lijkt mequote:Op woensdag 22 april 2009 19:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
verzin jij maar een vraag dan. lekker belangrijk.
Helemaal goedquote:Op woensdag 22 april 2009 19:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zo goed dan? jij een puntje erbij en kraaksandaal stelt de nieuwe vraag.
quote:
Ga je ook nog antwoord geven op mijn vragen?quote:
De lekker wijf opmerking deed het hem he?quote:
Geen antwoord FunkyHomosapien?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je ook nog antwoord geven op mijn vragen?
Ja lekker, ik volg je.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef MaJo het volgende:
Cobra, kom je een saffie doen?
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je geen bergen werk te doen?
quote:
Dat probeer ik juist even te ontwijkenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je geen bergen werk te doen?
We waren al uitgerookt tochquote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak als iemand samen met mij een saffie aan het roken is.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat probeer ik juist even te ontwijken
De vorige keer was ik te snel. Nu jij dus!quote:
Mag ik ook eensquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo en Yuri, doegie. Ik ga er vandoor, om 0200 gaat mijn wekker weer voor een leuke oefening.
Gaat helemaal goed komen. Weer wat nieuwe collega's het vuur aan de schenen leggen.quote:
Hopen dat de PvdA hard afgaat in de verkiezingen die er komen, daar zitten lullers en zakkenvullers in één.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. De PVDA is weer erg kont draaierig de laatste tijd.![]()
Maar ik hoop van wel. De beste keus op dit moment.
Rob Stenders zou die grap gemaakt kunnen hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
Oh, alvast een opmerking: een ijswereld genaamd Hoth?
Nooit grappig
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Zo, The Empire Strikes Back even kijken
Dat weet ikquote:Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rob Stenders zou die grap gemaakt kunnen hebben.![]()
Ik ook overigens.
Geen idee was zelf ook een tijdje niet aanwezig dusquote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
'Avond
heb ik nog wat gemist de laatste tijd? Geen zin om terug te lezen
Same herequote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen idee was zelf ook een tijdje niet aanwezig dus
Echt heel treurig. Nooit verwacht dat het ineens rap naar beneden zou gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1186105.ece
Ja, is idd snel gegaanquote:Op woensdag 22 april 2009 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt heel treurig. Nooit verwacht dat het ineens rap naar beneden zou gaan.
Denk het wel ja... Nooit volkskrant gelezen? Of DWDD gekeken? Daar zat ie bijna elke week in.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
ben ik nou de enige die hem niet kent?
nee en neequote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk het wel ja... Nooit volkskrant gelezen? Of DWDD gekeken? Daar zat ie bijna elke week in.
Ah, je hebt je kaartje dus weer gevondenquote:Op donderdag 23 april 2009 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, terug van Theo Maassen, die goed wasnu nog wat lezen en dan morgen naar De Dijk
Dat van Martin Bril verbaasd me niets eigenlijk. Het is veel in de media geweest de afgelopen 2 weken, dat het slecht ging, en op zijn columnplek stond al een 'vandaag geen Martin Bril'
Nee, niet weggaan. Aanpakken zoals de Guardia Civil dat doet. Veeg de straten schoon!quote:Op donderdag 23 april 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
Godsgruwelijke irritante kutpubers in de AKQ![]()
ik ben weg
Als je van te voren weet dat je geen nieuwe vraag wilt of gaat stellen, is het niet netjes om de vraag wel te beantwoorden en de rest van de AKQ met het probleem van geen nieuwe vraag te laten zitten.quote:
Volgens mij zit je er nog steeds.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
Godsgruwelijke irritante kutpubers in de AKQ![]()
ik ben weg
quote:Op donderdag 23 april 2009 02:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
of je doet ff chill
stressed people![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1186105.ece
Tering.. die moet lenig zijn. Of heeft (had) een enorme leuter.quote:A man has been hospitalised after biting off his own penis.
The man (26), a resident of Brooklyn, New York, was discovered by police behind a building, bleeding profusely.
He was found to have bitten off the tip (presumably the glans) of his own penis, apparently by contortion.
He is now recovering in hospital. It is not clear what became of the portion of his penis he gnashed off.
Police are frank about the mystifying nature of the case: “How he did it? Limber, I guess. Not the work of a sane mind.”
He was previously accused of violating a 13-year-old girl, and was later sentenced to two months for misdemeanours.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tering.. die moet lenig zijn. Of heeft (had) een enorme leuter.
Hoe voorspelbaar. (in geval GB)quote:Alleen hier: Zij dikker dan hij
In West-Europa vallen alleen in Nederland vrouwen vaker in de categorie overgewicht dan mannen. De Britse, Griekse en Portugese vrouwen komen enigszins in de buurt. Dat bleek woensdag uit een Frans onderzoek naar gewicht in vijftien Europese landen.
Frankrijk is het enige land, waar beide sekses hoofdzakelijk in de categorie 'normaal' gewicht vallen. Onder normaal gewicht wordt een Body Mass Index (BMI) van 18,5 tot 24,9 verstaan. Dat wordt berekend door het gewicht te delen door het kwadraat van de lengte. Een BMI boven de 25 geldt als overgewicht en boven de 30 is zwaarlijvig of vetzuchtig.
Ideaal
De Franse mannen zijn samen met de Nederlandse mannen het slankst van Europa. Frankrijk herbergt tevens het hoogste percentage vrouwen met ondergewicht. De helft van hen ziet zichzelf echter niet zo. "Dit laat zien dat wat mensen als ideaal gewicht zien in Frankrijk lager is dan in andere landen", aldus een onderzoeker van het Nationale Instituut voor Demografische Studies (INED) in Parijs. Het omgekeerde is het geval in onder meer Groot-Brittannië, Spanje en Portugal, waar veel vrouwen die zichzelf als zeer slank bestempelen, dat niet zijn.
Media & Reclame, Entertainment & Education en daarbij twee verplichte vakken (Strategisch management en mediaproductie)quote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef Soempie het volgende:
Welke minors heb je gekozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |