Kan ik zometeen even bij haar uithuilen hoe verdorven deze dag allemaal niet was.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Maar eerst ga ik MaJo maar even wakker maken. Die ligt, denk ik, nog te slapen op een bankje in het park.![]()
daar hebben we R&P voorquote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan ik zometeen even bij haar uithuilen hoe verdorven deze dag allemaal niet was.
nee, waar?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah profielwerkstuk is gewoon afEn al meteen goedgekeurd
Als iemand interesse heeft om ons stuk over hoogbegaafdheid te lezen, weet je me te vinden
![]()
Oh euh ja, dat was minderquote:Op donderdag 23 april 2009 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, waar?
Hoe ging je tentamen?
Neuh viel wel meequote:
je moet je klaar maken voor de examensquote:Op donderdag 23 april 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik mag slapenIk hoef niets mee te doen voor school, alleen nog een paar lesjes volgen waarvan ik er ook een hoop ga missen
Ik hoef niets meer
Oh
Mijn
Hemel
Sorry, PS heeft een beetje een momentje voor zichzelf
Ja ik dacht laat ik nu maar eens bestellenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dat werd wel tijd he? Het gaat hard met de kaarten.
Whut?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik nu maar eens bestellen
Al bestaat er een kans dat ik er helemaal niet naartoe kan
Heb je NCIS al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef MaJo het volgende:
Aangezien ik nu helemaal bij ben met LOST, Grey's Anatomy en Private Practice wilde ik Heroes weer gaan volgen. Maar die had ik nog niet op deze computerNu dus aan het binnenhalen en ondertussen Gossip Girl kijken
Hmmm even denken:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg van het weekend de interessante vraag: Wat wil je persé nog in je leven gedaan/bereikt hebben.
Toen ze ik met mijn grote mond: 1 Ding? Dat is te moeilijkMaak er een top3 van en je krijgt antwoord.
Niet zo heel moeilijk maar bepaalde reisdoelen, zoals piramides of gletsjers vallen gewoon onder het kopje "wereldreis" als je die op het oog hebt.
Dus 3 reisdoelen opnemen heeft dan geen zin
Hoe zit het met de SC-ers
We hebben net besloten om van de zomer met mijn moeder en broer een reisje naar Oost-Europa te ondernemenquote:
In willekeurige volgorde:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wil je per se nog in je leven gedaan/bereikt hebben.
Hoe lang willen jullie weg dan? Want LL is pas 21 Augquote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben net besloten om van de zomer met mijn moeder en broer een reisje naar Oost-Europa te ondernemenIn ieder geval de Oekraine en Wit-Rusland
En aangezien ik nog een hertentamen heb op 14 juli moet ik dan misschien Lowlands missen...
Nog niet neequote:
Moet je wel eentje doen waar je niet midden in een verhaal valt en er geen josti van snapt hequote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog niet neeBen bang dat het einde dan echt zoek is
Maar goed ik zal wel even een aflevering binnenhalen omdat ik jou ook aan LOST gekregen heb
Dat is trouwens wel de reden dat ik een aantal series domweg niet eens probeer trouwensquote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog niet neeBen bang dat het einde dan echt zoek is
En waar moeten wij als publiek dan aan denken? Engeland weer?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm even denken:
- Aan het werk als politiek verslaggever
- Een mooie reis maken met al mijn reisbestemmingen die ik nog aan wil doen
- Weer een tijdje in het buitenland wonen
Wat voor boek?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
- een wereldreis maken(nou ja... een paar plekken bezoeken
)
- trouwen
- een boek schrijven en uit laten geven
er zit toch niet echt een doorlopende verhaal lijn isquote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je wel eentje doen waar je niet midden in een verhaal valt en er geen josti van snapt heGewoon seizoen 1 aflevering 1
Bij voorkeur een avonturenachtig ietsquote:
Nou vooruit, haal die blagen er ook maar bijquote:En bij trouwen mogen we dan ook kinderen scharen he?
Zal toch wel gauw 5/6 weken worden. Met 5 weken zou ik bij Lowlands kunnen zijn, bij 6 weken niet... En mijn moeder houdt er niet van om te haasten dus dat zal waarschijnlijk een laatste moment beslissing wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe lang willen jullie weg dan? Want LL is pas 21 Aug
Nee, maar als MaJo seizoen 3 start of seizoen 5 finale gaat kijken dan is het lang zo leuk niet lijkt mequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er zit toch niet echt een doorlopende verhaal lijn is
Ik haal nu seizoen 1 binnenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je wel eentje doen waar je niet midden in een verhaal valt en er geen josti van snapt heGewoon seizoen 1 aflevering 1
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarschuwing vooralHet wordt elk seizoen beter
Zo, flinke tripquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal toch wel gauw 5/6 weken worden. Met 5 weken zou ik bij Lowlands kunnen zijn, bij 6 weken niet... En mijn moeder houdt er niet van om te haasten dus dat zal waarschijnlijk een laatste moment beslissing worden
[mamamodus]quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar buiten
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mamamodus]
Wel je jas aan doen he
[/mamamodus]
Wow, wat een mooie vraag. En lastig.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg van het weekend de interessante vraag: Wat wil je per se nog in je leven gedaan/bereikt hebben.
Wtf, trouwen? Jij? En ook nog zo'n kutkind erbij. Dan wil je zeker ook nog een huis met tuin en een Labrador?quote:
Dat heb ik gedaan, pap. En voor het eerst in 2-3 weken trouwens. Gek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mamamodus]
Wel je jas aan doen he
[/mamamodus]
Dat vond ik nou ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Wow, wat een mooie vraag. En lastig.
Ja, maar toch zul je wel doelen hebben toch? Of iets wat je zo ontzettend vet/cool/gaaf lijkt desnoods?quote:Er is in principe niks waarvan ik denk dat ik het erg zou vinden het niet gedaan te hebben als ik dood lig te gaan. Waarschijnlijk heb ik dan wel andere dingen aan mijn hoofd.![]()
Zo'n bergklim vind ik wel een mooi doel ja.quote:Wat ik toch wel heel tof zou vinden is om vrij in de lucht te zijn. Parachutespringen, parapente. Dat soort dingen.
En de K2 of Mount Everest beklimmen.![]()
![]()
Ik had vanmiddag al halfbevroren tenen toen ik te lang stilzat thuis.
[..]
Er is dus helemaal niets wat je ontzettend gaaf lijkt om te doen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
heb ook niet echt iets van dat MOET ik gedaan hebben
Definitief besluit: Ik kap tot nader order met 3FM.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is gewoon 3Fm dat 10 jaar achterloopt.Schakel dan meteen door naar Radio 1.
Dat is 1 van jouw doelen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Definitief besluit: Ik kap tot nader order met 3FM.
Wat dat voor consequenties heeft voor de toekomst laat ik nog open. Vaststaat dat de vrijdagavond weer een stuk relaxter wordt.
zijn genoeg dingen die me wel leuk lijken om te doen maar het is niet zo dat ik ze gedaan MOET hebben voor ik sterfquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is dus helemaal niets wat je ontzettend gaaf lijkt om te doen?
Duidelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn genoeg dingen die me wel leuk lijken om te doen maar het is niet zo dat ik ze gedaan MOET hebben voor ik sterf
En nog lekker ookquote:
Ha, goed geraden dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
majo ik ben trouwens 16
Jij hoort op bed te liggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
majo ik ben trouwens 16
Oh, misschien moet ik dan ook maar eens gaan kijkenquote:
Zou ik zeker doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, misschien moet ik dan ook maar eens gaan kijken
Ik volg bewust geen populaire series. Maar ik ben toevallig ook AKQ ingerold vanwege mijn chronische quizverslaving.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
gossip girl? nooit van gehoord
Ik volg teveel populaire seriesquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik volg bewust geen populaire series. Maar ik ben toevallig ook AKQ ingerold vanwege mijn chronische quizverslaving.
Klopt bene ven met bio bezig (wat ik nu al 4 uur uitstelquote:
Hoef je niet vroeg op morgen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Klopt bene ven met bio bezig (wat ik nu al 4 uur uitstel)
7.30quote:
Oeh dan zou ik het maar niet al te laat makenquote:
probeer ik de laatste 3 weken alquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik het maar niet al te laat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |