Ik ben doorgaans een rustig persoonquote:
Ha mede ADHDer meldtquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ah, dit is dé SC van de nacht![]()
Met MaJo
Ik ook hoor, heb dan ook ADD (druk in mijn hoofd, niet uiterlijk)quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans een rustig persoon
Zoals? En ADD bestaat dus ook hequote:Op vrijdag 24 april 2009 01:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik heb geen ADHD maar wel de symptomen ervan
Tss, verre van!quote:
Goed. Beetje gaar. Net terug van werk en eigenlijk moet ik nog allemaal dingen lezen voor schoolquote:Hoe is het?
Oh, dacht dat je aan mijn kant wasquote:
Moet je ook vroeg op? Ik zou nu ook niet meer gaan studeren, gewoon nog even chillen en dan tukkenquote:Goed. Beetje gaar. Net terug van werk en eigenlijk moet ik nog allemaal dingen lezen voor schoolDoen we niet!
met vanalles bezig zijn en niet kunnen afmaken bijvquote:
Mwah, 8 uur ofzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je aan mijn kant was![]()
[..]
Moet je ook vroeg op? Ik zou nu ook niet meer gaan studeren, gewoon nog even chillen en dan tukken
Heb ik ook heel erg sterk, maar dan ook in combinatie met faalangst.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:02 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
met vanalles bezig zijn en niet kunnen afmaken bijv
Klinkt tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg sterk, maar dan ook in combinatie met faalangst.
omg ik ook !quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg sterk, maar dan ook in combinatie met faalangst.
Same herequote:Op vrijdag 24 april 2009 02:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Klinkt tof!
Ik heb het in combinatie met zelf-destructiviteit.
Kansenbuurt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
WTF ik hoor buiten keihard een koe loeienEn er is hier geen enkel weiland in de buurt dus dat kan helemaal niet
Even naar buiten gelopen en ik hoor echt keihard een koe en later ook een geit. Maar kon niks vinden
Men, ik ben bang dat ik gek word
![]()
Koe, geit... Misschien is de Islamitische overbuurman bezig met het ontbijt van morgen.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
WTF ik hoor buiten keihard een koe loeienEn er is hier geen enkel weiland in de buurt dus dat kan helemaal niet
Even naar buiten gelopen en ik hoor echt keihard een koe en later ook een geit. Maar kon niks vinden
Men, ik ben bang dat ik gek word
![]()
Ben bij mijn ouders in een ultiem wit dorpquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Koe, geit... Misschien is de Islamitische overbuurman bezig met het ontbijt van morgen.
FOK!, weet je wel
quote:
Huh?quote:stad??
Het is officieel een stad maar eigenlijk is het gewoon een dorpquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Huh?
Het waait trouwens best wat. Ik fietste net gewoon 6 kilometer in 9 minuten op m'n gare fiets dankzij de wind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |