quote:
Films zijn gewoon niet engquote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Het was niet zozeer dat wat ze lieten zien maar juist de dingen die ze níet lieten zien
Ik ben me trouwens de tering geschrokken tijdens het kijken van The Gremlins in de bioscoop. Toen zon kut beest uit een keukenkastje sprong. Ik dacht dat ik een hartverknettering kreeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Het probleem was niet de film maar mijn geweldige overactieve fantasie
Das meestal zo je ziet het van mijlen ver aankomen maar je schrikt alsnogquote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets had ik met een scene van I Am LegendIk wist dat er iets zou komen, en toen kwam het, en ik schrok me alsnog de tiefus
Nog lang van gedroomd? Die Gremlin heeft mij nog zeker 2 nachten bezocht.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets had ik met een scene van I Am LegendIk wist dat er iets zou komen, en toen kwam het, en ik schrok me alsnog de tiefus
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Das meestal zo je ziet het van mijlen ver aankomen maar je schrikt alsnog
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog lang van gedroomd? Die Gremlin heeft mij nog zeker 2 nachten bezocht.
Gewoon doorkijken. Ik ben nu halverwege seizoen 4.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer een beetje Lost aan het doenNu met fluisterende stemmen
Dit is echt niet mijn favoriete serie hoor
ik heb nooit nachtmerriesquote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog lang van gedroomd? Die Gremlin heeft mij nog zeker 2 nachten bezocht.
daar ben ik volgens mij achter gebleven ergensquote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken. Ik ben nu halverwege seizoen 4.![]()
Al bijna 5 afleveringen gekeken vanavond.
Ik ook nooit behalve die over de Gremlins.quote:
Ik zelden. En vaak is Pitt dan het 'slachtoffer' omdat ik dan onrustig slaapquote:
Vaak blauwe plekken zonder dat hij weet hoe dat komt?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zelden. En vaak is Pitt dan het 'slachtoffer' omdat ik dan onrustig slaap
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik druk 'm eerder tegen de muur en pik de rest van het bed in
Zo hoort hetquote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Tegenwoordig steeds minderHij kroop wel eens uit bed om een sigaretje te roken, maar nu drukt hij me gewoon aan de kant
Battle in the bed.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
Can't blame himIk pik ook dekens terug als hij zich erin heeft gerold
Gewoon 2 losse dekens nemenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
Can't blame himIk pik ook dekens terug als hij zich erin heeft gerold
Ik wel maar niet van films.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Maar eerst ga ik MaJo maar even wakker maken. Die ligt, denk ik, nog te slapen op een bankje in het park.![]()
Kan ik zometeen even bij haar uithuilen hoe verdorven deze dag allemaal niet was.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Maar eerst ga ik MaJo maar even wakker maken. Die ligt, denk ik, nog te slapen op een bankje in het park.![]()
daar hebben we R&P voorquote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan ik zometeen even bij haar uithuilen hoe verdorven deze dag allemaal niet was.
nee, waar?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah profielwerkstuk is gewoon afEn al meteen goedgekeurd
Als iemand interesse heeft om ons stuk over hoogbegaafdheid te lezen, weet je me te vinden
![]()
Oh euh ja, dat was minderquote:Op donderdag 23 april 2009 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, waar?
Hoe ging je tentamen?
Neuh viel wel meequote:
je moet je klaar maken voor de examensquote:Op donderdag 23 april 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik mag slapenIk hoef niets mee te doen voor school, alleen nog een paar lesjes volgen waarvan ik er ook een hoop ga missen
Ik hoef niets meer
Oh
Mijn
Hemel
Sorry, PS heeft een beetje een momentje voor zichzelf
Ja ik dacht laat ik nu maar eens bestellenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dat werd wel tijd he? Het gaat hard met de kaarten.
Whut?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik nu maar eens bestellen
Al bestaat er een kans dat ik er helemaal niet naartoe kan
Heb je NCIS al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef MaJo het volgende:
Aangezien ik nu helemaal bij ben met LOST, Grey's Anatomy en Private Practice wilde ik Heroes weer gaan volgen. Maar die had ik nog niet op deze computerNu dus aan het binnenhalen en ondertussen Gossip Girl kijken
Hmmm even denken:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg van het weekend de interessante vraag: Wat wil je persé nog in je leven gedaan/bereikt hebben.
Toen ze ik met mijn grote mond: 1 Ding? Dat is te moeilijkMaak er een top3 van en je krijgt antwoord.
Niet zo heel moeilijk maar bepaalde reisdoelen, zoals piramides of gletsjers vallen gewoon onder het kopje "wereldreis" als je die op het oog hebt.
Dus 3 reisdoelen opnemen heeft dan geen zin
Hoe zit het met de SC-ers
We hebben net besloten om van de zomer met mijn moeder en broer een reisje naar Oost-Europa te ondernemenquote:
In willekeurige volgorde:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wil je per se nog in je leven gedaan/bereikt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |