quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel dan. Eventueel ooit een baby werpen wordt een eitje voor je.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel dan. Eventueel ooit een baby werpen wordt een eitje voor je.
Ik heb erger gehoord en gebruikt.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry trouwens dat ik de "defensie" term voor bevallen heb gebruikt.
Eens moet de eerste keer zijn hequote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor maar zelden dat de bevalling een eitje was
Perfecte omschrijvingquote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry trouwens dat ik de "defensie" term voor bevallen heb gebruikt.
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb erger gehoord en gebruikt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Perfecte omschrijvingZo noem ik het ook altijd
Bevallingsverhalen zijn volgens mij de beste manier van anti-conceptiequote:Op donderdag 23 april 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben geloof ik echt gezegend danHeb zelden last van m'n menstruatie, alleen af en toe een zeurderig gevoel in m'n buik.
En wat betreft kinderen krijgen: hoe meer verhalen ik hoor/lees van pijn en verschrikkelijke bevallingen, hoe meer ik iets heb van: ehm... nee![]()
![]()
Oeh dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bevallingsverhalen zijn volgens mij de beste manier van anti-conceptie
Wat nou als blijkt dat het gewoon een urban legend is, net als dat sinterklaas niet bestaat, dat alle vrouwen ons dit gewoon wijsmaken![]()
Dan is het de beste Hoax ter wereld.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat nou als blijkt dat het gewoon een urban legend is, net als dat sinterklaas niet bestaat, dat alle vrouwen ons dit gewoon wijsmaken![]()
Dat bewijst dan hoe dom vrouwen kunnen zijn. Hun eigen soort een beetje lopen bangmakenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar praat je later wel anders overquote:Op donderdag 23 april 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben geloof ik echt gezegend danHeb zelden last van m'n menstruatie, alleen af en toe een zeurderig gevoel in m'n buik.
En wat betreft kinderen krijgen: hoe meer verhalen ik hoor/lees van pijn en verschrikkelijke bevallingen, hoe meer ik iets heb van: ehm... nee![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Disclaimer
Ik bedoel daarmee natuurlijk niet mee dat vrouwen in het algemeen dom zijn
Vertel:quote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Daar praat je later wel anders over
oh vastquote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Daar praat je later wel anders over
Oh en dat dat laatste eigenlijk niet waar is maar het inzetten om hem bang te maken?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bewijst dan hoe dom vrouwen kunnen zijn. Hun eigen soort een beetje lopen bangmaken![]()
Als je als vrouw nou iets over de consequenties voor de man zou zeggen..zoals "je hebt de komende 18 jaar geen tijd voor je vrienden, voetbal en je auto"...dan had dat slim geweest
M'n moeder zegt altijd dat het een makkie was.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor maar zelden dat de bevalling een eitje was
Ik was ook een makkiequote:Op donderdag 23 april 2009 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat het een makkie was.Was ook in 2 uur gepiept.
Uhuh, het was een anticonceptiemiddel toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh en dat dat laatste eigenlijk niet waar is maar het inzetten om hem bang te maken?
Mijn broer is een maand te laat geborenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik was sowieso al lastig, ik bleef nog even 2 weken zitten
Liefde maakt de wereld weer goedquote:Op donderdag 23 april 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh vastVooral gezien het feit dat m'n vriend en ik al een naam voor onze eventuele toekomstige zoon hebben
Arme wereld die onze kutkinderen gaat meemaken
18 jaar!? Mij is verteld dat het veel langer zou zijn!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bewijst dan hoe dom vrouwen kunnen zijn. Hun eigen soort een beetje lopen bangmaken![]()
Als je als vrouw nou iets over de consequenties voor de man zou zeggen..zoals "je hebt de komende 18 jaar geen tijd voor je vrienden, voetbal en je auto"...dan had dat slim geweest
Preciesquote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh, het was een anticonceptiemiddel toch?
Liefde wel, maar die kutkinderen van hen verpesten alles weer.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Liefde maakt de wereld weer goed
Dan heb jij hele sadistische mensen om je heenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
18 jaar!? Mij is verteld dat het veel langer zou zijn!
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies
"Ja schatje je weet dat ik zwanger kan raken en dat je dan geen leven meer hebt he"![]()
"Uh nee laat maar, heb toch hoofdpijn"
Ook met de aanwezigheid van onze kutkinderen?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Liefde maakt de wereld weer goed
[..]
Precies
"Ja schatje je weet dat ik zwanger kan raken en dat je dan geen leven meer hebt he"![]()
"Uh nee laat maar, heb toch hoofdpijn"
Ik was de eerste.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was ook een makkieMaar was dan ook de derde
De eerste schijnt het ergst te zijn
[..]
Precies
Wat overigens geen geldig excuus meer is. Dan moet je juist aan sex doen. Endorfine FTWquote:"Uh nee laat maar, heb toch hoofdpijn"
Wow dan is dat wel een supersonische bevallingquote:
Ik zou geen nee zeggen, maar ik weet nog wel een aantal anderen die mij mogen insmeren hoorquote:
Ik ook. Met mijn kont eerst. "Hello world, kiss my ass !"quote:
Brad Pitt staat ook gewoon in het lijstje hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen, maar ik weet nog wel een aantal anderen die mij mogen insmeren hoor
Ja nee die dan weer net nietquote:Op donderdag 23 april 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brad Pitt staat ook gewoon in het lijstje hoor
Was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |