Werp je charmes in de strijd bij ElizabethRquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken er maar weinig die in de middle of niks willen wonen.
Ach, ik loop vanzelf wel een keer tegen de ideale vrouw aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoelde dat het vanzelfsprekend is een lieve vrouw te willen en dan ook nog ééntje die het met plan 2 eens is
Dat ze moeilijk te vinden zal zijn geloof ik best
Maar wellicht moet je dan dáár opzoek. Daar zijn ze wat meer gewend aan afgelegenheid.
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Werp je charmes in de strijd bij ElizabethR![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Werp je charmes in de strijd bij ElizabethR![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die was al getrouwd dacht ik
Daarom die charmes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Maar die was al getrouwd dacht ik
Onder de noemer "Alles kan stuk"?quote:
Vissen. Brrrrquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ik loop vanzelf wel een keer tegen de ideale vrouw aan.![]()
Maar ze moet wel kunnen vissen en schieten. Of het iig willen leren.
Ze mag de vis schoonmakenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vissen. Brrrr
Mogen ze niet gewoon mee en lekker een boek lezen dan?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder de noemer "Alles kan stuk"?
Deeltaak mag idd ook. Schieten en lezen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vissen. Brrrr
Mogen ze niet gewoon mee en lekker een boek lezen dan?
quote:
Nou........quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:18 schreef Soempie het volgende:
'Mogen ze..'
Ik ga al helemaal uit van een harem.![]()
Dat laatste dus. Daarom zou ik wel een huisje in een bos en aan een riviertje willen hebben. Als ik wakker word en denk dat er voor het avondeten vlees op tafel moet dan maak je het keukenraam open en schiet je een hert, Zin in vis. Dan de hengel in de rivier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef Soempie het volgende:
Hoe vis je dan eigenlijk? Bedoel je gewoon met een hengeltje langs de kant? Of op een boot? Of zo'n vlieggeval?
In Schotland heb ik een man gezien die met lieslaarzen in stromend water stond met z'n hengel en dat was wel tof.![]()
Niet het vissen zelf, maar wel het water en de keien waar je over kon lopen en de hangbrug.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Soempie het volgende:
Maar dat suffe zitten aan de kant van een sloot in Nederland.
Ook dát is leuk, vind ik. Vooral als het een flinke snoek of karper is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Soempie het volgende:
Maar dat suffe zitten aan de kant van een sloot in Nederland.
Ik heb 'm al gezegd wat het plan was.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef Soempie het volgende:
Dat is klote. Ga je nu iets anders bedenken voor de 25e? Of zeggen dat hij die avond niet meer vrij hoeft te houden?
Van wie?quote:
Toch niet die van jezelf he?quote:
Die hebben een mooie kerkquote:
Jaahaaaa....quote:
Nee de dochter van kennissen gaat trouwen, en daar gaan we even heenquote:
Wow, zelfs op zo'n flutfilmpje klinkt het mooi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Filmpje van gisteren van een van mn koorgenootjes die in het publiek stond
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden zoveel gasten te hebben. Zelfs mensen waar ze niet/ amper mee om gaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Nee de dochter van kennissen gaat trouwen, en daar gaan we even heenVanavond is een receptie maar ik ben niet uitgenodigd (en da's niet zo gek hoor, ik ga verder helemaal niet met haar om ofzo
Ik zou mezelf ook niet hebben uitgenodigd
)
Ik ga mee om de jurkquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden zoveel gasten te hebben. Zelfs mensen waar ze niet/ amper mee om gaan.
Maar wel leuk om een huwelijk bij te wonen. Jurk bewonderen enzo.
Dit bedoel ik niet lullig, maar juist positief. Dat het op zo'n filmpje nog over komt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wow, zelfs op zo'n flutfilmpje klinkt het mooi.![]()
Jeetje Etc, je hebt het er wel verdacht veel over!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga mee om de jurk![]()
![]()
Ideeen op doen![]()
Dat is dus iets wat ik zo zou kunnen doen tot ik uiteindelijk omval. Lekker de hele dag in de natuur. Zelf voor je eten zorgen. En 's-avonds met een goed boek voor de openhaard.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ken een aantal mensen in Canada die gewoon af en toe een weekend gaan vissen/jagen. Lijkt me echt tof(vissen iets meer dan jagen overigens)
Ik vatte het op als een compliment hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet lullig, maar juist positief. Dat het op zo'n filmpje nog over komt.
Ik had trouwens verwacht dat jullie op de trappen zouden staan. Neus naar de ub en dan de rest voor jullie, zodat het publiek meer zou zien.
Ik denk dat we Pitt maar moeten wijzen op de topics hier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje Etc, je hebt het er wel verdacht veel over!!
Klinkt erg mooi!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Filmpje van gisteren van een van mn koorgenootjes die in het publiek stond
Dat is zeker gaaf.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vatte het op als een compliment hoorwilde net dankjewel gaan zeggen
En ja, ik vond onze positie ook niet ideaal.... retekrap daar tussen al die meidenmaar alles voor de koningin he
Het A Capelllakoor (een beter selectiekoor van Bragi) mocht bij aankomst van de koningin binnen zingen, op de trappen in de grote hal. Dat was echt way cooler!!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is zeker gaaf.Ook een veel betere positie.
Ik voel me altijd heel 'bijzonder', als ik die trap af mag dalen.Dan ga ik ook altijd extra langzaam en rechtop lopen.
Ik was ook aangenaam verrastquote:
Als ik afstudeer is dat niet in Groningen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Als dan eindelijk de dag komt dat ik afstudeer.... dan ga ik echt zorgen dat ik een mooie foto op die trap maak!! Ik sta al bij tig vrienden daar op de foto, en nu wil IK in het midden met een bos bloemen
Een stuk steen met rode loper he.quote:
Dan kom je toch nog even naar Groningen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik afstudeer is dat niet in Groningen.![]()
Lijkt me echt heel gaaf om zo'n afstudeerfoto te hebben van jezelf.
In Nijmegen hebben ze alleen heel lelijke gebouwen. Net Zernike.
Wat is het grootste dat je ooit hebt neergeschoten trouwens?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Daarom zou ik wel een huisje in een bos en aan een riviertje willen hebben. Als ik wakker word en denk dat er voor het avondeten vlees op tafel moet dan maak je het keukenraam open en schiet je een hert, Zin in vis. Dan de hengel in de rivier.
Een groot hert. Daar hebben we met 4 man een aantal dagen goed van kunnen eten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is het grootste dat je ooit hebt neergeschoten trouwens?
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben eerder een koe bij jullie horen loeien toen we in de tuin zaten. Was niet 's nachts welliswaar, maar dat was toen ook al gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |