Dat vind ik het grote nadeel aan de NL politiek. De meeste kamerleden doen alles voor de publiciteit. Maar als "Jan Modaal" iets nodig heeft, waar de tv/radio geen aandacht voor heeft, geeft men niet thuis.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaadgruwelijk irritante partij
en wouter bos is helemaal vervelend. Altijd met een chagrijnig ponum rondlopen en zodra er een camera in de buurt is meteen dat neplachje
hij was sowieso tijdens mijn stage nauwelijks in de kamer te vinden. Alleen bij debatten waarvan hij verwachtte dat er wel eens cameraploegen op af konden komensowieso meer kamerleden dat zien doen...
verzin jij maar een vraag dan. lekker belangrijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef MaJo het volgende:
Ofyles, volgens mij was mijn antwoord juist in de AKQ...
Voor dat je andere opmerkingen plaatst. Geef dan eerst een antwoord op vragen die over andere geplaatste opmerkingen gesteld zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
verzin jij maar een vraag dan. lekker belangrijk.
Nou ja toch vrij belangrijk of je iets goed hebt of niet lijkt mequote:Op woensdag 22 april 2009 19:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
verzin jij maar een vraag dan. lekker belangrijk.
Helemaal goedquote:Op woensdag 22 april 2009 19:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zo goed dan? jij een puntje erbij en kraaksandaal stelt de nieuwe vraag.
quote:
Ga je ook nog antwoord geven op mijn vragen?quote:
De lekker wijf opmerking deed het hem he?quote:
Geen antwoord FunkyHomosapien?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je ook nog antwoord geven op mijn vragen?
Ja lekker, ik volg je.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef MaJo het volgende:
Cobra, kom je een saffie doen?
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je geen bergen werk te doen?
quote:
Dat probeer ik juist even te ontwijkenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je geen bergen werk te doen?
We waren al uitgerookt tochquote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak als iemand samen met mij een saffie aan het roken is.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat probeer ik juist even te ontwijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |